Oud 12-05-2011, 20:53
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Ik ben 15, en het leek me wel cool om bij een online seksshop een lekker masturbatie-seksspeeltje te kopen. Ik kan het dan via pakjegemak laten bezorgen op een postkantoor. Uit school ga ik daar dan ff langs, stop het in me tas plof me tas in me kamer neer en verstop het ding. Goed plan toch
Maar is dat normaal, zoiets op je 15e willen kopen? Hebben/willen jullie zoiets ook kopen? En denken jullie dat het een waterdicht plan is?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 21:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is geen waterdicht plan, maar wat wel. Ja het is 'normaal', je bent er hooguit wat vroeg bij. Maar dat maakt verder niet uit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 21:10
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
1. Het lijkt me vrij normaal om zoiets op je 15e te kopen.
2. Ik zou wel willen, maar ik zou betrapt worden
3. Lijkt me een goed idee, als het mislukt is het geen goed idee

En ik mag toch wel groene text plaatsen, hoeft niet per sé groot?
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 08:36. Reden: het hoeft allemaal niet zo groot en groen ;)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 21:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ach waarom niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 02:04
DoubleG
Avatar van DoubleG
DoubleG is offline
Dee.. hm. Ik sluit me aan bij Pluis. Have fun.
__________________
Nothing is true, everything is permitted.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 02:20
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Gewoon op naam van je vader bestellen en thuis laten bezorgen. Kun je nog lachen ook als je moeder hem aanneemt.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 15:55
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Citaat:
Gewoon op naam van je vader bestellen en thuis laten bezorgen. Kun je nog lachen ook als je moeder hem aanneemt.
Dat lijkt me al helemaal niet waterdicht, ten eerste val ik dan door de mand en ten tweede kan ik het speeltje niet gebruiken
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 17:09
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Gewoon op je eigen naam en zeggen dat het een nieuwe harde schijf is oid.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 18:30
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Pakjegemak lijkt me toch beter, dan weten mijn ouders niet eens van een pakje af, en daarbij controleren ze mijn rekeningafschrift of schooltas toch nooit
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 20:06
xLisanne
xLisanne is offline
Hoe betaal je dat dan? Want ik neem aan dat het via internet moet of acceptgiro, of kan dat ook bij het postkantoor? Ja sorry ik heb geen ervaring hiermee, mijn moeder betaald dingen die ze koopt op het internet altijd met iDEAL.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 20:11
hellyfish
hellyfish is offline
Citaat:
Hoe betaal je dat dan? Want ik neem aan dat het via internet moet of acceptgiro, of kan dat ook bij het postkantoor? Ja sorry ik heb geen ervaring hiermee, mijn moeder betaald dingen die ze koopt op het internet altijd met iDEAL.
ja maar ik denk niet dat ze jou seks speeltje gaat betalen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 20:32
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Citaat:
Hoe betaal je dat dan? Want ik neem aan dat het via internet moet of acceptgiro, of kan dat ook bij het postkantoor? Ja sorry ik heb geen ervaring hiermee, mijn moeder betaald dingen die ze koopt op het internet altijd met iDEAL.
Je kan vooraf betalen met ideal (mijn eigen) en dan afhalen op het postkantoor. Een kind kan de was doen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 00:48
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Maar wat wil je nu als jongen voor speeltje kopen Zo'n fleshlight oid? Zou erg beschamend zijn als een van je ouders die zou vinden
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 14:22
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Citaat:
Maar wat wil je nu als jongen voor speeltje kopen Zo'n fleshlight oid? Zou erg beschamend zijn als een van je ouders die zou vinden
ik wil zo'n tenga ding kopen. Ik verstop e'm in me geldkluisje, zo'n goedkoop ding dat ik ooit gekregen had. Ze weten de code toch niet en als ze die zouden weten zouden ze er nog niet in kijken, want er ligt enkel geld in (denken ze )
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 16:14
kopin
kopin is offline
lekker man.
gwn doen!
heb er ook al zin in!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 19:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
How tightly or how lightly YOU grip the cup determines the amount of SQUEEEEEZE in your play
Dat was me het googlen toch wel waard Maar jij wil dus aftrekken met een rubberen hulpstuk.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 19:49
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Gezien de positieve reacties en recensies op sexwoordenboek forum en op andere sites lijkt me het een hele goede aankoop
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Dat was me het googlen toch wel waard Maar jij wil dus aftrekken met een rubberen hulpstuk.
Goh, dit klinkt helemaal niet veroordelend.

OT: Doen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 13:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat was me het googlen toch wel waard Maar jij wil dus aftrekken met een rubberen hulpstuk.
Dat is inderdaad wel heel erg belachelijk in vergelijking met een rubberen staaf in je stoppen of een trillend stuk plastic te gebruiken om te masturberen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 15:35
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Over een paar weken heb ik genoeg geld en dan ga ik et kopen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 15:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Oh god nee ik vind het prima dat ie zo'n ding bestelt, het is idd hetzelfde rubber dat vrouwen gebruiken maar dan in een andere vorm. Ik werd alleen een beetje opstandig van de beschrijving die bij het device stond
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 20:38
Rachelll
Rachelll is offline
bestel het via de PABO laat het thuis bezorgen en zorg dat je ouders niks openen van jou. de pabo stuurt het met een door eromheen dat je denkt dat het iets anders is een mobiel ofzo
xxx
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dat was me het googlen toch wel waard Maar jij wil dus aftrekken met een rubberen hulpstuk.
Crises wat kan je wel.

Trouwens, Fleshlight ik kan het iedere man aanraden!

Laatst gewijzigd op 15-06-2011 om 21:12. Reden: meervoud is beter
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 02:01
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Men neme: een grote beker, twee sponzen en een latex handschoen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 22:23
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Men neme: een grote beker, twee sponzen en een latex handschoen.
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Men neme: een grote beker, twee sponzen en een latex handschoen.
I'm afraid to ask.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 00:31
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Voor me verjaardag kreeg ik een nepkut, heerlijk ding... daarna was ie vies en gooide ik hem weg lol
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 19:12
joris456
joris456 is offline
Citaat:
Men neme: een grote beker, twee sponzen en een latex handschoen.
Die ken ik wel ja. Google maar eens op homemade sex toys!
__________________
Ebaah!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Die ken ik wel ja. Google maar eens op homemade sex toys!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 20:43
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 16:02
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
omfg, ik heb dat ding vandaag opgehaald, staat er vet groot op zo'n doos in het postkantoor mijn naam, in het zicht van iedereen. Jaja, discretie zeker... Nu maar hopen dat mijn vrienden daar nooit komen...
Anyway, het dng ziet er goed uit, wel veel groter dan ik had verwacht XD Ik kan e'm nu helaas niet in mijn minigeldkluisje verstoppen, maar ik heb e'm nu in zo'n pringles speaker verstopt. Ik kon e'm nergens anders kwijt XD Wel een grotere ontdekkingkans, maarja, risico zal je altijd houden...
Er staat trouwens ook op dat het uit de buurt van mensen onder de 18 gehouden moet worden. Waar slaat dat nou weer, het is heus niet hetzelfde als games/films ofzo

Laatst gewijzigd op 21-06-2011 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 16:31
Verwijderd
Nou veel plezier ermee Geef je ook een review?

Dat dat erop staat is alleen een waarschuwing, moet er officieel opstaan geloof ik. Dat kindjes niet denken: huh, waar zijn de chipjes.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 17:09
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Citaat:
Nou veel plezier ermee Geef je ook een review?

Dat dat erop staat is alleen een waarschuwing, moet er officieel opstaan geloof ik. Dat kindjes niet denken: huh, waar zijn de chipjes.
Ja, een review is een goed idee
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 17:29
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Dat je naam op een doos staat is toch niet erg? Of stond er bij die doos ook wat erin zat?
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 17:43
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Citaat:
Dat je naam op een doos staat is toch niet erg? Of stond er bij die doos ook wat erin zat?
Nee, gelukkig stond er niks over de inhoud op, maar wel mijn voor en achternaam in koeienletters zodat alle mensen die er langs liepen het konden zien
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Nee, gelukkig stond er niks over de inhoud op, maar wel mijn voor en achternaam in koeienletters zodat alle mensen die er langs liepen het konden zien
Maar het is toch heel normaal dat je naam op een pakketje staat? Zolang er niet op staat wat er in zit is er niks verdachts of raars aan.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
omfg, ik heb dat ding vandaag opgehaald, staat er vet groot op zo'n doos in het postkantoor mijn naam, in het zicht van iedereen. Jaja, discretie zeker... Nu maar hopen dat mijn vrienden daar nooit komen...
Anyway, het dng ziet er goed uit, wel veel groter dan ik had verwacht XD Ik kan e'm nu helaas niet in mijn minigeldkluisje verstoppen, maar ik heb e'm nu in zo'n pringles speaker verstopt. Ik kon e'm nergens anders kwijt XD Wel een grotere ontdekkingkans, maarja, risico zal je altijd houden...
Er staat trouwens ook op dat het uit de buurt van mensen onder de 18 gehouden moet worden. Waar slaat dat nou weer, het is heus niet hetzelfde als games/films ofzo
Seks is verslavend, dat zal de reden zijn
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 19:40
idiot---boy
Avatar van idiot---boy
idiot---boy is offline
Citaat:
Maar het is toch heel normaal dat je naam op een pakketje staat? Zolang er niet op staat wat er in zit is er niks verdachts of raars aan.
Ik verwacht dat het er in het klein op staat
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ik verwacht dat het er in het klein op staat
Lastig he veranderingen
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 19:59
Brunette91
Avatar van Brunette91
Brunette91 is offline
Je naam staat altijd best groot op een pakketje, maar winkels zoals Christine le Duc en de Pabo verpakken het pakketje zo dat het niet opvalt wat er in zit, en Cristine le Duc zet er als afzender CLD op inplaats van de volledige naam...

Over koop sexspeeltjes, ik heb inmiddels 2 verschillende in mijn bezit.. Vind het alleen niet opwindend.. Valt me vies tegen..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik verwacht dat het er in het klein op staat
Maak je niet druk, men denkt vast dat je haarproducten hebt gekocht ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 22:37
gbaspke
gbaspke is offline
Je bent Jong en je wilt wat. Je wilt weten hoe dat werkt en voelt. Is dood normaal wel beetje rekening houden dat alles wat je betaald met Krediet-/ Bankkaarten achteraf te checken is.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 11:16
Brunette91
Avatar van Brunette91
Brunette91 is offline
Citaat:
Je bent Jong en je wilt wat. Je wilt weten hoe dat werkt en voelt. Is dood normaal wel beetje rekening houden dat alles wat je betaald met Krediet-/ Bankkaarten achteraf te checken is.
Als zijn bankgegevens nog in handen zijn van zijn ouders.. Als hij het zelf heeft betaald via
internet bankieren, zal hij ht waarscheinlijk al zelf beheren.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Als zijn bankgegevens nog in handen zijn van zijn ouders.. Als hij het zelf heeft betaald via
internet bankieren, zal hij ht waarscheinlijk al zelf beheren.
als je minderjarig bent worden de afschriften sowieso naar je huis dmv papier verstuurd, ik kon ook pas op mijn achttiende ervoor kiezen om geen papieren afschriften meer te ontvangen, ik onderschepte ze altijd als ik iets stiekems had gekocht ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 01:11
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Mijn ouders vertrouwen mij tenminste en kijken niet in afschriften
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 15:02
joopb
joopb is offline
Lijkt me normaal toch? als je hier behoefte aan hebt
ik heb zelf laats ook een via pakjegemak gekocht bij goedkopedeals.nl en online betaald
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 15:20
patrick_ww
patrick_ww is offline
koop gewoon een fleslight (nepvagina), zit prima in een soort blik, niemand die het merkt!

Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 10:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je naam staat altijd best groot op een pakketje, maar winkels zoals Christine le Duc en de Pabo verpakken het pakketje zo dat het niet opvalt wat er in zit, en Cristine le Duc zet er als afzender CLD op inplaats van de volledige naam...

Over koop sexspeeltjes, ik heb inmiddels 2 verschillende in mijn bezit.. Vind het alleen niet opwindend.. Valt me vies tegen..
En Pabo verstuurt onder PPO oid. Dat je naam erop staat is maar goed ook, hoe kunnen ze anders het pakketje naar je sturen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 18:55
Verwijderd
Meestal is het probleem ook niet dat het niet discreet verpakt zou zijn (dat zijn ze geloof ik zo ongeveer allemaal tegenwoordig), maar dat je uberhaupt een pakketje krijgt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 20:28
Verwijderd
is het rouwens zo dat als je nog nooit sex hebt gehad, en je koopt een vibrator of dildo of zo iets, en je gebruikt die dat ut ook pijn doet? en als je die gebruikt en je hebt voor het eerst sex, doet het dsn geen pijn meer? want dat zou voor mij een goeie rede zijn om er een te kopen.....
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksspeeltje
Roffle01
12 05-12-2016 17:16
Seksualiteit Let jij op giftige stoffen in seksspeelgoed?
Dekaloog
19 28-05-2016 08:06
Seksualiteit sextoy kopen
Sphaxy
19 03-11-2015 22:29
Lifestyle Raar parfum: Vulva original
supergirl#1
5 20-03-2010 14:03
Seksualiteit Naar de kamasutra beurs met mijn vriendin van 16?
daburnd
152 16-08-2006 16:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.