Oud 05-04-2012, 16:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gelikt worden door een tong het is maar een idee
Dan is het geen masturberen meer.

Edit: Em. was eerder!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 21:51
Verwijderd
in het bos
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 22:11
Verwijderd
stimuleer je kittelaar door je vingers er over heen te wrijven je kan gemakkelijk klaarkomen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 00:09
Verwijderd
Citaat:
stimuleer je kittelaar door je vingers er over heen te wrijven je kan gemakkelijk klaarkomen
Jeej... is dat woord nog steeds in gebruik? Lol.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 01:30
meisjeJ
meisjeJ is offline
fantasie, tepels strelen..enz.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 14:19
Lovedrunk
Avatar van Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
stimuleer je kittelaar door je vingers er over heen te wrijven je kan gemakkelijk klaarkomen
Dat noem je toch gewoon vingeren?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Als ik even zonder leuke meid zit, omdat de jacht een beetje tegenvalt (tja, de boog kan niet altijd gespannen blijven), of omdat ze net haar maandstonden (schijnt nieuwe term voor maandelijkse periode ongesteldheid te zijn.) heeft, tja dan moet je toch effe terug back to basic. sjorren......
Jij was toch diegene die nog maagd was wegens tijdgebrek? Doe hier dan niet zo interessant
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 17:01
Thomas1234
Thomas1234 is offline
Tijdgebrek voor seks. Tjeeh, daar maak ik tijd voor.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Tijdgebrek voor seks. Tjeeh, daar maak ik tijd voor.
Joh, maar hij niet vertelde ie in een ander topic...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 02:52
Verwijderd
Citaat:
Joh, maar hij niet vertelde ie in een ander topic...
Wat een grappenmaker
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 03:38
wijngans
wijngans is offline
Citaat:
of een massagestaaf of een vibrator met andere voorwerpen zou je jezelf kunnen wel eens kunnen bezeren,
ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 03:51
wijngans
wijngans is offline
hoe oud: vanaf mijn 11/12 ben nu 17
waar: mijn bed
hoevaak: 3/4 keer per week
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 04:03
Verwijderd
Citaat:
hoe oud: vanaf mijn 11/12 ben nu 17
waar: mijn bed
hoevaak: 3/4 keer per week
Probeer eens onder de douche.. lekker met dat warme water over je lul.

Mocht iemand een tip willen voor een hele lekkere manier.. ga zitten onder douche. rukken en richt af en toe de warme straal op je ballen. als je bijna klaarkomt de straal er de hele tijd op richten ook terwijl je klaarkomt. Heaven! Lol.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Wat een grappenmaker
Denk niet dat 'ie serieus was nee
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 17:21
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
eh.... ja,
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 15:30
pietje01
pietje01 is offline
is normaal toch wij spelen er toch ook zelf mee
Citaat:
of een massagestaaf of een vibrator met andere voorwerpen zou je jezelf kunnen wel eens kunnen bezeren,
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 16:44
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Nou ik speel ermee als me meisje vraag om het ding bij haar te proppen terwijl ik haar poesje bewerk, dan wil ze ook nog extra vibrator in haar kont....of ze gebruikt dat vibrator ding, als ik effe niet in de buurt ben....ofzoiets....en wat ze dan mee doet tja daar ben ik dan niet bij......
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 21:30
Verwijderd
In me slaapkamer, bijna elke dag
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 21:40
Verwijderd
Ik ga hier verder, Als ik mezelf aftrek, dan krijg ik altijd na een tijdje een gevoel alsof ik naar de wc moet, dan stop ik met aftrekken, ik kan nou niet zeggen of ik dit gevoel 'geweldig' vind , maar ik vind het niet irritant zegmaar

Is dit een normaak gevoel? zo-niet wat moet ik dan doen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 00:26
Verwijderd
Doorgaan!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 03:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ga hier verder, Als ik mezelf aftrek, dan krijg ik altijd na een tijdje een gevoel alsof ik naar de wc moet, dan stop ik met aftrekken, ik kan nou niet zeggen of ik dit gevoel 'geweldig' vind , maar ik vind het niet irritant zegmaar

Is dit een normaak gevoel? zo-niet wat moet ik dan doen?
Dan moet je inderdaad doorgaan als je dat gevoel krijgt, ja gaat NIET plassen, daar moet je niet bang voor zijn. Niet lang daarna komt je klaar. Mega lekker gevoel! Dus als je weer dat gevoel krijgt moet je gewoon doorgaan met rukken. Als je het eng vind omdat je bang bent dat je zal plassen, kan je het voor je eigen zekerheid ook onder de douche doen. Have fun!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 14:37
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik heb een aantal topics over aftrekken samengevoegd in deze.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 23:21
Verwijderd
Gisterren stonk mijn sperma heel erg, kan dit komen omdat ik 1 minuut van te voren had geplast?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 23:44
Verwijderd
denet weer eventjes getrokken, ik wou eens proberen wat jullie zeiden over dat : doorgaan
dat deed ik maar kort ervoor stopte ik, en toen kwam er sperma uit druipen, als ik door zou gaan zou het dan spuiten? ik probeer morgen in de douche
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 05:21
Verwijderd
Citaat:
Gisterren stonk mijn sperma heel erg, kan dit komen omdat ik 1 minuut van te voren had geplast?
Ja dat heb ik ook wel eens, dan zit er nog een restje plas in je pik denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 05:22
Verwijderd
Citaat:
denet weer eventjes getrokken, ik wou eens proberen wat jullie zeiden over dat : doorgaan
dat deed ik maar kort ervoor stopte ik, en toen kwam er sperma uit druipen, als ik door zou gaan zou het dan spuiten? ik probeer morgen in de douche
Je vond het dus toch een beetje eng om door te gaan. Hebben wel meer hoor in het begin.
Maar je moet gewoon lekker doorgaan terwijl je klaarkomt. En het HOEFT er niet uit te SPUITEN he. De een spuit en de ander spuit soms en weer een ander spuit nooit, maar dan "stroomt" het er meer uit. Dus daar zou ik me niet druk om maken.

Maar gewoon lekker uitproberen een beetje. Onder de douche zou je idd kunnen doen. Dan spoelt het ook makkelijk weg. Als het erg plakkerig is, beetje douche-gel en het spoelt zo van je been en/of vloertegels (als het daar op terechtkomt) af.

Vooral: Have fun!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 16:56
Verwijderd
ik dacht: laat ik vandaag eens doorgaan zegmaar, dus ik doe dat en opeens spoot ik 'het' recht op me shirt, gelijk me shirt vies
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 21:11
jurn116
jurn116 is offline
Citaat:
ik heb laast gehoord van een paar vrienden dat ze ook rukken en waar em ijn vraag is dus waar doen jullie het en hoe vaak en hoe oud
ik ben nu 15 maar begon met rukken op mijn 11e ik doe het een paar keer in de week gwn omdat het lkkr is soms op mijn slaap kamer en een keer bij mijn vriendin maar toen deed zij het hemels was dat
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 21:15
jurn116
jurn116 is offline
Citaat:
hoe oud: vanaf mijn 11/12 ben nu 17
waar: mijn bed
hoevaak: 3/4 keer per week
aah man nooit gehad dat je in je bed ging spuiten??XD

ik houd er gelijk een handdoek er bij
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 21:16
jurn116
jurn116 is offline
Citaat:
Ik ga hier verder, Als ik mezelf aftrek, dan krijg ik altijd na een tijdje een gevoel alsof ik naar de wc moet, dan stop ik met aftrekken, ik kan nou niet zeggen of ik dit gevoel 'geweldig' vind , maar ik vind het niet irritant zegmaar

Is dit een normaak gevoel? zo-niet wat moet ik dan doen?
dat had ik in het begin ook toen ik 11 was dan gaat het eruit spuiten gewoon doorgaan da is echt lkkr
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 15:37
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Als je het dan toch niet kan ophouden van geilheid en dan ergens stiekem gaat rukken, is het wel handig om een zakdoekje in de buurt te hebben, anders zit je broek zo onder je sperma, en gedroogde sperma is moeilijker uit te wassen, en het staat een beetje als die vlekken zichtbaar zijn, op je broek rond je kruis........
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 01:24
Verwijderd
Citaat:
ik dacht: laat ik vandaag eens doorgaan zegmaar, dus ik doe dat en opeens spoot ik 'het' recht op me shirt, gelijk me shirt vies
Cool dat je nu doorgegaan bent! En? Vet lekker zeker? Ja dat shirt ach.. dat pleur je in de was. Volgende keer leg je paar vellen keukenpapier erop. of je trekt je shirt effe omhoog. Dan kan je daarna het "spul" van je buik afvegen met keukenpapier/tissue's/wc papier etc..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 20:59
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
gister voor het eerst ben 15 het spoot er alleen een beetje uit was niet zo handig in bed...
vandaag nog in bad. nu trouwens best wel zin in maar word zo'n rotzooi ik doe morgen onder douch wel

Laatst gewijzigd op 19-04-2012 om 21:10. Reden: typefout
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:13
Verwijderd
Ik ben inmiddels een 'beetje' verslaafd aan geworden xD xD

Maar ik wil het proberen niet elke dag te doen, schijnt dat dat je sperma vermindert
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:18
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
Citaat:
Ik ben inmiddels een 'beetje' verslaafd aan geworden xD xD

Maar ik wil het proberen niet elke dag te doen, schijnt dat dat je sperma vermindert
zo jij bent snel veslaafd
heb ik zelf ook wel een beetje maar k probeer alleen onder de douche te doen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 02:13
Verwijderd
Citaat:
gister voor het eerst ben 15 het spoot er alleen een beetje uit was niet zo handig in bed...
vandaag nog in bad. nu trouwens best wel zin in maar word zo'n rotzooi ik doe morgen onder douch wel
Eerste keer een zaadlozing of ook eerste keer dat je je aftrok? Iig: have fun!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 02:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben inmiddels een 'beetje' verslaafd aan geworden xD xD

Maar ik wil het proberen niet elke dag te doen, schijnt dat dat je sperma vermindert
Citaat:
zo jij bent snel veslaafd
heb ik zelf ook wel een beetje maar k probeer alleen onder de douche te doen.
De kwaliteit van je sperma word niet minder, maar er komt wel minder uit als je het vaak doet. :-) Maar als je welke dag zin hebt, kan je het gerust elke dag doen. Er zijn wel (en zeker jonge) gasten die het 3 keer per dag doen. Bovendien: het is jouw lichaam dus je mag het zelf weten. Have fun, ruk ze!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 15:45
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
Citaat:
Eerste keer een zaadlozing of ook eerste keer dat je je aftrok? Iig: have fun!
eerste keer zaadlosing had wel vaker gedaan maar niet echt lang ofzo.
maar toen dacht ik van laat ik is wat langer door gaan was best wel raar gevoel maar ook wel fijn!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 16:17
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
O, ja, prima als je zo lekker aan het rukken ben, maar bewaar je voorraad, als je (die avond, of middag, of wanneer dan ook die dag) een date hebt met je vriendinnetje, anders verschiet je te vroeg je zaad, tenzij je nog kan komen, als het toch zo ver mocht komen en je toch met haar het bed in kan duiken,
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 16:22
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
Citaat:
O, ja, prima als je zo lekker aan het rukken ben, maar bewaar je voorraad, als je (die avond, of middag, of wanneer dan ook die dag) een date hebt met je vriendinnetje, anders verschiet je te vroeg je zaad, tenzij je nog kan komen, als het toch zo ver mocht komen en je toch met haar het bed in kan duiken,
k heb nog geen vriendinnetje dus maakt niet uit
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 16:26
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Oké, maar als je lekker aan het rukken (trekken) ben, zorg wel voor voldoende privacy, deur op slot enzo... het staat zo .....eh....als je betrapt wordt...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 16:30
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
ja idd k doe alleen onder douche in me bed word zon rotzooi...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 16:31
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
en btw die infoboy reageerd om 2 uur ofzo wtf?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 16:32
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Papieren zakdoekje bij de hand, voorkomt morsen, en zo laat je geen (sperma) sporen achter, en kan je toch bijna overal aan je trekken komen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 16:34
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
ja daar had ik toen niet echt aan gedacht k lag me een beetje in me bed te vervelen...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 16:53
Verwijderd
Ik weet niet precies wat 'traagzaad' inhoud, kan iemand mij dit uitleggen xD houd het in dat je eerst 3 minuten moet trekken voor zaadlozing ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 17:05
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
Citaat:
Ik weet niet precies wat 'traagzaad' inhoud, kan iemand mij dit uitleggen xD houd het in dat je eerst 3 minuten moet trekken voor zaadlozing ofzo?
k heb geen idee k denk dat het te maken heeft met hoe lang je moet rukken voor het komt ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee traag zaad betekent dat je zaadcellen zelf traag zijn en kan een reden zijn van onvruchtbaarheid bij de man.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:48
Verwijderd
Maar is het ernstig als ik 3/4 minuten moet trekken voor een zaadlozing?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 20:11
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
Citaat:
Maar is het ernstig als ik 3/4 minuten moet trekken voor een zaadlozing?
miss moet je wat sneller trekken ofzo dat het dan eerder komt.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Aan wie denk je bij het aftrekken
HelpDavy
4 25-02-2017 20:23
Seksualiteit weetjes over aftrekken
meastrecks
12 08-04-2003 00:58
Seksualiteit aftrekken...?
DuShI*PuSsY
20 14-02-2003 14:21
Seksualiteit mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken
**~yvie~**
12 20-11-2002 13:54
Seksualiteit Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden?
Verwijderd
32 26-09-2002 21:57
Seksualiteit aftrekken
nac-breda-no-1
19 07-02-2002 00:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.