Oud 12-05-2011, 20:53
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Ik ben 15, en het leek me wel cool om bij een online seksshop een lekker masturbatie-seksspeeltje te kopen. Ik kan het dan via pakjegemak laten bezorgen op een postkantoor. Uit school ga ik daar dan ff langs, stop het in me tas plof me tas in me kamer neer en verstop het ding. Goed plan toch
Maar is dat normaal, zoiets op je 15e willen kopen? Hebben/willen jullie zoiets ook kopen? En denken jullie dat het een waterdicht plan is?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 21:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is geen waterdicht plan, maar wat wel. Ja het is 'normaal', je bent er hooguit wat vroeg bij. Maar dat maakt verder niet uit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 21:10
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
1. Het lijkt me vrij normaal om zoiets op je 15e te kopen.
2. Ik zou wel willen, maar ik zou betrapt worden
3. Lijkt me een goed idee, als het mislukt is het geen goed idee

En ik mag toch wel groene text plaatsen, hoeft niet per sé groot?
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 08:36. Reden: het hoeft allemaal niet zo groot en groen ;)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 21:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ach waarom niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 02:04
DoubleG
Avatar van DoubleG
DoubleG is offline
Dee.. hm. Ik sluit me aan bij Pluis. Have fun.
__________________
Nothing is true, everything is permitted.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 02:20
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Gewoon op naam van je vader bestellen en thuis laten bezorgen. Kun je nog lachen ook als je moeder hem aanneemt.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 15:55
idiot---boy
Avatar van idiot---boy