Oud 13-08-2002, 19:02
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
hmmz..
vanaf mijn 4de zit ik al op voetbal maar sinds kort ben ik ook op atletiek gegaan... ik begon voetbal zat te worden omdat het bij ons echt zo'n strijd is om in het 1e team te komen en daar is ook automatisch vaak het meeste aandacht voor... met atletiek is alles veel vrijer.. iedereen is veel relaxter en alles is veel minder prestatie gericht maar toch zit ik te twijfelen wat ik nou zou moeten doen..

eigenlijk sport ik vooral voor mijn conditie en dus zou atletiek wel beter zijn.. aan de andere kant moet ik dan wel helemaal vanaf 0 beginnen.

de mensen bij voetbal zijn veel meer ik-wil-de-beste-zijn en bij atletiek wil iedereen je juist helpen

als ik het zo terug lees slaat het volgens mij helemaal nergens op maar ik vraag me af of toch iemand begrijpt wat ik precies bedoel..

wat zou jij doen?
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 19:06
Verwijderd
gewoon doen wat je het leukste vind, en als ik lees wat jij zei dan zou ik maar voor atletiek kiezen, je hebt het daar kennelijk veel beter naar je zin
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:07
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
"ik wil per se winnen" is een goede eigenschap als je aan sport doet (en het doel hebt te winnen). Misschien moet je die ontwikkelen.
Ben je een teamsporter of sport je liever alleen? Dat moet je denk eerder afvragen.
Ik ben 2 jaar geleden met een sport begonnen die ik pas een jaar kende, ik heb nog nooit een leukere sport gedaan. Zo kan het ook.
Je moet je afvragen waarom je uberhaupt sport en je moet kijken wat je leuk vind aan voetbal en atletiek. Als je niet sport voor het competitie-element, moet je misschien gewoon gaan fitessen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:11
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
hAckEr69 schreef:
gewoon doen wat je het leukste vind, en als ik lees wat jij zei dan zou ik maar voor atletiek kiezen, je hebt het daar kennelijk veel beter naar je zin
ja dat denk ik toch ook.. maar het is gewoon ff die twijfel om na 10 jaar weer met een sport als n00b te beginnen...
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:15
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
"ik wil per se winnen" is een goede eigenschap als je aan sport doet (en het doel hebt te winnen). Misschien moet je die ontwikkelen.
Ben je een teamsporter of sport je liever alleen? Dat moet je denk eerder afvragen.
Ik ben 2 jaar geleden met een sport begonnen die ik pas een jaar kende, ik heb nog nooit een leukere sport gedaan. Zo kan het ook.
Je moet je afvragen waarom je uberhaupt sport en je moet kijken wat je leuk vind aan voetbal en atletiek. Als je niet sport voor het competitie-element, moet je misschien gewoon gaan fitessen.
ik vind "ik wil per se winnen" vaak ook wel een goede eigenschap.. maar als het niet lukt moet het geen probleem vormen...
verder ben ik echt een teamsporter.. dus kortom beter een voetballer... maar als ik het voor de sfeer op de club zou moeten doen dan weer liever atletiek...

het is moeilijk om 2 totaal verschillende dingen tegenover elkaar te zetten om te vergelijken... het heeft allebei zo zijn voor en nadelen
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:59
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik heb vroeger gevoetbalt, tot bij de 1ste ploeg/2de ploeg en daar was het ook zo'n wedstrijdje om in de 1ste ploeg te geraken, een hoopje vriendjespolitiek, enzo. En toen ben ik gestopt met voetbal en ben een andere sport gaan doen. Na zo'n 4 jaar ben ik terug gaan voetballen, andere club, waar het hoofddoel plezier maken is, maar winnen is natuurlijk leuk. Heel gezellig...

Dus misschien kan jij hetzelfde doen. Stoppen met voetballen, een andere sport doen, ook al moet je van 0 beginnen, want je zal in je leven nog wel vaker van 0 moeten beginnen. En wie weet heb je over een aantal jaren weer zin om ergens tegen een balletje te gaan trappen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 00:19
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ik heb vroeger gevoetbalt, tot bij de 1ste ploeg/2de ploeg en daar was het ook zo'n wedstrijdje om in de 1ste ploeg te geraken, een hoopje vriendjespolitiek, enzo. En toen ben ik gestopt met voetbal en ben een andere sport gaan doen. Na zo'n 4 jaar ben ik terug gaan voetballen, andere club, waar het hoofddoel plezier maken is, maar winnen is natuurlijk leuk. Heel gezellig...

Dus misschien kan jij hetzelfde doen. Stoppen met voetballen, een andere sport doen, ook al moet je van 0 beginnen, want je zal in je leven nog wel vaker van 0 moeten beginnen. En wie weet heb je over een aantal jaren weer zin om ergens tegen een balletje te gaan trappen.
vriendjespolitiek kunnen ze bij deze ploeg zeker over meepraten maar ik denk dat je gelijk heb...

tnx
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 02:35
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Ik denk dat een andere voetbalclub een betere oplossing is...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 08:52
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:
Ik denk dat een andere voetbalclub een betere oplossing is...
daar heb ik ook nog aan gedacht...
pff het blijft toch moeilijk kiezen
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:57
Verwijderd
Citaat:
-=İMavieİ=- schreef:


daar heb ik ook nog aan gedacht...
pff het blijft toch moeilijk kiezen
het leven is ook niet al te makkelijk
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het leukste kiezen, je zei toch dat je voetbal zat begint te worden, nou dan kies je toch voor atletiek???
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 23:02
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:


het leven is ook niet al te makkelijk
das waar
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 23:03
-=İMavieİ=-
Avatar van -=İMavieİ=-
-=İMavieİ=- is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Het leukste kiezen, je zei toch dat je voetbal zat begint te worden, nou dan kies je toch voor atletiek???
moest vandaag de keuze maken... het is atletiek geworden

tnx all
__________________
-=*=- LoOk In My FaCe StArE In My sOuL! -=*=- Ik ben 100% Rabo Fan! -=*=- NaChTpLoEg -=*=- Slettuhbakkuhclubgangmember -=*=-
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 00:00
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
succes
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem memorycard Sony Ericsson k550i
Kingofthemall
1 06-12-2007 09:13
Software & Hardware [WINXP] CAB Files installatie probleem
Q
7 28-07-2004 12:17
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 17:28
Games Probleem GTA VC
PGWR
17 01-03-2004 21:08
Psychologie wat is mijn probleem... - emigratie -
miep
4 14-01-2002 03:14
Software & Hardware Playstation2 probleem
Tidus Almasy
9 03-11-2001 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.