Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 11:43
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
op verzoek van Talon op eigen risico

Kantinétzia

Ergens heel ver weg, ligt een klein landje dat Kantinétzia heet. (Ja, hoe kom ik erop he? ) Het land werd streng geregeerd door Koningin Moetsi, een dame met spitse oren en een snor.
Iedereen werd geacht haar bevelen op te volgen, anders volgde er executie…(eng he?)

Op een mooie stralende dag liep een normale burger, behorend tot de laagste klasse, vrolijk marcherend door de bossen van Kantinétzia. Zijn naam was Fleed Admiral. Hij had deze naam te danken aan het feit dat zijn vader een deskundige in Vloed en Eb was, een vrij hoge functie daar int land. (Fleed is streektaal daar voor vloed, snap dat dan ). Nietsvermoedend liep hij door het bos, toen zijn oog op iets viel.
verstard stond hij zo een poosje te kijken, tot een stem zei: “hey lekkerding, zoenen??!” oh het was Secreet maar, de mannenverslinder van het dorp
“d-d-dag Sssecr-r-reet” zei FA met een bibberende stem, en rende vervolgens zwaar geshockeerd richting huis. Hij was zo buiten zinnen, dat hij niet uitkeek waar hij heenrende, en struikelde over een broek van iemand die midden op het pad lag. Hij belande met z’n smoel midden op de geasfalteerde weg, was best nog wel een beetje schuurde Zijn bril vloog van zijn neus en belande een eindje verderop. Aangezien hij absoluut nix zag zonder bril, probeerde hij op de tast zijn bril te vinden. “Zoek je dit soms?” zei een stem uit het niets. Voor de tweede keer schrok FA zich de pluris, en probeerde thuis te brengen wie dit nou weer was. Hij kreeg zijn bril weer netjes overhandigd, en toen hij weer wat kon zien, kreeg hij een heel vreemd beeld. “oh ben jij het..” zuchte FA. Het was Sinix, de beruchte BoxerLoper van Kantinétzia. “Wat brengt jou hier midden in het bos?” vroeg FA aan Sinix. En voor hij er antwoord op kon krijgen, zag hij een bekend grijnzend gezicht vanachter een boom vandaan komen. “Miss Kazzz?!Jij viespeuk!” schreeuwde FA tegen haar. Miss Kazzz, nog steeds grijnzend, zei vervolgens: “Tis niet wat je denkt hoor.. ) Ik kwam hem toevallig tegen int bos, ennuh… d’r zat een beestje in zn broek ennuh.. “ Maar ze kreeg de kans niet haar verhaal af te maken, want daar kwam Koningin Moetsi met haar ridders al aangeslopen. “Smerig tuig, niet in mijn land!” siste Moetsi. Naast haar liep haar echtgenoot, Koning Talon. Ze pasten uitstekend bijelkaar, aangezien ze beiden zo wreed van aard waren. Alleen Moetsi had duidelijk de overmacht over Talon. “WhAHHAhahaha!” lachte Talon gemeen. “Houd je smoel schat, pak ze liever op “ kreeg hij vervolgens toegesnauwd door zijn lieftallige vrouw.
“Neeeeeej tis niet wat jullie denken!” probeerde Miss Kazzz nog goed te praten, maar het was al te laat. Samen met Sinix werd ze geboeid en meegesleurd, richting de donker martelkamers van Kasteel Kantinétzia.
FA bleef alleen achter, en staarde verbouwereerd naar de koets die langzaam aan steeds kleiner werd…

Wordt vervolgd
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 11:45
de
de is offline
deze is wel leuk...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:46
Verwijderd
Krijgen we nou iedere x zulk soort topics Hijz opzich wel lache hoor, met diej foto's der tussen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:55
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
tja, FA is wel gewild, hij zit in ieder verhaal, maar je moet niet van vandaag een ik-schrijf-een-verhaal DAG maken.
Hij is trouwens wel leuk
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:33
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
echt leuk
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:36
Verwijderd
Hmm, er zijn dus nog mensen op deze aarde die zich erger vervelen dan mij..

Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:43
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, er zijn dus nog mensen op deze aarde die zich erger vervelen dan mij..

ja die bestaan
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.