Oud 24-03-2007, 21:41
Verwijderd
In het "Hoe stel jij de forummer boven je voor?" topic, vertellen andere forumers, hoe jij zou zijn. Maar hoe ben jij nou werkelijk?
Sappige details zijn een pré.



Nja, om maar te vergelijken met wat allemaal in dat andere topic wordt gezegd.:
Nou, qua uiterlijk ben ik dus een neger. Ben niet lang, hou het maar op rond de 1.73m. Mocht je een stempeltje willen, consider ik me als bi.
Ben überverlegen, teruggetrokken, einzelgänger. Houd niet van aandacht irl. Kan keihard schreeuwen tegen mn moeder hoor, maar alleen als zij dat eerst doet en erg lang.
Ben ietsjespietsjes een smetvrees persoon en houd van netjes geordend.
Advertentie
Oud 24-03-2007, 21:50
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
En lief natuurlijk!
Oud 24-03-2007, 21:52
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 24-03-2007 @ 22:50 :
En lief natuurlijk!
indeed!
Oud 24-03-2007, 22:16
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ben erg lang, 2.02 meter om precies te zijn. Ik ben 24 jaar oud, blank en heterosexueel. Ik ben katholiek opgevoed, maar eigenlijk heb ik tegenwoordig niks meer met het geloof. In mijn rebelse tienerjaren noemde ik mezelf atheďst maar nu ik volwassen ben, niet meer de behoefde heb om mezelf af te zetten en wat meer over het leven ga nadenken zeg ik het altijd zo: ik geloof wel in God maar niet in religie. Eigenlijk haat ik religie, dat is IMO de grootste oorzaak van oorlogen. De grootste hekel heb ik aan de islam, dat is een agressief geloof met veel gekken onder de aanhang die het normaal vinden om iemand op te blazen omdat ie iets anders gelooft. Overigens heb ik veel islamitische vrienden hoor, het zijn de terroristen die het verpesten voor de gewone moslims. Dat jullie niet denken dat ik denk dat iedere moslim een terrorist is...
Ook heb ik een afkeer aan de Paus met al zijn regeltjes over wat wel en niet mag maar ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde.
Ik denk dat God alleen wil dat je een goed mens bent, niet dat je elke zondag naar de kerk gaat etc. Tenminste dat geloof ik. Ik weet niet in welk hokje dat hoort.
Ik zit op de universiteit Nijmegen waar ik biologie studeer. Nu zit ik in mijn vierde jaar en ben ik bezig met een stage van 9 maanden.
Het is hier algemeen bekend dat ik rechts georiënteerd ben in het politieke spectrum, om precies te zijn ben ik Fortuynistisch. En ik ben er trots op. Sinds de dood van mijn grote voorbeeld Pim Fortuyn ben ik een zwevende kiezer, ik heb raakvlakken met de VVD en ook wel met de PVV maar beiden kunnen het gat niet opvullen dat Pim heeft achtergelaten
Verder ben ik een groot fan van LotR en Star Wars. Ik ben een beetje een nerd, ik verzamel namelijk Star Wars action figures en ik schilder LotR wargame poppetjes van Games Workshop. (die ook Warhammer maken)
Bovendien hou ik van gamen. Van allerlei soorten games eigenlijk. Zelda, Command en Conquer, Total War en nog een hele hoop anderen. Ook weer een hoop Star Wars en LotR games trouwens.
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte

Laatst gewijzigd op 24-03-2007 om 22:27.
Oud 24-03-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-03-2007 @ 23:16 :
Idat Pim heeft achtergelaten.
Kende je hem persoonlijk dat je hem bij zijn voornaam noemt?
Oud 24-03-2007, 22:29
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
N00dles schreef op 24-03-2007 @ 23:27 :
Kende je hem persoonlijk dat je hem bij zijn voornaam noemt?
Nee dat niet.
Maar ik zeg ook vaak Jan-Peter en Femke en Jan. Ik gebruik gewoon vaak voornamen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 24-03-2007, 22:34
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
@ Mr Soija
Ik dacht altijd dat je zo'n spontaan type was.

Ontopic:
Ik ben 1.70 lichtbruin van kleur. Krullend haar. 18 jaar en gewoon hetero. Ja wat kan ik nog vertellen? Eigenlijk ben ik heel rustig, maar wel aanwezig. Verlegen bij vreemden. Ook ik ben niet echt gek om aandacht. Ik hou wel van lachen. En als ik lach dan lach ik kei en keihard misschien iets dat ik moet afleren
Ik studeer op het MBO laboratorium techniek (chemische richting).
Ik heb een gekke verzorgfjord ,rij dan ook op paarden(dôh). Verder is me 2de hobby naar sterrenkijken, weer astronomie. In me vrijetijd probeer ik de taal Arabisch te leren.
Verder heb ik heel veel geduld maar als ik boos wordt. O my god you can better run away en . En ben ik een grote fan van Najib Amhali en Jurgen Raymann

Dat was het zo'n beetje.
Greetz me^_^
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 24-03-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-03-2007 @ 23:16 :
Ik ben erg lang, 2.02 meter om precies te zijn. *knip*
Heb jou me altijd erg lang voorgesteld, maar niet zó lang.
Oud 24-03-2007, 22:39
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 24-03-2007 @ 23:37 :
Heb jou me altijd erg lang voorgesteld, maar niet zó lang.
Geen zorgen, al mijn lichaamsdelen zijn keurig in verhouding

En eerlijk gezegd had ik me jou ook niet voorgesteld als neger. Kijk ik wist natuurlijk al dat je bi was maar meer ook niet.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 24-03-2007, 22:41
Verwijderd
Wat een focus op seksuele geaardheid opeens!

Ik ben ongeveer 1.78 meter lang (denk) en ik weeg 60 ŕ 61 kilo. Ik ben heel erg homo (teh detailz, oh teh detailz ) en ik hou ook veel van Japan en anime. Ik studeer (algemene) taalwetenschap en dat vind ik zo nu en dan best interessant. Ik pretendeer niet aardig te zijn en sommige mensen kunnen dat be-amen. Daarnaast schijn ik druk te zijn en is mijn humor soms een beetje fout (lees: niet-bestaand). Kijk mij eens interessant zijn.

Mijn politieke voorkeur is duidelijk links, maar dat was geen geheim. Ik hou van politiek en mensen beschuldigen mij er dan ook vaak van dat ik teveel over politiek praat. Vooral mijn GroenLinks-propaganda schiet sommigen soms in het verkeerde keelgat! Naast deze onboeiende feitjes hou ik ook van muziek, films en literatuur (dat laatste staat er een beetje bij voor de leuk, want geduld voor lezen heb ik maar zelden). Zo zie je maar weer, ik ben extreem standaard en oninteressant.
Oud 24-03-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 24-03-2007 @ 23:34 :
@ Mr Soija
Ik dacht altijd dat je zo'n spontaan type was.
Op de een of andere manier kan ik op het forum schreeuwerig, aandachtzoekend en arrogant zijn, terwijl dat irl totaal anders is.
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-03-2007 @ 23:39 :
Geen zorgen, al mijn lichaamsdelen zijn keurig in verhouding
Oud 24-03-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-03-2007 @ 23:29 :
Nee dat niet.
Maar ik zeg ook vaak Jan-Peter en Femke en Jan. Ik gebruik gewoon vaak voornamen.
Oh ok. Want het valt me nogal op dat de meeste Fortuynisten het altijd hebben over 'onze Pim' en 'Pimmetje'.
Oud 24-03-2007, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 24-03-2007 @ 23:41 :
Wat een focus op seksuele geaardheid opeens!
idd
Oud 24-03-2007, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 24-03-2007 @ 23:42 :
Op de een of andere manier kan ik op het forum schreeuwerig, aandachtzoekend en arrogant zijn, terwijl dat irl totaal anders is.
Ik vind je sowieso lief hoor.
Oud 24-03-2007, 22:49
Verwijderd
Oud 24-03-2007, 22:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-03-2007 @ 23:16 :
ik heb raakvlakken met de VVD en ook wel met de PVV maar beiden kunnen het gat niet opvullen dat Pim heeft achtergelaten
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-03-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-03-2007 @ 23:39 :
En eerlijk gezegd had ik me jou ook niet voorgesteld als neger. Kijk ik wist natuurlijk al dat je bi was maar meer ook niet.
d8 dat je dat gezien had in mn verjaarstopic
Oud 24-03-2007, 23:27
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Sylph schreef op 24-03-2007 @ 23:41 :
Wat een focus op seksuele geaardheid opeens!

Ik ben ongeveer 1.78 meter lang (denk) en ik weeg 60 ŕ 61 kilo. Ik ben heel erg homo (teh detailz, oh teh detailz ) en ik hou ook veel van Japan en anime. Ik studeer (algemene) taalwetenschap en dat vind ik zo nu en dan best interessant. Ik pretendeer niet aardig te zijn en sommige mensen kunnen dat be-amen. Daarnaast schijn ik druk te zijn en is mijn humor soms een beetje fout (lees: niet-bestaand). Kijk mij eens interessant zijn.

Mijn politieke voorkeur is duidelijk links, maar dat was geen geheim. Ik hou van politiek en mensen beschuldigen mij er dan ook vaak van dat ik teveel over politiek praat. Vooral mijn GroenLinks-propaganda schiet sommigen soms in het verkeerde keelgat! Naast deze onboeiende feitjes hou ik ook van muziek, films en literatuur (dat laatste staat er een beetje bij voor de leuk, want geduld voor lezen heb ik maar zelden). Zo zie je maar weer, ik ben extreem standaard en oninteressant.
Ik had echt een heel ander beeld van jou. Wow.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Ads door Google
Oud 24-03-2007, 23:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
De beschrijvingen, zoals veel mensen die gaven in het andere topic, kloppen nog best goed Ik ben irl eigenlijk best verlegen. Als ik me in een groep mensen bevindt die ik al wat langer ken praat ik een stuk makkelijker. Zoniet, dan kijk ik eerst een beetje de kat uit de boom en observeer hoe iedereen zich voor probeert te doen. Verder vind ik het wel moeilijk om op iemand af te stappen en vanuit het niets een gesprek te beginnen. Als ik eenmaal in het gesprek zit gaat 't verder prima.

Uiterlijk. Ik zelf zeg blond, andere mensen vinden het meer oranje, blauwe ogen, 1.89.. etc. Voor wat (oude) foto's zie fotoboek.

Verder zit ik (voor de tweede keer) in 6vwo en doe ik nt + bio12. Yeah, I know.. Ik ben niet zo nerdy als dat je nu misschien denkt, alhoewel ik de laatste tijd wel vaak achter de computer zit. Mijn vaste vriendengroepje studeert allemaal al dus die zie ik niet zo vaak meer, en met de mensen in mijn huidige klas ben ik verder niet de dikste vrienden. Ik heb dit schooljaar een goeie vriendin leren kennen, maar die begin ik ook steeds minder vaak te zien. Aan het eind van dit schooljaar vertrekt ze na de eindexamens naar Duitsland.. Jammer

Ik zit op korfbal en doe buiten de 2x per week training en wedstrijd om ook nog een hoop leuke dingen met de mensen uit mijn team. Gezelligheid staat voorop ofzo.. We winnen dan ook niet zoveel, maar ach, boeien.

Verder heb ik geen bijbaantje, want daar ben ik te lui voor. Ik heb me wel voorgenomen om in mijn komende 3 maanden zomervakantie wel wat vakantie werk te gaan zoeken.

En tenslotte nog de standaard ellende zoals films, muziek, tv etc. Zo, nu jullie weer

p.s.: spellingnazi
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-03-2007, 23:43
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben hetero en mijn naam is Arthur. Ik ben 23 en hetero.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 24-03-2007, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 25-03-2007 @ 00:27 :
Ik had echt een heel ander beeld van jou. Wow.
Oh? Hoe dan?
Oud 24-03-2007, 23:51
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 25-03-2007 @ 00:37 :
De beschrijvingen, zoals veel mensen die gaven in het andere topic, kloppen nog best goed Ik ben irl eigenlijk best verlegen. Als ik me in een groep mensen bevindt die ik al wat langer ken praat ik een stuk makkelijker. Zoniet, dan kijk ik eerst een beetje de kat uit de boom en observeer hoe iedereen zich voor probeert te doen. Verder vind ik het wel moeilijk om op iemand af te stappen en vanuit het niets een gesprek te beginnen. Als ik eenmaal in het gesprek zit gaat 't verder prima.

Uiterlijk. Ik zelf zeg blond, andere mensen vinden het meer oranje, blauwe ogen, 1.89.. etc. Voor wat (oude) foto's zie fotoboek.

Verder zit ik (voor de tweede keer) in 6vwo en doe ik nt + bio12. Yeah, I know.. Ik ben niet zo nerdy als dat je nu misschien denkt, alhoewel ik de laatste tijd wel vaak achter de computer zit. Mijn vaste vriendengroepje studeert allemaal al dus die zie ik niet zo vaak meer, en met de mensen in mijn huidige klas ben ik verder niet de dikste vrienden. Ik heb dit schooljaar een goeie vriendin leren kennen, maar die begin ik ook steeds minder vaak te zien. Aan het eind van dit schooljaar vertrekt ze na de eindexamens naar Duitsland.. Jammer

Ik zit op korfbal en doe buiten de 2x per week training en wedstrijd om ook nog een hoop leuke dingen met de mensen uit mijn team. Gezelligheid staat voorop ofzo.. We winnen dan ook niet zoveel, maar ach, boeien.

Verder heb ik geen bijbaantje, want daar ben ik te lui voor. Ik heb me wel voorgenomen om in mijn komende 3 maanden zomervakantie wel wat vakantie werk te gaan zoeken.

En tenslotte nog de standaard ellende zoals films, muziek, tv etc. Zo, nu jullie weer

p.s.: spellingnazi
Hallo, een persoonlijke beschrijving is niet compleet zonder geaardheid.
Oud 24-03-2007, 23:54
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Sylph schreef op 25-03-2007 @ 00:50 :
Oh? Hoe dan?
Nou, ik wist wel dat je links bent en dergelijke.

Maar:
- Ik had niet gedacht dat jij homo bent.
- Ik had niet gedacht dat mensen jou niet aardig vinden.
- Ik had niet gedacht dat jij lezen niet leuk zou vinden.
- Bla bla.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 25-03-2007, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 25-03-2007 @ 00:54 :
Nou, ik wist wel dat je links bent en dergelijke.

Maar:
- Ik had niet gedacht dat jij homo bent.
- Ik had niet gedacht dat mensen jou niet aardig vinden.
- Ik had niet gedacht dat jij lezen niet leuk zou vinden.
- Bla bla.
Ik ben zelf van mening dat mensen me überhaupt niet aardig vinden, in de praktijk valt het meestal wel mee - dat moet zelfs ik toegeven. En ik vind lezen wel leuk, alleen heb ik er weinig geduld voor. En tja, die homoheid ;') dat kan iedereen overkomen.
Oud 25-03-2007, 00:04
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Sylph schreef op 25-03-2007 @ 01:02 :
Ik ben zelf van mening dat mensen me überhaupt niet aardig vinden, in de praktijk valt het meestal wel mee - dat moet zelfs ik toegeven. En ik vind lezen wel leuk, alleen heb ik er weinig geduld voor. En tja, die homoheid ;') dat kan iedereen overkomen.
Aha. Ik dacht al: hoe kan zo'n intelligente gast lezen niet leuk vinden?!

Ik heb niets tegen homo's hoor, alleen had ik het niet echt verwacht.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Advertentie
Oud 25-03-2007, 00:14
Verwijderd
Oh, en ik ben sadistisch.
Oud 25-03-2007, 00:31
Verwijderd
Ik ook.
Oud 25-03-2007, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 25-03-2007 @ 01:04 :
Aha. Ik dacht al: hoe kan zo'n intelligente gast lezen niet leuk vinden?!

Ik heb niets tegen homo's hoor, alleen had ik het niet echt verwacht.
Haha, 'intelligent', dat valt wel mee hoor.
Oud 25-03-2007, 01:01
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Lelijk en irritant.
Als ik mensen goed ken kan ik best druk zijn. Als ik mensen niet/nauwelijks ken ben ik vaak een stuk rustiger. Verder vind ik wiskunde en filosofie leuk, ben ik sinds twee weken weer opnieuw een adhd'er en twijfel ik heel erg over een vervolgstudie.

Edit: M'n mening is vaak gebaseerd op wat anderen vinden (dat wat zij niet vinden, vind ik wel ), maar als ik voor mezelf een mening vorm ben ik qua politiek vooral links en qua geloof geloof ik wel dat er iets van een God bestaat, maar kan ik me (nog) niet vinden in een religie.
__________________
Hoi! - Soija.nl

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 01:33.
Oud 25-03-2007, 01:02
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 25-03-2007 @ 03:01 :
Lelijk en irritant.
Als ik mensen goed ken kan ik best druk zijn. Als ik mensen niet/nauwelijks ken ben ik vaak een stuk rustiger. Verder vind ik wiskunde en filosofie leuk, ben ik sinds twee weken weer opnieuw een adhd'er en twijfel ik heel erg over een vervolgstudie.
Nou... Over het eerste kan ik niets zeggen, maar irritant ben je zeker niet.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 25-03-2007, 01:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben 21 jaar, hetero (toch vind ik dat enigzins overbodige informatie) en helaas woonachtig in Brabant. Tijd dus om een kamer te vinden in Utrecht, waar ik studeer. Ik ben tweedejaars Theater-, Film- en Televisiewetenschappen, maar ik twijfel. Misschien wil ik switchen naar een andere studie. Maar ik bén al eens geswitched, van Geschiedenis naar TFTV. Zou dus wel erg vaak worden op deze manier.

Ik ben nog steeds geďnteresseerd in geschiedenis en ook in politiek. Net als Sylph ben ik links georiënteerd, GroenLinks zelfs, maar hij wil nog wel eens naar rechts afwijken en dat is bij mij niet het geval. Ik ga onvoorwaardelijk voor Femke. Af en toe moeten mensen mij mijn bek laten houden over politiek, anders ga ik te lang door. Natuurlijk hou ik ook van films (hence mijn studie), behalve van arty-fartsy derdewereld-drama die nou eenmaal helaas ook bij de studie hoort, en horror, want daar slaap ik niet van. Qua muziek: zie avatar. Boudewijn de Groot is mijn held. Andere helden zijn Simon & Garfunkel, Bob Dylan, The Beatles, Frank Sinatra etc. Vooral de 'ouwe knakkers' dus. Qua recente muziek vind ik Spinvis erg aangenaam.

Net als TopDrop heb ik moeite om een gesprek te beginnen met mensen die ik niet ken en heb ik een tijdje nodig om te 'wennen' aan nieuwe kenissen. Ik weet dan niet zo goed waar ik over moet praten en ga me soms krampachtig gedragen. Vaak probeer ik het dan met humor: door het maken van grappen gaat het dan wat beter. Humor is mijn manier om ergens 'tussen te komen'.

Moet ik nog wat woorden wijden aan mijn aanwezigheid op dit gele forum? ... Naaah.
Oud 25-03-2007, 04:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ben echt heel cool.

Ik heb hetero en ik heet Julius, maar ik ben dus echt cool. Ik hou van films en muziek, en ik lach vaak heel hard.

Ik stem GroenLinks en mijn helden zijn in alfabetische volgorde:

Tori Amos
Jimi Hendrix
Gummbah
Ricky Gervais
Hans Teeuwen
Toon Hermans
David Lynch
Stanley Kubrick
Edward Hopper
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 05:09
Verwijderd
Haha, 'Julius'. Noemen je vrienden je Juul? Dat zou gaaf zijn.

Ontopic eh. Ik ben Masha en ik ben heel stom. Ik houd van vies eten en stomme dingen doen, zoals over het gras lopen waar het niet mag omdat dat avontuurlijk is. Ik lach ook vaak heel hard, maar meestal is dat om mijn eigen grapjes. Eens in de zoveel tijd raak ik geobsedeerd met een item of een woord of een handeling, momenteel is dat het geven van appels aan random mensen. Liefst mensen die je niet kent, zodat ze heel verbaasd kijken. En dan weglopen. Ik heb een stokkenverzameling en geen social skillz en ik hang graag de autist uit want het kluizenaarleven bevalt mij heel goed. Helaas heb ik vrienden die mij dan gaan bellen van 'hallo ga je mee films kijken' en moet ik stoppen met kluizenaar zijn, want films zijn wel hip. Tekenen is ook wel hip, alleen vinden mensen mij aanstootgevend omdat ik dan bijvoorbeeld tekeningen maak van dode kinderen in baarmoeders die ik de titel "ONGEWENST DOCH LEKKER KNUS" geef en dat kan kennelijk niet. Verder ben ik heel lui en houd ik van het internet, want dankzij het internet hoef ik mijn stoel niet uit voor oeverloos vermaak. Die liefde is wederzijds, begin september trouwen we.

Nou, groetjes.
Oud 25-03-2007, 09:05
Verwijderd
Wat een gezellig topic
Ik ben Katja , bijna 21, en sociaal minder begaafd. Irl ben ik eigenlijk net als op het forum, ik post/zeg niet veel, maar ik lees alles en ik ken iedereen Ik ben wel in het bezit van een VrienTjuH, met wie ik bijna drie jaar samenwoon en we hebben 2 gave katten die Neko en Blork heten Mijn held is Roald Dahl, ik lees veel, en verder ben ik lui, chaotisch, en disciplineloos. En qua uiterlijk: blond, klein, chubby, en tot voor kort had ik 4 piercings in mijn gezicht die er nu dus uit zijn /
Oud 25-03-2007, 09:48
Verwijderd
Paranoide, jij zou volgens mij echt mijn vriendin kunnen zijn! (of dan iig mn zusje )

ik in het kort:
haatdragend, stinkalto, elitair, hard, grof, misantroop, niet-praktiserend bi, betweterig, kansloos, jaloers achterdochtig wantrouwig kreng, eigenwijs (koppig), pessimistisch (nee: realistisch) en sociaal gehandicapt.
wat stomme cijfertjes:
1.73m, 59kg, 23 jaar, uit gezin van 4 kinderen, 8 jaar dezelfde vriend, 57 dreads, 8 piercings, 1 tat, 2 voeten

[edit]ook wel belangrijk: ik ben eigenlijk altijd liever lui dan moe (kampioen bankzitten), maar ik heb wel smetvrees (lichtelijk)
verder ben ik nogal onzeker en altijd bang dat mensen me stom, irritant, dom of whatever vinden. daarom zeg ik óf niks, of ik ga baldadig doen ter compensatie

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 10:15.
Oud 25-03-2007, 09:56
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben zo rond de 1.79, denk ik, en ik heb bruin haar. Niet blond, zoals veel mensen zeggen. Ook niet donkerblond, nee. Bruin.
Ik ben geen moeilijke eter als in, veel 'gewone' gerechten lust ik wel, spaghetti enzo, maar ik ben niet exotisch. Als ik het niet ken eet ik het liever niet.
Ik hou van omgaan met mensen en van nieuwe vrienden maken, maar dan wel met een bepaald soort mensen, kan je zeggen. Mensen die van muziek houden trekken me meer dan mensen die van sport houden. Want ik hou niet van sport.
En ik houd dus nogal van muziek. Ik ben daarin redelijk gevarieerd, ik heb evanescence in mijn cd-verzameling, Katie Melua, Muse, Arctic Monkeys, John Mayer, Maroon 5, van alles, dus. Ik heb een gloeiende hekel aan trance en hardcore, en hiphop, r&b en pop(ŕ la Fergie of Paris Hilton) blijf ik ook graag van uit de buurt.
Ik leer sinds kort gitaar spelen en heb een aardige tijd keyboard gespeeld. Ik hou verder ook van het vak drama, improvisatie enzovoort. En tekenen vind ik ook erg leuk.
Als ik me op mijn gemak voel bij mensen, dan kan ik wel een rare dingen doen of flauwe/stomme/droge opmerkingen maken. Ik vind het vervelend als ik ergens een grapje over maak en mensen daar heel serieus of gekwetst op ingaan, zodat ik dan weer moet uitleggen dat ik een grapje maakte.
Bij onbekenden ben ik aardig terughoudend en ik kan in het echt het beste praten over m'n gevoelens of problemen als daarover gevraagd wordt. Ik vind het moeilijk om daar zomaar over te beginnen.
Ik heb wel eens 'alternatieve' buien, maar over het algemeen ben ik niet echt alternatief of gothic ofzo. 9 van de 10 keer dat ik zeg dat ik een liedje in mijn hoofd heb heb ik eigenlijk gewoon zin om te zingen, wat ik ook leuk vind om te doen. Ik hou over het algemeen wel van live-muziek. Vind ik geweldig om te zien.
Ik ben overigens 14, word 27 april 15, en voor Sylph:
Misschien nog te vroeg om het met zekerheid te zeggen, maar ik heb het gevoel dat ik aardig hetero ben.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 09:59.
Ads door Google
Oud 25-03-2007, 10:12
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-03-2007 @ 05:49 :
mijn helden zijn in alfabetische volgorde:

Tori Amos
Jimi Hendrix
Gummbah
Ricky Gervais
Hans Teeuwen
Toon Hermans
David Lynch
Stanley Kubrick
Edward Hopper
Hoe ziet jouw alfabet eruit?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-03-2007, 10:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-03-2007 @ 06:09 :
Haha, 'Julius'. Noemen je vrienden je Juul? Dat zou gaaf zijn.
Ja, dat doen ze. Maar niet allemaal hč.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 10:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 25-03-2007 @ 11:12 :
Hoe ziet jouw alfabet eruit?
Niet oordelen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 25-03-2007 @ 11:18 :
Ja, dat doen ze. Maar niet allemaal hč.
Ik dacht dat je Daan heette. Geen idee waarom.
Oud 25-03-2007, 10:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-03-2007 @ 11:24 :
Ik dacht dat je Daan heette. Geen idee waarom.
Ik ken wel iemand die Daan heet!!!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 25-03-2007 @ 11:24 :
Ik ken wel iemand die Daan heet!!!
Ik ook!!11 En als de jouwe ook Daan de Vries heet ken je een kutdaan.
Oud 25-03-2007, 10:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nee, ik ken een topdaan. Ik ken er eigenlijk twee, eentje die ik echt ken die altijd schreeuwt en eentje van het forum.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 10:35
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik ben Daan, en ik ben 20 jaar oud. IK heb juul gemeet, en samen met hem Batman gekeken. Ik kijk verder graag films en af en toe luister ik ook wel eens een CD. Verder ga ik ook wel eens uit en heb ik ook nog een handjevol vrieden. Voorderest ben ik eigenlijk niet zo spectaculair.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 25-03-2007, 10:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
DanielC schreef op 25-03-2007 @ 11:35 :
IK heb juul gemeet, en samen met hem Batman gekeken.
Ik vermeld het even bij dat het hier om de gave Batman uit de '60's gaat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 10:42
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Hoi, ik volg een opleiding tot journalist in Zwolle. Daar woon ik ook op kamers. Sinds kort schrijf ik wat voor De Stentor, maar dan weer niet die in Zwolle. Ik lees graag Nederlandse literatuur en ik luister naar popmuziek van vroeger en naar indiepop achtige bandjes van nu.
Verder ben ik net 23 en daar word ik nerveus van.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 25-03-2007, 11:22
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Nou, ik ben Nick. ik ben 1.88 lang, met donker haar, blank en hetero. Normaal ben ik een vrij rustig persoon, ik hou niet van ruzie en maak vrij snel vrienden. Alhoewel ik normaal vrij rustig ben kan ik als ik te lang over een onderwerp aan het praten ben doordraven totdat iedereen mijn mening deelt (ik ben namenlijk enorm koppig). Mijn muzikale voorkeur is rock/metal, maar dat zie je totaal niet aan me. Politiek ben ik rechts, alhoewel ik een enorme hekel heb aan de PvV. In mn vrije tijd ga ik meestal leuke dingen doen met een stel vrienden, en ik fitness graag.

nou dat was het wel zo'n beetje.
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 25-03-2007, 11:28
Verwijderd
1,68, niet echt lang dus, rood haar (die hadden mensen tenminste goed ), maar het is niet meer zo lang als op de foto's in het fotoboek. En d'r is al jaren een pony bijgekomen, staat wat beter. Hetero. Hou van taal, beeld, muziek, dieren, mensen, zelfs kinderen. Denk niet echt na voor ik iets zeg en stoot dus regelmatig mensen voor het hoofd. Hou van dansen en zingen, behalve als het voor publiek moet. Weet na 3 jaar Nederlandse Taal en Cultuur nog steeds niet wat ik wil, laat staan wat ik wil wórden. Kan aardig zijn, maar ook arrogant. Heb eigenlijk een nogal fragiel ego dat staat of valt met de goedkeuring van anderen - gelukkig krijg ik die ook vaak. Vind alle soorten relaties eigenlijk het leukst/interessantst in het leven, vandaar mijn focus op L&R Oh, en ook irritant. En ik hou van kutopmerkingen maken waar mensen toch om moeten lachen maar die eigenlijk net iets te hard/lomp zijn. Of ik weet niet of ik er van hou, het floept er gewoon vaak uit.
Oud 25-03-2007, 11:44
Verwijderd
Een omschrijving van mezelf geven vind ik meestal moeilijk, omdat ik niet eenduidig 'ik' ben.

Mijn gedrag naar anderen toe is sterk afhankelijk van wie ik tegenover me heb. Zoals ieder weldenkend mens zou doen pas ik mij in een zodanige mate aan aan de situatie dat ik een zo goed mogelijke indruk maak, mocht ik het idee hebben dat het achterlaten van een positieve indruk mij later wat kan opleveren. Hoe leuk, gezellig, aardig en soortgelijk(e) positieve gedrag/karaktertrekken ik vertoon hangt daarom af van hoe intelligent ik je acht, hoeveel raakvlakken ik met je heb en of je iets voor mij kunt betekenen. Wat ook leuk is om te vermelden is dat ik mijzelf niet in een hokje kan plaatsen. Ik heb van heel veel groepen wel wat weg, vandaar dat ik mij ook vaak goed in een ander kan verplaatsen en mensen snel door heb.

Soms val ik echter van deze 'gedragscode' af. Dit is het geval wanneer mijn voorplantingsorgaan de macht heeft over mijn hersenpan. Tot op heden heeft dit alleen plaatsgevonden bij dames, waar ik uit concludeer dat ik heteroseksueel geaard ben.

Samengevat, als ik niet aardig tegen je ben dan zijn 1 of meer van de volgende gevallen in werking:
1. Ik vind je dom. Meestal betekent dit ook dat je echt dom bent, is mijn ervaring.
2. Je bent zelf niet aardig. Hier leert de ervaring mij dat je ofwel dom bent of weinig raakvlakken met mij hebt.

Waar de een het label 'supergezellig, charismatisch, open en humoristisch' op mij plakt, bestempelt een ander mij met 'introvert, pessimistisch en onaardig'. Er zijn mensen die mij een:
- Elitaire klootzak vinden
- Ontzettend lieve, zachtaardige jongen vinden
- Stille introverte persoonlijkheid vinden hebben
- Geboren stand-up comedian / performer vinden

Zoals je zelf wel ziet komt het een met het ander niet bijzonder goed overeen. Vandaar dat ik zeg dat ik niet eenduidig 'ik' ben. Een veelzijdig, kleurrijk persoon. (zie mijn avatar )

Sommige mensen lopen met mij weg en anderen lopen van mij vandaan.

/edit
Nog wat feitelijke zaakjes voor hen die daar prijs op stellen:
- Man
- 19 jaar, 2 maanden en 1 dag jong
- 182cm lang
- 73 kg
- Heteroseksueel

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 11:50.
Oud 25-03-2007, 11:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-03-2007 @ 06:09 :
Haha, 'Julius'. Noemen je vrienden je Juul? Dat zou gaaf zijn.

Ontopic eh. Ik ben Masha en ik ben heel stom. Ik houd van vies eten en stomme dingen doen, zoals over het gras lopen waar het niet mag omdat dat avontuurlijk is. Ik lach ook vaak heel hard, maar meestal is dat om mijn eigen grapjes. Eens in de zoveel tijd raak ik geobsedeerd met een item of een woord of een handeling, momenteel is dat het geven van appels aan random mensen. Liefst mensen die je niet kent, zodat ze heel verbaasd kijken. En dan weglopen. Ik heb een stokkenverzameling en geen social skillz en ik hang graag de autist uit want het kluizenaarleven bevalt mij heel goed. Helaas heb ik vrienden die mij dan gaan bellen van 'hallo ga je mee films kijken' en moet ik stoppen met kluizenaar zijn, want films zijn wel hip. Tekenen is ook wel hip, alleen vinden mensen mij aanstootgevend omdat ik dan bijvoorbeeld tekeningen maak van dode kinderen in baarmoeders die ik de titel "ONGEWENST DOCH LEKKER KNUS" geef en dat kan kennelijk niet. Verder ben ik heel lui en houd ik van het internet, want dankzij het internet hoef ik mijn stoel niet uit voor oeverloos vermaak. Die liefde is wederzijds, begin september trouwen we.

Nou, groetjes.
Hier moest ik lang om lachen, bedankt.
__________________
I did it for teh lulz
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe ben jij nou echt? [Reloaded]
Verwijderd
82 22-08-2009 20:38
Beleidszaken De kantine
Dark Phoenix
126 15-07-2007 16:40
Psychologie geef eens een punt voor WIE jij bent
miss-suus
40 04-01-2004 14:20
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13
Liefde & Relatie Hoe krijg ik ooit een vriendin ----> ik ben als een broer voor hun ...... :(
Verwijderd
11 29-07-2002 08:31
Psychologie Hoe zou jij dat doen?
Juliah
14 12-07-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.