Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2007, 09:37
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Woeii, ik ben helemaal stuiterig en hyper en dat komt waarschijnlijk doordat ik over een paar dagen ongesteld moet worden én doordat de zon schijnt, maar dat komt alleen maar goed uit, want nu heb ik verschrikkelijk de drang om het hele huis goed schoon te maken En morgen zouden we toch al de hele zolder samen uit gaan ruimen, omdat het daar echt een verschrikkelijke zooi is (echt zo'n wij-wonen-hier-nu-bijna-2 jaar-en-hebben-allemaal-zooi-verzameld-die-we-toch-niet-gebruiken-
zolder). En dan gaan we daar binnenkort verbouwen, want we hebben echt gave plannen om er iets moois van te maken Het hebben van een eigen huis is echt zó relaxed, nog steeds. En de plannen die we verder samen hebben zijn gewoon echt...wow en wij blijven nog heeeel lang het gelukkigste stel dat er is
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Oud 10-03-2007, 10:14
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Mijn vader is gister weer weggeweest, hij spreekt nu na de scheiding redelijk vaak met mensen af enzo. Nu kreeg ik om half 4 een smsje dat hij teveel gedronken had en niet meer mocht rijden en dus daar bleef slapen. En ik vind het een raar gevoel. Hij is nog niet thuis dus ik kan het er nog niet met hem overhebben. Maar waarschijnlijk zal hij binnenkort vertellen dat hij een vriendin heeft. En ik ben echt heel erg blij voor hem als dat zo is, ik ben alleen bang dat mijn moeder erg gaat "flippen", dat doet ze nu al en dat reageert ze op mij af.

Buh ik weet niet wat ik moet denken...

Gelukkig is hij er altijd nog
__________________
I am..
Oud 10-03-2007, 10:25
Verwijderd
we waren gister uiteten geweest met ons gezin en het was echt enorm gezellig. papa en mama deden ook heel lief tegen elkaar. ik dacht dat ze dat deden omdat wij er bij waren. mijn broer en ik zijn gister uit geweest en toen ik net wakker werd zei pap: we hebben het uitgepraat sanne, alles is goed.



wat een enorme opluchting..
Oud 10-03-2007, 11:35
Verwijderd
Oude vakantievrienden zijn tooooof! Dan spreek je ze 2 jaar niet en wonen ze 150 kilometer van je af, en nu woont ie gewoon binnen 15 minuten fietsen.
Oud 10-03-2007, 11:44
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 10-03-2007 @ 11:25 :
we waren gister uiteten geweest met ons gezin en het was echt enorm gezellig. papa en mama deden ook heel lief tegen elkaar. ik dacht dat ze dat deden omdat wij er bij waren. mijn broer en ik zijn gister uit geweest en toen ik net wakker werd zei pap: we hebben het uitgepraat sanne, alles is goed.



wat een enorme opluchting..
Ben blij voor je! Alle ouders hebben wel eens zulke periodes, en wij vast later ook wel, maar tis lief van je vader dat ie zegt dat alles goed is!

OT: Gaat wel goed.. Ben beetje chagerijnig en merk dat ik dat op hem afreageer. Moet dat echt eens afleren. Verder zie ik hem pas vanavond laat ergens ofzo. Zie er beetje tegen op om zo laat nog met de trein te gaan, maar heb ook geen 'zin' om de hele avond bij zijn ouders te zitten
Oud 10-03-2007, 11:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 10-03-2007 @ 01:03 :
Het is over
Balen. Veel succes de komende tijd.


Ik zit nu al helemaal te bedenken wat ik vrijdag voor kleren aan moet als ik naar haar moeders verjaardag ga en wat voor cadeau ik moet kopen en blablabla. Verliefd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-03-2007, 12:15
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 10-03-2007 @ 01:03 :
Het is over
Huh? Is dat ineens of heb ik wat gemist?

Ontopic: in het kader van 'vergeten en verder gaan' helpt het niet echt dat al m'n vrienden om het hardst roepen dat hij me écht wel leuk vindt
Oud 10-03-2007, 12:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik voel me heel erg ongewild enzo. Mn vriendin doet vanalles met allemaal jongens en ik heb alleen een vage jongen die zegt dat hij me leuk vindt maar het verder niet laat merken en een lieve ex maar het heeft toch geen zin om bij hem terug te komen. Ik wil gewoon een knappe jongen die doet alsof ie me leuk vindt, hij hoeft het niet eens te menen
Ow en ik voel me saai dit weekend, bah er moeten echt even opeens veel leuke jongens verschijnen.
En ik weet dus echt niet wat ik met die vage jongen moet, hij dacht dus steeds dat ik hem niet leuk vond, dus miss moet ik dat wat meer laten merken.. hmm miss sms ik m wel en daarna moet het echt allemaal van hem komen.
Oud 10-03-2007, 13:04
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vanavond weer wat vriendinnetjes zien wordt wel leuk Ff wat afleiding, kuttentamens. Echt hé. Ik zit er gewoon serieus mee
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 10-03-2007, 14:06
Verwijderd
Volgende week zijn we alweer een halfjaar samen. En ik ben zo blij met 'm! <3
Oud 10-03-2007, 14:34
Heroďn Chique
Avatar van Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
fijn, gisteren was ik uit en toen heeft ie met van dat sliertsnoep mijn naam heel groot opgehangen aan n waslijn in de discotheek, ik was diep ontroerd.
__________________
bonnie and clyde
Oud 10-03-2007, 17:02
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Eigenlijk vind ik het gewoon gigantisch lullig. Zn beste vriend is jaloers op de aandacht die mijn vriend aan mij besteedt. Persoonlijk vinden zowel mn vriend als ik dat mn vriend zijn tijd heel goed verdeelt, maar dat vindt Beste Vriend dus niet.
Nou hebben ze samen gepraat, vriend en Beste Vriend, en zijn ze weer de dikste maatjes.

Het voelt alsof ik de "huilende derde" ben en als nog gepasseerd word, terwijl ik niks fout gedaan heb.

(Maar ik wil er ook niet over praten met mn vriend, dan lijkt het alsnog alsof ik jaloers op Beste Vriend ben, terwijl ik het juist fijn vind voor mn vriend dat het weer goed is..)
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 10-03-2007, 17:10
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2007 @ 07:41 :
Omg. Stel ik me voor om niet over mijn ex te dromen, droom ik alsnog over seks, maar dan met een onbekende jongen
haha, ik droomde leen tijd terug ook over seks met een onbekende jongen. toen voelde ik me best gefrustreerd terwijl het eigenlijk best meevalt.
verder:ik stelde hem voor aan een huisgenoot als 'studiegenoot' en mn huisgenoot zei: oh dus dat is zijn status?! En ja, ik weet eigenlijk niet wat zijn status is, we hebben het er niet over en het is gewoon fijn. En ik krijg vaak lieve smsjes.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-03-2007, 17:16
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
lijkt wel weer 100% goed te zitten.

alleen wil ze even rust, wil ik haar die geven, komt ze als een soort boomerang dit weekend wél weer terug.

ik snap vrouwen echt niet .

maar dat maakt niet uit.
Oud 10-03-2007, 22:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij mag dan wel met haar zogenaamd iets hebben, maar ik spreek hem meer op msn en heeft ie het met mij over de keren dat we gaan strippokeren, of gewoon strippen of massages die we elkaar gaan geven ...

[edit] god dit klinkt wel erg als: lekker puh, ik ben 13 en jij pas 12
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 10-03-2007 om 22:18.
Oud 10-03-2007, 22:18
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik snap hem écht niet! Maargoed ik heb mn best gedaan, daar reageert hij niet op dus: laat maar.
En volgende week ws afspreken met die andere, ben er nog niet helemaal uit wat ik daarvan vind. Hij is wel mooi enzo, maar miss beetje te lief (maar dat is miss ook weer goed aangezien die andere jongen dat totaaal niet is). Owja en als mn ex erachter komt vermoordt hij hem. Maargoed, miss ga ik wel lekker egoistisch zijn.
Oud 10-03-2007, 22:19
Verwijderd
Wow, ja.... I did the right thing. Ja, het was goed. Blij Maar stiekem ook beetje bang voor reactie (of voor geen reactie), maarja, afwachten maar.
Oud 10-03-2007, 22:48
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
verward
gelukkig
verward
gelukkig
verward

__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 10-03-2007, 23:07
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Heb best veel gehuild vanavond. ben ook nog zo in de war. Aan de ene kant wil ik hem absoluut niet meer terug, maar aan de andere kant blijf ik nog hopen.... Eigenlijk weet ik dat ikop hem hoop zoals hij niet is, dus dat het totaal niet realisitsch is, maar toch.....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 11-03-2007, 07:02
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
euh... intens

Kan me niet herinderen zulke sterke gevoelens te hebben gehad
Ze is er, je hebt de tijd van je leven, je moet weg, je voelt je kut. Dat ze je telijf gaat omdat ze niet wil dat je weg gaat geeft dan wel weer het gevoel dat je niet de enige dwaas bent

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 07:07.
Oud 11-03-2007, 07:04
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2007 @ 23:13 :
Hij mag dan wel met haar zogenaamd iets hebben, maar ik spreek hem meer op msn en heeft ie het met mij over de keren dat we gaan strippokeren, of gewoon strippen of massages die we elkaar gaan geven ...

[edit] god dit klinkt wel erg als: lekker puh, ik ben 13 en jij pas 12
Kan gebeuren, maar om er trots op te zijn
Oud 11-03-2007, 07:24
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
het gaat niet goed (understatement) tussen haar ouders, al heel lang niet. ik heb het gevoel dat die 2 bij elkaar zijn 'voor de kinderen' (pff die hebben hem liever weg dan om zich heen). Als het onderwerp 'papa' ter sprake komt schiet het vuur uit haar sloffen (mn vriendin dus). die word dan woest en krijgt dan n heel strijdlustige look. Ik weet hoe t is om een pure walging voor je pa te hebben, maar de mijne is dood, de hare leeft nog. subtiel verschil.

Op zich wel fijn dat die ma mij zo ziet zitten, zeg maar... Ik doe er echt niet moeilijk over om af en toe gewoon met een bosje bloemen langs te gaan, of even mee te helpen met de afwas (jezus wat was dat lastig zeg.... ik wilde even meehelpen met de afwas; nee mocht niet! je bent te gast! ja daahaag, ik ben er zo vaak, laat mij ook eens wat doen, wil je? ) of eens wat anders koken dan normaal. Dat maakt haar moeder blijkbaar heel erg blij. Vind ik wel fijn. Ik doe t niet om te paaien ofzo, maar gewoon, omdat ik 't normaal acht. ik ben er gemiddeld 3 dagen in de week, soms meer. dan is het normaal dat ik gewoon wat meehelp en meedoe, toch?

ah bah wat ben ik ziekelijk verliefd
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 11-03-2007, 07:45
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
raar, om binnen zo'n korte tijd weer aan een nieuwe relatie te beginnen. Ik vind het erg gezellig, en wil ook niet meteen mn nieuwe vriend kwijt, maar het gaat me te snel.. Ik weet niet wat ik voel, wel dat ik het gezellig vind met hem. En dat ik mn ex nooit meer terug wil.
Wie hou ik nu voor de gek? Hem, mezelf.. Of voel ik me schuldig omdat mijn gevoel niet kan zeggen of ik hem erg leuk vind.
__________________
Oud 11-03-2007, 08:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het was gezellig gisteren met RebEls
Ruben Nicolai was hot. En ik heb de boxer van de andere Ruben gezien
__________________
<):o)
Oud 11-03-2007, 08:57
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Vrijdag was....meeslepend. Ik vind het heerlijk dat ik met hem allemaal van die maffe spontane dingen kan doen (ben benieuwd of we ons wijnglas kunnen ophalen bij de gevonden voorwerpen van Amersfoort Centraal ).
En wow, ik heb echt meer gevoelens voor hem dan ik al die tijd dacht te hebben En dit keer zijn zulke gevoelens eens wederzijds. Heel fijn, maar ook heel eng, maar voor onderdrukken en doen alsof ik alles onder controle heb is het al te laat. En dat wil ik ook helemaal niet, denk ik.

Citaat:
Orpheo schreef op 11-03-2007 @ 08:24 :
ah bah wat ben ik ziekelijk verliefd
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 11-03-2007, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 11-03-2007 @ 08:24 :
ah bah wat ben ik ziekelijk verliefd
Oud 11-03-2007, 10:31
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hij komt vanavond hier voor het eerst eten. Hm. Ik ben benieuwd
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-03-2007, 10:49
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Blergh, door alle stress en drukte zijn we ook gewoon niet meer lief tegen elkaar. Het is gewoon nu allemaal veel te veel. Ik kan niet wachten totdat deze periode over is.
Oud 11-03-2007, 11:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Allebei druk zijn en niet echt goed te combineren agenda's zijn soms best frustrerend
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-03-2007, 11:34
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Mijn vrienden zijn fantastisch. Lag ik daar dronken op de straat. En die leuke jongen was vet lief en gaf me een glaasje water, wat een schat. Vanochtend ook goede nazorg en ik voel me nu weer oké, maar wat een topvrienden. En gisteravond een gigantisch lang gesprek met hem gehad en fuck it, we zijn vrienden en that's it. En nu ga ik genieten van de zomer (L)
Oud 11-03-2007, 12:09
Verwijderd
ga haar straks zien.. voor het eerst in een jaar

ben benieuwd wat voor gevoelens en emoties het bij elkaar los maakt

want laten we eerlijk zijn, daar draait het om tijdens dit weerzien..
Oud 11-03-2007, 12:09
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Pff wat een avond gisteravond!

Ik ging uit en hij was daar ook. (ex) Niet veel gezien, maar ik zag hem heel veel praten met een meisje. Dat deed pijn. Maar hij kwam na me toe en vertelde uit zichzelf wie ze was, en dat gewoon gezellig was.

Toen kwam ik hem aan het eind van de avond tegen in de hal. We praten wat, en opeens zijn we aan het zoenen. Super lang en super fijn. Misschien niet zo super slim. Ik loop blij weg en ga nog even op zoek naar mijn vriendinnen. Wanneer ik weer op mijn vaste plek sta komt hij naar me toe om te vertellen dat hij ook nog met dat andere meisje heeft gezoend.

Ja, hij is vrijgezel. Hij mag dat natuurlijk. Maar hij had er gigantisch veel spijt van, en het was maar 4 seconde. Maar eerst met mij, en dan met haar... Ik was ontzettend gekwetst, en kreeg meteen een huilbui.

Later wel fijn weer gepraat en weer rustig geworden. Ik waardeer zijn eerlijkheid maar merk wel dat mijn gevoelens nog lang niet weg zijn voor hem. Ik heb nog een lange weg te gaan!
Oud 11-03-2007, 13:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ gurl 19: ja hij is wel vrijgezel maar het zou aardiger geweest zijn als hij het ergens zou doen waar jij niet was, en niet eerst met jou zoenen.. maargoed, mooi dat hij er spijt van heeft

Volgens mij ga ik alleen met hem afspreken omdat ik met m wil zoenen (dat kan ie nl echt super goed), hm dat is opzich ook wel gemeen, ook omdat ik weet dat ik mn ex er super veel pijn mee zou doen. hm.
Oud 11-03-2007, 15:48
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 11-03-2007 @ 13:09 :
ga haar straks zien.. voor het eerst in een jaar

ben benieuwd wat voor gevoelens en emoties het bij elkaar los maakt

want laten we eerlijk zijn, daar draait het om tijdens dit weerzien..
Succes dude. Ik neem aan dat ik mijn ex over een tijdje ook wel weer zal zien. En dan hebben we elkaar een half jaar niet gezien. Nu dus al een half jaar. Vreemd.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 11-03-2007, 16:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, wat haat ik het hoe meisjes met elkaar omgaan! Omdat ik de cadeaus voor m'n jarige beste vriendinnetje min of meer allemaal heb geregeld (terwijl we wel met z'n achten het hebben bedacht!) word ik door andere meisjes aangesproken: "Waarom mocht ik niet meedoen? Ik ben toch ook een vriendin van d'r?"
Zucht... Ze vergeten even dat alle achten ze niet hebben uitgenodigd. Krijg ik allemaal boze dingen over me heen, dat ik lullig, gierig en ongevoelig ben en dat ze dat inderdaad wel van me verwacht hadden. Donder op.

Kom op, wij achten zijn al vriendinnetjes van elkaar sinds de 2e en ook van de jarige. Niet allemaal even hecht, maar met allen kan ik het goed vinden. Eentje zei gelukkig net tegen me: "Trek het je niet aan. Wij zijn allen één. "

Zucht, ik trek het me ook maar niet aan. Ik heb alles heel koel afgewerkt. God meisjes...
Oud 11-03-2007, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 11-03-2007 @ 16:48 :
Succes dude. Ik neem aan dat ik mijn ex over een tijdje ook wel weer zal zien. En dan hebben we elkaar een half jaar niet gezien. Nu dus al een half jaar. Vreemd.
Wow, al een half jaar? Geen wonder dat je dan zen bent En idd, succes, Bartezz. Als er van haar kant ook nog zo veel gevoelens zijn, dan vermoed ik dat er binnenkort weer een nieuw stelletje in dit topic is.
Oud 11-03-2007, 16:20
fractuur
fractuur is offline
Wat een behoorlijk vermoeiende wintersport leek te worden kwam de laatste twee dagen toch nog goed. Veel tweespald gehad (we waren met vier vriendinnen), maar toch nog leuk gaan skiën (kutboarders ) en wezen stappen.

Vandaag mijn vriend weer gezien na 1,5 week. <3 Heerlijk. Voel me al een stuk beter nu. (kutgriep)
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 11-03-2007, 16:43
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Het klopt maar weer eens dat ik iemand leuker vind die onbereikbaar is. Die ene (geloof ik) onbereikbare jongen vind ik nu veel leuker en interessanter dan de jongen waar ik nu zo ongeveer alles mee zou kunnen doen als ik zou willen.
Kan natuurlijk ook zo zijn omdat die ene gewoon leuker is, maar meestal is het zo dat ik iemand die onbereikbaarder (?) is leuker vindt.
Oud 11-03-2007, 16:58
Verwijderd
hmm ben net terug..

het is heel gek allemaal, je hebt elkaar een jaar niet gezien en er is tegelijkertijd heel veel afstand en een heel vertrouwd gevoel..

geloof niet dat ik er weer in ga springen.. kijk het allemaal wel even rustig aan

ben nu iig een beetje in de war
Oud 11-03-2007, 17:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 11-03-2007 @ 13:09 :
Pff wat een avond gisteravond!

Ik ging uit en hij was daar ook. (ex) Niet veel gezien, maar ik zag hem heel veel praten met een meisje. Dat deed pijn. Maar hij kwam na me toe en vertelde uit zichzelf wie ze was, en dat gewoon gezellig was.

Toen kwam ik hem aan het eind van de avond tegen in de hal. We praten wat, en opeens zijn we aan het zoenen. Super lang en super fijn.
En stiekem was dat nog niet alles, kwam ook nog een andere post tegen van jou..


OT: Soms zijn er van die momenten die gewoon helemaal perfect zijn. Alleen dat moment is er en verder helemaal niks. Vanmiddag hadden wij zo'n moment en dat was echt zo fijn
En Jeetje, ik wist niet dat wij zo'n grote zolder hadden
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-03-2007, 17:28
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Hmm. Een beetje wisselend.

De laatste tijd verlang ik veel naar hem en zijn we op het kleffe af
Maar ook vaak genoeg moet ik gewoon alleen zijn om daar energie uit te halen. Terwijl we elkaar helemaal niet overdreven vaak zien ofzo.

Gek is dat eigenlijk: sommige mensen hebben andere mensen om zich heen nodig om daar energie uit te halen en kunnen daar geen genoeg van krijgen, terwijl ik het zelf nodig heb om genoeg momenten alleen te zijn om dáár energie uit te halen.
Oud 11-03-2007, 19:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hmmmm, ik ben zo ontzettend verliefd Dit voelt echt geweldig. Steeds als ik naar hem kijk, voel ik overal kriebels. Heeeeeerlijk
Oud 11-03-2007, 19:55
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-03-2007 @ 19:55 :
*geeft onzekerheid een schop onder zijn kont*
Hij maakt me zó gelukkig.
Oud 11-03-2007, 20:51
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-03-2007 @ 18:15 :
En stiekem was dat nog niet alles, kwam ook nog een andere post tegen van jou..


Nee, idd maar dat hoort niet bij het relationeel gebied vind ik
Oud 11-03-2007, 21:44
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 11-03-2007 @ 21:51 :
Nee, idd maar dat hoort niet bij het relationeel gebied vind ik
Ergens wel en ergens niet natuurlijk. Maar goed, jij had er voor gekozen om het op 2 plekken neer te zetten en dan ga ik even bijdehand lopen doen. Sorry
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-03-2007, 22:12
Verwijderd
Ik voel me weinig op relationeel gebied. Is dat normaal, dat je als je zo druk bent, zo weinig bezig bent met je 'belangrijke ander', zoals de Engelsen het graag benoemen? Nja, dat zal natuurlijk wel. Maar voor iemand voor wie onderlinge relaties zo belangrijk en interessant zijn, is dit wel eens wat anders.
Oud 11-03-2007, 22:35
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2007 @ 23:12 :
Ik voel me weinig op relationeel gebied. Is dat normaal, dat je als je zo druk bent, zo weinig bezig bent met je 'belangrijke ander', zoals de Engelsen het graag benoemen? Nja, dat zal natuurlijk wel. Maar voor iemand voor wie onderlinge relaties zo belangrijk en interessant zijn, is dit wel eens wat anders.
Dat vind ik volkomen normaal
Yay, net een lief mailtje tussen alle wensende en verlangende mailtjes van andere, soms nare, mensen.
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Oud 11-03-2007, 23:14
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hm... tussen mij en vriendinnen gaat het goed, ik probeer een vriendin goed te steunen, het gaat niet zo goed met haar... Maar ik heb zo weinig tijd. Ja, ik weet het, tijd moet je maken en dat probeer ik heus wel, maar ik ben bang dat ik mezelf weer voorbij ga lopen, zoals ik altijd doe. Ik ben zelf nog niet zo lang terug vreselijk ongelukkig geweest en ik moet echt mijn grenzen aangeven.

Maar iedereen doet lief tegen me. Als die ex nou eens zijn kop dicht houdt en zijn vriendinnetje ook, hoef ik daar ook niet meer aan te denken.

Ik heb hem weer gesproken <3 maar mijn gevoel is wel minder. Het is nu echt duidelijk dat het niets wordt, denk ik, ofzo. Maar ja, toch fijn om met hem te praten. Al wordt het nooit iets, dan heb ik een vriend erbij, denk ik... in dit geval is dat mogelijk (afstand is nl. het probleem).

Tussen mijn vader en mij loopt het vrij belabberd... de hele tijd spanningen, ik kan hem niet goed verdragen. Zou het gewoon tijdelijk zijn? Ik hoop het, ik wil de vader-dochterrelatie zoals die was, eerst, vroeger, toen ik nog gelukkig was .

Ik moet maar gaan slapen. 's Avonds raak ik altijd in een dip. Ik loop te piekeren. Hup, naar bed, morgen weer om zeven uur eruit!
Oud 11-03-2007, 23:59
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb voor het eerst gezoend. Laat ja, ik weet het, maar alles op mijn eigen tempo. Maar het was zo lievig en alles.
Oud 12-03-2007, 00:00
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
opzich wel goed. jammer dat ik dr waarschijnlijk een paar dagen niet zal zien, maar ze is duidelijk in dat ze bij me wil blijven.

eindelijk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59
Bloem
500 31-03-2007 10:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.