Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2002, 01:17
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Dit is natuurlijk gewoon voor de lol, puur cynisch bedoelt en tis ook helemaal niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen hoor! Gewoon voor de fun. Ik ga hier binnenkort een hele site over maken (waar mensen zich al niet mee bezig houden ). Hoe wordt ik een echte: alto, neger, gabber,gothic, kakker enz. Aan en/of opmerkingen zijn altijd welkom, ik zal je een eervolle vermelding geven op de nog te bouwen site. Gebruik voor andere doeleinden is mogelijk mits vooraf schriftelijke toestemming is gevraagd aan de auteur! Wat ik zelf ben laat ik ff in het midden! (PLAATS MIJ NIET IN EEN HOKJE JA, *LOL*) Awel, hier alvast het voorproefje:

Hoe word je een ECHTE Alto?
Alto cursus in slechts 21 stappen!

Dit alles is tot stand gekomen met de medewerking van Steviej!!! Mijn V&D-buddy 4 life! En mijn onbekenden vrienden:"feline en MoonDance *spanks* *rent* *springt* *vliegt* *knuffelt je half dood*

-Wees 'jezelf'. Noem jezelf nooit 'alto', 'gothic' of 'punker'. Prop jezelf nooit in een hokje. Het hokje van de 'alternatievelingen' is nog wel gangbaar. Alternatieveling klinkt namelijk net iets meer alternatief dan alto.
-Beveel je ouders dat als iemand van de familie/vriendenkring vraagt wat er toch met jou aan de hand is, ze antwoorden 'hij/zij is gewoon anders'. Een t-shirt met 'totally Anders' is ook wel leuk.
-Wees alles met de A van Anarchy. Alternatief, creAtief, Anarchist, Antichrist, Antivleeseten, Antihuppels, knuffelbAar, Anders. Zet dan ook overal die A van anarchy met een rondje eromheen neer!
-Bestudeer je omgeving en bekijk hoe je NIET moet zijn. Kijk eens naar die kakkers, huppels en trancemannetjes en scheld ze het liefst ook nog uit omdat ze zo normaal zijn. Heb schijt aan hun, je doet gewoon wat je lekker zelf wil en trekt je heel nadrukkelijk geen ruk aan van wat anderen denken of zeggen.
-Noem iedereen die jonger is en er hetzelfde als jij uitziet een wannabe. Dat is best wel stoer, vooral als je er zelf nog niet achter bent wanneer je iemand een wannabe vindt. Je hebt trouwens toch al een hekel aan wannabe's...
-Doe raar met je haar. Kleur het in een leuke felle kleur, koop knipjes met beertjes, ALS HET MAAR KINDERACHTIG IS voor de meisjes en ALS HET MAAR RECHTOP STAAT voor de mannelijke toekomstige alto's onder ons.
-Zoek een vriendenkring vol met alternatievelingen zoals jij en ga dan lekker plakken met elkaar. De hele dag knuffelen en kusjes geven, je kent het wel. En natuurlijk stoeien!
-Wees bi. Zeg ook de hele dag; een beetje bi is niet bah!
-Zet je af tegen alles wat je ouders zeggen. Toon geen respect, voor niemand. Jouw motto: zij geen respect voor mij, ik geen respect voor hen. Scheld ook de hele dag op die 'kankerfacisten' zoals Pimmetje.
-Rook joints. Af en toe ff al je zorgen kwijt kan geen kwaad en zo duur is het nou ook weer niet. Je bent vast wel antiroken, en echte drugs staat ook weer zo triest.
-Praat in een of andere onleesbare taal, op MSN of op je cu2 profiel. voorbeeld: ikkuh iz nie sow heejohwl errugguhwzs lieffihwg maarruhm da geehwjf oohwk niesowh *smaajl* Gebruik ook OvErAl hOOfdleTTerS.
-Kijk Bert&Ernie en wees helemaal fan van Elmo. Waarom? Omdat ze zo lief en kinderlijk zijn.
-Leef je uit met je tas. Stouw hem helemaal vol met patches van bands die je luistert ook al ken je maar 2 liedjes, veiligheidsspelden en Anarchy A's.
-Kijk Jackass, en doe het ook zoveel mogelijk na. Vooral op school. Spreek met je andere alternatieve vrienden af wanneer je je skateboard, winkelwagentjes (natuurlijk geklauwd van het winkelcentrum) en supervage sumoworstelaarspakken mee naar school neemt. Midden in de aula natuurlijk gaan nadoen. In het centrum (liefst in Amsterdam) is ook een goede optie.
-Noem jezelf minstens 8 keer per uur 'vaag'.
-Heb een cool taalgebruik. Woorden als klauwen(jatten), kewl (cool), vet, vaag en tjoooo doen het altijd goed.
-Draag zoveel mogelijk armbanden en kettingen etc. Natuurlijk armbandjes in alle kleuren van de regenboog, het liefst gekocht bij Bart Shit ofzow en draag er zorg voor dat je hele arm ermee bedekt is.
-Wat natuurlijk ook niet mag ontbreken is dat je allemaal vieze, alledaagse dingen aan je broek/trui/jas/tas gaat hangen.(naalden,veiligheidsspelden en die dingetjes van de wasknijpers) Denk hierbij bijvoorbeeld aan kettingen die je aan je broek MOET hangen. Anders hoor je er natuurlijk niet bij als rasechte alto als de rest van de koetjes je niet hoort komen aanlopen met je gejatte bouwketting in de traditionele kleuren rood/wit.
-Luister naar Nirvana en Blink182 en roep keihard de hele dag (op school, tegen je ouders whatever):"Punk Is Not Dead"!!!
- ga lekker de hele dag met al je alto-vriendjes op de grond zitten, liefst in kleermakerszit
-ben vegetarisch

Hoe word je een "WannabeeNeger"?

De mannelijke versie:
-Draag veel wijde kleren,het liefst met chinese tekens of truien van tupac/cypress hill..Ook overdreven dure kleren zijn erg hip!
-Loop als een geile baviaan en kijk iedereen moordelijk aan.
-Vooral veel kettingen dragen (die tot aan je buik hangen), liefst goud en ook een paar ringen.
-Draag 3 petten over elkaar..ook al is het 30 graden! (Oja, zonneklepjes zijn momenteel ook extremely hip!)
-Noem jezelf mastah playar.. Vooral in MSN namen zijn die erg populair! Vertel je vrienden dat je dit weekend weer een meisje geneukt hebt zonder condoom... vet stoer! Lieg desnoods!
-Noem een vrouw die je leuk vindt: biatch, of ho. Hiermee zal je zeker scoren bij de vrouwelijke wannabee neger!
-En ondertussen ook niet vergeten van die wannabe gansta rapper spastische bewegingen met je handen te maken.
-Wat ook niet aan je outfit mag ontbreken zijn spierwitte sportschoenen, van Celtic Air Max of iets dergelijks.
-Beeld jezelf af met pistolen op je foto en photoshop er "thug life" bij. Dat je in west-lopik woont waar ze over het algemeen bij "thug" aan broodbeleg denken doet er niet toe. Het gaat immers om het imago.

De vrouwelijke uitvoering:
-Draag zoveel weinig kleren,strakke witte broeken met een felgekleurde string (met kant, ruches, wat je ook maar kunt vinden) er bovenuit en een kort truitje.
-Noem jezelf een gangsta biatch, 100% biatch.. baitch 4 life, of iets in die geest.
-Draag grote oorbellen en je haar strak in de haarlak en natuurlijk je riem ketting niet vergeten!

Tot slot: Enkele Algemene Tips:
-Stort je cu2-profiel vol met R.I.P my master tupac, dat je hem mist en dat hij je grote broer was.
-Vind elke beroemde neger "masterlijk".
-Maak zoveel mogelijk ruzie met niet negers... Zorg dan ook dat je hele familie (beter bekend als je "bradaz" of "homiez") natuurlijk mee doet in het gevecht.
-Groet iedereen met "Wazzup Dogg, alles gucci?"
-Praat in onduidelijke taal. Voorbeeld: ChEcK DiE HiPhOpJeWeLs DaNg, NoU DiKKuH PhAtTe SmAkKAaAh VaN MiJ...KrIjG k Dr OoK 1 TrUg Of wAt..?!
-Richt je eigen gang op. Maak desnoods je hond lid, zolang het maar hip klinkt.
-Vermeng zoveel mogelijk negerspeak in je taal. Bijvoorbeeld: "Yo fawakka, alles flex, Dogg?? Nog smatjes geneukt?"
-De enige blanke foto op je profiel is de foto van jezelf.
-Maak jezelf wijs dat de echte negers die jou zien je niet smakelijk uitlachen, maar toelachen omdat ze weten dat je er nu bijhoort.

Laatst gewijzigd op 26-09-2002 om 00:36.
Advertentie
Oud 25-09-2002, 06:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
is "tjoooo" een cool alto-woord?
Oud 25-09-2002, 06:26
Faery
Faery is offline
Ach jongen, op zich is de grap nog niet eens zo héél zouteloos, maar die pijnlijke spelfout in de topictitel...
__________________
Genocidealisme.
Oud 25-09-2002, 06:57
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
tjeez wat is er mis met naar nirvana luisteren
Oud 25-09-2002, 07:13
a new noise
a new noise is offline
" -De enige blanke foto op je profiel is de foto van jezelf. "
__________________
The best thing since canned vegetables.
Oud 25-09-2002, 07:29
Verwijderd
ik kan er erg om lachen ik herken er veel mensen in in wat er staat


(oja het is ' Hoe word ik....' zonder T )
Oud 25-09-2002, 08:15
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
Punk Is Not Death"!!!
".... .. ... Dead"

__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 25-09-2002, 08:46
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Oud 25-09-2002, 08:50
GrOtE TeEn
Avatar van GrOtE TeEn
GrOtE TeEn is offline
Hahaha... Ik vind het SUper!! En ik moet ook idd zeggen dat ik er veel mensen in herken.. Maar tsjah.. Ach..

__________________
Ik ben DE GrOtE TeEn en ik heb ook heus een VOET.... Tralalalalala....
Oud 25-09-2002, 09:15
Verwijderd
1. Dit is al 100x geweest hier
2. Het klopt voor geen meter
3. Het is verder gewoon wat negatieve verzamelde dingen
Oud 25-09-2002, 09:42
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
McLaren schreef:
1. Dit is al 100x geweest hier
2. Het klopt voor geen meter
3. Het is verder gewoon wat negatieve verzamelde dingen
4. jij ziet niet in dat het als grap bedoeld is
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Oud 25-09-2002, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Shah of Blah schreef:
4. jij ziet niet in dat het als grap bedoeld is
Dit is gewoon een uitgemolken iets dat een grap zou moeten voorstellen

Ik heb het niet zo op grappen tegen een bepaalde lifestyle, ook niet tegen andere an de mijne ofzo
Oud 25-09-2002, 09:54
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Woei!1 dit is wel grappig om te lezen
__________________
I have a dream.
Oud 25-09-2002, 11:16
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
wat een smakelijke onderbreking van mn lesdag
Oud 25-09-2002, 12:31
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
Faery schreef:
Ach jongen, op zich is de grap nog niet eens zo héél zouteloos, maar die pijnlijke spelfout in de topictitel...
Verbeterd!

Citaat:
WishfulDreaming schreef:
tjeez wat is er mis met naar nirvana luisteren
niks, ik luister er zelf ook naar

Citaat:
Hukkie schreef:
".... .. ... Dead"
verbeterd...
Citaat:
Shah of Blah schreef:
4. jij ziet niet in dat het als grap bedoeld is
Juistum, iedereen die er iets tegen heeft ofzow, ik zei toch ook, tis puur voor de lol bedoelt en ik wil absoluut niemand kwetsen, dus niet zo op je teentjes getrapt zijn ja!
Oud 25-09-2002, 12:37
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Is dit echt puur en alleen voor de grap of was het de bedoeling dat we hier een discussie over beginnen?

Anders moet ik je namelijk doorverwijzen naar onzin.

Tip: begin gewoon een discussie over jouw idee ofzow en formuleer dat een beetje goed. Dan kan ik dit topic gewoon laten staan.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Oud 25-09-2002, 12:40
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Euhm...........ik wil een nieuwe site beginnen en dit is alsvast een voorproefje? Of is dat niet goed genoeg?
Oud 25-09-2002, 12:46
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
Euhm...........ik wil een nieuwe site beginnen en dit is alsvast een voorproefje? Of is dat niet goed genoeg?
Ach tsja, het maakt mij eigenlijk niet uit hoor maar....

Weetje we voegen er gewoon een vraagje aan toe

Wat vinden jullie hier van? ( )

Zo nu is ie goed.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Ads door Google
Oud 25-09-2002, 13:18
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:


Wat vinden jullie hier van? ( )

Oud 25-09-2002, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Praat in een of andere onleesbare taal, op MSN of op je cu2 profiel. voorbeeld: ikkuh iz nie sow heejohwl errugguhwzs lieffihwg maarruhm da geehwjf oohwk niesowh *smaajl* Gebruik ook OvErAl hOOfdleTTerS.

Daar klopt dus al helemaaaal niks van, Dit is BReEzEr TaAl, dat zijn dus MSN-sletjes en andere soorten kakkers en hoeren

Citaat:
-Heb een cool taalgebruik. Woorden als klauwen(jatten), kewl (cool), vet, vaag en tjoooo doen het altijd goed.
Sinds wanneer doen die mensnen dat, volgens mij doen alle wannabee nigga's dat

Citaat:
-Luister naar Nirvana en Blink182 en roep keihard de hele dag (op school, tegen je ouders whatever):"Punk Is Not Dead"!!!
Nirvana is heel wat anders als blink, Nirvana is grunge, blink is wat blij gezing..
Verder hoor ik geen een alternatief iemand Blink 128 leuk vinden behalve van die top40 mensjes
Oud 25-09-2002, 13:50
death shadow
Avatar van death shadow
death shadow is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
tjeez wat is er mis met naar nirvana luisteren
Oud 25-09-2002, 13:58
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Nirvana is heel wat anders als blink, Nirvana is grunge, blink is wat blij gezing..
Verder hoor ik geen een alternatief iemand Blink 128 leuk vinden behalve van die top40 mensjes
waarschijnlijk was dat ook de grap ik bedoel...nirvana/blink 182 en dan de leus "Punk's not dead..." yeah.

Niet dat ik het grappig vind ofzo,deze grap heb ik al te vaak gelezen en ik als de allmighty superubertruëcemslut alto voel mij zwaar op mijn tenen getrapt.
Oud 25-09-2002, 14:00
de Duif met de Bijl
Avatar van de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
Citaat:
McLaren schreef:
*knip*
sjiez wat kan jij zeiken zeg... maarja, jij hebt daar natuurlijk alle recht op, want jij weet nu eenmaal alles beter dan de rest..


iig, ik kan de humor er wel van inzien (in tegenstelling tot anderen (ik noem geen namen hoor, McLaren ))

"de enige blanke foto in je cu2 is die van jezelf"

zijn er btw al dingen van die zogenaamde gabber, trancer, etc etc? ben wel benieuwd namelijk
__________________
*broekje uittrek* || Duif is zo fijn, ze laat altijd iedereen komen. || Duif voor FB. (y)
Oud 25-09-2002, 17:59
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
http://www.sykospark.net geloof ik
americaanse site ongeveer zoals jij wilt maken
INSTA-PUNK KIT
INSTA RAVER KIT
INSTA GOTH KIT
INSTA PREP KIT
INSTA RIVETHEAD KIT
etc .
leuk idd als mensen echt pissed worden terwijl het gewoon een grap is haha
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Oud 25-09-2002, 18:00
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Lol
Advertentie
Oud 25-09-2002, 18:13
Mysterons
Mysterons is offline



(je vergeet dat alto's ALTIJD op de grond zitten, liefst in kleermakerszit en vegetarisch zijn natuurlijk)
__________________
_love is gonna save us
Oud 25-09-2002, 18:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik vind em geniaal

als je je hier om druk maakt voel je je waarschijnlijk aangesproken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-09-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
Dit is gewoon een uitgemolken iets dat een grap zou moeten voorstellen

Ik heb het niet zo op grappen tegen een bepaalde lifestyle, ook niet tegen andere an de mijne ofzo
5. Er zijn twee mogelijkheden:

5a. Jij voelt jezelf aangesproken omdat je een ongelooflijke wannabe-alto bent
5b. Jij kraakt dit topic af omdat je niet tegen grappen kunt of omdat je nog met de politiek correcte oogkleppen van de jaren 70 oploopt
Oud 25-09-2002, 19:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
http://www.sykospark.net
grappige site
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 25-09-2002, 19:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
5. Er zijn twee mogelijkheden:

5a. Jij voelt jezelf aangesproken omdat je een ongelooflijke wannabe-alto bent
5b. Jij kraakt dit topic af omdat je niet tegen grappen kunt of omdat je nog met de politiek correcte oogkleppen van de jaren 70 oploopt
weet je wat het is, wat ik al eerder heb gezegd..

Ik heb een hekel aan mensen die negatieve dingen zeggen over een andere lifestyle, maakt niet uit welke..
dat valt onder mensen niet acepteren zoals ze zijn..

en dit al een grap is dat allang uitgemolken is
Oud 25-09-2002, 19:55
Verwijderd
Mm, dat hele alto-stuk heeft hier al een keer gestaan, geloof ik.

Maar toch wel heel leuk *maakt zo'n leuk spastisch westside handgebaar*
Oud 25-09-2002, 19:55
Verwijderd
hij klopt wel erg goed, die alto cursus! mooie typering ghe
Oud 25-09-2002, 19:56
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik wil meer
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Oud 25-09-2002, 21:36
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
ik wil meer
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 25-09-2002, 21:38
feline
feline is offline
Haha, ik vind dat er wel leuke stukjes inzitten.
Zoals al eerder gezegd kan je er misschien bij zetten :"alto's zitten altijd op de grond, bijvoorbeeld op de stoep."
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 25-09-2002, 21:41
a new noise
a new noise is offline
meiden laten zo weinig mogelijk van hun figuur zien
slipknot t-shirts dus liefst maat xxl
__________________
The best thing since canned vegetables.
Ads door Google
Oud 25-09-2002, 21:42
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
meiden laten zo weinig mogelijk van hun figuur zien
slipknot t-shirts dus liefst maat xxl
waarom zijn er dan zoveel one-size shirtjes
Oud 25-09-2002, 21:49
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Hij is idd wel uitgemolken, zoals McLaren al zegt...

alleen:

"-De enige blanke foto op je profiel is de foto van jezelf."

Is behoorlijk droog
__________________
yupyup.
Oud 25-09-2002, 22:38
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
McLaren schreef:
waarom zijn er dan zoveel one-size shirtjes
waarom ZEIK jij zoveel?
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Oud 26-09-2002, 00:33
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:


*spanks*

Citaat:
McLaren schreef:

Daar klopt dus al helemaaaal niks van, Dit is BReEzEr TaAl, dat zijn dus MSN-sletjes en andere soorten kakkers en hoeren
Het is BrEzAaH en geen BReEzEr!

Citaat:
CemetarySlut schreef:

waarschijnlijk was dat ook de grap ik bedoel...nirvana/blink 182 en dan de leus "Punk's not dead..." yeah.

Niet dat ik het grappig vind ofzo,deze grap heb ik al te vaak gelezen en ik als de allmighty superubertruëcemslut alto voel mij zwaar op mijn tenen getrapt.
Mensen zien nog steeds de grap er niet van in en aangezien ik ook tot het rijk der Punkers/Alto's hoor (HELP, nu plaats ik mezelf in een hokje ) trap ik je helemaal niet op je teentjes cause I'm one off you, niej mokken, lekker wokken!

Citaat:
de Duif met de Bijl schreef:

zijn er btw al dingen van die zogenaamde gabber, trancer, etc etc? ben wel benieuwd namelijk
Zoals ik dus al zei ben ik bezig met meer van die dingen!

Citaat:
OriginalMisfit schreef:
http://www.sykospark.net geloof ik
americaanse site ongeveer zoals jij wilt maken
INSTA-PUNK KIT
INSTA RAVER KIT
INSTA GOTH KIT
INSTA PREP KIT
INSTA RIVETHEAD KIT
etc .
leuk idd als mensen echt pissed worden terwijl het gewoon een grap is haha
tis leuker om het zelf te verzinnen (vanuit je eigen ogen bekeken)

Citaat:
Carn schreef:
ik vind em geniaal

als je je hier om druk maakt voel je je waarschijnlijk aangesproken
*klapt* *buiging*

Citaat:
nare man schreef:
5. Er zijn twee mogelijkheden:

5a. Jij voelt jezelf aangesproken omdat je een ongelooflijke wannabe-alto bent
5b. Jij kraakt dit topic af omdat je niet tegen grappen kunt of omdat je nog met de politiek correcte oogkleppen van de jaren 70 oploopt
biertjuh?

Citaat:
je$u$ crust schreef:
ik wil meer
ik wil sex

Citaat:
McLaren schreef:
waarom zijn er dan zoveel one-size shirtjes
ze kopen jongens t-shirts, DOH!

Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
waarom ZEIK jij zoveel?
dat vind iedereen hier volgens mij wel!

feline en MoonDance zeiden zoiets van ongeveer ditte: "je vergeet dat alto's ALTIJD op de grond zitten, liefst in kleermakerszit en vegetarisch zijn natuurlijk"
(hij staat er nu bij hoor, ga maar kijken! *knuffelt* )

Conclusie: mensen die niet tegen dit grapje kunnen hebben pech! Zoals ik dus al 100 keer heb gezegd is dit puur voor de lol en daar is niks mis mee. Begin niet te zeiken van dat ik kritiek geef op iemand levensstijl want
a: dat is gewoon je mening geven
b: als je het niet eens bent met iemand zijn mening hoeft het nog geen foute mening te zijn, een mening is een mening
Maar dit is dus geen mening maar gewoon lol trappen. Kijk, als het nou een jeugdcultuur was waar jij een ongelofelijke schijthekel aan had gehad dan had je het waarschijnlijk niet erg gevonden. Ik noem geen namen (McLaren )

I rest my case!

Ik dacht gewoon ff met jullie allemaal ff lekker te lachen, helaas zien sommige mensen dit om het voor mij te verpesten!
Oud 26-09-2002, 07:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Je bent btw vergeten dat je als altomeisje bi moet zijn.
Dat je moet automutileren,en bandnamen in je armen moet krassen.
Hoe zwarter je ogen hoe beter,het pandabeer effect is weer helemaal hip.
Als echte alto zijnde natuurlijk..
Oud 26-09-2002, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
waarom ZEIK jij zoveel?
Waarom ben jij weer op het forum
je moest toch gebanned worden omdat je jezelf er niet van kon weerhouden om niet meer hier te komen
Oud 26-09-2002, 09:12
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Je bent btw vergeten dat je als altomeisje bi moet zijn.
Iedereen is bi, alleen jongens geven dr geen uiting aan hoewel ze het wel net zo hard roepen als meisjes. Het is een behoorlijke hype aan het worden. Een massale alto-orgie *puke*
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 26-09-2002, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:


dat vind iedereen hier volgens mij wel!
geen zin om dit topic te lezen,
maar idd dat vinden meer mensen
Oud 26-09-2002, 09:35
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Iedereen is bi, alleen jongens geven dr geen uiting aan hoewel ze het wel net zo hard roepen als meisjes. Het is een behoorlijke hype aan het worden. Een massale alto-orgie *puke*
Er zijn een aantal theorien over die aannemelijk lijken idd, maar het is niet wetenschappelijk bewezen (afaik zo ja, kom maar met objectieve bronnen). Dus...

Bovendien kun je nog op verschillende niveau's onderscheid maken qua relaties. Bijv. vriendschap, liefde, sex. Vriendschap zal niet bedoeld zijn in die termen, wel liefde/sex. Nou en zelfs qua vriendschap heeft niet iedereen dezelfde voorkeur vanaf het perspectief van geslacht gezien; zeker procentueel gezien niet.

Is bi dan 50/50 alleen? En stel iemand is 1/4 homo/hetero (dus 25% homo 75% hetero) of juist andersom 1/4 hetero/homo (dus 25% hetero 75% homo), hoe noem je dat dan? Als je dat bi noemt dan is de kans dat de meeste mensen bi zijn groot. Zeker als je allerlei andere factoren erbij optelt zoals verleden liefde/sex relaties.

En a-seksuelen dan btw?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 26-09-2002, 09:45
Rhinus
Rhinus is offline
Hahahahahahahahahahaaahahahahaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahhahahahahah ahahaahahahahahahahahaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een leuke topic..
Oud 26-09-2002, 09:56
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ow, je vergeet dat alto's stinken.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Oud 26-09-2002, 11:41
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ow, je vergeet dat alto's stinken.
ja douchen is zooooo not done!
Oud 26-09-2002, 12:06
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
inderdaad
Oud 26-09-2002, 12:06
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Je bent btw vergeten dat je als altomeisje bi moet zijn.
Dat je moet automutileren,en bandnamen in je armen moet krassen.
Hoe zwarter je ogen hoe beter,het pandabeer effect is weer helemaal hip.
Als echte alto zijnde natuurlijk..
Ik ben niks vergeten, dat stond er al bij, beter lezen. Over dat van dat alto's stinken: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=215193 Ik douche mij minstens iedere dag jah...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.