Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2007, 14:13
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Bedankt voor de reacties die aan mij gericht zijn.

Ik heb haar vanmorgen nog even aan de telefoon gehad. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ze zei dat ik maar gewoon plezier moest hebben op haar begrafenis en ze moest erom lachen dat ze dat zei. Het was tijd voor een biertje of een wijntje volgens haar. Ik ben blij dat ze zo zeker is(/klinkt) over haar keuze.


En ik ben net met m'n broer naar een bloemenzaak geweest om bloemen bij haar te laten bezorgen: een grote bos rode rozen met op het kaartje "We denken aan je; we zijn bij je" en dan onze namen. Ik denk dat ze dat wel weet te waarderen.
Advertentie
Oud 05-04-2007, 15:04
Verwijderd
Super
Oud 05-04-2007, 15:07
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ST*R schreef op 05-04-2007 @ 13:19 :
Ik weet eigenlijk niet of ik zin heb in vanavond, áls het doorgaat
Nou het gaat dus wel door, maar ik weet nog steeds niet of ik er zin in heb.
Oud 05-04-2007, 15:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik weet het al: ik heb geen zin.
Oud 05-04-2007, 15:50
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Uit eten was erg gezellig. Het was een soort cafe dus het werd beetje laat dus was vandaag op stage een beetje moe
Weer super lol gehad, en zo leuk met elkaar gepraat.
Van sommige opmerkingen denk ik wel .. wow we worden wel beetje serieus! Maar ik zie wel hoe het allemaal loopt!
Oud 05-04-2007, 17:32
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 05-04-2007 @ 15:13 :
Ik denk dat ze dat wel weet te waarderen.
Correct.

Laatste nieuws: het gebeurt waarschijnlijk dinsdag.
Oud 05-04-2007, 17:34
Verwijderd
Oh ja, dát was een goed idee Denk ik eindelijk weer normaal met 'm om te kunnen gaan, laten we het gewoon wéér gebeuren. Ik voel me echt de bitch die zijn relatie verpest, terwijl ik eigenlijk ook wel weet dat hij degene is die hartstikke fout zit. Maar dat maakt het weinig beter, omdat ik er ook een aandeel in heb.

Het werkt gewoon niet zo. Ik denk dat het voor ons niet weggelegd is als exen goed met elkaar om te kunnen gaan. Het gaat gewoon elke keer weer fout. En ik voel me daar echt ontzettend kut over
Oud 05-04-2007, 18:40
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik voel me een beetje alleen-ig. Nog een 26 uur en dan zie ik hem weer.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 05-04-2007, 18:56
ironflower
ironflower is offline
ik ben verliefd aan het worden...alleen (nog) geen idee of het wederzijds is...
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 05-04-2007, 20:02
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Lief briefje vinden als je thuis komt.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 05-04-2007, 20:07
Verwijderd
Ik ben tevreden.
Oud 05-04-2007, 20:40
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ok
Oud 05-04-2007, 21:30
Verwijderd
Omg, relatie van een vriendin is uit na bijna 4 jaar en zij was altijd zo bezitterig om hem en verliefderig... word ik toch wel een beetje zenuwachtig van. Helemaal omdat zij altijd met mijn vriendje flirt en ik met de hare; als ze dat nu doet, is de balans wel weg
Oud 05-04-2007, 22:16
biep
Avatar van biep
biep is offline
goed! ik heb afgelopen zondag heel dronken tegen mijn scharrel gezegd (toen hij zei dat hij jaloers was omdat hij dacht dat ik met n andere jongen stond te flirten) dat hij nu gvd eens moest bedenken wat hij dan wilde.
HIJ wilde geen relatie (ik wel) maar hij was wel jaloers. Toen ben ik boos weggelopen, is hij me achterna gerend en nu is't m'n vriendje. muhaha.
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 05-04-2007, 22:21
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Kut, hij was zo lief en hij leek zo eerlijk. Waarom zegt hij dan niets meer? Ikga hem echt niet weer bellen en mailen en toch maar langs komen onverwachts. Het moet toch ook van zijn kant komen, behalve de overdreven woorden.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 06-04-2007, 00:28
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
vet, dronken met zijn twee is leuk
!
Oud 06-04-2007, 00:55
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
biep schreef op 05-04-2007 @ 23:16 :
goed! ik heb afgelopen zondag heel dronken tegen mijn scharrel gezegd (toen hij zei dat hij jaloers was omdat hij dacht dat ik met n andere jongen stond te flirten) dat hij nu gvd eens moest bedenken wat hij dan wilde.
HIJ wilde geen relatie (ik wel) maar hij was wel jaloers. Toen ben ik boos weggelopen, is hij me achterna gerend en nu is't m'n vriendje. muhaha.
:'D
__________________
i create glitches with my voice
Oud 06-04-2007, 08:23
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Brr, droomde vannacht dat hij door een bizar ongeluk dood was gegaan. Het voelde zo echt en ik voelde me zó verdrietig en alleen zonder hem, dat hoop ik echt nooit mee te hoeven maken Toen ik wakker werd, durfde ik me zelfs eerst niet om te draaien totdat ik zeker wist dat het een droom was geweest en ik niet teleurgesteld zou worden als ik me om zou draaien. En uiteraard lag hij toen gewoon heel lief naast me te slapen.
Oh, en gister stond hij opeens voor mijn neus op werk om me op te halen, van dat soort dingen wordt ik altijd heel vrolijk En een lekker weekend in het vooruitzicht, al hebben we allebei niet zoveel met pasen. Maar gewoon wel leuke dingetjes gepland enzo
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-04-2007, 09:36
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Een vriendin van me zoekt problemen die er niet zijn, en wijst daarbij ALTIJD naar de ander (ik dus in dit geval) die het fout zou doen. Dat noemt ze haar impulsieve acties waar ze niets aan kan doen en later altijd spijt van heeft maar ik word er zo ongeveer wel ziek van. (Dit is ongeveer een maandelijks/ om de maand terugkerend ritueel..)

Zaterdag ga ik met een groep stappen. Dat is echt al heel lang bekend omdat het een feest is waar wij allemaal graag naar toe gaan. Die vriendin zei in dat soort feesten te willen gaan 'minderen' omdat de lol er voor haar vanaf gaat. PRIMA. Nu vraagt ze gisteren of ze niet toch met mij mee kan rijden. Maar ik rijd in de auto van mijn vriend terug en die auto zit al vol. Met ons kan ze dus niet meerijden. Ik wist nog een auto waar plek is maar daar wil ze zichzelf niet 'pleasen'. Nu is ze van mening dat 'ik wel een héle goede reden moet hebben omdat ik nooit meer met haar ga stappen'.

Ik zie het probleem niet..?



O ja, hij is zondag jarig!

Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 09:38.
Oud 06-04-2007, 10:59
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
vandaag 2 jaar en 10 maanden...
Oud 06-04-2007, 11:04
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou het was erg gezellig, alleen weet ik zeker dat ik verder niks met hem wil (hoopte ook heel erg dat hij me niet ging zoenen, dus dat zegt ook wel wat). Weet alleen niet of ik dat hem moet vertellen want hij neemt me wel mee naar dat bal, en dat is echt duur, en miss heeft hij wel andere verwachtingen blabla. Maar oke.
En ik dacht best veel aan die andere jongen, en dat is FOUT, want hij is seksistisch en niet lief enzo.
Ik wil gewoon een jongen tegenkomen die ik erg leuk vind en hij mij ook!
Oud 06-04-2007, 11:27
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
gisteravond was zo leuk Vriendinnetje zei dat ze ging poolen met iemand uit dr klas maar dat ze niet alleen met hem wou gaan dus ze vroeg of ik ook mee wilde. Toen zei ze dat ze 'hem' ook wel wilde vragen, dus dat deed ze en zo gingen we dus gisteraaf met zn vieren poolen. T was echt zo gezellig, echt zo onwijs veel gelachen!
Vriendinnetje wilde niet te laat weg en die ander ging mee, maar 'hij' maakte totaal geen aanstalte om te gaan dus toen waren we nog maar met zn tweeen en gingen we nog lekker poolen enzo
Spreek ik net dat vriendinnetje op msn en zegt ze dat ze denkt dat hij mij echt wel (een beetje) leuk vindt, want hij zat de hele tijd op een of andere manier naar me te kijken volgens haar (hoe weet ik niet ) en weet ik veel wat.. nouja ik hoop dat ze gelijk heeft, maar toch denk ik vind niet

en morgen wordt ook super! alleen een beetje jammer dat de grootste eikel die ik ken morgen bij onze wedstrijd mee moet doen, ik krijg geheid weer mot met 'm, as usual
Oud 06-04-2007, 11:27
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Momenteel beetje rottige gedachtes, ik geef de schuld maar weer aan de tijd van de maand. Ik wil m weer zien.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 06-04-2007, 11:48
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
biep schreef op 05-04-2007 @ 23:16 :
goed! ik heb afgelopen zondag heel dronken tegen mijn scharrel gezegd (toen hij zei dat hij jaloers was omdat hij dacht dat ik met n andere jongen stond te flirten) dat hij nu gvd eens moest bedenken wat hij dan wilde.
HIJ wilde geen relatie (ik wel) maar hij was wel jaloers. Toen ben ik boos weggelopen, is hij me achterna gerend en nu is't m'n vriendje. muhaha.
hij zit bij jou onder de plak

Met mij gaat t goed, we hadden gister een stom gesprek aan de telefoon maar het was ook wel goed. We zijn allebei niet makkelijk en moeten daar echt een weg in vinden met elkaar. Maar hij benadrukte even dat ie heel graag wil dat ik m een kans geef omdat ie me echt heel leuk vindt.
Ik weet aleen nog steeds niet of ik m nou mn vriendje kan noemen
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-04-2007, 12:32
Verwijderd
kun je na 1 date verliefd worden?
Oud 06-04-2007, 12:43
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 06-04-2007 @ 13:32 :
kun je na 1 date verliefd worden?
ja
Oud 06-04-2007, 13:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
per definitie niet.

__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-04-2007, 13:12
Verwijderd
Oud 06-04-2007, 13:40
Verwijderd
Ik heb nog nooit iets serieus gehad, maar het lijkt wel alsof ik de laatste tijd de fijne kneepje ken van flirten. En ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd wel probeer te flirten als ik een goede mogelijkheid zie. Want het is gewoon echt cool.
Gisteren gaf onverwacht een collega haar telefoonnummer dat ik haar moest bellen om te stappen en ze vroeg door en door op wat voor vrouwen ik viel. Niet echt mijn type denk ik, maar ik bel haar wel. (ik had niet geflirt met haar )
Oud 06-04-2007, 16:50
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Het is me ook niet gegund he.
Oud 06-04-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Charly Brown schreef op 06-04-2007 @ 17:50 :
Het is me ook niet gegund he.
Wat is er gebeurd??
Oud 06-04-2007, 18:02
Verwijderd
of het nou snel is of niet, I don't give a fuck, ik ben VERLIEFD en hij ook op mij en nu is het officieel mijn vriendje
OH BOY wat is dit een prachtig gevoel !
Oud 06-04-2007, 18:19
Verwijderd
Zal ik bellen
Oud 06-04-2007, 18:37
Verwijderd
OEEEEEEEEEPS. dit is niet gebeurd, gewist uit mijn geheugen!
Oud 06-04-2007, 19:50
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hij is zo raar
Hij zit standaard met me te flirten als we beide werken, of als ik hem aanspreek op msn, want dat moet ik dan altijd maar weer doen. Maar als we uit zijn komt er niks uit en ehhhh, ja, volgens mij vind ie me gewoon niet leuk en is het gewoon een gigantische flirt, maar soms kijkt ie zo, ja. Plus hij is echt walgelijk aantrekkelijk.
Oud 06-04-2007, 20:02
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
okee, dit is zooo verkeerd getimed en kan ik zooo niet gebruiken...
Oud 06-04-2007, 21:36
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
heb zin om hem weer te zien.. morgen
Oud 06-04-2007, 21:39
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Ik ben ook tevreden.


En ik ga de bloedband met de mug op mijn kamer killen, morgen koop ik de grootste klamboe die ik maar kan vinden. Dan maar wat lastiger gamen vanuit bed!
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 06-04-2007, 21:44
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Leen Sjors een nachtje! Hooguit word je wakker omdat ze je hoofd als trampoline gebruikt, maar ze vangt alles
Oud 06-04-2007, 21:59
George
Avatar van George
George is offline


Toch mis ik hem, de junkie.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 06-04-2007, 22:06
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Wil je haar brengen? Ik denk dat ik anders maar een klamboe ga maken.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.

Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 22:13.
Oud 06-04-2007, 22:31
Polivy
Polivy is offline
Oud 07-04-2007, 03:52
Verwijderd
Net personeelsfeestje gehad en het was zooo leuk! Ik heb lieve, leuke collega's! En twee collega's hebben een soort van 'elkaar opgedaan', ik kan het enorm goed met hem vinden en hij bleef maar zeggen dat hij respect voor me had, dat ik zo rustig bleef

Verder een lekker lang weekend voor de boeg met mn vriend, zondag komt mn schoonzusje langs (met de broer van mn vriend) en dinsdagavond lekker samen naar de film
Oud 07-04-2007, 08:12
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
leve de foute situaties
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 07-04-2007, 10:38
Verwijderd
Lang leve drank
Oud 07-04-2007, 10:42
Verwijderd
Combinatie vd 2 bovenstaande posts JA
Oud 07-04-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 07-04-2007 @ 11:42 :
Combinatie vd 2 bovenstaande posts JA


Ach t leven is kut.
Oud 07-04-2007, 12:00
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 06-04-2007 @ 18:12 :
Wat is er gebeurd??
Nou hij belde me op op woensdagavond en zei dat hij niet verliefd op me was en me wel een geweldig meisje vond enzo en wel nog vrienden wou blijven maar dat het echt niks kon worden.
Oud 07-04-2007, 13:09
Rioto
denk je na een ***** week een leuk weekend te hebben samen met je vriendin.. loopt die ook al tegen je te zeiken. kortom het gaat geweldig.
Oud 07-04-2007, 13:24
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik hoop zo dat ie ook komt vanaaf maar t zal wel weer niet
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.