Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2007, 21:39
Verwijderd
Hij ging mee om bloed te prikken, omdat ik dat echt doodseng vind, en toen hield hij mijn hand vast, zodat ik erin kom knijpen.
En het was niet eens mijn idee dat hij meeging, maar het zijne!
Advertentie
Oud 12-06-2007, 21:44
Vergezicht
Vergezicht is offline
Nog steeds een beetje vragend. Ik ben niet goed in 'het spelletje'. Nadat je ja hebt gezegd op een date-uitnodiging even niets van je laten horen. Geen SMSjes, geen MSN. Om het spannend te houden.

Maar 't kost me wel moeite, moet ik je eerlijk zeggen
Oud 12-06-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 12-06-2007 @ 22:07 :
Ahw sterkte Zat t er allang aan te komen?
klein beetje, maar het wend nooit.
Oud 12-06-2007, 22:31
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
OMG ik zie mezelf der tussen staan
__________________
I am..
Oud 12-06-2007, 22:56
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Jee, vrienden! Ik besefte net wel dat ik door al mijn drukke geplan mijn beste vriendinnetje ruim 6 weken niet ga zien. Maar ja, dat komt wel goed ook.
Oud 12-06-2007, 23:01
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Omg Sarah
Oud 12-06-2007, 23:03
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Dukko schreef op 12-06-2007 @ 22:02 :
Gewoon kut, tis uit.
Sucks, sterkte
Oud 12-06-2007, 23:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik mis m (en hij mij ook dus dat is dan wel weer mooi)

Ik ga bij z'n moeder wonen
__________________
Tsja
Oud 13-06-2007, 02:09
Verwijderd
Hoe KRIJG ik het voor elkaar?!
Oud 13-06-2007, 05:12
Verwijderd
Nachtsmerries de gekste, heb al tijden niet meer ZO kut geslapen/gedroomt. Tzijn ook echt de meest maffe dromen. Straks zie ik hem weer en misschien kan ik dan even wat slaap inhalen terwijl ik tegen hem aan kan hangen.
Oud 13-06-2007, 05:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg. Ik had er tussen kunnen staan

OT:
Gvd. Wat wil je nou?! Ik denk dat ik binnenkort kortsluiting krijg.
__________________
<):o)
Oud 13-06-2007, 07:24
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-06-2007 @ 06:15 :
Omg. Ik had er tussen kunnen staan

OT:
Gvd. Wat wil je nou?! Ik denk dat ik binnenkort kortsluiting krijg.
Ja jou miste ik ook al Hihihihihi
Oud 13-06-2007, 07:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Tussen ons gaat t wel goed. Alleen zit ik niet zo lekker in mn vel en heeft hij het moeilijk omdat zn opa recent is overleden. Morgen crematie en hij ziet er als een blok tegenop. En ik ook. En dan heb ik ook nog t gevoel dat ik sterk moet zijn om hem te steunen, maar weet niet of ik dat op dit moment wel kan.

Wel gala vanavond! En dat is wel leuk. kan ik weer heerlijk pronken met mijn lieve schat.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-06-2007, 08:12
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
hee weer wat geleerd.

OT: Shrek 2 kijken samen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 08:14.
Oud 13-06-2007, 08:26
Verwijderd
hij is ook nog niet af hoor
en ik heb 'm gisteren gemaakt (SOG), maar aan de hand van WolterB's lijstje van minstens een jaar oud. En ik ben maar tot de
m van meisjesnicknames gekomen want daarna had ik geen zin meer.

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 08:28.
Oud 13-06-2007, 08:29
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik vind het echt helemaal niet erg dat ik er niet tussen sta in dat schema. Volgens mij lopen er ook niet bepaald knappe mannen rond op scholieren

ot: Gaat heel goed, na lange tijd zijn we aankomend weekend weer een paar dagen samen, heb er zin in
Oud 13-06-2007, 08:34
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 09:26 :
hij is ook nog niet af hoor
en ik heb 'm gisteren gemaakt (SOG), maar aan de hand van WolterB's lijstje van minstens een jaar oud. En ik ben maar tot de
m van meisjesnicknames gekomen want daarna had ik geen zin meer.
Ah vandaar. Mocht je nog verder willen gaan, dan heb ik nog wel wat toevoegingen

Citaat:
Li schreef op 13-06-2007 @ 09:29 :
Ik vind het echt helemaal niet erg dat ik er niet tussen sta in dat schema. Volgens mij lopen er ook niet bepaald knappe mannen rond op scholieren
Hé, ik heb anders echt wel een goeie weten te strikken hier!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 13-06-2007, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 13-06-2007 @ 09:29 :
Ik vind het echt helemaal niet erg dat ik er niet tussen sta in dat schema. Volgens mij lopen er ook niet bepaald knappe mannen rond op scholieren

ot: Gaat heel goed, na lange tijd zijn we aankomend weekend weer een paar dagen samen, heb er zin in
Moet je beter zoeken
Oud 13-06-2007, 08:43
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
mijne klopt ook nog niet helemaal
__________________
Addicts of communication..
Oud 13-06-2007, 08:49
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-06-2007 @ 09:34 :
Mocht je nog verder willen gaan, dan heb ik nog wel wat toevoegingen
Ja, ik ook.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-06-2007, 08:52
Dzjun
Dzjun is offline
grrr, gisteren was zo leuk en toen moest hij het weer verpesten...
We hadden allebei een lange dag gehag en moesten daarna nog samen naar een of andere uithoek van het land voor werk.. Toen we terug kwamen waren we nog even ergens gezellig wat gaan drinken, al was ik inmiddels echt dooodmoe (dat wist hij ook)..
Opeens belde toen iemand die hij kende of hij met hem nog wat wilde gaan drinken want die vent die belde stond in een ander cafeetje.. Uiteindelijk ben ik dus doodmoe alleen naar huis gefietst en is hij nog met 2 ouwe lullen verder gaan zuipen..
Lekker is dat..
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 13-06-2007, 09:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-06-2007 @ 08:35 :
Moet je beter zoeken
idd er lopen hier best leuke mensen rond
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-06-2007, 09:10
Verwijderd
Zolang ik maar gewoon bezig blijf gaat t wel, vooral niet aan hem denken. Godverdomme, ik ben hier zo slecht in. Bwaah.... Ik word een beetje simpel van dit gedoe. Dalijk is het vakantie en dan heb ik hopelijk helemaal geen tijd meer om na te denken. Ik heb nog duizend vragen waarvan ik weet dat ik er toch geen antwoord op krijg. Daar moet ik me bij neer leggen, maar dat gaat zo moeilijk. Pff... Over een weekje hoop ik dat t beter gaat... Verder; liefde voor mijn klasgenoten en mijn vrienden. <3
Dalijk bbq'en, eerst nog toets waar ik bijna dood van ga. Hoera. Mja.
I'll survive, zeggen we dan maar.
Oud 13-06-2007, 09:43
Jones
Citaat:
Dzjun schreef op 13-06-2007 @ 09:52 :
grrr, gisteren was zo leuk en toen moest hij het weer verpesten...
We hadden allebei een lange dag gehag en moesten daarna nog samen naar een of andere uithoek van het land voor werk.. Toen we terug kwamen waren we nog even ergens gezellig wat gaan drinken, al was ik inmiddels echt dooodmoe (dat wist hij ook)..
Opeens belde toen iemand die hij kende of hij met hem nog wat wilde gaan drinken want die vent die belde stond in een ander cafeetje.. Uiteindelijk ben ik dus doodmoe alleen naar huis gefietst en is hij nog met 2 ouwe lullen verder gaan zuipen..
Lekker is dat..
Zeiken is ook een vak. Waarom is het zo erg dat hij door gaat drinken en jij naar huis toe gaat?

OT: prima, misschien vandaag na m'n werk nog naar der toe anders zondag pas weer. Oh en m'n soatest was negatief, wat eigenlijk niet zo heel interessant is. Maar als die positief was geweest dan had het waarschijnlijk nogal wat invloed gehad op mijn relationele gebied.

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 09:46.
Oud 13-06-2007, 09:46
Verwijderd
hihi mn verjaardag was echt tof. hahaha kan alleen nog maar glimlachen. lekker ding is t!
Oud 13-06-2007, 09:47
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-06-2007 @ 10:43 :
Zeiken is ook een vak. Waarom is het zo erg dat hij door gaat drinken en jij naar huis toe gaat?

OT: prima, misschien vandaag na m'n werk nog naar der toe anders zondag pas weer.
inderdaad, tenzij ze elkaar daarvoor een tijd niet hadden gezien ofzo, dan kan ik me voorstellen dat je het niet zo leuk vindt.

ot:
hij is nog druk voor school, ik ben druk met leuke dingen doen dus dat gaat niet altijd samen helaas..maar ik denk dat we elkaar morgenmiddag en dan weer later op de avond wel zullen zien en daar heb ik zin in .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 13-06-2007, 10:41
Nuck
Nuck is offline
Ik ben echt blij dat ik m gisteren even gezien heb en dat we heerlijk samen hebben geslapen, maar vanochtend was hij al weer vroeg vertrokken ivm tentamenstress...zal echt blij zijn als de vakken voorbij zijn, dan tijd voor leuke dingen .
__________________
As if!
Oud 13-06-2007, 12:25
Verwijderd
Zucht. Afwachten it is.

Oh, ik heb zo'n lief vriendinnetje. We kunnen zó enorm goed met elkaar praten en wauw, gisteravond was echt heel leuk en fijn. Ze snapt mij gewoon en ik snap haar en we hebben lol en ze zit (gedeeltelijk) me dezelfde dingen en ik heb in sommige opzichten zo'n voorbeeld in haar en aaah, ik ben zo blij dat ik haar heb leren kennen, hou van haar.
Oud 13-06-2007, 12:26
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-06-2007 @ 09:12 :
hee weer wat geleerd.

OT: Shrek 2 kijken samen.
had jij met Ulfheðin (het staat zo gespeld in het lijstje van wolterb). ben jij shackles?

ot: gaat goed tentamen gehaald
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 13-06-2007, 12:37
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik kom net thuis van hem en het was fijn, hij heeft me overladen met verjaardagskussen en is nu liften naar Berlin en neemt een kado voor me mee.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 13-06-2007, 12:40
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
ik vind het enggg. Ik durf neit meer. Het mag niet vanavond worden! straks is het helemaal niet leuk! of juist wel! muh.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 13-06-2007, 13:49
farai
Avatar van farai
farai is offline
@de mensen die mij nog kennen: ik ben om begrijpelijke redenen niet meer op scholieren geweest. Maar nu benk weer terug, enkel om dit topic te volgen want:

ik ben weer verliefd !!!!

en dan is het heel erg fijn om verhalen te lezen van verliefde mensen.

Groetjes Oceangirl
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 13:51.
Oud 13-06-2007, 14:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 13-06-2007 @ 14:49 :
@de mensen die mij nog kennen: ik ben om begrijpelijke redenen niet meer op scholieren geweest. Maar nu benk weer terug, enkel om dit topic te volgen want:


Hoi! Wat fijn dat je verliefd bent


OT: Net ging ik even met haar mee om te kopieëren want ik had even geen zin in leren en even buiten zijn is goed en het deed me denken aan toen ik, ergens begin dit schooljaar, met haar meeging om een nieuwe telefoon te kopen. Het voelde net zo en het was een dag waarop ik had kunnen weten dat ik verliefd op haar zou worden, zoiets. Hm, ik ben blij met 'r.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 13-06-2007, 14:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Signy schreef op 13-06-2007 @ 13:26 :
had jij met Ulfheðin (het staat zo gespeld in het lijstje van wolterb). ben jij shackles?

ot: gaat goed tentamen gehaald
Ja, een paar jaar geleden en niet zo lang en nee, ik ben niet Shackles.

OT: Ik was in Utrecht vandaag en ik heb hem echt blij gemaakt door in het gruwelijk dure Amerikaanse winkeltje zijn favoriete (en niet in NL verkrijgbare) cereals te kopen a 10 euro per doos. Er gaat iemand happy zijn straks!
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 14:31.
Oud 13-06-2007, 14:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Wat een oud lijstje allemaal niet teweeg kan brengen zeg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-06-2007, 15:32
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 13-06-2007 @ 13:37 :
ik kom net thuis van hem en het was fijn, hij heeft me overladen met verjaardagskussen en is nu liften naar Berlin en neemt een kado voor me mee.
Gefeliciteerd!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 13-06-2007, 15:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Signy schreef op 13-06-2007 @ 13:26 :
had jij met Ulfheðin (het staat zo gespeld in het lijstje van wolterb). ben jij shackles?
volgens mij niet, gezien haar foto's... of ze is erg veranderd...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-06-2007, 15:57
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-06-2007 @ 15:29 :
Ja, een paar jaar geleden en niet zo lang en nee, ik ben niet Shackles.
Oh oke, was ff nieuwsgierig.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 13-06-2007, 16:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
We zijn van zondagochtend tot nu gezellig samen geweest, en zijn samen spullen bij de praxis gaan halen om de studeerkamer opnieuw te behangen en te verven, met de nodige (lieve) irritaties "Verdomme, dat moet niet zo!" ---- "Welles!" ---- "Nietes!", maar tis gelukt.

Ja, het voelt best heel prima, behalve dat ik vanmorgen gewoon ronduit vaag reageerde. Maar dat geef ik uiteraard niet direct toe
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 13-06-2007, 16:09
Verwijderd
elkaar net mislopen is niet echt mijn ding...
Oud 13-06-2007, 16:37
Verwijderd
improved version:

graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent
Oud 13-06-2007, 16:39
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Signy schreef op 13-06-2007 @ 16:57 :
Oh oke, was ff nieuwsgierig.
No problem, daar is het vragen goed voor.

En @ Sarah, bij mijn naam mist in elk geval nog wel wat, maar dat laten we maar zo.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-06-2007, 16:51
__
Avatar van __
__ is offline
het is echt nog erger gesteld met dit forum dan ik al dacht, wat een ontzettende grote orgie zeg! ik leer echt veel bij op deze manier
Oud 13-06-2007, 17:01
Verwijderd
Spekkie heeft met Secreet gezoend? Stelletje breezah-bi'tjes!

En George met Mennuz? George was toch lesbisch, of heb ik dat nu helemaal verkeerd begrepen. En is Mennuz zoenbaar?

Paranoide heeft trouwens ook wat met Ulfheidin gehad (ik weet niet waar dat tekentje zit...).

En volgens mij heeft Reverend er nog veel meer gedaan maar ik weet niet wie.

En Zao en Anneka hadden toch wat in de pre-Roosje-periode?

Whaha forumroddel. Moeten we niet eens een meeting organiseren voor de mensen die nog géén forummers hebben gehad, zodat we er ook bij op kunnen? (A)

*staart er even naar* Zie ik nou goed dat Mephisto met Nytewolf heeft gezoend..?
Oud 13-06-2007, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-06-2007 @ 18:01 :
En Zao en Anneka hadden toch wat in de pre-Roosje-periode?
er staat toch een lijntje tussen Zao en Anneka? Of ben ik nu scheel?

En ik kon mezelf niet ontdekken, maar dat is niet erg.. (ben nog steeds very happy met de enige forummer die ik ooit gezoend heb)
Oud 13-06-2007, 17:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent
volgens mij heeft mephisto er meer gehad...

en stoneface = onorthodox

Questor heeft bijna alle forummers gehad...

Volgens mij heeft Wolter B geen compleet lijstje ingeleverd
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-06-2007, 17:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Fuck zeg, iemand heeft te veel tijd hier De mijne klopt niet trouwens
Oud 13-06-2007, 17:12
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ben zelf super blij. Heb een fulltime baan voor komend schooljaar. Hier in het oosten is niet zoveel te vinden in het onderwijs dus moet echt super blij zijn!

Verder heb ik maar drie dagen getreurd om het uit raken van mijn relatie dat valt dus ook wel mee. Zo diepgaand was het allemaal niet! De vriendschappelijke relatie met mijn ex word nu wel steeds sterker en neigt weer naar een echte relatie. Maar ik doe rustig aan. Ik weet wel dat hij wil. Maar ik wil hem niet zomaar terug. Eerst maar even kijken hoe het nu loopt, natuurlijk nog samen op vakantie. Als we bij elkaar horen, dan gebeurt het wel!
Oud 13-06-2007, 17:37
Jones
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent
Studie ontwijkend gedrag is leuk maar dit gaat echt te ver.
Oud 13-06-2007, 17:43
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Forumhormonen

OT: Wat moet ik hier nou mee? Gisteren ook al zo'n koude reactie en maandagavond was ook niet ideaal. Wat is dit echt?

Maar: Ik ben geen hondje, ik blijf niet achter hem aandraven met initiatieven. Kijk wel uit.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.