Oud 02-11-2010, 19:15
LizardKing
LizardKing is offline
ik rook zelf nu soms (2-4) per week gemiddeld, maar soms twijfel ik eraan om vast(vaker) te gaan roken. nu vroeg ik me af wat gebeurde er met jullie(rokers) toen je ouders het merkte?


en ja ik weet het roken is slecht enz maar af en toe kan het niet zo heel veel kwaad vind ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2010, 19:19
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Iedereen begint met af en toe en raakt verslaafd. Je kan beter helemaal niet roken want verslaafd zijn is gewoon kut.
Mijn ouders zeiden er in het begin niet veel van en ik ben het geleidelijk vaker gaan doen toen ze het toch wisten en nu zegt me moeder soms dat stoppen beter is.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 19:20
LizardKing
LizardKing is offline
Citaat:
Iedereen begint met af en toe en raakt verslaafd. Je kan beter helemaal niet roken want verslaafd zijn is gewoon kut.
Mijn ouders zeiden er in het begin niet veel van en ik ben het geleidelijk vaker gaan doen toen ze het toch wisten en nu zegt me moeder soms dat stoppen beter is.
ok.... maar hoe oude was je toen je ouders het merkte?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 19:22
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
en ja ik weet het roken is slecht enz maar af en toe kan het niet zo heel veel kwaad vind ik
Citaat:
maar soms twijfel ik eraan om vast(vaker) te gaan roken.
Doe dat dan gewoon niet. Vaker roken dan. En als je niet wilt dat je ouders er zelf achter moeten komen, dan kun je het beter zelf vertellen. Dat vertelden wij elkaar tenminste altijd 'je kunt het beter zelf vertellen dan dat ze erachter komen!' Dat had ik gedaan trouwens en mijn moeder was like 'dat dacht ik al' en had niet zoveel care, maar ik rookte dan ook vrij weinig. Ondertussen niet meer. Hoewel ik wél merk dat ik, hoewel ik al anderhalf jaar niet meer rook, nog steeds momenten kan hebben waarvan ik denk 'ik wil oohook!' Vooral als ik het ruik en humeurig/gestrest ben of mensen het er over hebben of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 22:34
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Citaat:
ok.... maar hoe oude was je toen je ouders het merkte?
16 dacht ik.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 01:31
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
roken is echt het nuttelooste ooit
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 05:03
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
ik rook zelf nu soms (2-4) per week gemiddeld, maar soms twijfel ik eraan om vast(vaker) te gaan roken. nu vroeg ik me af wat gebeurde er met jullie(rokers) toen je ouders het merkte?


en ja ik weet het roken is slecht enz maar af en toe kan het niet zo heel veel kwaad vind ik
M'n moeder rookt, dus kón ze sowieso niet veel ervan vinden. Daarnaast is ze vrij pragmatisch, mijn leven mijn keuzes.

Het begint met af en toe, want dat kan toch geen kwaad, en voor je het weet zit je op je werk naar elke pauze toe te leven omdat je weer een peukie wilt doen
Roken dient geen enkel nut, je betaalt je blauw zodat je verhoogde kans op kanker hebt en je conditie achteruit holt.
Het sociale aspect wordt ook enorm overgewaardeerd, want niets houdt je tegen om mee te gaan met de rokers maar zelf niet te roken.
Het is slim om niet te roken, dat zal iedereen je zeggen. Als je nog niet rookt, vraag jezelf dan goed af waarom je in godsnaam zou willen beginnen.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 10:44
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Mijn ouders waren vooral erg teleurgesteld.
Maar even serieus, ik ben bij Ymir in deze. Als je begint is het inderdaad af en toe, maar het sluipt er steeds dieper in zonder dat je dat echt in de gaten hebt. Je blijft denken 'ik raak toch niet verslaafd'. Je voelt of merkt ook nergens aan dat het een verslaving is, pas als je ermee wilt stoppen merk je hoe erg verslavend roken is.
Ik heb er zelf spijt van dat ik er ooit mee ben begonnen, net zoals bij jou nu begon het met af en toe een sigaretje. Nu zit ik aan een pakje per dag á €4,80.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ik rook zelf nu soms (2-4) per week gemiddeld, maar soms twijfel ik eraan om vast(vaker) te gaan roken. nu vroeg ik me af wat gebeurde er met jullie(rokers) toen je ouders het merkte?


en ja ik weet het roken is slecht enz maar af en toe kan het niet zo heel veel kwaad vind ik
ik ben het met je eens dat heel af en toe roken niet zo heel veel "kwaad" kan, maar vergeet niet dat dat niet het enige is wat er bij komt kijken als je rookt. de prijs en het geld dat je er aan besteed vind ik een van de andere belangrijkste nadelen, bovendien gaat je conditie achteruit en het is ongezond. En: je hebt er inderdaad niets aan. Je kunt net zoveel plezier hebben als rokers als je niet rookt, je kunt net zoveel met hen optrekken en je kunt net zoveel chillheid in je leven hebben zonder "dat chille peukje na een dag hard werken".
In theorie nog meer zelfs, omdat je van het geld dat je niet aan roken uitgeeft andere dingen kunt kopen waar je in mijn ogen wel wat aan hebt. Als je net zoals MTpower hierboven een pakje per dag rookt kun je daar 2x per jaar van op vakantie, of een nieuwe auto of twee laptops van kopen, elke week een entreekaartje voor een vet feestje of elke maand leuke kleren van kopen. Of nog beter: je spaart het voor tijden dat je door omstandigheden minder geld te besteden hebt, bv je studie later of je eigen eerste appartjementje.

Waarom twijfel je erover om vast of vaker te gaan roken? Wat voor voordelen biedt dat voor je leven? Zijn die voordelen de nadelen en de prijs echt waard? Zou je ook zonder kunnen? Kun je het betalen? Zijn er misschien meer nuttige dingen die je kunt kopen voor het geld dat je er aan uit gaat geven? Denk je dat je later liever rood staat omdat je wel peuken koopt maar eigenlijk te weinig geld hebt voor die boete van whatever die je door stom toeval gekregen hebt?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 10:29
brumm
Avatar van brumm
brumm is offline
Ze hebben er nooit iets van gezegd en ze zeggen er nog steeds niets van. Het is mijn keuze om toen te beginnen met roken. Als ik jou was zou ik gewoon niet beginnen want het is grote rotzooi. Ik rook zelf nog steeds en hoe langer je rookt hoe moeilijker je er van af kunt komen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 21:57
Dubbel A
Dubbel A is offline
Nouja mijn pa zei van je kunt beter stoppen enzo, Maar hij weet niet dat ik weer begonnen ben (gescheiden) mn ma vond eht wel best, ze zei kan je toch niet stoppen en ze haald nu sigaretten voor me.

Ze kunnen je daarvoor niet in elkaar stampen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 16:10
facethefacts
facethefacts is offline
ik rookte al van toen ik 13 was.
heb het dadelijk aan m'n ouders verteld , nou ja op een nogal rare manier , ik ging naar m'n moeder toe & zei : mam , of je het nou goed vind of niet , ik rook. toen ben ik weggelopen omdat ik bang was voor haar reactie
de volgende dag in de auto heeft m'n moeder er rustig met me over gepraat en ze vind het niet echt zo'n probleem.
ben nu 16 btw .( bijna 17 )
ben ondertussen gestopt , door zwangerschap
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 13:13
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ga je na je zwangerschap weer beginnen?

Ik heb ook in periodes gerookt. Het is eigenlijk gewoon mega zinloos. Kost knaken, barstensslecht voor je conditie en zo lekker is het ook niet. Heb met uitgaan soms wel zin in een sigaret, maar gelukkig geef ik er alleen nog aan toe als ik extreem zat ben. Vind het nogsteeds raar dat je er niet van kunt definiëren wat er zo lekker aan is, maar dat je soms toch wel die behoefte er aan hebt.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 20:28
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Als je ouders het weten rook je veel meer; als je stiekem rookt zorg je wel dat ze het niet merken dus dat je minder rookt. Minder roken zorgt weer voor minder verslaving.
Of rook gewoon niet.

Ik heb ook hetzelfde als Em. heeft, gestopt maar echt die neiging. Ik denk de laatste tijd eraan om weer te beginnen, maar da's zo lullig voor de latere ik.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 20:40
flower1989
flower1989 is offline
Ik rookte al een hele tijd, me tante wist hiervan..
Omdat ik het zelf nog niet wou zeggen kwam me tante met het ''goede'' idee om me ouders uit te vragen.. Terwijl wij allemaal buiten waren.
Me ouders gingen met mij naar huis, waarna me vader opeens weg ging.. Toen hij thuis kwam had hij een pakje sigaretten meegenomen. met de mededeling ; Als je rookt doe het dan ook bij ons.

Pff heb me druk lopen maken om niets Me ouders vonden 't niet erg.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 20:51
DMN_
DMN_ is offline
ik rook soms maar ik heb nog nooit zelf een pakje moeten kopen ( of pikken ) want ik vind het geldverspilling ...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 22:09
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Citaat:
Ik rookte al een hele tijd, me tante wist hiervan..
Omdat ik het zelf nog niet wou zeggen kwam me tante met het ''goede'' idee om me ouders uit te vragen.. Terwijl wij allemaal buiten waren.
Me ouders gingen met mij naar huis, waarna me vader opeens weg ging.. Toen hij thuis kwam had hij een pakje sigaretten meegenomen. met de mededeling ; Als je rookt doe het dan ook bij ons.

Pff heb me druk lopen maken om niets Me ouders vonden 't niet erg.
Ouders die kinderen stimuleren om te roken
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 23:08
flower1989
flower1989 is offline
Citaat:
Ouders die kinderen stimuleren om te roken
Wanneer me ouders zelf roken, kunnen ze het mij niet verbieden.
Offcourse zien me ouders het liever niet, maar verbieden kunnen ze niet.

Laatst gewijzigd op 25-11-2010 om 23:35.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2010, 19:01
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Wanneer me ouders zelf roken, kunnen ze het mij niet verbieden.
Offcourse zien me ouders het liever niet, maar verbieden kunnen ze niet.
Dat klinkt wel heel kinderachtig. Dut kunnen ze wel, zouden ze ook hebben moeten doen. Vind ik het nog slechter dat ze rookten in bijzijn van hun kind.
Vind je ook dat alcoholistische ouders niet hun kinderen kunnen verbieden om te drinken?
Echt.. Kan niet tegen dat soort verlepte ideeën. Straks geef je andere mensen die hier lezen nog het idee dat ze gewoon mogen roken omdat hun ouders roken.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 12:46
flower1989
flower1989 is offline
Citaat:
Dat klinkt wel heel kinderachtig. Dut kunnen ze wel, zouden ze ook hebben moeten doen. Vind ik het nog slechter dat ze rookten in bijzijn van hun kind.
Vind je ook dat alcoholistische ouders niet hun kinderen kunnen verbieden om te drinken?
Echt.. Kan niet tegen dat soort verlepte ideeën. Straks geef je andere mensen die hier lezen nog het idee dat ze gewoon mogen roken omdat hun ouders roken.

Kinderachtig? Nee totaal niet.
Ze moeten helemaal niets, zou behoorlijk hypocriet zijn als ze het mij wel zouden verbieden terwijl ze het zelf ook doen. Dan moeten ze het zelf ook niet doen.
Je kunt niets van een ander zeggen als je 't zelf ook doet.

En idd, verbieden heeft toch geen nut, come on.. Als jij op een tiener in gaat praten van ''jij mag NIET roken'' gaan de meeste jongeren het toch doen! omdat het niet mag.

Als ouders zeggen je komt er zelf maar achter is die ''spanning'' veel minder.

Iedereen mag toch zelf weten of je rookt of niet? Hoezo anderen een idee geven? Come on, iedereen mag zoiets zelf beslissen.. Als iemand wil roken moet hij/zij dat ook gewoon doen. Je komt er zelf wel achter dat er meer nadelen als voordelen in zitten.
Maar verbieden? Nee. Dan is het veel leuker om 't wel te doen.

Bij mijn neefje was het ook zo, me oom is fel tegen roken.. Me neefje rookte altijd stiekem.. Me oom zegt nou je gaat dan maar roken, en het kind heeft geen sigaret meer aangeraakt. Want dan is er geen spanning meer, en 't niet meer stoer.

Überhaupt ouders die alles verbieden kan ik niet tegen.. Soms moet je iemand gewoon eens laten. Dan komt het veel vaker goed. Op je bek gaan een keer is niet verkeerd. Vaak juist wel eens goed!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 13:57
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Geen rijbewijs.

Het probleem bij roken vind ik juist dat ook al wil je het maar 1 keer proberen, dat je dan alsnog dat kleine beetje nicotine binnenkrijgt waardoor je het misschien nog een keer wilt proberen.

Roken vind ik toch iets dat je wel moet verbieden als ouder, liever dat je dan die ene kauwgombal laat dan die sigaret.

EDIT: sorry voor dat van kinderachtig, kwam niet uit mn woorden:$
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 20:34
LizardKing
LizardKing is offline
Citaat:
Geen rijbewijs.

Het probleem bij roken vind ik juist dat ook al wil je het maar 1 keer proberen, dat je dan alsnog dat kleine beetje nicotine binnenkrijgt waardoor je het misschien nog een keer wilt proberen.

Roken vind ik toch iets dat je wel moet verbieden als ouder, liever dat je dan die ene kauwgombal laat dan die sigaret.

EDIT: sorry voor dat van kinderachtig, kwam niet uit mn woorden:$
kauwgombal?
oh en mensen ik ben niet meer begonnen met roken, met een vriend een pakje gekocht in een weekend opgerookt(wel uitgedeeld) daarna(bijna) geen interesse meer in gehad,
en ik ben met de conclusie gekomen: wiet is chiller
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 00:25
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
ik rookte al van toen ik 13 was.
heb het dadelijk aan m'n ouders verteld , nou ja op een nogal rare manier , ik ging naar m'n moeder toe & zei : mam , of je het nou goed vind of niet , ik rook. toen ben ik weggelopen omdat ik bang was voor haar reactie
de volgende dag in de auto heeft m'n moeder er rustig met me over gepraat en ze vind het niet echt zo'n probleem.
ben nu 16 btw .( bijna 17 )
ben ondertussen gestopt , door zwangerschap
16 en zwanger.. das ook niet het beste geloof ik
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 13:13
alisonn
Avatar van alisonn
alisonn is offline
ik ben nu gestopt, maar mijn moeder vond het jammer, en wou het liefst niet hebben, maarja ze kan me ook niks gaan verbieden. ben nu uit eigen wil gestopt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 18:26
saartjevangorp
Avatar van saartjevangorp
saartjevangorp is offline
Ik ben 14 en heb een half jaar gerookt. Mijn ouders weten het ook niet en als ze er achter zouden komen zit ik ook fikse ruzie XD.. Ik weet dat het slecht voor mij is en zat ong op 3 pakjes per week. Mijn moeder heeftgerookt dus kan zij er niets van zeggen maar mijn pa wel. Maar ze kunnen het nooit verbieden want dat lukt ze toch nooit. Ze gaan waarschijnlijk alleen vertellen dat het heel erg is wat je doet maar ze kunnen niet voor jouw beslissen. Ik weet wel dat ik het ze ooit vertel maar nu niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2010, 21:06
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik ben 14 en heb een half jaar gerookt. Mijn ouders weten het ook niet en als ze er achter zouden komen zit ik ook fikse ruzie XD.. Ik weet dat het slecht voor mij is en zat ong op 3 pakjes per week. Mijn moeder heeftgerookt dus kan zij er niets van zeggen maar mijn pa wel. Maar ze kunnen het nooit verbieden want dat lukt ze toch nooit. Ze gaan waarschijnlijk alleen vertellen dat het heel erg is wat je doet maar ze kunnen niet voor jouw beslissen. Ik weet wel dat ik het ze ooit vertel maar nu niet.
Dat je moeder zelf gerookt heeft en er daarom niets van kan zeggen vind ik grote onzin. Sterker nog ze weet waar ze het over heeft en kan je dus uit ervaring vertellen waarom het zo slecht is. Ik ben het wel met je eens dat verbieden niet zo veel zin heeft. Daar maak je het alleen maar aantrekkelijk mee voor een 14 jarige puber die toch wel overal tegenin gaat.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 09:20
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik ben 14 en heb een half jaar gerookt. Mijn ouders weten het ook niet en als ze er achter zouden komen zit ik ook fikse ruzie XD.. Ik weet dat het slecht voor mij is en zat ong op 3 pakjes per week. Mijn moeder heeftgerookt dus kan zij er niets van zeggen maar mijn pa wel. Maar ze kunnen het nooit verbieden want dat lukt ze toch nooit. Ze gaan waarschijnlijk alleen vertellen dat het heel erg is wat je doet maar ze kunnen niet voor jouw beslissen. Ik weet wel dat ik het ze ooit vertel maar nu niet.
alsof je ouders het niet aan je kleding kunnen ruiken dat je 3 pakjes per week rookt.
of bestaat daar de mooie smoes: 'ja een vriendin van mij rookt en daarmee ga ik altijd in de pauze buiten staan' altijd?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 17:05
Verwijderd
Ik deed dat zelf genialer, ik deed alsof ik dacht dat zie niet wisten dat ik rookte maar ondertussen blowde ik
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 20:50
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Geen rijbewijs.

Het probleem bij roken vind ik juist dat ook al wil je het maar 1 keer proberen, dat je dan alsnog dat kleine beetje nicotine binnenkrijgt waardoor je het misschien nog een keer wilt proberen.

Roken vind ik toch iets dat je wel moet verbieden als ouder, liever dat je dan die ene kauwgombal laat dan die sigaret.

EDIT: sorry voor dat van kinderachtig, kwam niet uit mn woorden:$
Onzin, ik heb één keer gerookt zodat ik oprecht mijn mening kon geven over roken in het algemeen, ik heb nooit meer een peuk aangeraakt. Ook niet als iemand dat aanbood.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 20:57
Yukari-sensei
Avatar van Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Citaat:
Onzin, ik heb één keer gerookt zodat ik oprecht mijn mening kon geven over roken in het algemeen, ik heb nooit meer een peuk aangeraakt. Ook niet als iemand dat aanbood.
Dat komt door aanleg. Sommige mensen zijn na 1 trekje al verslaafd. Anderen, zoals jij, hebben dat niet meteen.
__________________
Batave is heel gelukkig met Yukari-sensei :3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 20:15
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Dat komt door aanleg. Sommige mensen zijn na 1 trekje al verslaafd. Anderen, zoals jij, hebben dat niet meteen.
Na een trekje lijkt me onwaarschijnlijk. De meeste mensen zijn dan ontzettend hard aan het hoesten.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 10:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Sowieso kun je vaak wel zeggen dat iemand na het eerste trekje al verslaafd, omdat je zonder eerste trekje het nooit gedaan hebt. Maar of dat zo is lijkt me onwaarschijnlijk.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:55
Englander
Avatar van Englander
Englander is offline
Citaat:
Dat komt door aanleg. Sommige mensen zijn na 1 trekje al verslaafd. Anderen, zoals jij, hebben dat niet meteen.
1 trekje? Ja hoor... :')
__________________
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn't hurt.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Sowieso kun je vaak wel zeggen dat iemand na het eerste trekje al verslaafd, omdat je zonder eerste trekje het nooit gedaan hebt. Maar of dat zo is lijkt me onwaarschijnlijk.
Bij mij was het ook niet 1 trekje maar direct een heel pakje over de loop van een avond samen met een maatje van me.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 05:42
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
16 en zwanger.. das ook niet het beste geloof ik
Komt doordat haar moeder haar zo jong al liet roken
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 09:15
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
1 trekje? Ja hoor... :')
Bij wijze van spreken.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-12-2010, 02:46
HDuck
Avatar van HDuck
HDuck is offline
Gast de meesten mensen hier praten poep waar je niks aan hebt,
en voor de mensen die iets schijven hij zegt zelf weet dat het slecht is dus hij heeft niks aan jullie comments
Ik ben begonnen uit nieuwschierigheid en was eerst 1 per dag toen 2 per dag en nu naar half jaar roken ongv 7 per dag ofzo (party roker en is vakantie dus daarom) het zuigt me geld maar geef me geld tog niet uit aan snoep en shit dus dat maakt me niks uit. slecht valt wel mee want facking veel mensen roken en maar een paar gaan dood aan K. de kans dat je het krijgt is vet klein. (zo zie ik het). me ouders vinden het niet erg ze roken bijde (netzo als me hele familie) dus zij zeggen we kunnen je het niet verbieden want we doen het zelf ook.

Hoop dat je hier wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 04:07
Verwijderd
Citaat:
Gast de meesten mensen hier praten poep waar je niks aan hebt,
en voor de mensen die iets schijven hij zegt zelf weet dat het slecht is dus hij heeft niks aan jullie comments
Ik ben begonnen uit nieuwschierigheid en was eerst 1 per dag toen 2 per dag en nu naar half jaar roken ongv 7 per dag ofzo (party roker en is vakantie dus daarom) het zuigt me geld maar geef me geld tog niet uit aan snoep en shit dus dat maakt me niks uit. slecht valt wel mee want facking veel mensen roken en maar een paar gaan dood aan K. de kans dat je het krijgt is vet klein. (zo zie ik het). me ouders vinden het niet erg ze roken bijde (netzo als me hele familie) dus zij zeggen we kunnen je het niet verbieden want we doen het zelf ook.

Hoop dat je hier wat aan hebt
http://www.nu.nl/buitenland/2387650/...-meeroken.html

'nuff said
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 10:31
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Gast de meesten mensen hier praten poep waar je niks aan hebt,
en voor de mensen die iets schijven hij zegt zelf weet dat het slecht is dus hij heeft niks aan jullie comments
Ik ben begonnen uit nieuwschierigheid en was eerst 1 per dag toen 2 per dag en nu naar half jaar roken ongv 7 per dag ofzo (party roker en is vakantie dus daarom) het zuigt me geld maar geef me geld tog niet uit aan snoep en shit dus dat maakt me niks uit. slecht valt wel mee want facking veel mensen roken en maar een paar gaan dood aan K. de kans dat je het krijgt is vet klein. (zo zie ik het). me ouders vinden het niet erg ze roken bijde (netzo als me hele familie) dus zij zeggen we kunnen je het niet verbieden want we doen het zelf ook.

Hoop dat je hier wat aan hebt
De kans dat je longkanker krijgt is best groot hoor, daarbij is roken ook een aanslag op je conditie, je stem en je huid.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 11:18
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Gast de meesten mensen hier praten poep waar je niks aan hebt,
en voor de mensen die iets schijven hij zegt zelf weet dat het slecht is dus hij heeft niks aan jullie comments
Ik ben begonnen uit nieuwschierigheid en was eerst 1 per dag toen 2 per dag en nu naar half jaar roken ongv 7 per dag ofzo (party roker en is vakantie dus daarom) het zuigt me geld maar geef me geld tog niet uit aan snoep en shit dus dat maakt me niks uit. slecht valt wel mee want facking veel mensen roken en maar een paar gaan dood aan K. de kans dat je het krijgt is vet klein. (zo zie ik het). me ouders vinden het niet erg ze roken bijde (netzo als me hele familie) dus zij zeggen we kunnen je het niet verbieden want we doen het zelf ook.

Hoop dat je hier wat aan hebt
Volgens mij snap je het niet helemaal?? Ik kan toch wel, na inmiddels 7 jaar zware shag, zeggen dat roken echt verrot is. Get your story straight gast Roken tast een hoop organen in je lichaam aan, echt niet alleen je longen. De kans op kanker gaat fiks omhoog, Conditie gaat ZWAAR achteruit, je gaat leven naar de momenten dat je kan roken, je bent niet-rokers tot last en ga zo maar door. Ik kan je een hele riedel geven, maar daar zijn ook zat sites voor Het enige positieve dat ik tot nu toe van roken heb ervaren is dat ik snel contact leg in rokersruimten en dergelijken. Zoals we bij ons op school zeggen: Roken schept een band
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen'
df
124 05-10-2015 07:19
Lichaam & Gezondheid enquete roken
rare
51 20-06-2012 16:59
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquête over roken
LuCernaA
2 31-05-2008 09:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken
perfectme
500 25-04-2007 15:56
Lichaam & Gezondheid rokende ouders -> rokende kinderen?
Verwijderd
50 19-07-2003 21:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Anti-rook spotjes
Yamyam
77 30-10-2002 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.