Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2007, 09:24
Verwijderd
Ubergaaf <333
Advertentie
Oud 19-03-2007, 09:32
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Crimson: ik wil het ook wel weten .

Het gaat goed, gewoon echt goed. En ik word er niet eens zenuwachtig van.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 19-03-2007, 09:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
@ Crimson: Ben ook wel benieuwd
Oud 19-03-2007, 09:48
Verwijderd
Dit weekend was heel moeilijk, ik heb tijd gehad om te slapen, om uit te rusten maar geestelijk ben ik echt kapot van alle gesprekken en verhalen. Nu papa steeds zieker lijkt te worden moeten er veel dingen veranderen en hoewel ik niet in de buurt woon (en daar blij mee ben, ik probeer ook afstand te bewaren) moet ook ik me aanpassen en dat vind ik moeilijk. Ik vind het gewoon zo naar om bij ze te zijn, want aan elk lid van ons gezin zie ik nu wel iets van ziekte op hun gezicht, of vermoeidheid, of stress, terwijl het iedereen altijd eerst voor de wind leek te gaan. En het heeft ook zoveel effect op mij, door de stress kan ik niet slapen, heb ik wallen, zie ik er vlekkerig uit, kan ik amper eten. Maar het weekend was nodig, nu ben ik weer betrokken en weet ik wat er precies aan de hand is.
Oud 19-03-2007, 09:50
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik zie haar vandaag weer, maar stiekem heb ik totaal geen zin. niet zozeer geen zin om haar te zien (dat wil ik altijd wel) maar jezus wat heb ik een pijn in m'n rug. ik werd wakker en dacht, goh, waarom zit ik te hijgen! oh he, m'n rug doet weer eens pijn...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-03-2007, 09:53
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Binnen 2 dagen was ik verliefd op hem. Nu 2 dagen later haat ik hem. Nadat het een en ander tussen ons gebeurd is negeert hij me.
Oud 19-03-2007, 10:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik wil haar zo graag weer zien. Vandaag wordt stom en saai. Morgen ook, maar dan is zij er in elk geval.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-03-2007, 10:30
bingomassacre
bingomassacre is offline
na 2.5 jaar: sleur arrived. Hij werkt altijd , heeft maar 1 dag in de week vrij. We kunnen dus snooit iets spontaan doen en als we samen zijn weten we eigenlijk ook niet meer zo goed wat we moeten doen. Meestal wordt het dus bank hangen, tv kijken, koken, eten, tv kijken slapen Ik heb er een heel erg blah gevoel over en ik reageer me af door lullig tegen hem te doen. ik hou wel van hem maar of ik nu echt heel erg verliefd ben ... wil hem niet kwijt in ieder geval..
Oud 19-03-2007, 11:28
Verwijderd
Na heel veel moeilijk gepraat zijn we toch wel echt tot de conclusie gekomen dat we iets hebben, nu is t officieel. Jeuj! Zondag was echt wel lief. Hij viel goed bij mijn zusje Nu zaterdagavond pas weer, dat is wel minder. Mja. Ik ben wel blij dat ik gewoon kan zeggen wat ik denk en vind en voel, ook al is het voor hem soms echt niet tof om te horen. Dis wel fijn.
Ik hoop dat ik daar zaterdag mag blijven slapen!
En omg, ik zat nog trillen.

@Daydream-ster: Sorry meid, ik heb het heel erg druk en mijn hoofd staat dr niet naar om een lang mailtje te sturen... Met een beetje geluk deze week nog! En sterkte met je moeder, mocht je iets kwijt willen, je weet het

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 12:21.
Oud 19-03-2007, 11:31
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Bah wat een gedoe, voel me helemaal niet goed.
Het beste zou zijn een tijd geen contact, maar ten eerste lijkt me dat ook voor mezelf moeilijk (heb nog wel behoefte aan contact, maar juist daarom is het beter om geen contact te hebben) en ten tweede maak ik hem daarmee nog ongelukkiger dan hij al is (omdat volgens hem bij mij zijn het leukste is). Owwwww.
Ow en ik hoop dat hij (ander) snel weer iets van zich laat horen, daar heb ik wel even behoefte aan.

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 11:41.
Oud 19-03-2007, 11:34
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Waarom blijft hij die trappen na geven? Ik snap er niets van.
Oud 19-03-2007, 11:51
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 19-03-2007 @ 11:30 :
na 2.5 jaar: sleur arrived. Hij werkt altijd , heeft maar 1 dag in de week vrij. We kunnen dus snooit iets spontaan doen en als we samen zijn weten we eigenlijk ook niet meer zo goed wat we moeten doen. Meestal wordt het dus bank hangen, tv kijken, koken, eten, tv kijken slapen Ik heb er een heel erg blah gevoel over en ik reageer me af door lullig tegen hem te doen. ik hou wel van hem maar of ik nu echt heel erg verliefd ben ... wil hem niet kwijt in ieder geval..
Verliefd zijn is ook vooral dat hele spannende begin, waarin alles nog nieuw is en je nog niet precies weet hoe de ander zal reageren. Je kan niet eeuwig zo enorm verliefd blijven

Maar aan een sleur kan je wel iets doen. Gewoon eens afwijken van het standaard ritme. Ga iets anders doen dan het op de bank hangen, dat is al heel makkelijk te veranderen
Oud 19-03-2007, 13:17
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vandaag met een studievriendinnetje een grappig gesprek gehad We verbaasden ons erover dat je zo snel aan iemand kunt wennen en hoe snel iemand totaal bij je hoort en jij bij die ander. Hoe snel je iemand kunt missen terwijl je diegene nog niet eens zo lang kent. Ja, t was heel herkenbaar...

Dus tja, ik mis 'm wel, gewoon het idee dat hij niet in de buurt is en dat ik niet langs kan gaan als ik zou willen en kunnen. Bah. Aan de andere kant kan ik nu wel meer tijd in andere dingen stoppen en hoef ik geen dag vrij te houden deze week. Mjah
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-03-2007, 13:20
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ze is er toch nog niet helemaal over. Vanmiddag even kaartje voor haar kopen, met dat ik alles niet zo bedoeld heb. En wel dat dit de laatste keer is dat ik erover begin, en ervan uitga dat als haar nog wat dwarszit ze me dat maar gewoon moet vertellen ipv zitten te mokken.
Ik heb dan wel een behoorlijke lullige opmerking gemaakt, maar ze moet niet overdrijven. Al ga ik dát niet zo zeggen.. .. .. ..
Oud 19-03-2007, 13:22
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 19-03-2007 @ 11:30 :
na 2.5 jaar: sleur arrived. Hij werkt altijd , heeft maar 1 dag in de week vrij. We kunnen dus snooit iets spontaan doen en als we samen zijn weten we eigenlijk ook niet meer zo goed wat we moeten doen. Meestal wordt het dus bank hangen, tv kijken, koken, eten, tv kijken slapen Ik heb er een heel erg blah gevoel over en ik reageer me af door lullig tegen hem te doen. ik hou wel van hem maar of ik nu echt heel erg verliefd ben ... wil hem niet kwijt in ieder geval..
ik ga straks even samen met jou dingen bedenken die jullie kunnen doen om uit de sleur te komen ik ben het met Andijvie eens dat het niet erg is als het verliefde een beetje weggaat, maar zo gaat t ook niet lekker natuurlijk..

ot niks nieuws.
Oud 19-03-2007, 13:22
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hij is heel lief. Elke keer verbaas ik me er weer over wat hij allemaal voor me over heeft....
Oud 19-03-2007, 13:35
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
14 maandjes vandaag
Oud 19-03-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 19-03-2007 @ 11:30 :
na 2.5 jaar: sleur arrived. Hij werkt altijd , heeft maar 1 dag in de week vrij. We kunnen dus snooit iets spontaan doen en als we samen zijn weten we eigenlijk ook niet meer zo goed wat we moeten doen. Meestal wordt het dus bank hangen, tv kijken, koken, eten, tv kijken slapen Ik heb er een heel erg blah gevoel over en ik reageer me af door lullig tegen hem te doen. ik hou wel van hem maar of ik nu echt heel erg verliefd ben ... wil hem niet kwijt in ieder geval..
Kolonisten-het-kaartspel met een hoop berenburg Oftewel, doe eens iets anders dan anders

OT: Hm, soms heb ik echt zo'n vlaag van ik-wil-hem-gewoon-zíen, terwijl ik hem afgelopen week best veel heb gezien, en zaterdag de hele dag, en twee dagen elkaar niet zien is echt niets, maar dan nog.. Komt ws. ook omdat ik gewoon ergens weg wil kruipen, bij voorkeur dan tegen hem aan.
Oud 19-03-2007, 14:28
Jones
Het gaat goed!
Oud 19-03-2007, 14:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben zo ontzettend blij met mn vrienden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-03-2007, 14:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
We waren het erover eens dat wat tijd zonder elkaar ook goed voor ons is . Ben blij dat dit soort dingen voor ons zo hetzelfde voelen, dat ik het niet uit hoef te leggen of me moet verontschuldigen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 19-03-2007, 14:51
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Vandaag een gesprek met een klasgenoot van me gehad over de liefde en vriendjes en ik voel me nu net een wanhopige ex. Alhoewel t al bijna een jaar uit is heb ik het idee dat we dichter bij elkaar komen maar ik wil ook niet teveel pushen oid. Ik betwijfel ook of de reden waarom het uit is gegaan is veranderd. Eigenlijk moet ik het 'm gewoon op de man af vragen.
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 19-03-2007, 15:24
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
it feels just like it should
Oud 19-03-2007, 15:26
wup
wup is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 19-03-2007 @ 14:35 :
14 maandjes vandaag

Goed dat je het zegt.. same here, alleen kom ik er altijd 5 dagen erna nog eens achter ofzo
Oud 19-03-2007, 16:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oh, en @ Crimson: Ook ik ben benieuwd hoe je dit gaat oplossen

Edit: nog iets @ Secret Agent: Totally cool dat het nu officieel iets is Ik ga je binnenkort, of iig deze week nog, ff mailen!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 16:16.
Oud 19-03-2007, 16:16
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Argh, een vage vriend schijnt mij helemaal leuk te vinden wat ik al redelijk had opgemaakt uit zijn vele telefoontjes en meerdere verzoeken leuke dingen te gaan doen. Ehh, nu bevestigen zijn vrienden het ook Uh, ik kan daar niet tegen.
Oud 19-03-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 19-03-2007 @ 01:43 :
@Crimson: Ik ben inderdaad ook erg benieuwd!
(ik ook dus)
Citaat:
Secret Agent schreef op 19-03-2007 @ 12:28 :
@Daydream-ster: Sorry meid, ik heb het heel erg druk en mijn hoofd staat dr niet naar om een lang mailtje te sturen... Met een beetje geluk deze week nog! En sterkte met je moeder, mocht je iets kwijt willen, je weet het
Hee, maakt niet uit hoor.. Neem de tijd maar.. Ben al blij om te lezen dat het met jou weer beetje beter gaat! En met mn moeder komt het wel goed, ze is er zelf erg nuchter onder, of in ieder geval, tegen over ons...

OT: het gaat wel goed geloof ik Ik baalde er vanmorgen van dat we ieder een andere bus moesten hebben, hij naar huis, ik naar school. Misschien vannacht bij hem slapen. Morgennacht sowieso niet denk ik, ik moet werken tot laaaat en wil het hem niet aandoen bij mijn ouders / alleen op mijn bedje te moeten zitten / liggen..
Oud 19-03-2007, 16:45
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-03-2007 @ 15:29 :
Ik ben zo ontzettend blij met mn vrienden
Is het uit tussen jullie?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 19-03-2007, 18:04
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-03-2007 @ 17:45 :
Is het uit tussen jullie?
Zat ik me ook af te vragen ja
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-03-2007, 18:20
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
hmm het is best vreemd hoe snel mensen uit elkaar kunnen groeien. Een kennis van me was ooit een goede vriendin en we wisten precies hoe de ander in elkaar zat. Maar nu is ze een totaal ander persoon. Het raakt me niet eens echt want het gebeurt zo vaak bij iedereen, maar het blijft raar.
__________________
april is the cruellest month
Oud 19-03-2007, 18:33
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-03-2007 @ 17:45 :
Is het uit tussen jullie?
Ik dacht hetzelfde
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2007, 18:52
Verwijderd
Het gaat weer beter, van het weekend was weer tof. Gister waren we 21 maanden samen.
Oud 19-03-2007, 18:56
Verwijderd
Gisterenavond met hem en één van mijn liefste vriendinnetjes lekker in het café gehangen, heerlijk gekletst en zo gelachen. Vind het zo grappig om te merken dat mijn vriendin en ik zo dezelfde reacties hebben, dezelfde geintjes en dat soort dingen

En gisteren moest ik op tijd slapen, maar was nog helemaal hieperdepieper. Dus ging hij me in bed leggen, lekker op mijn rug kriebelen en heel rustig allemaal hele lieve dingen vertellen. Net zolang tot ik rustig was.
Denk dat ik hem maar ga voorstellen om daar een vast ritueel van te maken
Oud 19-03-2007, 19:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-03-2007 @ 17:45 :
Is het uit tussen jullie?
Ja.

Lang verhaal, geen zin om op het forum te posten, dus evt. vragen kunnen via msn, pm of postduif
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-03-2007, 20:17
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-03-2007 @ 20:45 :
Ja.

Lang verhaal, geen zin om op het forum te posten, dus evt. vragen kunnen via msn, pm of postduif
Vervelend zeg! Maar dat vermoeden kreeg ik idd ook al een beetje bij jouw vorige post...

OT: Vanavond zou er iemand komen kijken voor de verbouwing, maar moest helaas afbellen wegens ziekte, dus dat is wel jammer. Maarja, eigenlijk zijn we gewoon ook veel te ongeduldig en het is toch weer winterweer, dus dan is een open voorgevel ook niet zo heel handig En verder gaat het hier gewoon heerlijk, heb me lang niet meer zo relaxed gevoeld
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 19-03-2007, 21:16
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-03-2007 @ 20:45 :
Ja.

Lang verhaal, geen zin om op het forum te posten, dus evt. vragen kunnen via msn, pm of postduif
Vervelend dude, sterkte ermee.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 19-03-2007, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 19-03-2007 @ 22:16 :
Vervelend dude, sterkte ermee.
Oud 19-03-2007, 21:32
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Graaaaaah! Ex 1 is aan het hufteren en ex 2 komt me veel te dicht bij.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 19-03-2007, 22:40
Verwijderd
Knoop in m'n maag. Ik moet echt nodig gaan slapen. K*tzooi.
Oud 19-03-2007, 23:49
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Vanmorgen chagarijnig omdat ik weer oplossingen zoek en hij alleen maar zegt dat we niet kunnen afspreken, terwijl het uiteindelijk toch eventjes kon.
Maar toen we bij elkaar waren was het zo lief!

En een heel weekend met vrienden, was zo leuk. Al komen de oude irritaties altijd weer boven en duurt álles zooo lang om te beslissen, ik ben blij met deze vrienden en dat we allemaal ergens anders wonen en nog vrienden zijn
__________________
Don't worry, be happy
Oud 20-03-2007, 00:00
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Grrrrr, dan praat ik met vriendin met relatiecrisis en dan gaat nóg het hele gesprek over mij. En ik weet ook wel dat zij er specifiek naar vroeg en dat ze waarschijnlijk gewoon even aan wat anders wilde denken maar ik voel me er zo egoïstisch bij
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 20-03-2007, 07:36
niña
Avatar van niña
niña is offline
Is zijn aandacht willen, hem opzoeken in de menigte en het warm krijgen naast hem hem leuk vinden?

Ik weet niet eens zijn naam
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 20-03-2007, 07:45
Verwijderd
Lief<3 En we gaan zoveel leuke dingen doen ^^ Eerst Limburg

En verder is het zoveel meer dan ik alleen al had kunnen hopen en dat is gaaf. Ze is zo lief! <3
Oud 20-03-2007, 08:27
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
hmm..beetje in de war.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 20-03-2007, 08:52
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Over 'n week 11 maandjes samen.


Maar we hebben wel meer ruzie de laatste tijd, meningsverschillen enzo... En ook weinig tijd, aangezien ik redelijk veel werk heb de laatste weken, en dan ook nog eens af en toe 'n vergadering... Pfrt...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-03-2007, 08:57
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
eind deze week 3 maandjes!! wow wat gaat dat snel zeg. niet normaal. voor mijn gevoel is t zo kort geleden allemaal, en wat is er veel gebeurd!! ouders ontmoeten, veel vaker logeren, ruzie, heel veel ruzies en discussies (maar gelukkig allemaal nodig en zinvol, en altijd zijn we t wel met elkaar eens, maar alleen over de werkwijze niet ) en communicatiefoutjes die uitgroeien tot iets 'groots', maar eigenlijk niet bestaat. ik ben echt zo blij met 'r . op naar de volgende 3 maanden.


damn! over 3 maanden ben ik jarig grappig, de 3 maanden grens is de verjaardag van n goeie vriend van me, de 6 maandengrens MIJN verjaardag, de 9 maandengrens de verjaardag van m'n ma (overlijden van goeie/beste vriend) en 1 jaar is kerst hoe mikten we t uit
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 20-03-2007, 09:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat is ie toch lief Geweldig hoe ik iedere morgen die knuffels en kusjes van hem krijg. Ik leef nog steeds hoog in de wolken.
Oud 20-03-2007, 09:18
Verwijderd
gisteren alweer een maand gaat snel. maar het bevalt me echt enooooorm goed!
Oud 20-03-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Maaike schreef op 18-03-2007 @ 15:28 :
Goeeeeed <3
Oud 20-03-2007, 10:16
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Super! Half samenwonen is fijn ^^.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.