Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2007, 12:44
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Het gaat lekker. Nog een maand voor ik naar het buitenland ga. We hebben nu wel besloten dat we het willen proberen.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Advertentie
Oud 29-07-2007, 13:04
Verwijderd
Haha, what's up met die aanhankelijke smsjes net voordat hij op vakantie gaat? En wat is: 'Ik hoop je weer terug te zien, zoals we elkaar zagen - je snapt me wel -', nou weer voor zin?
Oud 29-07-2007, 13:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-07-2007 @ 13:28 :
Welcome back Succes met je hand
Dankje
Woensdag mag de hechting eruit en vrijdag ga ik weer een week op 'kamp'. Dit keer naar het Brabantse Heesch
__________________
<):o)
Oud 29-07-2007, 13:38
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 29-07-2007 @ 14:04 :
Haha, what's up met die aanhankelijke smsjes net voordat hij op vakantie gaat? En wat is: 'Ik hoop je weer terug te zien, zoals we elkaar zagen - je snapt me wel -', nou weer voor zin?
Je snapt hem dus niet .
Hier gaat het goed, ik ben lekker bruin en uitgerust, mijn haar is lang en ik ben maarliefst een kilo afgevallen in die twee vakanties(niet dat het uitmaakt maar het gaat om het idee). Ja, ik voel me lekker. Ik mis hem, maar begin er wel aan te wennen dat hij er niet is. Ik hoop dat ik er niet teveel aan wen.
Vanavond komt een vriendin langs om te brainstormen voor een bruiloft van een andere vriendin die we over 2 weken hebben . Ik vind het zó'n raar idee dat één van mijn vriendinnen gaat trouwen, al past het wel bij haar. Maar niet bij mij, haha.
En daarna weer terug naar Maastricht. Ook wel fijn, nog één jaartje. Ben benieuwd naar mijn master en gewoon naar wat volgend jaar brengen zal, maar dat heb ik altijd in de vakantie.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 29-07-2007, 13:41
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-07-2007 @ 14:35 :
Dankje
Woensdag mag de hechting eruit en vrijdag ga ik weer een week op 'kamp'. Dit keer naar het Brabantse Heesch
HEESCH! Das like, 10 minuten bij mij vandaan.
Oud 29-07-2007, 13:47
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Vrijdag leuk rondgereden en gelopen in een bijzonder klein dorpje en het was hilarisch . 's Avonds weer gewerkt en volgens mij word ik een beetje verliefd op hem, hij is leukk . Moet in ieder geval even zorgen dat ik voor hij op vakantie gaat ik z'n nummer heb, moet lukken.

Zaterdag weer gewerkt en 's avonds bij het nieuwe huisje van m'n zus gekeken en daarna had ik afgesproken in de stad om negen uur maar uiteindelijk was ze er pas om elf uur dus toen ben ik naar het werk van een andere vriendin gegaan, zij was al klaar, dus heb ik daar even gechillt en ben ik ook maar met haar mee naar huis gegaan, de ander even afgebeld met een kutsmoes en bij haar thuis jazz geluisterd en cabaret gekeken .

Vandaag lekker de hele dag niks want de komende week wordt weer vet druk
Oud 29-07-2007, 13:47
Rioto
slechtzorrrr
Oud 29-07-2007, 13:57
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-07-2007 @ 14:35 :
Dankje
Woensdag mag de hechting eruit en vrijdag ga ik weer een week op 'kamp'. Dit keer naar het Brabantse Heesch
ik ga aan jou denken woensdag
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 29-07-2007, 13:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 29-07-2007 @ 14:41 :
HEESCH! Das like, 10 minuten bij mij vandaan.
Vet Ik zit daar op manege De Wijsthoeve. En ik heb net uitgezocht dat het OV daar crap is en ik waarschijnlijk een treintaxi vanuit Oss moet nemen
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 29-07-2007 @ 14:57 :
ik ga aan jou denken woensdag
Doet het eruit halen van hechtingen dan zoveel pijn? (Het zetten was wel pijnlijk, maar nu met een pleister en weinig inspanningen is het prima te doen )
__________________
<):o)
Oud 29-07-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 29-07-2007 @ 14:38 :
Je snapt hem dus niet .
Jawel, ik snap hem wel, maar ik vind het gewoon een stomme zin om te smsen. Al is het maar omdat we nu wel leuk zijn samen, maar eigenlijk vooral seks hebben en geen verplichtingen en ik echt niet iets in die trant terug ga sms'en, omdat ik geen idee heb wat er in deze maand allemaal gaat gebeuren.
Oud 29-07-2007, 14:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-07-2007 @ 13:58 :
Doet het eruit halen van hechtingen dan zoveel pijn? (Het zetten was wel pijnlijk, maar nu met een pleister en weinig inspanningen is het prima te doen )
Nee, je voelt het wel maar echt pijn doet het niet. Ik heb er genoeg uitgehaald en ik heb nooit meegemaakt dat het heel veel pijn deed.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-07-2007, 14:05
Verwijderd
weer een heerlijk weekend gehad, ook al was hij nog wat ziekjes
en mensenlief hij kan échtechtecht wel goed koken echt waar, ik kan er nog altijd niet bij
Oud 29-07-2007, 14:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-07-2007 @ 15:04 :
Nee, je voelt het wel maar echt pijn doet het niet. Ik heb er genoeg uitgehaald en ik heb nooit meegemaakt dat het heel veel pijn deed.
Ik werd al bang. Ik vond het die dag al pijnlijk genoeg. (Half uur in zout zeewater, en half uur met ontsmetten en pincet schelprestjes eruit trekken en hechting zetten). Wat ben ik toch ook een watje

Het was wel zielig trouwens, er moesten nog drie deelnemers na mij duiken en die durfden niet meer toen ze mij met bloedende hand uit het water zagen komen Al was het duiken echt heel erg tof!
__________________
<):o)
Oud 29-07-2007, 14:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Supergoed, een week samen op vakantie geweest en het was geweldig en hm, ik mis haar nu alweer, ik ben pathetisch en dolverliefd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-07-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 29-07-2007 @ 15:04 :
Nee, je voelt het wel maar echt pijn doet het niet. Ik heb er genoeg uitgehaald en ik heb nooit meegemaakt dat het heel veel pijn deed.
Nou, er is er bij mij toch een keer 1 uitgehaald waarbij ik het hele ziekenhuis bij elkaar wilde gillen hoor! Maar de details daarvan zijn niet geschikt voor hier.

Nee, over het algemeen valt het best mee volgens mij.
Oud 29-07-2007, 16:35
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
We hebben ruzie gehad omdat ik een vervelende bitch ben.
Oud 29-07-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 29-07-2007 @ 14:38 :
Je snapt hem dus niet .
Hier gaat het goed, ik ben lekker bruin en uitgerust, mijn haar is lang en ik ben maarliefst een kilo afgevallen in die twee vakanties(niet dat het uitmaakt maar het gaat om het idee).
Huhu, dat vind ik ook altijd tof. Niet dat je het ziet (ik het minst van iedereen, ik zie het verschil van 5 kg niet eens op mijn lijf). Maar goed, de combinatie van sportvakantie + uit heeft er nu ook wel weer voor gezorgd dat ik een kilo of 2, 3 kwijt ben, kan ik weer tevreden voor de spiegel staan. Of eh, op de weegschaal, want ik zie het dus toch niet.

En verder... Ochja. Gisteravond uit geweest met vrienden en dat was heel gezellig, maar nu heb ik vannacht dus heel weinig slaap gehad en is mijn humeur vandaag op zijn positiefst gezegd wisselvallig. 15 minuten geleden voelde ik me ellendig, nu ben ik tevreden. God, soms word ik moe van mezelf. Argh. En stiekem ben ik bang om allemaal dingen, dat ik hem nooit écht zal kunnen vergeten, dat ik nooit iemand zal kunnen vinden die wél echt goed bij me past, dat ik weet dat ik binnenkort toch wel aan het daten zal slaan en daar aan de ene kant zin aan heb en aan de andere kant echt helemáál niet op zit te wachten, en, en, zucht. Heel fijn om zo'n analytisch brein te hebben dat geen detail mist - behalve dan dat het niet uit te zetten valt. Maar goed, nu voel ik me dus weer prima.

Oh en ik ben ook bang dat diezelfde kennis/nieuwe vriend waar ik het al eerder over heb gehad, die ene die telkens weer ging smsen of we wat zouden gaan drinken, nu mogelijkheden ziet. En dat is een probleem, want hoewel ik hem erg graag mag en aan een stuk door met hem kan kletsen, en hij ook een leuke kop heeft, is hij qua houding en stijl enzo helemáál mijn type niet. En ik ben heel erg in staat om niks met hem te willen, per ongeluk toch te zoenen en dan nog stééds niks te willen. Terwijl de jongen in kwestie dat dan wel wil. Eh ja, dat is mijn ding.

Maar goed, nu heb ik dus aan de ene kant wel behoefte er aan om lekker met hem te praten en me leuk te voelen enzo, en gewoon lol te hebben met hem omdat hij een van de mensen is die ik graag mag, maar de kans bestaat dat dat helemaal misloopt omdat ik dan tegenstrijdige signalen afgeef en hij dus denkt dat ik wel wat wil.

...okee, ik denk te veel. Dat had ik al gezegd of niet?
Oud 29-07-2007, 18:15
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-07-2007 @ 18:39 :
En verder... Ochja. Gisteravond uit geweest met vrienden en dat was heel gezellig, maar nu heb ik vannacht dus heel weinig slaap gehad en is mijn humeur vandaag op zijn positiefst gezegd wisselvallig. 15 minuten geleden voelde ik me ellendig, nu ben ik tevreden. God, soms word ik moe van mezelf. Argh. En stiekem ben ik bang om allemaal dingen, dat ik hem nooit écht zal kunnen vergeten, dat ik nooit iemand zal kunnen vinden die wél echt goed bij me past, dat ik weet dat ik binnenkort toch wel aan het daten zal slaan en daar aan de ene kant zin aan heb en aan de andere kant echt helemáál niet op zit te wachten, en, en, zucht. Heel fijn om zo'n analytisch brein te hebben dat geen detail mist - behalve dan dat het niet uit te zetten valt. Maar goed, nu voel ik me dus weer prima.

Oh en ik ben ook bang dat diezelfde kennis/nieuwe vriend waar ik het al eerder over heb gehad, die ene die telkens weer ging smsen of we wat zouden gaan drinken, nu mogelijkheden ziet. En dat is een probleem, want hoewel ik hem erg graag mag en aan een stuk door met hem kan kletsen, en hij ook een leuke kop heeft, is hij qua houding en stijl enzo helemáál mijn type niet. En ik ben heel erg in staat om niks met hem te willen, per ongeluk toch te zoenen en dan nog stééds niks te willen. Terwijl de jongen in kwestie dat dan wel wil. Eh ja, dat is mijn ding.

Maar goed, nu heb ik dus aan de ene kant wel behoefte er aan om lekker met hem te praten en me leuk te voelen enzo, en gewoon lol te hebben met hem omdat hij een van de mensen is die ik graag mag, maar de kans bestaat dat dat helemaal misloopt omdat ik dan tegenstrijdige signalen afgeef en hij dus denkt dat ik wel wat wil.

...okee, ik denk te veel. Dat had ik al gezegd of niet?
Oh, ik herken me zó in jouw verhaal!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 29-07-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 29-07-2007 @ 19:15 :
Oh, ik herken me zó in jouw verhaal!
Haha, wel sneu voor ons
Oud 29-07-2007, 19:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-07-2007 @ 18:39 :
...okee, ik denk te veel. Dat had ik al gezegd of niet?
Misschien kunnen we na het kijken van teveel Buffy afleveringen nog even de stad in om je dronken te voeren en aan een hottie te koppelen. Dat leert het denken wel af (a)
__________________
<):o)
Oud 29-07-2007, 19:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-07-2007 @ 19:09 :
Misschien kunnen we na het kijken van teveel Buffy afleveringen nog even de stad in om je dronken te voeren en aan een hottie te koppelen. Dat leert het denken wel af (a)
Hm wat? Buffy?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-07-2007, 19:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-07-2007 @ 20:13 :
Hm wat? Buffy?
Buffy
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-07-2007, 21:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oké, oké, ik was op dreef, dit weekend. En misschien was dat ene niet handig, zeker niet handig, maar fijn was het wel. Tja, we zien het wel... Het was verder niet ongemakkelijk ofzo.

En damn, die dude kan zoenen! Ohlala. Nooit achter 'm gezocht. Alleen daarom al zou ik 'm daten.

Maarrem, m'n weekend was top. Weinig geslapen, maar na 16.00u zaterdagmiddag was het een aaneenschakeling van leuke dingen. Jeej! Ik ben dol op mijn vriendjes en vriendinnetjes!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-07-2007, 21:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
afgelopen week veel met hem samen geweest en dat was goed. ik voel me ook goed. alleen vandaag weet ik niet wat ik met mezelf aan moet en dat irriteert me.
met vrienden even rustig want bijna iedereen is op vakantie, over een week ga ik zelf eindelijk ook weg
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-07-2007, 21:35
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij kwam afgelopen nacht om half 2 eindelijk aan, maar ja we waren allebei best lam en ik had een beetje gedronken dus toch maar besloten om naar huis te gaan in plaats van (weer) uit te gaan. (ik was daarvoor dus al wel geweest)
Fijne avond nog gehad samen, lekker knus in mijn 1 persoons bed liggen tot 4 uur, hij wachtte tot ik in slaap was gevallen, en kroop toen in zn eigen bed (lees: matras op de vloer, ik wou dat mn kamer groot genoeg was voor een 2 persoons bed)

Vandaag lekker uit eten geweest met hem en mn ouders voelt wel heel officieel allemaal, maar mn ouders mogen hem heel graag en dat vind ik fijn
Na nog wat melige foto's met de webcam moest ie gaan en heb ik hem maar op de trein gezet.
Toch altjd het vervelendste van de dag
Maar goed, overmorgen komt ie weer hier, en blijft ie tot donderdag ochtend, en zondag gaan we samen naar castle fest en blijft ie slapen omdat ik maandag geopereerd word *angst*

Verder deed mn ex/goede vriend gister tijdens het uitgaan heel afstandelijk ik kan het me hee goed voorstellen van hem maar het voelde rot dus ging ik hem smsen, dat ik het er ook wel moeilijk mee had zo.
Toen kwam die me alsnog knuffelen en hebben we nog lekker lopen klieren als vanouds

Offtopic: pff red strike's (drankje) komen echt harder aan dan je denkt *giechel*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2007, 22:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Woei, dinsdag met hem en nog een goede vriend van me op vakantie Heb er zin in en wil nu ook wel graag weg want m'n tas is al dagenlang ingepakt enzo. Tis zo tof samen, moet alleen zorgen dat m'n ritme weer een beetje normaal wordt want om half drie gaan slapen en om half drie opstaan is niet zo'n goed idee om lang vol te houden Maar samen knuffelen in bed is zoo leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-07-2007, 22:14
Crimson
Crimson is offline
jij en blue angel moeten jullie nieuwe aanwinsten maar ff posten in t fototopic
Oud 29-07-2007, 23:39
Verwijderd
Hij komt hierheen omdat ik alleen thuis ben en er een of andere creep op mn raam zit te bonken. Waarom woont ie nou zo ver.
Oud 29-07-2007, 23:40
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
en het is nog steeds goed
Wauw.

who would have thought..
__________________
Don't worry, be happy
Oud 30-07-2007, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 27-07-2007 @ 17:45 :
Al 3,5 jaar een pittig setje
Hmmz, het gaat sneller dan ik dacht. Het was al 3 jaar en 7 maanden. Nja, boeiend.

Gisteren met hem en wat vriendinnen naar een salonconcert van Wibi Soerjadi geweest, erg mooi! Ik vind het zo leuk dat we samen allemaal dingen bezoeken en leuke dingen doen.
En erg grappig: Praten we daarna even met Wibi, iedereen lovend over het pianospel, zegt hij opeens: 'Ja, het concert was erg mooi, maar, jij hebt echt een fantastische en mooie grote tv!' Typisch hij
Morgen zijn we allebei vrij, jeej
Oud 30-07-2007, 02:06
Verwijderd
ik ben ZO kwaad. ZOZO kwaad. ik kom er net achter dat m'n ex al bijna een maand een nieuwe vriendin heeft, en het gewoon heeft verzwegen, en toen ik met een hagenees voosde, was 'ie pissig en kregen we gezeik, terwijl hij nu gewoon al verliefd is en een relatie heeft. en toen waarschijnlijk ook al. jezus wat hypocriet. en gewoon liegen he.

FUCK ZEG.
Oud 30-07-2007, 08:19
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Choclot, je verhaal komt me heel erg bekend voor *dikke knuffel en bak ijs*

ot: Oh ja, het lieve/leuke/romantische idee was geslaagd, hij vond het ook heel erg leuk *gelukkig*

Ik had 2 helften van een hartje gekocht en laten graveren, en toen 1 helft naar hem opgestuurd met een lief kaartje.
De tekst kwam erop neer dat hij hem niet hoefde te dragen, maar dat het symbool stond voor het feit dat mn hart altijd voor een deel bij hem is.. *zwijmel zwijmel*
Achteraf ben ik blij dat ik het wel heb gedaan, al was het een opwelling, want hij was er echt heel blij mee... nu had ik het dus nooit meer gedaan, misschien over een paar maand ofzo.. maar ja, lang leve impulsief zijn.. en nu ga ik naar mn werk..

en ik mis mn beste vriendinnetje
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-07-2007, 08:20
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Had ik al mijn moed bij elkaar geraapt om even die kant op te gaan, hoor ik via via dat hij net op vakantie is gegaan
Oud 30-07-2007, 08:27
Verwijderd
Ach, t zal eens niet.. het gaat briljant. Ik heb hier niks meer te posten joh, het gaan alleen maar heel de tijd geweldig!

Oh ja en oeh, vrijdag op vakantie!!
Oud 30-07-2007, 08:50
Verwijderd
@Morgan: Sterkte en knuffel!

OT: Goed, rustig... Bijna drie jaar samen...
Oud 30-07-2007, 10:34
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 30-07-2007 @ 03:06 :
ik ben ZO kwaad. ZOZO kwaad. ik kom er net achter dat m'n ex al bijna een maand een nieuwe vriendin heeft, en het gewoon heeft verzwegen, en toen ik met een hagenees voosde, was 'ie pissig en kregen we gezeik, terwijl hij nu gewoon al verliefd is en een relatie heeft. en toen waarschijnlijk ook al. jezus wat hypocriet. en gewoon liegen he.

FUCK ZEG.
maar goed dus dat je van hem af bent
Oud 30-07-2007, 10:37
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Dalijk zie ik hem weer na 1,5 week
Oud 30-07-2007, 11:08
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 30-07-2007 @ 03:06 :
ik ben ZO kwaad. ZOZO kwaad. ik kom er net achter dat m'n ex al bijna een maand een nieuwe vriendin heeft, en het gewoon heeft verzwegen, en toen ik met een hagenees voosde, was 'ie pissig en kregen we gezeik, terwijl hij nu gewoon al verliefd is en een relatie heeft. en toen waarschijnlijk ook al. jezus wat hypocriet. en gewoon liegen he.

FUCK ZEG.
Niet goed opgelet, hoe vaak heb ik nu al op dit subforum gezegd dat je contact moet verbreken met je exen?
Oud 30-07-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 30-07-2007 @ 03:06 :
ik ben ZO kwaad. ZOZO kwaad. ik kom er net achter dat m'n ex al bijna een maand een nieuwe vriendin heeft, en het gewoon heeft verzwegen, en toen ik met een hagenees voosde, was 'ie pissig en kregen we gezeik, terwijl hij nu gewoon al verliefd is en een relatie heeft. en toen waarschijnlijk ook al. jezus wat hypocriet. en gewoon liegen he.

FUCK ZEG.
ja, moet je ook niet doen natuurlijk,met een hagenees vozen..

relatie of geen relatie, zou daar ook flink boos van worden
Oud 30-07-2007, 12:33
Verwijderd
hij is zo lief als ik me niet lekker voel. Ook al doe ik dan stom tegen hem
Vannacht allebei om half 5 wakker, tegen elkaar aan in slaap gevallen, ging het altijd maar zo
Oud 30-07-2007, 12:45
wup
wup is offline
Vanavond uit eten . Hij komt hier zo, na een week hem niet hebben gezien. Belachelijk eigenlijk, we wonen 10 min van elkaar vandaan.. Maar goed, ik heb zin in het eten.

Gister gewerkt en we hebben nogal veel vaste klanten, waarvan sommigen bijna vrienden gaan worden en dat is zo leuk. Wel allemaal wat oudere ( 30+), maar het is echt tof dat je daar een soort van band mee opbouwd.
Oud 30-07-2007, 12:46
Verwijderd
Een vriendje dat midden in de nacht 80 km rijdt om naar je toe te komen is the best.
Oud 30-07-2007, 13:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Morgan what happened? Ik heb al even niet bijgelezen hier, het is uit?!

Oh, ik ga wel even zoeken. Sterkte.
Oud 30-07-2007, 13:50
Verwijderd
Ik was er helemaal op ingesteld dat ik hem twee weken + niet zou spreken of zien, mailt hij me vanaf zijn vakantieadres.. Ik weet even niet wat ik daar mee aanmoet, huhu.
Oud 30-07-2007, 13:51
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Eenzaam en gefrustreerd. En nee, ik ben geen emo.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Oud 30-07-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 29-07-2007 @ 20:22 :
Buffy
Kom je ook marathonnen?
Oud 30-07-2007, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 30-07-2007 @ 14:16 :
Morgan what happened? Ik heb al even niet bijgelezen hier, het is uit?!

Oh, ik ga wel even zoeken. Sterkte.
Dankje, en ja, zoek maar, anders kan ik weer alles opschrijven

Gaat wel vandaag trouwens. Tis kut maar ben niet echt verdrietig, meer teneergeslagen maar dat kan ook komen omdat het gewoon een kutdag ís.
Oud 30-07-2007, 15:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-07-2007 @ 15:52 :
Kom je ook marathonnen?
Ligt eraan wanneer, waar en met wie
Citaat:
Morgan schreef op 30-07-2007 @ 15:54 :
Gaat wel vandaag trouwens. Tis kut maar ben niet echt verdrietig, meer teneergeslagen maar dat kan ook komen omdat het gewoon een kutdag ís.
Heb je HP al uit?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-07-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 30-07-2007 @ 03:06 :
ik ben ZO kwaad. ZOZO kwaad. ik kom er net achter dat m'n ex al bijna een maand een nieuwe vriendin heeft, en het gewoon heeft verzwegen, en toen ik met een hagenees voosde, was 'ie pissig en kregen we gezeik, terwijl hij nu gewoon al verliefd is en een relatie heeft. en toen waarschijnlijk ook al. jezus wat hypocriet. en gewoon liegen he.

FUCK ZEG.
bijna een maand? volgens mij meer een weekje ofzo..
Oud 30-07-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 30-07-2007 @ 03:06 :
ik ben ZO kwaad. ZOZO kwaad. ik kom er net achter dat m'n ex al bijna een maand een nieuwe vriendin heeft, en het gewoon heeft verzwegen, en toen ik met een hagenees voosde, was 'ie pissig en kregen we gezeik, terwijl hij nu gewoon al verliefd is en een relatie heeft. en toen waarschijnlijk ook al. jezus wat hypocriet. en gewoon liegen he.

FUCK ZEG.
Niet om heel lullig te zijn hoor, maar was jij niet degene die na je vorige relatie(s) al heel snel weer een nieuw iemand had? Anyway, das klote, sterkte

Ontopic: nou jaaa zeg Sprak vandaag weer eens een gast die ik aan het begin van dit jaar heb leren kennen, en toen kwam het onderwerp op seks (hij heeft een soort van scharrel). Maar toen ie doorkreeg dat ik daar vrij weinig over in te brengen heb (wat wil je als maagd...), heeft ie me keihard uitgelachen en uitgemaakt voor oude vrijster. Nee gelukkig wist ik dat zelf nog niet, maar toch bedankt
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68
WolterB
500 24-08-2007 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.