Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2002, 21:33
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik heb een vriendin en we zijn heel gelukkig ik vertrouw haar volkomen en ben echt gek op haar maar maak me toch vaak zorgen.

Bijvoorbeeld dit weekend, ging ze op kamp, waren vet veel jongeren. Twee feestavonden, en ze sms't iets minder en spreek haar iets minder (zondag was ze pas terug) en maak ik me gelijk vet zorgen

Weet dat ik geen zorgen hoef te maken, maar doe ik toch vet erg.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2002, 21:45
MORTICIA
MORTICIA is offline
als je zegt dat je haar volkomen vertrouwt dan moet je juist toch geen zorgen hoeven maken !! ..
jah onzeker zijn ....dat heeft er ook wat mee te maken .. probeer in ieder geval te kijken hoe dingen lopen ..
en als je gevoel van bang zijn om haar kwijt te raken blijft moet je met haar daarover praten ....
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 01:30
Verwijderd
Ik ben onzeker.. Ik maak me nooit echt zorgen van oeh straks springtie op een andere meid o.i.d
Maar kvoel me soms wel eens gewoon zwaar kloten als ik hem dan minder spreek, of eens een dag niet ( of twee) Ik weet eigenlijk niet waarom, soms wel soms niet en soms voel ik me eenzaam. NJah.. Sommige mensen hebben dat anderen niet. Hij heeft het ook bij mij.. komt hij thuis. zegtie.. dr wasgeen bal aan.. kep alleen maar aan jou ged8.. ( klinkt wel klef zo... )
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 06:40
miro
Avatar van miro
miro is offline
jaja. ik ken t wel. Heeft met mijn eigen onzekerheid te maken. Hij weet er ook van en vindt het eigenlijk alleen maar irritant. Dat is het voor hem eigenlijk ook. Maar wat jij beschrijft ken ik heel goed. Het is gewoon zo dat ik heb ab so luut niet kwijt wil en ik heb de hele tijd het gevoel dat ik hem zo kwijt ben, ik weet eigenlijk ook niet precies waarom.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 07:05
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:
als je zegt dat je haar volkomen vertrouwt dan moet je juist toch geen zorgen hoeven maken !! ..
jah onzeker zijn ....dat heeft er ook wat mee te maken .. probeer in ieder geval te kijken hoe dingen lopen ..
en als je gevoel van bang zijn om haar kwijt te raken blijft moet je met haar daarover praten ....
Amen
Maar ik denk dat het bij jou meer onzeker zijn is dan haar niet vertrouwen...want waarschijnlijk ben je zooooo verliefd op d'r dat je d'r niet kwijt wilt en dus bang bent dat dat gebeurt als ze bijv. zo'n kamp heeft (jaja...been there...)
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 09:36
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik maak me vaak zorgen, niet omdat ik hem niet vertrouw want dat doe ik wel, maar ben gewoon bang dat er misschien wat gebeurd enzo. Maar daarom weten we ook van elkaar altijd waar de ander is enzo
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 09:46
Verwijderd
Ik maak me altijd zorgen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 11:12
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik denk dat er altijd momenten zijn dat je je zorgen maakt, ook al weet je soms stiekem dat je zorgen ongegrond zijn... Angst om te verliezen blijft altijd aanwezig denk ik
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:31
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
hehe mensen thnx voor de reacties
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:11
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Ik ben onzeker.. Ik maak me nooit echt zorgen van oeh straks springtie op een andere meid o.i.d
Maar kvoel me soms wel eens gewoon zwaar kloten als ik hem dan minder spreek, of eens een dag niet ( of twee) Ik weet eigenlijk niet waarom, soms wel soms niet en soms voel ik me eenzaam. NJah.. Sommige mensen hebben dat anderen niet.
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 17:34
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
mijn vriendin is de mooiste
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 17:37
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
kmaak me ook vaak zorgen.. ook wel erg mdat hij ver weg woont, ik nog weinig van zn leventje daar en de mensjes waar hij mee omgaat heb gezien.. is wel kut dak ook van mn ouders bijna nooit daarheen mag, maar goed, ben alssie uitgaat of dronken met me aan de foon is gewoon bang, weet niet eens waarvoor, misschien voor domme dingen

maar goed, ik weet dat ik m kan vertrouwen, maar toch he
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Aanhoudende misselijkheid
Guinie
16 28-07-2012 16:26
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-topic nummer honderdenvijftig!
Roosje
500 28-10-2009 17:20
De Kantine Saaibal bij?! #230
TopDrop
500 05-06-2008 21:16
Psychologie Dreigen met zelfmoord
Droomvlucht
50 03-08-2006 15:03
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #28
groovy
495 13-03-2006 20:08
Liefde & Relatie Vreemdgaan in droom
Ivo1986
51 23-04-2005 20:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.