Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2007, 01:49
Lady_CoCo
Lady_CoCo is offline
ik wordt in feb 19. ik kan naar niveau 2 mbo gaan.
nu heb ik een leuke school gezien en ik zou daar eventueel ook niveau 4 kunnen doen. ik heb nog niet zo heel veel ervaring met muziek.. ik ben er wel al een paar jaar mee bezig en mijn motivatie is erg groot. ik kan wel muziek spelen maar ik weet niet hoe ik beats moet maken. ik begin nu echt pas met keyboard spelen. ik wil dit jaar zo graag naar school toe en ik ben bang omdat ik nog te weinig kan dat ik weer een jaar thuis moet zitten. er zijn ook niet zoveel mbo muziek scholen. gelukkig wel steeds meer..

ik heb maar 2 a 3 scholen gevonden en ik vraag me af of dat weinig is.

ik wil graag mbo doen en daarna nog 1 of 2 opleidingen en dan op m'n eigen wonen. zijn er mensen die op hun 19e ook met mbo beginnen? zijn er mensen die op hun 27e nog fulltime op school zitten en thuis wonen? ik wil het liefst met mijn 25e klaar zijn..

is het zo dat als ze auditierondes hebben dat je bij de eerste en tweede aanwezig moet zijn?

ik wou naar de sae maar das te duur nu

Moet je echt al veel kunnen wil je op een muziek mbo opleiding komen of maakt dat niet veel uit? wat ik dacht is dat je in ieder geval wat kunt spelen en dat je ook door motivatie wordt aangenomen. je gaat toch op die opleiding om het 'te leren' ?

als je een niveau 4 opleiding doet dan doe je toch

1 jaar niveau 2
1 jaar niveau 3
en 1 of 2 jaar niveau 4.


het lijkt me raar dat je

1 jaar niveau 2
1 jaar niveau 3
en 3 of 4 jaar niveau 4 hebt.

Laatst gewijzigd op 13-01-2007 om 01:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2007, 13:29
Verwijderd
Het lijkt me een goede start als je al wel noten kan lezen en weet wat je wilt. Als het goed is staat er meer info op de sites van die scholen, en bel of mail ze anders