Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2007, 12:14
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Dott schreef op 31-07-2007 @ 13:12 :
ja ik geloof dat ik weet wie het is ja.
Zo'n heule lange gast en hij werkt er ook trouwens. Nouja, die is dus best wel 'omg'.
__________________
I am Jack's wasted life.
Advertentie
Oud 31-07-2007, 12:21
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Weekendje Noordwijk was erg gezellig!

Gister eindelijk weer 'bijna nieuw maar ook ex-vriendje' gezien. Dom eigenlijk hoe snel ik ff boos op hem kan worden. Ik kwam bij hem thuis en hij lag om half 9 gedouched en al in bed te wachten op mij. Waarom heb ik geen vriendje die op de bank wacht met een kopje thee.

Toen had hij meteen zoiets: 'what the fuck is in Noordwijk gebeurd en kom gewoon naast me liggen' We hebben maar een middenweg gekozen. Eerst vozen in bedje en daarna drinken beneden op de bank
Oud 31-07-2007, 14:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het is fijn hier. En ik houd van hem. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2007, 14:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
George schreef op 31-07-2007 @ 13:14 :
Zo'n heule lange gast en hij werkt er ook trouwens. Nouja, die is dus best wel 'omg'.
haha okeej succes
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-07-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 31-07-2007 @ 11:12 :
al een jaar of 8 ongeveer.
zozo.
ja het schijnt dus idd een week te zijn, maar iedereen wist het behalve ik. niet leuk om achter zoiets viavia te moeten komen.
Oud 31-07-2007, 16:07
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 31-07-2007 @ 17:06 :
zozo.
ja het schijnt dus idd een week te zijn, maar iedereen wist het behalve ik. niet leuk om achter zoiets viavia te moeten komen.
leuk is het nooit idd das zeker waar.
Oud 31-07-2007, 17:10
Verwijderd
Bijna al m'n vrienden zijn op dit moment op vakantie, dus ik vind het niet erg om nu de hele week te werken En verder gaat het wel weer goed, eigenlijk.
Oud 31-07-2007, 17:16
Verwijderd
ik vind het wel leuk dat het allemaal écht officieel is ondertussen

in het begin was dat allemaal nog een beetje 'geheim', maar ondertussen mag heel de wereld het weten vrienden, familie, kennissen, collega's...
Oud 31-07-2007, 17:35
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Op relationeel gebied voel ik mij echt zwaar ***, met de leukste jongen ever gezoend/gedanst etc.
Natuurlijk even per ongeluk vergeten dat hij een vriendin had.
*pijnlijk moment*.
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Oud 31-07-2007, 17:37
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Yeah, gaat goed! Zie haar morgen weer.
Oud 31-07-2007, 17:39
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Miroir schreef op 31-07-2007 @ 18:35 :
Op relationeel gebied voel ik mij echt zwaar ***, met de leukste jongen ever gezoend/gedanst etc.
Natuurlijk even per ongeluk vergeten dat hij een vriendin had.
*pijnlijk moment*.
in arnhem? wie?
Oud 31-07-2007, 17:40
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
George schreef op 31-07-2007 @ 13:14 :
Zo'n heule lange gast en hij werkt er ook trouwens. Nouja, die is dus best wel 'omg'.
heb je een foto?
__________________
Addicts of communication..
Oud 31-07-2007, 17:59
wup
wup is offline
Gister lekker tapas gegeten en ik wil vanavond weer, want het was zo gezellig en lekker! Vandaag naar de ikea geweest en daar ontbeten en bijna in slaap gevallen op een bed daar
En hij koopt veel te veel kadootjes voor me. Vorige week een cd, gister een boek.. (L)

Leuke dagen dus, nu vast weer een week alleen ofzo
Oud 31-07-2007, 18:05
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Citaat:
Crimson schreef op 31-07-2007 @ 18:39 :
in arnhem? wie?
Een jongen uit Friesland Naam lijkt me niet zo verstandig.. We zijn naar the move geweest (da's toch wel een van de leukere plekken in arnhem. net als café vrijdag) enzo.

blaat.
Ik heb weinig (lees; geen eigenlijk) leuke Arnhemse jongens gezien. Dat hoort ook zo?
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Oud 31-07-2007, 18:18
__
Avatar van __
__ is offline
nog steeds boos verdrietig kut etc.
Oud 31-07-2007, 18:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hmm na 1 msn gesprek en 2 mailtjes (die juist als eerste van zijn kant kwamen) laat m'n vakantievriendje niks meer van zich horen. Kijk ik had geen illusies over dat het nog wat zou blijven hoor, dat was duidelijk. Maar ik had verwacht dat ons contact toch wel langer zou duren
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-07-2007, 19:21
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Miroir schreef op 31-07-2007 @ 19:05 :
Een jongen uit Friesland Naam lijkt me niet zo verstandig.. We zijn naar the move geweest (da's toch wel een van de leukere plekken in arnhem. net als café vrijdag) enzo.

blaat.
Ik heb weinig (lees; geen eigenlijk) leuke Arnhemse jongens gezien. Dat hoort ook zo?
de move ging ik toen ik nog in arnhem woonde elke week heen, cafe vrijdag is ook super voor een drankje
heet ie hette jan?

oja verder komen er vette knappe jongens in de move!!
Oud 31-07-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 31-07-2007 @ 20:21 :
de move ging ik toen ik nog in arnhem woonde elke week heen, cafe vrijdag is ook super voor een drankje
heet ie hette jan?

oja verder komen er vette knappe jongens in de move!!

De move is overrated. Maargoed knappe jongens in de move kan wel kloppen, ben er wel redelijk vaak ja.

Ontopic:
Nog maar 4 dagen en dan is ze terug. Damn is het normaal dat je de laatste 5 dagen echt moet aftellen? Grmbl, vind het niet echt leuk.
Oud 31-07-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Lyne schreef op 31-07-2007 @ 00:41 :
Op m'n 18e? Doe ik goed. Nee ik werk bij La Place, maar mijn collega's zijn losers/players en de gemiddelde leeftijd van de klanten is 50+.
Hoeveel werk je dan? Het moet toch mogelijk zijn om na je werk uit te gaan en daar mensen te ontmoeten?
Oud 31-07-2007, 19:59
Verwijderd
Morgen zie ik 'r weer.
Oud 31-07-2007, 20:15
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Mentu schreef op 31-07-2007 @ 20:41 :
De move is overrated. Maargoed knappe jongens in de move kan wel kloppen, ben er wel redelijk vaak ja.

Ontopic:
Nog maar 4 dagen en dan is ze terug. Damn is het normaal dat je de laatste 5 dagen echt moet aftellen? Grmbl, vind het niet echt leuk.
ja dat is normaal denk ik, ik heb mn lover nu 11 maanden niet gezien, moet nu nog 10 dagen en deze dagen gaan zooo traag, ik vind t niet meer leuk.

ik zie nooit hete binkies in de move
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 31-07-2007, 20:23
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Ik mis mijn vriendjes en vriendinnetjes en mijn lief en mijn familie misschien zelfs een beetje. 't lijkt me leuk om mijn lief weer te zien als ik over 10 dagen op vakantie gaan. En terug komen lijkt me ook leuk omdat mn vrienden dan ook terug van vakantie zijn. Op relationeel gebied gaat 't dus eigenlijk gewoon goed. Ik ben trouwens vandaag drie en een half jaar samen met mn lief en dat vind ik een beetje bijzonder.
__________________
To eu zèn
Oud 31-07-2007, 20:28
Verwijderd
Ik mis iemand
Oud 31-07-2007, 20:43
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Morgen weer met hem werken leuk <3
Donderdag kort tripje, gezellig.
Oud 31-07-2007, 20:47
George
Avatar van George
George is offline
Haha omg hij zit nu al dikke plannen te maken over weekendjes weg en shizzle en normaal zou ik dat heel beangstigend vinden maar nu vind ik het gewoon leuk.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 31-07-2007, 20:54
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Het gaat helemaal geweldig. Hij is geweldig. Ik zie hem nu al een week super veel (meeste tijd wel met anderen erbij) en heb nog geen genoeg van hem, hij is zooo lie en leuk! Hoop dat het/hij heel lang zo blijft want volgens mij heeft hij wel de neiging om af en toe afhankelijk/jaloers te zijn, en als ik ergens niet van hou is dat het.
Maar tot nu toe gaat het perfect
Nouja bijna, want op de achtergrond blijft wel die jongen die ik heb moeten vertellen dat ik hem niet leuk meer vind, en ik hoop dat hij heel snel over me heen is. Kan het ook nog niet echt achter me laten, omdat ik hem nog zou bellen en dat stel ik steeds uit.
Oud 31-07-2007, 21:20
Verwijderd
Ik had een beetje een off-day vandaag.. dus vertelde hij dat hij een kleine verrassing had. Na het eten moest ik mee in de auto en bij aankomst bleken we naar het strand te gaan! Daar heerlijk wat gedronken en even gewandeld.. en toen de zonsondergang gezien. Ik had het ook echt even nodig en ben weer helemaal vrolijk!

Jaja, nu wonen we dan officieel samen. Het bevalt tot nu toe ieder moment, ik voel me zo heerlijk vrij hier en lekker. Ik heb helemaal zin in alles wat nog komen gaat.
Oud 31-07-2007, 22:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Beetje een dubbel gevoel. Maakt niet uit, komt vast door de stress voor wacken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2007, 22:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-07-2007 @ 12:13 :
Het is heel stom, maar ergens hebben die programma's nog een voorbeeldfunctie ook.. "als dat en dat personage eroverheen komt, kan ik het ook." Bij Buffy is dat alleen lastig want dan moet ik lesbisch worden
Ach, kwijlen op Spike gaat je ook best goed af geloof ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-07-2007, 22:39
Verwijderd
Wanneer een mailtje afgesloten wordt met:
'Mis je eigenlijk best wel, toch, wel, ja, eigenlijk', wat moet je daar dan in godsnaam mee?

Oud 01-08-2007, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 31-07-2007 @ 23:39 :
Wanneer een mailtje afgesloten wordt met:
'Mis je eigenlijk best wel, toch, wel, ja, eigenlijk', wat moet je daar dan in godsnaam mee?

eens zo doen: ' ' en dan eens diep zuchten



Oud 01-08-2007, 06:51
Verwijderd
morgen zie ik hem!
en dan gaan we eten met zijn nicht en haar man (? of vriend?)
en zaterdag geeft zijn nicht een barbecue, en zijn ex gaat daar ook zijn
nou zeg, dat leek me dus eerst heel awkward, maar blijkbaar heeft zij ondertussen ook al een nieuwe vriend, en die komt ook mee misschien kunnen we wel opschieten we lezen dezelfde boeken, da's al iets
Oud 01-08-2007, 09:12
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 31-07-2007 @ 23:39 :
Wanneer een mailtje afgesloten wordt met:
'Mis je eigenlijk best wel, toch, wel, ja, eigenlijk', wat moet je daar dan in godsnaam mee?

Hij mist je.

Hier alles goed, maandag heel leuk uitgeweest. Maar ik begin oud te worden, want ik was gisteren de hele dag héél brak . Lekker bij een vriendin op de bank gehangen, thee gedronken en koekjes en chips gegeten en verder helemaal niks gedaan. Vakantie .
Helaas verhuist bovenstaande vriendin zaterdag naar Rotterdam, nog een belangrijk iemand die ik moet missen .

En hij is vandaag begonnen met zijn talencursus, dus ben tegelijkertijd heel blij voor hem en heel benieuwd . Hij was op een gegeven moment zo klaar met het alleen zijn en kon me dat ook goed voorstellen. Maar vanaf nu is het dus voor hem echt begonnen en heeft hij vast minder tijd om me te missen!

Ik mis hem, maar het is ook goed zo. Ik ben niet bang dat het overgaat, en dat maakt het een wat rustiger, gelatener missen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 01-08-2007, 09:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
hellebel schreef op 31-07-2007 @ 21:15 :
ja dat is normaal denk ik, ik heb mn lover nu 11 maanden niet gezien, moet nu nog 10 dagen en deze dagen gaan zooo traag, ik vind t niet meer leuk.

ik zie nooit hete binkies in de move
gaaf zeg, waar was hij precies heen en waarom?
en ga je nog trouwen?
Oud 01-08-2007, 10:14
Verwijderd
ik ben alweer ziek en nu kan ik hebm vandaag niet zien. blehhhh!
Oud 01-08-2007, 10:47
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Ik was die hete jongen zaterdag in de move.
__________________
"Hou het hard!"
Oud 01-08-2007, 10:52
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 01-08-2007 @ 11:14 :
ik ben alweer ziek en nu kan ik hebm vandaag niet zien. blehhhh!
'Hem'? Alwéér een nieuwe?
Oud 01-08-2007, 11:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Metal schreef op 01-08-2007 @ 11:52 :
'Hem'? Alwéér een nieuwe?
Dat vroeg ik me ook al af ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-08-2007, 11:12
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 01-08-2007 @ 11:47 :
Ik was die hete jongen zaterdag in de move.
no you weren't
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Oud 01-08-2007, 11:25
Verwijderd
Ik heb zin in vanavond en ik trek me lekker niks aan van mijn geweten dat nu al zeurt of mijn verstand dat altijd de boventoon voert, vanavond wordt gewoon leuk, punt.
Alleen eerst nog vier uur werken met een oversekste einddertiger, lol
Oud 01-08-2007, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 01-08-2007 @ 11:52 :
'Hem'? Alwéér een nieuwe?
Het is nu 2 maanden uit met m'n ex, ik heb tussendoor een soort van scharrel gehad (werd niks, door afstand en shizzle), en nu begin ik verliefd te worden ja. Ik mag dat van mezelf.
Oud 01-08-2007, 11:36
Verwijderd
Oh, en hij komt toch. Ziekenbezoek jeeeuj!
Oud 01-08-2007, 12:13
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 31-07-2007 @ 23:39 :
Wanneer een mailtje afgesloten wordt met:
'Mis je eigenlijk best wel, toch, wel, ja, eigenlijk', wat moet je daar dan in godsnaam mee?

precies wat je zelf wil lijkt me. als je hem ook mist zeg je dat en anders zeg je ikmis jou niet.

ot: alles ok, ik zou gister mss naar m toe maar hij smste pas laat en toen was ik een beetje pissed en stuurde een bot smsje. toen belde hij en was het goed.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 01-08-2007, 12:20
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
IK WORD ER SCHIJT EN SCHIJT ZIEK VAN!

Hij kan alleen maar commentaar op mij leveren, en daar moet k dan maar mee leven, of er iets aan doen, en er vooral niet tegenin gaan.
Maar als ik hem ergens op wijs, ho maar. Dan stel ik me aan, zeik ik, of maak ik van alles een probleem.
Daarnaast komen alle dingen die hij verkeerd doet, natuurlijk vanwege mij. Zo vindt hij het gerechtvaardigd me te vertellen dat k tegen m lieg, omdat ik zogenaamd een "vaag verhaal" ophang, maar als hij hetzelfde doet, en ik zeg dat k het idee heb dat ie een lulverhaal tegen me afsteekt, stuurt ie me doodleuk midden in de nacht toch maar naar huis omdat ie vind dat k dat k m niet van dat soort dingen hoef te beschuldigen. AND SO ON!
Verder verandert ie per 5 minuten van mood. T ene moment krijg k nog lieve smsjes, om de volgende ochtend weer ruzie met me te maken en me te zeggen dat ie t spuug en spuug zat is, en dat t echt niet meer hoeft voor hem als IK zo door ga (want de schuld ligt natuurlijk nooit bij hem) Hij heeft van de week ook letterlijk gezegd dat hij vind dat hij vrijwel altijd gelijk heeft (9 vd 10 keer zei ie) wanneer we ruzie hebben om iets.
Verder zijn er dingen... zo was ik zaterdagavond bij m thuis, toen ik wegging, zei ik dat k de volgende dag naar de stad ging om een horloge te kopen. Hij wenst me nog veel plezier. Dan smst een vriendin van me of k de volgende dag mee de stad inga, nou dat was k toch al van plan, dus k spreek met dr af. Meneer bedenkt zich de volgende ochtend dat ie met me mee wil, en wordt boos omdat ik al met die vriendin heb afgesproken. Dingen als: je houdt alleen maar rekening met jezelf, t is mijn enige vrije dag en het komt niet in je op om mij mee te vragen, vliegen me om de oren... Terwijl ik er toch van overtuigd was dat zijn "veel plezier" reactie op zaterdagavond toch niet echt aangaf dat ie ook maar heeeelll misschien met me mee wou gaan...

Anyway, ik wil het zo graag uitmaken, maar ook dat vind k weer een kutgedachte... K weet dat er niks gaat veranderen, en dat t waarschijnlijk alleen maar erger wordt, en dat het me opbreekt maar ergens hoop ik dat ie t licht gaat zien ofzo... SA&*(#@HS(AQ()(*(SA Maar denk dat k dan nog kan wachten tot k een ons weeg ofzo.
__________________
I'm Jesus Christ on Ecstasy
Oud 01-08-2007, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 01-08-2007 @ 13:13 :
precies wat je zelf wil lijkt me. als je hem ook mist zeg je dat en anders zeg je ikmis jou niet.

ot: alles ok, ik zou gister mss naar m toe maar hij smste pas laat en toen was ik een beetje pissed en stuurde een bot smsje. toen belde hij en was het goed.
Ik weet niet of ik hem mis en om dat nou te zeggen. Sowieso is er deze week echt iets veranderd en spreken we blijkbaar dingen uit. Of nouja, hij. Ik houd nog steeds krampachtig mijn mond dicht en reageer vervolgens op de andere dingen in het mailtje.
Oud 01-08-2007, 13:00
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik ben verliefd. Jeetje.. en eindelijk een keer zonder me rot te voelen.
Ik zit de hele dag puberaal te glimlachen.
Ik kreeg net een mailtje en zat achterlijk hardop te lachen.
Hoe erg

En ik heb (nog) niet eens wat met hem.
Oud 01-08-2007, 13:18
Verwijderd
Citaat:
pillbox tales schreef op 01-08-2007 @ 13:20 :
IK WORD ER SCHIJT EN SCHIJT ZIEK VAN!


Anyway, ik wil het zo graag uitmaken, maar ook dat vind k weer een kutgedachte... K weet dat er niks gaat veranderen, en dat t waarschijnlijk alleen maar erger wordt
Doen.


OT: Het wordt alleen maar leuker en superder om samen te zijn, op naar de 2 jaar <3
Oud 01-08-2007, 13:24
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 01-08-2007 @ 12:35 :
Het is nu 2 maanden uit met m'n ex, ik heb tussendoor een soort van scharrel gehad (werd niks, door afstand en shizzle), en nu begin ik verliefd te worden ja. Ik mag dat van mezelf.
Op die scharrel dus? (vastniethe?)
En ik zeg verder niks j0.
Oud 01-08-2007, 13:34
Verwijderd
Citaat:
pillbox tales schreef op 01-08-2007 @ 13:20 :
....
Kies voor jezelf, dumpen die gast. Ga leuke dingen doen want hij is je duidelijk niet waardf.
Oud 01-08-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
pillbox tales schreef op 01-08-2007 @ 13:20 :
*verhaal*
Dumpen!! Je bent meer waard dan zo behandeld te worden... wat een gast

Ontopic: heb de halve ochtend op m'n werk "sexyyy" gehoord bij alles wat ik deed Twee broertjes van 4 en 6 hadden net een nieuw woordje geleerd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68
WolterB
500 24-08-2007 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.