Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2007, 15:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vorige topic

Want die had ik gesloten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 08-07-2007, 16:20
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Lekker rustig, maar ik moet ook hard aan de studie, dus dat komt goed uit. We zien wel wat er in de zomer gebeurt
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Oud 08-07-2007, 16:29
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Een zes teveel

En euh Plannen om samen te gaan wonen.. Maar pas over een tijd Het voelt gewoon goed.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 08-07-2007, 16:38
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Officieel is het nog steeds niets. Hij is dit weekend weg, maar ik mis hem toch wel heel erg! Maar vind wel lastig om zeker te weten dat je liefde voelt en geen vriendschap!

Morgen is hij terug!
Oud 08-07-2007, 16:55
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm ik mis hem toch wel.
Oud 08-07-2007, 17:07
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hij is 3 weken op kamp, vrijdagavond heb ik m voor het laatst gezien en het lijkt nu al lang
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 08-07-2007, 17:32
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Net terug van onze eerste vakantie samen, Barcelona <3<3
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 08-07-2007, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 08-07-2007 @ 14:05 :
GVD, ik ben echt een trut. Een enorme trut. Ik dacht dat ik het niet zou kunnen, maar ik kan het dus wel: seks met iemand die een vriendin heeft.
En nu voel ik me natuurlijk schuldig, want waar twee seksen, hebben twee schuld; ook als één van de twee geen relatie heeft.
Ik ken het meisje niet eens, maar toch. En ik geef zoveel om hem verdomme.
Waarom zij wel en ik niet?

Aan de andere kant, natuurlijk wil ik niet iemand die vreemdgaat..

Ik ben echt een bitch. Ik vervloek mezelf hier en nu.
Hier precies hetzelfde En het schuldgevoel wordt ook maar niet minder: ik had laatst het idee dat ik me zelfs schuldiger voelde dan hij. Al zal dat waarschijnlijk wel niet zo zijn

Ontopic: lekker vakantieplannen gemaakt met een vriendinnetje, heb er nu echt heel veel zin in gekregen

En hij is weg en dat is mooi. Het zorgt in ieder geval voor wat rust.
Oud 08-07-2007, 18:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb hem eindelijk weer eens lang gesproken, na een paar dagen niet. Ik ben nog steeds zo verliefd en hij zegt zulke lieve dingen en wil me zo graag weer zien (en ik hem ook). Volgende week bijna de hele week samen <3
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-07-2007, 19:47
Dzjun
Dzjun is offline
grr, hij zou vanavond weer naar zn studentenhuis gaan (en dus ook naar mij) maar blijkbaar vindt ie zn vrienden daar in het gat bij zn ouders thuis belangrijker..
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 08-07-2007, 19:51
Verwijderd
Nog even gebeld voor hij op vakantie gaat. Wel fijn En we zijn samen de trotse eigenaar van een campinggasstelletje
Oud 08-07-2007, 19:54
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Vriend van vroeger zien was onwijs fijn.
Gevoelens zijn weinig veranderd ondanks dat we elkaar een jaar niet hebben gezien.
lekker geknuffelt en gehangen.
Veel lol gemaakt en gelachen.
Zo fijn, even afleiding verder nog steeds zin in zaterdag
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-07-2007, 20:04
Verwijderd
Ik denk dat ik het opgeef. Als ik me bedenk dat het niks wordt, dan vind ik dat niet eens héél erg jammer (maar wel een beetje natuurlijk, maar wrs meer omdat ik leuk gevonden wil worden en hij zo mooi is, dan omdat ik m nou zo geweldig vind, vermoed ik) en na die constatering gemaakt te hebben denk ik niet dat ik er nu toch nog voor kan gaan. Dit was dus mijn zoveelste bijna-maar-net-niet-vriendje. Het wordt een te lange lijst, ik wil een echte.
En hoe krijg je je vakantievriendje van vorig jaar, die je dit jaar weer tien dagen zult zien, duidelijk gemaakt dat ie geen kans meer maakt, zonder daarvoor onaardig te moeten gaan doen? Ik vermoed namelijk dat als ik te veel met meneer optrek hij verkeerde dingen gaat denken, waar ik geen zin in heb, maar het is ook gewoon een goede vriend dus ik kan m niet links laten liggen. Hm, lastig.
En haha, een vriendin van mij is bi en ze wordt helemaal gek van dr hormonen. Echt grappig om te horen dat het niet alleen jongens zijn die bij ieder vrouwelijk wezen met twee benen omkijken, zij doet het ook.
Oud 08-07-2007, 20:19
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
I think I'm jealous of your girlfriend, although she's just a girl who is your friend

__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 08-07-2007, 21:10
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Weer helemaal goed, gelukkig!!
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 08-07-2007, 21:10
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Thanks @ Dott en Skyblue.

Hij voelde zich wel rot, want daarna deed hij ineens zwaar afstandelijk en sloot hij zich af enzovoorts.
Ik besloot in mijn eigen bed te gaan liggen; hij heeft het niet eens gemerkt.
De volgende ochtend mocht ik hem ineens niet meer kussen. Ik vroeg me af wat er was veranderd; hij zei dat hij zich niet kon inhouden als ik dat deed en dat hem dat duidelijk was geworden.

Nog steeds ben ik jaloers. Zij is bedrogen, maar toch wil ik hem. En ik voel me schuldig. Aan hem merkte ik de rest van de dag dus helemaal niets; hij kuste me gewoon weer opnieuw, enzovoorts. We hebben verder geen seks meer gehad.

Ik voel me echt schuldig. Ik dacht dat ik beter was dan dit, dat ik me niet liet gebruiken - ook al weet ik dat hij mij leuk vindt en wij elkaar stiekem te leuk vinden, maar gewoon te ver van elkaar af wonen.

En hij durfde het eerst niet te vertellen. Ik vraag me af wat hij nu denkt en voelt. En of hij het gaat vertellen - guess not.

Nou ja, zijn probleem. Ik voel me enorm schuldig, want dit is toch iets wat ik nooit zou doen?! Ik blokkeerde altijd, ik kon het nooit, ik vond het laag als mensen dat deden.
En nu ben ik zelf één van hen.

Of til ik er te zwaar aan.. ik hoop het maar, want ik voel me echt een kutwijf..
Oud 08-07-2007, 21:27
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik kan dit gewoon niet geloven. Eerst belt hij me met de mededeling dat onze poes is overleden en spreekt hij met me af dat we hem komende week samen gaan begraven, en nu laat hij gewoon niks meer van zich horen en lijkt het erop dat hij mij gewoon geen afscheid gaat laten nemen. Terwijl hij weet hoe ongelooflijk gek ik op die beestjes ben. Ik had geen hele hoge verwachtingen meer van hem, maar dit...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-07-2007, 21:34
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
knuffel @ miekmuis.. das best rot..
Ik hoop dat je alsnog afscheid kan nemen..

Verder: hij zit voor een maand in Spanje, eerst hadden we afgesproken 1 sms'je per dag. Nuja, het worden er ondertussen soms wel 8 per dag.
Althans niet slechter dat hij op vakantie is, want ik moet mij echt focussen op mijn studies.
Al mis ik hem wel, maar vertrouw hem 100% dus geen problemen
Ads door Google
Oud 08-07-2007, 21:34
Verwijderd
Ik kan gewoon niet negatief denken over 'het ons'. Ik ben zo gek op hem en we vullen elkaar perfect aan! Jap, overduidelijk syndroom der tot-over-de-oren'verliefdheid! (met een heel romantische voorgeschiedenis)
Oud 08-07-2007, 21:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Jaaa goed!

Nog maar een paar daagjes werken en dan een week met mijn beste vriendinnetje paardrijden! Oh echt zin aan. Helaas wel een week zonder mijn vriendje, maar dat overleef ik wel!
zinzinzinzin

@ Miekmuis; dat is echt rot en laag zeg! Wat een eikel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-07-2007, 21:47
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Kwekky schreef op 08-07-2007 @ 22:34 :
knuffel @ miekmuis.. das best rot..
Ik hoop dat je alsnog afscheid kan nemen..

Verder: hij zit voor een maand in Spanje, eerst hadden we afgesproken 1 sms'je per dag. Nuja, het worden er ondertussen soms wel 8 per dag.
Althans niet slechter dat hij op vakantie is, want ik moet mij echt focussen op mijn studies.
Al mis ik hem wel, maar vertrouw hem 100% dus geen problemen
ken dat ja, je spreekt 1tje per dag af maar het worden er 10 en zo krijg je een telefoonrekening van 100 euro aan het eind van de week maarja je mist elkaar wel minder zo, vind ik dan.
Oud 08-07-2007, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 08-07-2007 @ 22:42 :
Jaaa goed!

Nog maar een paar daagjes werken en dan een week met mijn beste vriendinnetje paardrijden! Oh echt zin aan. Helaas wel een week zonder mijn vriendje, maar dat overleef ik wel!
zinzinzinzin

@ Miekmuis; dat is echt rot en laag zeg! Wat een eikel
Haha, dat wou ik posten! Maar ik heb er ook heel veel zin in En mijn vriendje is toch al weg dus dat maakt niet uit
Oud 08-07-2007, 22:34
Verwijderd
Soms ken je mensen al jaren, en nog snap je ze dan soms niet...
Oud 08-07-2007, 23:02
Verwijderd
ik heb een female stalker

wtf echt!
Oud 09-07-2007, 07:39
Verwijderd
Misschien heb ik gisteren wel iets te bot gedaan En nu is zijn mobiel leeg en is zijn oplader hier en kan ik hem niet bereiken.

Wel leuk: Vrijdag na mijn diploma-uitreiking heb ik een ring van hem gekregen!!! Echt supermooi en heel lief
Advertentie
Oud 09-07-2007, 08:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 08-07-2007 @ 22:10 :
Thanks @ Dott en Skyblue.

Hij voelde zich wel rot, want daarna deed hij ineens zwaar afstandelijk en sloot hij zich af enzovoorts.
Ik besloot in mijn eigen bed te gaan liggen; hij heeft het niet eens gemerkt.
De volgende ochtend mocht ik hem ineens niet meer kussen. Ik vroeg me af wat er was veranderd; hij zei dat hij zich niet kon inhouden als ik dat deed en dat hem dat duidelijk was geworden.

Nog steeds ben ik jaloers. Zij is bedrogen, maar toch wil ik hem. En ik voel me schuldig. Aan hem merkte ik de rest van de dag dus helemaal niets; hij kuste me gewoon weer opnieuw, enzovoorts. We hebben verder geen seks meer gehad.

Ik voel me echt schuldig. Ik dacht dat ik beter was dan dit, dat ik me niet liet gebruiken - ook al weet ik dat hij mij leuk vindt en wij elkaar stiekem te leuk vinden, maar gewoon te ver van elkaar af wonen.

En hij durfde het eerst niet te vertellen. Ik vraag me af wat hij nu denkt en voelt. En of hij het gaat vertellen - guess not.

Nou ja, zijn probleem. Ik voel me enorm schuldig, want dit is toch iets wat ik nooit zou doen?! Ik blokkeerde altijd, ik kon het nooit, ik vond het laag als mensen dat deden.
En nu ben ik zelf één van hen.

Of til ik er te zwaar aan.. ik hoop het maar, want ik voel me echt een kutwijf..
Ik vind het bewonderenswaardig dat je er zo'n schuldgevoel over hebt, dat betekend dat je een goed werkend geweten hebt.
Helaas werkt dat niet altijd in combinatie met je gevoelens.
Ik denk dat je moet proberen het los te laten, en zo goed mogelijk proberen te voorkomen dat het weer gebeurd.
Dat is mijn advies.
Sterkte ermee meis
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-07-2007, 08:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Qimm schreef op 08-07-2007 @ 22:42 :
Jaaa goed!

Nog maar een paar daagjes werken en dan een week met mijn beste vriendinnetje paardrijden! Oh echt zin aan. Helaas wel een week zonder mijn vriendje, maar dat overleef ik wel!
zinzinzinzin

@ Miekmuis; dat is echt rot en laag zeg! Wat een eikel
hahaha... ook al ja, ik ga zaterdag ook een week met mn beste vriendin paardrijden

En @ miekmuis... I would kick him dat is echt heel erg laag
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-07-2007, 08:53
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Mijn vriendje is nu weg voor een weekje en stiekem ga ik hem wel een beetje missen
Maar het wordt wel gaaf want ik ga leuke dingen doen met vriendinnetjes want ik hoef even niet meer te studeren.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 09-07-2007, 09:50
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-07-2007 @ 22:47 :
ken dat ja, je spreekt 1tje per dag af maar het worden er 10 en zo krijg je een telefoonrekening van 100 euro aan het eind van de week maarja je mist elkaar wel minder zo, vind ik dan.
inderdaad, zo is het best draaglijk.. Al sterft hij weliswaar wel als hij zijn rekening ziet, en ben ik hem alsnog kwijt
Oud 09-07-2007, 10:23
Verwijderd
Ik heb veel te veel sociale dingen afgesproken terwijl ik helemaal geen geld meer heb, huhu. En daarbij heb ik ook dingen tegelijk afgesproken en nu voel ik me lullig omdat ik keuzes moet gaan maken tussen mensen. En ik zie hem straks, als het goed is. Ik heb weer lekker makkelijk toegegeven!
Oud 09-07-2007, 10:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Heerlijk weekend gehad met hem. Hij had eindelijk geen tentamens meer dus hij was veel relaxter. Vrijdagavond kwam hij naar Amsterdam voor het afstudeerfeestje van m'n broertje. Zaterdag hebben we gegourmet met z'n moeder en neefjes en gisteren naar de Japanner met mijn moeder voor z'n verjaardag.

En hij belde zaterdag ineens: 'Je hebt donderdagavond toch vrij?' 'Ja, hoezo?' 'Ik heb kaartjes voor Harry Potter gehaald'. Hoe lief

Nou heeft ie woensdag rijexamen en als ie dat haalt gaan we 4 weken lang trekken door Spanje.
__________________
Tsja
Oud 09-07-2007, 10:28
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik ga zo naar zijn ouders toe en morgen gaan we op vakantie, ben benieuwd want we hebben heel weinig geregeld . Komt vast goed, nog even van elkaar genieten.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 09-07-2007, 11:19
Verwijderd
Bijna een jaar!
Oud 09-07-2007, 12:00
Verwijderd
Lekker weekend gehad, hij was sinds lange tijd weer een weekend vrij. Veel leuke dingen gedaan en ik heb zelfs nog mijn lievelingsgeurtje van hem gekregen Meer van zulke weekenden graag!
Oud 09-07-2007, 12:15
Verwijderd
Het is uit.

En verder erg rationeel in plaats van relationeel.
Oud 09-07-2007, 12:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben ineens veel minder verliefd en mis hem veel minder dan een paar dagen terug. Ik hoop dat het komt omdat ik hem gister heel lang gesproken heb op msn. Verder zie ik hem morgen en daar heb ik erg veel zin in
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 09-07-2007, 12:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dott schreef op 09-07-2007 @ 08:38 :
hahaha... ook al ja, ik ga zaterdag ook een week met mn beste vriendin paardrijden
Waar?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-07-2007, 13:17
Verwijderd
@ miekmuis; woow, wat een lage streek zeg! Wel typisch gemene-exvriendjes-streek trouwens..
@ Kwekky; dat hadden wij ook afgesproken. Padam, rekening die bijna 2x zo hoog uitvalt (oke, ook door vriendin die geen prepaid te goed meer had), maar het is teringduur

OT: Wel okee.. Ik zag vanmorgen dat ik hoogstwaarschijnlijk mijn P heb gehaald. Dit jaar, het eerste jaar dat ik weer op school zit na jaar werken en daarvoor jaren ellende. Waarom reageert hij dan alsof het hem eigenlijk niets kan schelen? Mja, wss stel ik me aan ofzo..
Woensdag eindgesprek en dan vakantie! Leuke dingen doen met vriendinnetjes enzo
Oud 09-07-2007, 13:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Lilith schreef op 09-07-2007 @ 13:15 :
Het is uit.

En verder erg rationeel in plaats van relationeel.
jij ook al.. en bloompje.. sterkte!
Oud 09-07-2007, 13:55
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Ook hier is het uit , sinds donderdag. Ik heb het uitgemaakt, omdat het me niet langer lukte de ruzies te voorkomen en zijn therapeut te zijn. Maar heb af en toe wel spijt. Tis ook afkicken na twee jaar elke dag contact te hebben gehad...
Oud 09-07-2007, 14:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-07-2007 @ 00:02 :
ik heb een female stalker

wtf echt!
haha vertel!

hier alles prima
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-07-2007, 14:13
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
@Nienna*: 't is nergens goed voor om zo streng tegen jezelf te zijn. Je kunt er niks aan doen dat je er een slecht gevoel aan hebt overgehouden, en dat is ook niet zo erg. Maar je hoeft jezelf niet de grond in te gaan boren. Hou in gedachten dat je een mens bent, die doen wel eens stomme dingen.

Misschien is 't nu wel een goed moment om voor jezelf op een rijtje te zetten wat je nu moet gaan doen. En of het wel slim is om contact met die jongen te houden... succes ermee.
__________________
To eu zčn
Oud 09-07-2007, 14:16
Verwijderd
leuk leuk leuk
Oud 09-07-2007, 14:31
Verwijderd
heeeeeeeeerlijk..

ben gewoon echt weer gelukkig.. hij maakt me gelukkig
Oud 09-07-2007, 17:00
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Het is al een tijdje geleden dat ik iets van hem gehoord heb, en dat is niks voor hem en nu ben ik bang. Bang dat hij iets gehoord heeft over vrijdag (ik heb dan wel met niemand gezoend, maar was wel beetje sletterig) en nu boos op me is en me nooit meer wil zien. En juist nu hij weg is, realiseer ik me hoe leuk ik hem vind. Hopelijk overdrijf ik gewoon.
Oud 09-07-2007, 17:29
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Gadverdamme, nou smste hij toch nog om een afspraak te maken, maar ging hij net zolang verschuiven tot hij een dag had dat ik niet kan. En toen hij voorstelde dat hij de poes wel naar mijn ouders hun tuin zou brengen zodat ik hem daar kon begraven en ik daar mee instemde trok hij zich ineens terug en zei hij dat hij mij en mijn hele familie maar uit zijn leven ging bannen en dat hij de poes zelf wel zou cremeren. Oh en toen werd hij nog kwaad op me omdat ik spelletjes met hem speel. Gadverdamme wat een hufter.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-07-2007, 17:30
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
@Crimson: Mijn relatie was niet helemaal perfect hoor, maar we hadden het goed samen ja.

ot: Ik ben net vrijgezel na 11 maanden en het lijkt wel of ik dat uitstraal al gedraag ik me niet anders dan normaal, er is dit weekend op m'n werk 2 keer naar mijn nummer gevraagd door vage, vieze, enge gasten, best apart.

Verder voel ik me steeds beter. Ik ben degene die de knoop door heeft gehakt en ik liep er al een hele tijd mee rond. Nu het hoge woord eruit is en ik gewoon rustig mijn eigen gang kan gaan, is die knoop in mijn maag weg.

En ik denk dat ik voorlopig geen zin meer heb in een relatie, dat vrijheidsgevoel is heerlijk nu.
__________________
I am..
Oud 09-07-2007, 17:32
Verwijderd
@ miekmuis

no offence, maar ik heb bij jou altijd het idee dat je de andere kant van het verhaal volledig verzwijgt.
Oud 09-07-2007, 17:38
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wow, er veranderd hier wel een hoop als je even niet zo vaak meer post.

*heel veel knuffels uitdeelt*

OT: Nog steeds wel erg goed. Hij gaat woensdag nacht op vakantie, 2 weken. Gaat nog moeilijk worden, ik heb hem de afgelopen tijd echt elke dag gezien...

Gelukkig ga ik zaterdag een week paardrijden. Heerlijk. Zooo'n zin in. ^^ Gewoon niks, alleen maar Lianne, paarden, paarden en nog meer paarden.

En dat was t eigenlijk wel. Ik geloof niet dat ik erg interesante verhalen post de laatste tijd. Maar ik hoop dat mijn positieve berichten toch t topic wat opvrolijken....
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-07-2007, 17:42
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou niet weten welke andere kant dat is. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik me heel volwassen heb omgesteld tegen hem, maar als we afspreken dat hij de kat woensdag brengt zodat ik hem die avond kan begraven en ik dan uit het niks een smsje krijg:

"weet je laat ook maar, ik weet niet meer hoe het komt maar dit gaat niet goed..ik denk dat ik je uit mijn leven ga zetten en de rest van je familie ook je vertelt me niks meer en dit gaat niet goeed.ik laat boris woensdag cremeren en ik denk dat we elkaar maar moeten vergeten.spijt me dat ik dit cia sms die.ikzie geen andere uitweg meer."

We zaten bij dezelfde psycholoog en daar ben ik een heleboel te weten gekomen over hem. Te persoonlijk om hier neer te zetten, maar het komt er op neer dat zodra hij zijn macht over me kwijt raakt, hij naar extremere dingen gaat zoeken om me nog te raken.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.