Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2002, 13:51
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Wie herkent dit? Ik maak me constant zorgen over dingen. Gedachtes die blijven cirkelen in mijn hoofd. Meestal dingen als 'waarschijnlijk krijgen mijn ouders morgen de telefoonrekening, wat moet ik dan zeggen?' .. en 'straks heeft Mark (mijn vriend) vertraging en dan?'.

Van die dingen.

Het vreemde is: ik ben me er niet meer van bewust dat ik me zorgen maak. Het gaat automatisch, en nog vreemder is dat ik het 'nodig' heb: zodra het rustig is in mijn hoofd, zoek ik iets nieuws waar ik me zorgen over kan maken.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2002, 13:55
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Wie herkent dit? Ik maak me constant zorgen over dingen. Gedachtes die blijven cirkelen in mijn hoofd. Meestal dingen als 'waarschijnlijk krijgen mijn ouders morgen de telefoonrekening, wat moet ik dan zeggen?' .. en 'straks heeft Mark (mijn vriend) vertraging en dan?'.

Van die dingen.

Het vreemde is: ik ben me er niet meer van bewust dat ik me zorgen maak. Het gaat automatisch, en nog vreemder is dat ik het 'nodig' heb: zodra het rustig is in mijn hoofd, zoek ik iets nieuws waar ik me zorgen over kan maken.


K herken wel t constant zorgen maken over vanalles.. maar k heb t liever toch wat rustiger in mn hoofd, want als k me teveel zorgen ga maken ga k er echt aan kapot..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:46
janneke16
Avatar van janneke16
janneke16 is offline
jah, heb ik nou ook...
overdag gaat ut nog wel, dan ben ik met van alles en nog wat anders bezig, maar als ik dan 's avonds in bed lig... dan begint het...
vooral de laatste 2/3 dagen heb ik dat ineens, dan kan ik niet slapen, zit ik me de hele tijd zorgen te maken...
'k weet zeker dat als ik zo naar bed ga, het weer begin, dus k blijf nog maar lekker op allerlei topics reageren, hoef ik iig niet naar bed, met een paar niet vermoeibare hersens, en een paar oogjes die wel willen slapen...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 00:30
Q
Avatar van Q
Q is offline
herkenbaar... elke dag... elk uur.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 00:45
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Q schreef:
herkenbaar... elke dag... elk uur.
elke halfuur ook wel, kwartier, misschien, minuut, niet elke, maar wel vele...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 03:15
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ach ja, ik probeer van dat rare trekje van me af te komen. Ik denk gewoon teveel na, ik lees zoveel mogelijk en denk erover, koppel alles aan elkaar en bedenk er weer nieuwe theorieen over.

Het gevolg is dat ik constant over allelei dingen aan het denken ben waardoor ik belangrijke zaken met deadlines vergeet. Omdat ik bang ben dingen te vergeten denk ik daar dan weer over na en maak ik me ook af en toe zorgen.

Allemaal echt zwaar nutteloos.


Mijn vrienden denken altijd dat ik niks aan het doen ben als ik op de bank lig, ik kan ze maar niet uitgelegd krijgen dat ik dan zwaar denkwerk aan het verichtten ben.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Psychologie Onzeker
Mariposa
13 26-09-2008 16:32
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.