Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2003, 16:22
BELLEKE
BELLEKE is offline
ik hou ervan hier af en toe een happy-topic te plaatsen... dus waar ben jij het meest trots op in je leven, welke succeservaring?

x
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2003, 16:25
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Nou, een succeservaring wil ik het niet echt noemen. Maar gisteren waren we met iedereen uit en het was zooo gezellig. Ik voelde me zo gelukkig dat ik zulke lieve vrienden en vriendinnen heb. Dat ik weet dat er mensen achter me staan waar ik altijd op kan terug vallen en dat ik voor het eerst sinds tijden weer zonder hoofd- en nekpijn plezier kon maken....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:49
Verwijderd
Waar ik het meest trots op ben weet ik niet, misschien dat dat moment nog niet gekomen is. Er zijn wel dingen waar ik trots op ben en die ik als succeservaring zie; bv. mijn havo-diploma halen met goede cijfers, dat ik nu in de tweede op de pabo zit zonder ooit een onvoldoende gehaald te hebben daar, mijn 9,8 van twee blokken terug voor muziek , dat ik een heel erg verschrikkelijk lief vriendje heb, dat ik twee super lieve katten heb, dat ik een leuk 'eigen' huisje heb, dat de boot die ik voor handvaardigheid aan het maken ben goed lukt, enz. Het zijn niet alleen grote dingen die voor een succeservaring zorgen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bepaalde dingen die ik bereikt heb bij de ponystal en de dingen die ik daar nog zal bereiken.
Ook ben ik er wel trots op dat ik het tot 4vwo heb geschopt
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:56
Verwijderd
dat ik m'n HAVO diploma heb gehaald, dat ik zo'n lieve vriendin heb, de eerste keer met m'n band optreden in een volle kroeg waar iedereen uit z'n dak ging, en nog wel wat dingen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 17:47
Verwijderd
klinkt zielig, een keer een kleurwedstrijd gewonnen terwijl ik dacht dat ik niet kon kleuren

misschien niet de grootste wel de belangrijkst
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 18:28
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Acey schreef op 02-05-2003 @ 18:47:
klinkt zielig, een keer een kleurwedstrijd gewonnen terwijl ik dacht dat ik niet kon kleuren

misschien niet de grootste wel de belangrijkst
en een mooie!
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 18:54
Verwijderd
de piz buin beklimmen (niet moeilijk ofzo, maar ik vond het leuk en het is de hoogste berg die ik tot nu toe heb beklommen) en dat ik mezelf heb leren kennen in het afgelopen jaar en zelf de keuze heb gemaakt over de school waar ik over een weekje naartoe ga
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:36
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
ik heb geen idee.
jez npp post.
no piont posting
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:03
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Geweldig goeie toppics heb je zeg BELLEKE !!! ...

Tja, ik denk dat mijn succeservaring zo ongeveer wel weer was..
Uhm er zijn shows bij mij op school en tijdens de show moet alles aan elkaar geluld worden door het presentatieteam..Ik had daar al vaker aan meegedaan, maar was er bij de audities niet..Ikke naar de leraar die alles regelt, en ik mocht er nog bij omdat hij me goed vond...Denk dat dat een echt succes voor me was
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 21:22
Mark87
Mark87 is offline
Het basiskamp van de mount everest bereikt per voet was toch wel voor mij toen (12 jaar) een hele prestatie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 21:24
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik heb niet echt veel succesen bereikt...ik ben gewooon tevreden met wat ik heb en wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 21:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik heb geen grote successen, alleen grote mistakes..
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:04
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
... schreef op 02-05-2003 @ 21:24:
ik heb geen grote successen, alleen grote mistakes..
hum niet echt een goede instelling als je zo tegen je leven aan kijkt meis *kuffel*
bekijk het zo je bent nog jong en je hebt nog een heel leven voor je iedereen bereikt wel iets wat voor die gene belangrijk is (zoals een kleurwedstrijd *grijns*) het gaat erom wat jij wilt bereiken

maar helaas moet ik me er wel een beetje bij aan sluiten, stom stom stom
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
*grumpf* een kleurwedstrijd heb ik ook nooit gewonnen
nee kijk, het zit zo, ik kan momenteel een hele lijst opschrijven met allemaal grote fouten.
prestaties, neuhh, niet echt eigenlijk....
vandaar
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:40
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Trots en succes zijn te grote woorden voor mijn ''succes''...

Ik ben niet alleen met het ''succes''...Mijn moeder en broer zijn net zo sterk als mij...

Mijn ouders hebben veel meegemaakt en zijn dan ook gescheiden...Toen het eenmaal duidelijk was dat het zo niet langer kon, moesten we mn vader wel alleen laten...We moesten verder zonder hem...In het begin, in een ander huis; een andere plek, een andere kamer (alles was nieuw en anders) was het heel moeilijk...Voor ons allemaal. Toch hebben we het gered en zijn we met het hoofd boven water gebleven. Ik heb wel een half jaar gapraat met een maatschappelijk werkster van school, om het een plek te kunnen geven, maar dat heb ik nu gedaan...Wij allemaal en het gaat heel goed nu...
We wonen hier nu bijna 2 jaar en mijn moeder heeft een nieuwe vriend. De plannetjes zijn er om als een echt gezinnetje te beginnen en bij hem in te trekken! Daar ben ik wel blij om!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:10
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
... schreef op 03-05-2003 @ 12:30:
*grumpf* een kleurwedstrijd heb ik ook nooit gewonnen
nee kijk, het zit zo, ik kan momenteel een hele lijst opschrijven met allemaal grote fouten.
prestaties, neuhh, niet echt eigenlijk....
vandaar
tovch wel iets
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2003, 12:11
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik heb niet echt een succesverhaal.. ja kan zo wel allemaal kleine dingetjes bedenken maar ik kan dr ook 1 noemen waar ik mn hele leven al trots op ben geweest.. ik ben mezelf gebleven ondanks alles.. ben niet op iemand gaan lijken, niet iemand gaan nadoen hoewel de meeste dat nooit zouden toegeven.. ik ben mezelf gebleven
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:12
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
wallflower schreef op 03-05-2003 @ 12:37:
helemaal niets.
kom op.. wees een beetje positief.. dr is toch wel iets wat je goed heb gedaan?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:37
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 03-05-2003 @ 13:10:
tovch wel iets
jeuj, ik heb mijn broertje uitgelegd met negatieve getallen (wiskunde) Nou, joepie, wat een prestatie...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:45
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
mijn periode in zwitserland

en dat ik een 8.7 voor mn pws had, was ik ook nogal trots op > ja ik hecht waarde aan cijfers

en >hopelijk< kan ik over een waand hieraan toe voegen 'het halen van mn vwo diploma<
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
vast wel ofzo. ooit.
maar het is dan al lang geleden en mn geheugen is dermate slecht dat ik veel dingen van een aantal jaren geleden me niet meer kan herinneren. of ze waren gewoon niet belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:03
Verwijderd
mijn succeservaring?? heb ik niet echt,
ik ben wel trots op de groep vrienden die ik heb, dat ik die heb en dat ik altijd bij ze terecht kan: dankjulliewel!!!!!

en dat ik een keer een 10 heb gehaald voor een ongelooflijk moeilijk proefwerk van natuurkunde...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 03-05-2003 @ 18:03:
mijn succeservaring?? heb ik niet echt,
ik ben wel trots op de groep vrienden die ik heb, dat ik die heb en dat ik altijd bij ze terecht kan: dankjulliewel!!!!!

en dat ik een keer een 10 heb gehaald voor een ongelooflijk moeilijk proefwerk van natuurkunde...

Lot, k ben ook trots op u hoor! u behoort er tenslotte ook toe!!
*glimlacht heel blij*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 17:17
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 03-05-2003 @ 18:09:
Lot, k ben ook trots op u hoor! u behoort er tenslotte ook toe!!
*glimlacht heel blij*
*grinnikt en heeft big-smile op gezicht*
danku *jij ook, maar dat had je al begrepen neem ik aan *
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:16
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
wallflower schreef op 03-05-2003 @ 16:53:
vast wel ofzo. ooit.
maar het is dan al lang geleden en mn geheugen is dermate slecht dat ik veel dingen van een aantal jaren geleden me niet meer kan herinneren. of ze waren gewoon niet belangrijk.
vast wel iets wat nu heel klein lijkt en anders komt het nog wel, je hebt nog een heel leven voor je
en het ligt er natuurlijk ook maar net aan wat jij belangrijk vind en wat jij wilt bereiken of misschien heb je het al
wat voor de een een succes is, is het voor een ander misschien niet...
lache meis *kuffel*
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.