Oud 05-07-2004, 23:02
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Linda schreef op 05-07-2004 @ 22:19 :
Op het moment werk ik al weer 2 jaar bij de Albert Heijn.
Ben begonnen bij de houdbaarafdeling, en toen naar de kassa gegaan omdat ik meer wou werken.

En de kassa bevalt me eigenlijk beter.
Het is net ff meer afwisseling.
Het ene moment zit je achter de kassa, of ga je vullen. Spiegelen.

Alleen uit mijn ervaring zit je wel vaak een tijd achter de kassa, maar daar kan je ook weer afspraken over maken met collega's dat je afwisselt.

Verder sta ik ook achter de counter/klantenservice. Vind het niet echt leuk, maar dat komt omdat je vaak de fouten van je collega's moet herstellen.

Oh ja, m'n salaris is op dit moment 4,72 (ben 18 jaar).
Maar waarschijnlijk verschildt dit met Aholdvestigingen, aangezien ik bij franchise zit.
Dit is een verkoper 2 salaris bij een gewone vestiging dus het verschilt in jou geval in ieder geval niks met de salarissen van de gewone vestigingen Ik verdien namelijk hetzelfde
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2004, 03:06
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik werk ook alweer 3 jaar bij de AH. Mij vroegen ze na 'n jaar ook of ik kassa wilde draaien (denk dat ze er te weinig mensen voor hadden), maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Ik vind 't best zo op vers. Afwisseling genoeg door vlees/kaas/zuivel en alles wat onder vers valt.
En ach, supermarkten mogen dan wel geen dikke vetpot zijn qua salaris, maar ik vind 5,40 oid voor die paar uurtjes in de week best welkom. En daar komt die kortingsregeling voor medewerkers nog bij, ook mooi meegenomen.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
p-chez schreef op 07-07-2004 @ 03:06 :
Ik werk ook alweer 3 jaar bij de AH. Mij vroegen ze na 'n jaar ook of ik kassa wilde draaien (denk dat ze er te weinig mensen voor hadden), maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Ik vind 't best zo op vers. Afwisseling genoeg door vlees/kaas/zuivel en alles wat onder vers valt.
En ach, supermarkten mogen dan wel geen dikke vetpot zijn qua salaris, maar ik vind 5,40 oid voor die paar uurtjes in de week best welkom. En daar komt die kortingsregeling voor medewerkers nog bij, ook mooi meegenomen.
In die drie jaar dat je er werkt nog steeds verkoper 1
Ze willen je kassa leren omdat ze mensen willen kunnen laten bijdraaien in piek periodes.
Bij ons word het steeds vaker verplicht dat je ook kassa gaat doen om de klant zo voldoende te kunnen bedienen.

Grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.