Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 11:59
heaven or tha hell
heaven or tha hell is offline
ik dacht dat het over was, men problemen, niet helemaal over, maar wel bijna, ik was ze aan het oplossen en het lukte, school ging weer goed, thuis ging weer goed, maar hij (degene waar ik veel van hou) heeft het voor me verpest, maar eiglijk ik zelf ook het begon bij mezelf, toen ik loog tegen een vriendin, zij heeft er geen problemen mee, ze zegt dat we nog steeds even goede vrienden zijn, maar ik kan het niet, ik kan niet met haar omgaan terwijl ik weet dat ik tegen haar gelogen heb terwijl ze meerdere malen om het goede antwoord gevraagd had, maar ik bleef maar doorgaan met liegen en dacht dat dat de beste oplossing was, ik dacht dat als ik eerlijk zou zijn dat het juist erger zou zijn, maar ik zat verkeerd, nu is het erger, volgens haar niet, maar het blijft in mezelf hangen, en 'hij', hij was zo lief, de blik in zen ogen, de manier waarop hij me aankeek, maar nu heeft ie me geblokt en zelfs verwijderd uit zen lijst (op msn)..ik kan het niet meer, ik durf me vriendin niet meer in de ogen aan te kijke ze is lief gweest voor mij en wat doe ik?? alles behalve het goede..ik heb veel problemen ghad maar was ze aan het oplosse, nou lukt het niet meer, nooit meer, alles komt weer trug, ik kan het niet meer aan, ik wil der een einde aan maken, en snel..maar ook dat kan ik de mensen om me hene niet aandoen, maar het is tog beter? dan zijn ze tog meteen van me af? ja tog?! het snijde/krasse begint weer en het roken ook, alles is voor herhaling vatbaar..

sorry mensen, dit moest ik kwijt, ik wil mezelf niet aanstellen ofso maar zo is het we (men verhaal) kee ik kap dermee, kijke hoe ik weer verder moet..bedankt voor het lezen
__________________
Pretty girl bullshit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2002, 06:02
Verwijderd
Waar heb je over gelogen tegen die vriendin?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:38
Verwijderd
Als die vriendin (waar je tegen gelogen hebt) het je niet kwalijk neemt valt het toch wel mee? Als dat meisje je goed kent en weet hoe jij in elkaar steekt zal ze het je wel vergeven hebben en hoef jij je er niet zo druk over te maken...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 13:04
heaven or tha hell
heaven or tha hell is offline
men vriendin die vind een jongen leuk en ik ook enzo, maar ik heb haar dit jaar leren kennen enzo, en ik had met hem contact via msn enzo en zij vroeg een keer of ik hem leuk vond en toen heb ik nee gzegd en later weer en heb ik weer als antwoord nee gzegd, ik weenie waarom maar ik d8 dat het beter zou zijn, voor wie weet ik nie op dat moment had ik zoietes van jah is beter als ze het niet weet ofso, nu weet ze et duz wel maar ze vind het niet erg omdat ik het niet weer ontkent had (ze wist alles al via hem), mja ik weenie ik heb een schuldgevoel..
__________________
Pretty girl bullshit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Vraag een mede-DoP'er ten dans!
elysea
122 18-02-2012 14:12
Lifestyle Wat vreet jij uit?
Craig Rogen
502 29-03-2009 00:24
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #54
WolterB
500 29-01-2007 21:02
Seksualiteit Het andere gaatje..
Face
87 29-03-2006 12:06
Seksualiteit meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE??
devilcat
70 29-10-2004 12:52
Seksualiteit S.com Bi-meiden meeting?
Sister Bliz
327 12-10-2002 16:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.