Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2007, 23:12
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Bluhhhhh
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Advertentie
Oud 02-02-2007, 23:39
Verwijderd
we wonen al een jaar samen (haha) zonder problemen of ruzies huhuhu en verder gaat het natuurlijk ook super
Oud 02-02-2007, 23:41
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
het is uit
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Oud 02-02-2007, 23:45
Verwijderd
aww sielig
Oud 03-02-2007, 08:30
Verwijderd
Echt alles gaat kapot geloof ik, niet alleen op het forum, maar ook er buiten gaan relaties stuk bij de vleet...
Vanaaf eens goed praten met mn vriend, hoop ik, wie weet kan ik me dan bij de rest voegen. Hoop van niet, we shall see. Ben, hoe het nu gaat, goed beu in ieder geval..
Oud 03-02-2007, 08:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 02-02-2007 @ 23:04 :
Het is uit na bijna twee jaar. Ik voel me vreselijk. Het is erin geslopen de laatste weken. We hebben afgesproken om over een paar maanden pas weer contact met elkaar op te nemen (indien de behoefte er dan (nog) is). Ik kan me niet voorstellen dat ik hem voorlopig niet ga zien, dat we niet meer zullen bellen, smsen etc. En hij was ook zo zielig. Het doet echt heel veel pijn

Ik heb behoefte aan veel praten, dus als er lotgenoten of anderen zijn... pm me please (niet dat ik geen vriendinnen heb om erover te praten, maar ik wil zoveel mogelijk praten)
*knuffel*
Ik weet hoe je je voelt, het is bij mij nu sinds drie weken uit na een relatie van ruim drie jaar

Als je je verhaal kwijt moet, PM me maar
__________________
<):o)
Oud 03-02-2007, 08:53
Verwijderd
Gisteren was echt super!


[Edit] Ik heb nog steeds de neiging om hem gewoon te kussen. Verdorie Ik verwijt het maar aan mijn hormonen Hahaha...
En aan het feit dat ie toch ergens wel onbereikbaar is. Misschien komt het daar wel door. Maar elke keer als ik 'm zie en af en toe spreek en soms aan 'm denk..... (naja, deze week)

Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 10:15.
Oud 03-02-2007, 08:55
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 03-02-2007 @ 09:36 :
*knuffel*
Ik weet hoe je je voelt, het is bij mij nu sinds drie weken uit na een relatie van ruim drie jaar

Als je je verhaal kwijt moet, PM me maar
Ik zat al aan jou te denken ja Ik lees hier elke dag en heb je 'verhaal' tot nu toe gevolgd. Ik weet niet eens of het slim is om hier mijn gevoelens te posten aangezien hij ook lid is (duh), maar volgensmij komt hij hier bijna nooit meer.

Als ik niet meer zoveel hoef te huilen tijdens het typen zal ik m'n verhaal vertellen Bedankt voor de lieve aandacht!
Oud 03-02-2007, 09:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 03-02-2007 @ 09:55 :
Ik zat al aan jou te denken ja Ik lees hier elke dag en heb je 'verhaal' tot nu toe gevolgd. Ik weet niet eens of het slim is om hier mijn gevoelens te posten aangezien hij ook lid is (duh), maar volgensmij komt hij hier bijna nooit meer.

Als ik niet meer zoveel hoef te huilen tijdens het typen zal ik m'n verhaal vertellen Bedankt voor de lieve aandacht!

Mijn ex kan ook mijn verhalen nalezen op internet (hij weet dat ik hier forum), maar of hij het doet? Het is alleen maar kut voor hem zou ik denken.

*knuffel*
__________________
<):o)
Oud 03-02-2007, 09:26
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
RebEls schreef op 02-02-2007 @ 23:04 :
Het is uit na bijna twee jaar. Ik voel me vreselijk. Het is erin geslopen de laatste weken. We hebben afgesproken om over een paar maanden pas weer contact met elkaar op te nemen (indien de behoefte er dan (nog) is). Ik kan me niet voorstellen dat ik hem voorlopig niet ga zien, dat we niet meer zullen bellen, smsen etc. En hij was ook zo zielig. Het doet echt heel veel pijn

Ik heb behoefte aan veel praten, dus als er lotgenoten of anderen zijn... pm me please (niet dat ik geen vriendinnen heb om erover te praten, maar ik wil zoveel mogelijk praten)
Sterkte...!
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 03-02-2007, 09:49
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 03-02-2007 @ 00:41 :
het is uit
dude, nee!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 03-02-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 03-02-2007 @ 10:26 :
Sterkte...!
Dank je Ik wil je het ook nog wel pmen. Even de sessie van gisteren voortzetten. Ik heb nu toch weer een kutdag Is jouw dag gister verder goed verlopen?
Ik weet nog niet wanneer ik pm (zal wel snel zijn, het van me afschrijven helpt!), dat zie je wel.
Oud 03-02-2007, 09:51
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 03-02-2007 @ 00:41 :
het is uit
Dat is echt heel erg klote ook gisteren uitgegaan? Net als bij mij
Oud 03-02-2007, 09:56
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
hehe

matt trakker is het vriendinnetje van rxn. hij was een beetje aan het sarren. heb ik ook weleens als ik 's nachts ga forumen
__________________
i create glitches with my voice
Oud 03-02-2007, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 03-02-2007 @ 10:56 :
hehe

matt trakker is het vriendinnetje van rxn. hij was een beetje aan het sarren. heb ik ook weleens als ik 's nachts ga forumen
Ow hehe, maar dat kon ik ook niet weten Ik kan me heel goed inleven in de situatie van mensen waarbij het nu uit is, hehe. Daarom reageerde ik.
Oud 03-02-2007, 10:57
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-02-2007 @ 09:30 :
Vanaaf eens goed praten met mn vriend, hoop ik, wie weet kan ik me dan bij de rest voegen. Hoop van niet, we shall see. Ben, hoe het nu gaat, goed beu in ieder geval..
Toch niet bij de rest van de mensen met een gesneuvelde relatie hoop ik? Ik hoop zo voor jullie dat jullie er uit gaan komen! Veel succes vanavond. En veel sterkte voor alle anderen die net weer vrijgezel zijn...

En jeetje, de periode van opvallend veel relaties die sneuvelen is blijkbaar weer aangebroken als ik dat zo lees en hoor
En ik hoef me nog steeds nergens zorgen over te maken, gisteravond/vannacht was echt super!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 03-02-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-02-2007 @ 11:57 :
Toch niet bij de rest van de mensen met een gesneuvelde relatie hoop ik? Ik hoop zo voor jullie dat jullie er uit gaan komen! Veel succes vanavond. En veel sterkte voor alle anderen die net weer vrijgezel zijn...

En jeetje, de periode van opvallend veel relaties die sneuvelen is blijkbaar weer aangebroken als ik dat zo lees en hoor
En ik hoef me nog steeds nergens zorgen over te maken, gisteravond/vannacht was echt super!
Mjuh, die groep bedoelde ik wel.. Gaat even echt fout hier, maar gelukkig heeft hij door dat het aan ons allebei ligt. Ik heb gezegd dat ik niet ga beginnen met praten, ik ben altijd degene die begint met praten. Alsof ik alleen problemen heb.. Laat hem nu maar eens komen, ik luister wel, daarna mag hij luisteren.
En dan zien we het wel. Ik ben nog niet zo pessimistisch dat ik geen schone kleren meeneem en alvast een retourtje Roosendaal - Breda koop in plaats van een enkeltje

Tof dat het bij jou nog steeds lekekr gaat, geniet er van!
Oud 03-02-2007, 11:07
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-02-2007 @ 12:04 :
Mjuh, die groep bedoelde ik wel.. Gaat even echt fout hier, maar gelukkig heeft hij door dat het aan ons allebei ligt. Ik heb gezegd dat ik niet ga beginnen met praten, ik ben altijd degene die begint met praten. Alsof ik alleen problemen heb.. Laat hem nu maar eens komen, ik luister wel, daarna mag hij luisteren.
En dan zien we het wel. Ik ben nog niet zo pessimistisch dat ik geen schone kleren meeneem en alvast een retourtje Roosendaal - Breda koop in plaats van een enkeltje

Tof dat het bij jou nog steeds lekekr gaat, geniet er van!
Dankje, kan me vooorstellen dat veel mensen op dit moment echt een hekel gaan krijgen aan mijn berichtjes

Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen bij jullie, wel fijn dat hij nu ook eindelijk doorkrijgt dat er wat moet gaan veranderen! Je kunt er natuurlijk ook altijd via pm verder op doorgaan als je wilt, dat weet je
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 03-02-2007, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-02-2007 @ 12:07 :
Dankje, kan me vooorstellen dat veel mensen op dit moment echt een hekel gaan krijgen aan mijn berichtjes

Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen bij jullie, wel fijn dat hij nu ook eindelijk doorkrijgt dat er wat moet gaan veranderen! Je kunt er natuurlijk ook altijd via pm verder op doorgaan als je wilt, dat weet je
Ach, iedereen heeft mindere tijden, je kan niet overal rekening mee houden hee

En ik ben ook benieuwd, I'll keep you posted
Oud 03-02-2007, 11:40
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
RebEls schreef op 03-02-2007 @ 10:50 :
Dank je Ik wil je het ook nog wel pmen. Even de sessie van gisteren voortzetten. Ik heb nu toch weer een kutdag Is jouw dag gister verder goed verlopen?
Ik weet nog niet wanneer ik pm (zal wel snel zijn, het van me afschrijven helpt!), dat zie je wel.
PM's altijd welkom!

Gisteravond was in elk geval erg prettig hier, dus dat is wel fijn. Vanochtend wel weer wat gedoe maar goed, dat zullen wel meer stellen hebben als ze samen een trap gaan verven.
Vanavond hopelijk naar the Pursuit of Happiness.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 03-02-2007, 12:37
Verwijderd
ik heb heel veel relationele strubbelingen, helaas
Oud 03-02-2007, 13:17
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
't Gaat niet echt van harte, slecht begin van t weekend... Beetje strubbelingen idd...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 03-02-2007, 13:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat een negatieve verhalen hier allemaal. Dat vind ik wel jammer. Nu ik zelf gelukkig ben, wil ik dat iedereen gelukkig is

Nog 2,5 dag en dan zie ik haar weer
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-02-2007, 14:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
oei... heb m onder z'n kin geschopt z'n tong bloedde als een gek. Tsja, les voor hem: altijd een bitje in als je met mij gaat sparren
Maar even serieus... voelde me behoorlijk kut erover... t Deed wel pijn...

Anyway: t gaat echt heel lekker. Gisteren weer n leuk avondje samen gehad en morgen komt ie naar Amsterdam
__________________
Tsja
Oud 03-02-2007, 16:09
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister was leuk, zeker omdat ik nu vrijgezel ben. Er is een jongen die ik af en toe met uitgaan zie, heb ooit met hem gezoend, en ik vind m gewoon zoo knap, maarja ik zag m steeds toen ik nog met mn ex had. Gister was hij er ook, en ik bedacht me opeens: hé ik kan nu gewoon met m zoenen! Dus dat maar even gedaan
Helaas wel pas op het einde van de avond, had t al veel eerder kunnen doen, maar daar was ik dan te scheiterig voor. Hm miss moet ik dat maar loslaten.
Anyway, straks zie ik de jongen van het afspreken weer, ben benieuwd
Oud 03-02-2007, 16:57
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Saai, ik kom echt nul leuke jongens tegen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-02-2007, 16:58
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Voor alle mensen die het nodig hebben: *knuv* Sterkte!

OT: Hmmm ik wil 'm weer zien! Knuffelen, vasthouden, datteh. Maar oké, dat moet nog ff wachten...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 03-02-2007, 17:29
ironflower
ironflower is offline
Ik wil hem aanspreken op msn, maar weet dat ik het niet moet doen.
Maar ben bang als ik hem nooit aanspreek, dat hij sowieso geen contact meer met me zoekt.
Al weet ik ook wel weer dat hij mij ook als een goede vriendin ziet, en me ook niet kwijt wil op dat gebied.

edit: Als of hij gedachten kan lezen...hij spreekt mij net aan.
Pfff ben blij
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball

Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 17:38.
Oud 03-02-2007, 17:59
Verwijderd
ik ga vanavond met hem praten, weet niet echt wat er nou gaat gebeuren. ik weet niet echt of ik het nog wel zie zitten.

ik heb er gewoon een beetje een raar gevoel over ofzo. ik denk nu eigenlijk dat we beter af zijn als vrienden, maarja. misschien denk ik daar zometeen wel weer heel anders over, want ik weet het dus niet.

bah, ik voel me echt kut
Oud 03-02-2007, 18:12
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Sterkte uuuf..
Oud 03-02-2007, 18:24
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Luna schreef op 03-02-2007 @ 17:57 :
Saai, ik kom echt nul leuke jongens tegen.
Dat heb ik nou ook.
Waar zijn die leuke, knappe én ook nog intelligente jongens?

Ik moet nodig naar de uni .
Oud 03-02-2007, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 03-02-2007 @ 19:24 :
Dat heb ik nou ook.
ik heb het ook,

maar dan met leuke dames oeuf ceurse
Oud 03-02-2007, 19:09
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Wat een kl*te vrienden.. Beweren maanden je beste vrienden te zijn, maar laten op een bepaalde moment dan niets van zich horen.. Trekken met elkaar op, maar vragen je niet meer om erbij te zijn. Sommigen negeren je gewoon straal.
Is dit normaal als je juist naar unief bent gegaan en dat het blijkt dat al je middelbare vrienden blijkbaar toch niet echt zo'n vrienden zijn..? Oké iedereen vertelde me dat je je beste vrienden maakt tijdens je verdere studies, maar waarom dan gvd dat schijnheilige gedoe..?
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 03-02-2007, 19:32
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 03-02-2007 @ 19:24 :
Dat heb ik nou ook.
Waar zijn die leuke, knappe én ook nog intelligente jongens?

Ik moet nodig naar de uni .
Haha, same thoughts
Oud 03-02-2007, 19:38
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-02-2007 @ 20:32 :
Haha, same thoughts
Idd. Alleen zit ik al op de uni. Ik moet het dus maar eens buiten die studievereniging gaan zoeken...maar waar te beginnen?
Oud 03-02-2007, 19:40
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
gister de eerste 'ruzie'+gezamenlijke huilbui.
vind het al knap dat ik t volhou tot mijn '3maandengrens'.

maar dit gaat goedkomen denk ik
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-02-2007, 19:54
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of is het echt een slechte tijd voor relaties Ik zie het om me heen heel veel en nu ook hier. Sterkte iig @ iedereen die het nodig heeft

Ontopic: ik voel me zo ontzettend tweede keus bij al m'n vrienden Ik ben er als het vriend(innet)je er niet is, maar daarna ben ik teveel.
Oud 03-02-2007, 20:32
Verwijderd
jawel, smsjes van mijn ex vriendin, dat ze bij het concert is van amos lee, van 'onze' liedjes.., of ik er ook was...

hoe vaak moet ik haar nog duidelijk maken dat ik geen contact wil...

zij heeft het uitgemaakt, niet ik, laat me lekker met rust
Oud 03-02-2007, 21:21
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Zal ik hém nog één keertje sms-en? Want hij laat ook niet even horen, niet dat die daar verplichting toe heeft, maar toch. Ben benieuwd of die nog leeft..
Oud 03-02-2007, 21:34
Verwijderd
Oh, maandag mijn eerste 'date'
Ik heb er echt super veel zin in, maar ik ben wel best wel zenuwachtig! Het zal alles bepalend zijn voor het vervolg. Hij is gewoon echt zooo ontzettend leuk! Oh...
Oud 03-02-2007, 21:47
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
T!ne schreef op 03-02-2007 @ 20:09 :
Wat een kl*te vrienden.. Beweren maanden je beste vrienden te zijn, maar laten op een bepaalde moment dan niets van zich horen.. Trekken met elkaar op, maar vragen je niet meer om erbij te zijn. Sommigen negeren je gewoon straal.
Is dit normaal als je juist naar unief bent gegaan en dat het blijkt dat al je middelbare vrienden blijkbaar toch niet echt zo'n vrienden zijn..? Oké iedereen vertelde me dat je je beste vrienden maakt tijdens je verdere studies, maar waarom dan gvd dat schijnheilige gedoe..?
Wtje, eigenlijk heb ik juist het tegenovergestelde. Mijn vrienden van de basisschool zijn nog steeds mijn beste vrienden. Waarschijnlijk scheelt het dat we vorig jaar al min of meer ons eigen ding deden, dus op de middelbare al en dat we dus gewend zijn om tijd vrij te maken in het weekend. Ofzo. Ik weet niet, ik ben er blij mee, en ik snap dondersgoed dat jij flink baalt van het feit dat je er buiten ligt, zogezegd.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 03-02-2007, 21:50
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 03-02-2007 @ 20:09 :
Wat een kl*te vrienden.. Beweren maanden je beste vrienden te zijn, maar laten op een bepaalde moment dan niets van zich horen.. Trekken met elkaar op, maar vragen je niet meer om erbij te zijn. Sommigen negeren je gewoon straal.
Is dit normaal als je juist naar unief bent gegaan en dat het blijkt dat al je middelbare vrienden blijkbaar toch niet echt zo'n vrienden zijn..? Oké iedereen vertelde me dat je je beste vrienden maakt tijdens je verdere studies, maar waarom dan gvd dat schijnheilige gedoe..?
Klinkt eng bekend..

En hij moet smsen want nu maak ik me ongerust
Oud 03-02-2007, 22:19
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Omg al die relatieproblemen van anderen Sterkte voor iedereen serieus... damn *knuffs uitdeelt*

OT: nog net zo verliefd als eerst eigenlijk en alweer bijna een jaartje
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 03-02-2007, 22:27
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Haha hoopte dat ik na vanavond wist wat ik nou van hem vindt, maar helaas, het is wel heel gezellig enzo, nouja we zien wel.
Oud 03-02-2007, 23:56
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
vandaag was ongelooflijk gezellig, leuk, fijn, prettig... superlatieven tekort! tot een uur of half 10. Ik heb al n week of 2 iets in m'n kop, en dat kwam er toen uit. en t leek eerst n geintje van mijn kant, zo vatte ze 't op denk ik. maar dat was t zeker niet. heel emotioneel werden we eigenlijk. lang gesprek gehad, dat wel afgelopen, maar niet afgerond is naar mijn gevoel. we hadden t beter af KUNNEN ronden, ware t niet dat ik mijn laatste trein moest pakken.

Maar toch; het zegt wel dat we voor elkaar meer betekenen dan echt maar even een losse scharrel of zoiets. zij was dat voor MIJ absoluut niet, maar het leek er soms op dat ik dat voor haar wel eens even was. Maar als dat zo was, dan zou ze niet heel emotioneel worden, en als zij voor mij niks (extra's) betekende, dan zou die gedachte niet eens in me opkomen.

Toen ik de trein inging, toen miste ik haar al. ik wil 'r gewoon weer zien! Hmm, wellicht morgen maar ziek melden, en mijn weekendretourtje uitbuiten is vandaag namelijk niet geknipt...


ps: was wel duidelijk eigenlijk dat ik wel heel heel erg verliefd op haar ben??
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 04-02-2007, 08:49
Verwijderd
Hm iemand waar ik 'vriendschap' mee aan het beeindingen ben, doet zo lief dat ik me afvraag waar ik in godsnaam mee bezig ben. En ik heb barstende koppijn en ik heb amper kunnen slapen en een kutdroom gehad en ik ga zo naar 't strand denk ik.
Oud 04-02-2007, 11:03
Verwijderd
het is uit
Oud 04-02-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 04-02-2007 @ 12:03 :
het is uit
Sterkte!!

Ot: gaat nog steeds goeeed
Oud 04-02-2007, 11:08
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 04-02-2007 @ 12:03 :
het is uit
Pffff klote Ik weet echt heel goed hoe je je voelt Sterkte!
Oud 04-02-2007, 11:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
uuuf schreef op 04-02-2007 @ 12:03 :
het is uit
*knuffel*

Volgens mij is het echt weer zo'n "het-is-uit-golf" deze weken
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.