Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2015, 21:20
anonieme ikzelf
anonieme ikzelf is offline
Hallo ik hou stiekem van anaal mijzelf bevredigen, maar ik ka niks vinden wat ik in huis heb en lekker als dildo voelt in mijn anus. Ik ben een jongen btw en zijn er andere jingens die tips hebben?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2015, 21:22
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Hallo ik hou stiekem van anaal mijzelf bevredigen, maar ik ka niks vinden wat ik in huis heb en lekker als dildo voelt in mijn anus. Ik ben een jongen btw en zijn er andere jingens die tips hebben?
Sekspeeltje kopen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 00:06
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dildo kopen ja?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 00:49
Verwijderd
Ik heb wel eens iemand gehoord die een rubberen zaklamp gebruikte. Vergeet trouwens niet vaseline te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 10:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gebruik vooral iets wat goed schoon te maken is (zowel van tevoren als naderhand) en een breder uiteinde heeft zodat het niet opeens verdwijnt in het duistere darmdoolhof.
Buttplugs zijn speciaal gemaakt voor dit doeleinde en voldoen dus meestal aan de punten die ik hierboven beschrijf.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 15:43
Verwijderd
Banaan? Wel "na gebruik" weggooien. Handvat van een schroevendraaier. Alles van glad plastic. Maar je moet het wel goed vast kunnen houden. En idd vaseline gebruiken. Beste is om een setje van 3 verschillende maten buttplugs te bestellen online. Die zijn er speciaal voor..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 17:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Banaan? Wel "na gebruik" weggooien. Handvat van een schroevendraaier. Alles van glad plastic.
Weet niet of dit nou zo verstandig is...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Weet niet of dit nou zo verstandig is...
Jij zou de banaan gewoon weer op de fruitschaal leggen? Haha.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 20:54
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Een schroevendraaier, zeker in combinatie met glibberige dingen zoals vaseline, lijkt me een goede manier om met een geperforeerde darmwand in het ziekenhuis te belanden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 20:55
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Jij zou de banaan gewoon weer op de fruitschaal leggen? Haha.


En daarna mama zien smikkelen van de banaan
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Een schroevendraaier, zeker in combinatie met glibberige dingen zoals vaseline, lijkt me een goede manier om met een geperforeerde darmwand in het ziekenhuis te belanden.
Wat is dat?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 20:58
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als je bananen en komkommers gaat gebruiken doe er dan op z'n minst een condoom omheen.

Maar beter doe je niet moeilijk en bestel je gewoon iets wat ervoor bedoeld is.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 20:59
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Wat is dat?
Dat de schroevendraaier perongelijk iets te diep naar binnen glibbert en dat je daar heel veel pijn aan over houdt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:02
Verwijderd
Geperforeerde darmwand bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:03
Verwijderd
Is dat pijnlijke darmwand?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:03
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Wat is dat?
Een perforatie is een gaatje.

Bijvoorbeeld het gaatje dat ontstaat als een anaal ingebrachte schroevendraaier uit je handen glibbert, je gaat verzitten, en 'ie met de scherpe/metalen kant dwars door je darmwand je buikholte in ragt. Ik kan me voorstellen dat je dan vrij snel begint leeg te bloeden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:07
Verwijderd
Omg
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:07
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wacht, ik kan het nog beter uitleggen.

Goede perforator.



Handig ding om te perforeren.



Slechte perforator.



Geen handig ding om te perforeren.

Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Een schroevendraaier, zeker in combinatie met glibberige dingen zoals vaseline, lijkt me een goede manier om met een geperforeerde darmwand in het ziekenhuis te belanden.
Je moet ook wel het handvat gebruiken.. niet die scherpe punt.. en je hebt voldoende grip op het lange metalen deel zodat zomaar naar binnen schieten niet zo snel gebeurt. (Ervaring. iets met: je bent jong en wil eens wat proberen. Lol)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Wacht, ik kan het nog beter uitleggen.
Duidelijk ja
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Je moet ook wel het handvat gebruiken.. niet die scherpe punt.. en je hebt voldoende grip op het lange metalen deel zodat zomaar naar binnen schieten niet zo snel gebeurt. (Ervaring. iets met: je bent jong en wil eens wat proberen. Lol)
Juist als je het handvat gebruikt heb je dus alleen een glibberig, dun, scherp staafje om 'm aan vast te houden.

Dat het bij jou goed is afgelopen betekent niet dat 't geen hartstikke slecht advies is.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dat de schroevendraaier perongelijk iets te diep naar binnen glibbert en dat je daar heel veel pijn aan over houdt.
Je moet idd niet ook het metalen deel insmeren. Of gewoon ruim voldoende op het point van entry smeren. Kan ook nog. Enige voorzichtigheid is geboden. Maar liggend op de rug kan je er ook niet op gaan zitten. Maar sowieso zoals ik al zei: beter setje buttplugs kopen..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:22
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Een schroevendraaier? Spoor je wel helemaal?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:29
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Je moet idd niet ook het metalen deel insmeren. Of gewoon ruim voldoende op het point van entry smeren. Kan ook nog. Enige voorzichtigheid is geboden. Maar liggend op de rug kan je er ook niet op gaan zitten. Maar sowieso zoals ik al zei: beter setje buttplugs kopen..
Ja, natuurlijk moet je niet het metalen gedeelte insmeren, maar je gebruikt je handen om glijmiddel aan te brengen en daarna om een dun metalen staafje vast te houden. Het hele gebied eromheen wordt ook snel glad en glibberig. Disaster waiting to happen.

Liggend op je rug kun je er niet op gaan zitten, maar hij kan er nog steeds wel in schieten. Zelf krijg je zoiets er niet meer uit, dus moet je 112 bellen. Wat als je telefoon aan de overkant van de kamer ligt? Wat als je in paniek raakt en van de schrik toch gaat zitten? Waarom zou je überhaupt rekening houden met deze scenario's als je ook gewoon iets anders kan gebruiken?

Er zijn genoeg huishoudelijke dingen die minder goed zijn dan buttplugs, maar minder gevaarlijk dan een schroevendraaier.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 21:47
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Ja, natuurlijk moet je niet het metalen gedeelte insmeren, maar je gebruikt je handen om glijmiddel aan te brengen en daarna om een dun metalen staafje vast te houden. Het hele gebied eromheen wordt ook snel glad en glibberig. Disaster waiting to happen.

Liggend op je rug kun je er niet op gaan zitten, maar hij kan er nog steeds wel in schieten. Zelf krijg je zoiets er niet meer uit, dus moet je 112 bellen. Wat als je telefoon aan de overkant van de kamer ligt? Wat als je in paniek raakt en van de schrik toch gaat zitten? Waarom zou je überhaupt rekening houden met deze scenario's als je ook gewoon iets anders kan gebruiken?

Er zijn genoeg huishoudelijke dingen die minder goed zijn dan buttplugs, maar minder gevaarlijk dan een schroevendraaier.
Ik beelde me net ff in wat er gebeurd als je gaat zitten..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 23:44
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik vind het ook een bijzonder slecht idee om de schroevendraaier daarvoor te gebruiken. Wat als de schroevendraaier perongeluk in je darmen verdwijnt? Of het handvat afbreekt? Als je iets wilt gebruiken zijn er speeltjes die er speciaal voor gemaakt zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 23:46
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Ik vind het ook een bijzonder slecht idee om de schroevendraaier daarvoor te gebruiken. Wat als de schroevendraaier perongeluk in je darmen verdwijnt? Of het handvat afbreekt? Als je iets wilt gebruiken zijn er speeltjes die er speciaal voor gemaakt zijn.
Het handvat van een schroevendraaier breekt niet zo snel af hoor, of je moet er hele gekke dingen mee doen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 23:47
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Neemt niet weg dat een schroevendraaier een slecht idee is.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 23:55
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Dat is zeker waar.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 13:27
Verwijderd
Ok geen goed idee dus. DO NOT TRY THIS AT HOME.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 14:06
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Een schroevendraaier? Spoor je wel helemaal?
dit ja, hoe verzin je het.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 18:31
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
koop voor minder dan 10 euro bij een nl webwinkel die bezorgt bij ophaalpunten een buttplug of dildo
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 13:24
Verwijderd
Citaat:
koop voor minder dan 10 euro bij een nl webwinkel die bezorgt bij ophaalpunten een buttplug of dildo
Buttplug. Dildo kan er in verdwijnen = ziekenhuis.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 13:49
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Buttplug. Dildo kan er in verdwijnen = ziekenhuis.
Als je zo redeneerd zou dat betekenen dat niemand een dildo anaal kan gebruiken, waar ik het dus totaal niet mee eens ben.

Laatst gewijzigd op 19-10-2015 om 22:52.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 19:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wel. Als er niets aan het einde zit waar je of héél goede grip op hebt, of wat een stuk breder is en niet naar binnen kan, is het een heel slecht idee het anaal te gebruiken. Want als het naar binnen glipt krijg je het er echt niet zelf uit en het is superkut om uit te leggen op de eerste hulp. (Niet dat je het hoeft uit te leggen, ze snappen wel wat er gebeurd is).
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 20:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Als je zo redeneert zou dat betekenen dat niemand een dildo anaal gebruiken.
is ook beter van niet nee om redenen die hier al zijn uitgelegd. Als veel mensen iets doen betekent dat niet automatisch dat het ook goed is, zo roken er bijvoorbeeld heel veel mensen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 20:18
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Buttplug. Dildo kan er in verdwijnen = ziekenhuis.
je hebt anaal dildo's die doen dat niet
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 22:40
Verwijderd
Citaat:
je hebt anaal dildo's die doen dat niet
Oh weer wat geleerd.. zien die er dan anders uit dan buttplugs of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 10:57
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Oh weer wat geleerd.. zien die er dan anders uit dan buttplugs of wat moet ik me daarbij voorstellen?
vorm van penis met dikke voet/zuignap of nepballen.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 21:48
Verwijderd
Citaat:
vorm van penis met dikke voet/zuignap of nepballen.

Je hebt er verstand van zie ik... Alleen met die middelste loop je eventueel evengoed nog het risico om hem "kwijt te raken"..

Maar die dingen met die nepballen eraan lijken me wel geschikt idd.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 21:53
Verwijderd
Waar wil je die laten?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 22:16
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waar wil je die laten?
In je kont/darmen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 22:26
Verwijderd
Too much info
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 22:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Too much info
Wat dacht jij dan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 22:31
Verwijderd
Ik wil er niet over nadenken
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 22:36
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Waarom vroeg je er dan naar?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 22:39
Verwijderd
Ssst
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 08:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik wil er niet over nadenken
Hoeft ook niet.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 23:00
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Je hebt er verstand van zie ik... Alleen met die middelste loop je eventueel evengoed nog het risico om hem "kwijt te raken"..

Maar die dingen met die nepballen eraan lijken me wel geschikt idd.
die middelste raak je ook niet kwijt. is zelfde voetje als op buttplug zeg maar.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Anale sex zonder condoom
Ronaldox
18 14-02-2007 18:50
Seksualiteit Vaginaal -vs- Anaal
Midget
46 14-02-2007 17:44
Seksualiteit anaal > verbannen!
someone17
59 14-04-2005 18:56
Seksualiteit [Anaal] Over likken en schoonmaken...
Farmer_G
21 22-02-2004 17:12
Seksualiteit Anaal, weleens gedaan?
Verwijderd
74 31-10-2003 20:20
Seksualiteit vraagje aan de jongens! anale sex!??
hot girl!
41 08-03-2002 23:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.