Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 23:17
Memphis Man
Memphis Man is offline
..Tja hoe leg ik dit uit? Misschien dat veel van jullie het eng vinden. Of vies. Of raar. Of ethisch onverantwoordelijk. Of pervers. Maar het is wel zo.

En ik bedoel het niet kwaad!! Echt niet.

Ik kwam laatst een topic tegen waarin ik zelf had gepost. In die topic was the main question: 'waar komen de leukste jongens/meisjes vandaan'? De gewone forum bezoeker antwoordde gewoon 'Portugal' of 'Groenland'.

Maar ik niet. Nee nee, ik niet. Ik antwoordde 'de brugklas'. En ik meende dit echt! En nog steeds vind ik dit trouwens zo.

Iemand die vroeger bij me in de klas zat zit ook op scholieren.com en had geantwoord 'moet je het steeds vertellen' o.i.d. Wat een bekrompen houding!! Ik pers de tenenkaas tussen mijn tenen eruit door ze samen te trekken van de frustratie!! Wie heeft er het godvergeten recht om te zeggen dat ik niet mag verkondigen dat ik jongens van 12 leuk vind?


OK, ik hoef het niet van de daken te schreeuwen. Dat zou vermoeiend zijn voor een hoop mensen, net zoals ik het vermoeiend zou vinden als iemand constant zou lopen roepen vanaf 't dak dat ie vrouwen leuk vindt.

Maar zijn mensen echt zo DOM dat ze niet kunnen bedenken dat ik jarenlang in angst heb geleefd om te zeggen dat ik jongens leuk vind? En dat ik het eigenlijk verdomme wel fijn vind om te zeggen dat ik jongens leuk vind??! En dat ik dan geen bekrompen reacties hoef te krijgen zoals 'ik wil 't niet horen'! Want ik zeg dat OOK NIET terug als iemand mij zegt 'lekker wijf joh'!! En geloof me dat IK veel vaker over lekkere wijven te horen krijg dan anderen over mooie jongetjes.

Ohja, moderatoren. Dit is een serieuze post. Vinden de heren en dames lezertjes van dit forum het verantwoord dat ik er voor uit moet kunnen komen dat ik jonge jongens leuk vind? Of moet ik dat lekker geheim houden?
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 23:24
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
12 jarige jongentjes?.....

Er is toch duidelijk een verschil tussen homofilie en pedofilie...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:25
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
you go .........uhhhhh......boy

haha, nee je hebt helemaal gelijk hoor. Ik heb helaas dat topic waar jij het over hebt niet gelezen en dus ook niet jou reactie.

Wat ik wel nog even wilde zeggen; ik vind het harstikke goed dat je er gewoon voor uitkomt dat je op jongens valt, maar dat je brugklassers de leukste jongens zijn is toch wel een beetje spraakmakend hoor. Dat kan je mensen niet kwalijk nemen.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:40
Memphis Man
Memphis Man is offline
Toch vind ik het ontzettend.. fascistisch om te zeggen:

'Het is goed als heteromannen roepen op het werk dat ze het afgelopen weekend zo'n lekker wijf hebben gezien'

'Het is goed als memphis man tegen niemand mag zeggen dat hij jonge jongens leuk vindt en tegelijkertijd verwachten wij van hem dat hij er, terwijl dit best moeilijk is om alleen als persoon te ondergaan, goed mee omgaat.'
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:45
Bboy-FunkyChild
Avatar van Bboy-FunkyChild
Bboy-FunkyChild is offline
Goed dat je er voor uit komt

en f*ck die mensen die er wat over zeggen want als een meid van 16 iets met een gast van 21 neemt is het normaal alleen de gatallen liggen anders maar 5 jaar is 5 jaar bij sommige peepz is het zelfs ergen

PEace ermee
__________________
Gasten Willen Freestylen, Maar Je Weet Ik Ben Altijd Beter Dan Wat jij Kon... L@tr@Z
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:45
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Toch vind ik het ontzettend.. fascistisch om te zeggen:

'Het is goed als heteromannen roepen op het werk dat ze het afgelopen weekend zo'n lekker wijf hebben gezien'

'Het is goed als memphis man tegen niemand mag zeggen dat hij jonge jongens leuk vindt en tegelijkertijd verwachten wij van hem dat hij er, terwijl dit best moeilijk is om alleen als persoon te ondergaan, goed mee omgaat.'
nou, doe je gewoon onredelijk. Jij maakt een verkeerde vergelijking. Appels en peren.



'Het is goed als heteromannen roepen op het werk dat ze het afgelopen weekend zo'n lekker wijf hebben gezien'

en

'Het is goed als homoseksuele mannen roepen op het werk dat ze het afgelopen weekend zo'n lekkere man hebben gezien'




dat is wel correct. Maar als je over brugklassers gaat beginnen is weer een heel ander verhaal. Want bij hetro mannen is het over het algemeen ook zo dat zoiets afgekeurd word!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:52
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
nou, doe je gewoon onredelijk. Jij maakt een verkeerde vergelijking. Appels en peren.


Ik vraag me werkelijk af hoe zeer het 'normaal' is om als homo man op je werk te roepen dat je zo een lekkere kerel hebt gezien.

Volgens mij doet het niet af aan de vergelijking op zich. Het feit dat heterosexuele personen wel zo voor hun voorkeur kunnen uitkomen en ik niet (hoe je die voorkeur ook wilt noemen) vind ik niet eerlijk. Wat doet het af aan de vergelijking? Ik snap niet waarom de vergelijking niet zou kloppen.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:52
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
Bboy-FunkyChild schreef:
Goed dat je er voor uit komt

en f*ck die mensen die er wat over zeggen want als een meid van 16 iets met een gast van 21 neemt is het normaal alleen de gatallen liggen anders maar 5 jaar is 5 jaar bij sommige peepz is het zelfs ergen

PEace ermee
Dank je, ik hou wel van zo een relaxte instelling.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:53
Bboy-FunkyChild
Avatar van Bboy-FunkyChild
Bboy-FunkyChild is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Dank je, ik hou wel van zo een relaxte instelling.
Welcome
__________________
Gasten Willen Freestylen, Maar Je Weet Ik Ben Altijd Beter Dan Wat jij Kon... L@tr@Z
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:01
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Ik vraag me werkelijk af hoe zeer het 'normaal' is om als homo man op je werk te roepen dat je zo een lekkere kerel hebt gezien.

Volgens mij doet het niet af aan de vergelijking op zich. Het feit dat heterosexuele personen wel zo voor hun voorkeur kunnen uitkomen en ik niet (hoe je die voorkeur ook wilt noemen) vind ik niet eerlijk. Wat doet het af aan de vergelijking? Ik snap niet waarom de vergelijking niet zou kloppen.
naja, laat maar zitten. Nou zit je volgens mij alleen maar te proberen om je gelijk te halen. Dus voordat we een oneindige en vooral onzinnige discussie krijgen.....

nogmaals, ik vind het goed dat je er voor uitkomt. Alleen voel je je nog niet echt normaal heb ik het idee. Maar ja, dat zal ook wel iets zijn wat langzaam zal groeien. Maar wees nou wel voorzichtig met zeggen dat je brugklassers zo geweldig vind. Zoals ik je al geprobeerd heb duidelijk te maken, is dat weer een hele andere zaak
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 01:31
Verwijderd
Of het verantwoord is, hangt van jezelf af. Ik acht jou in staat om het serieus te brengen zonder ondertoon, zodat normale mensen daar ook serieus op kunnen reageren. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee: ik zie niet in waarom namelijk. Maar, in de praktijk zullen toch wel redelijk wat mensen het raar of vies vinden. Daarom zou je kunnen besluiten het geheim te houden, niet omdat je je er zelf voor schaamt maar omdat je gewoon veel weerstand zult ontmoeten, hoe jammer dat ook is.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 09:59
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Ik vraag me werkelijk af hoe zeer het 'normaal' is om als homo man op je werk te roepen dat je zo een lekkere kerel hebt gezien.

Dit weet ik niet. Ik denk dat het inderdaad wat minder gewaardeerd wordt dan wanneer het een vrouw betreft. Maar als je er nog bij verteld dat het een jong jongetje dan vinden ze dus 2 dingen raar: 1. je valt op jongens (is nog overkombaar) 2. je valt op jonge jongetjes
Dit tweede brengt sowieso al afkeer mee en dat eerste versterkt het alleen maar.

was jij trouwens diegene die ooit foto's gepost had van dat jongetje van The Sixth Sense omdat je hem zo mooi vindt?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:08
Verwijderd
Ik zie niet in waarom je dat niet zou mogen zeggen. Er is hier toch vrijheid van meningsuiting? En je kwetst er niemand mee (tenzij er net op dat moment een meisje van jouw leeftijd in de buurt zit dat eigenlijk smoorverliefd op je was en nu al haar hoop ziet verdwijnen). Zo lang je er aan denkt dat jongens van twaalf het vaak minder gauw durven te zeggen als ze iets niet willen, lijkt het mij ook geen probleem dat je je aangetrokken voelt tot ze. Is het trouwens zo dat het er om gaat dat ze vijf jaar jonger zijn, of dat ze 12 zijn? Als je 40 bent, denk je dat je dan valt op mannen van 35, of nog steeds op jongens van 12? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar ik was even nieuwsgierig en het eerste geval zou wel handig zijn voor jou
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:09
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Walgelijk. Ja, ik reageer eigenlijk precies zoals je wil.

Iemand kwam weer met de leuke vergelijking tussen een zestienjarig meisje dat met een éénentwintigjarige jongen neukt en een zestienjarige jongen dat op twaalfjarige jongetjes geilt.

Dat je homo bent, daar heb ik geen enkel probleem mee. Maar dat je specifiek valt op de twaalfjarige jochie's van de brugklas, dat is gewoon misselijkmakend.

-edit- Ja, natuurlijk mag je het wel zeggen, zolang je het maar niet in praktijk gaat brengen, hè lieverd? .
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:02
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
nare man schreef:
Maar, in de praktijk zullen toch wel redelijk wat mensen het raar of vies vinden. Daarom zou je kunnen besluiten het geheim te houden, niet omdat je je er zelf voor schaamt maar omdat je gewoon veel weerstand zult ontmoeten, hoe jammer dat ook is.
Goeie reactie op zich, hoor. Ik denk dat je grotendeels ook wel gelijk hebt!

Al blijft het soms uitermate frustrerend natuurlijk, voor mij is het al moeilijk genoeg en dan krijg ik van sommige mensen zulke agressieve reacties... Wat verwachten ze dan van me? Maar goed.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:04
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
marlies schreef:


was jij trouwens diegene die ooit foto's gepost had van dat jongetje van The Sixth Sense omdat je hem zo mooi vindt?
Ja, hehe, ik denk dat ik dat was.

Ik hou er soms van om mensen te provoceren met bijv. zulke foto's omdat ik denk 'fuck iedereen die het niet leuk vindt, HAHAHA!!' Snap je?
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:06
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
VERHAAL
Ik val op ze omdat ze die leeftijd hebben. Ik val op kenmerken die eigen zijn aan hun leeftijd. Ik heb ook niet gemerkt dat het spectaculair veel omhoog is gegaan in de loop der tijd (wel een beetje).

Dat van vrijheid van meningsuiting klopt, helaas zit het in werkelijkheid toch vaak anders.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Memphis Man schreef:
Ohja, moderatoren. Dit is een serieuze post. Vinden de heren en dames lezertjes van dit forum het verantwoord dat ik er voor uit moet kunnen komen dat ik jonge jongens leuk vind? Of moet ik dat lekker geheim houden?
ik vind dat je er wel voor uit moet komen.. en jij kan er verderz ook nix aan doen, ut lijkt me ook heel klote om te hebben
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:

-edit- Ja, natuurlijk mag je het wel zeggen, zolang je het maar niet in praktijk gaat brengen, hè lieverd? .
daar ben ik het wel mee eens..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:37
poesiefox
poesiefox is offline
Jij valt op pre-pubertjes. Die vind je lekker of geil ofzo? Tja, iedereen heeft recht op zijn eigen voorkeuren. Sommigen zijn alleen niet zo handig. Die kids hebben zelf nog nauwelijks sexuele gevoelens, ze zijn hooguit nieuwsgierig en op die leeftijd nog erg kwetsbaar. Veel hebben zelfs nog nooit een natte droom gehad.

Een sexuele relatie kun je dus wel vergeten. Een echte relatie al helemaal. Veel te ongelijkwaardig. En zodra ze groter worden, verlies jij alle interesse, dus een langdurige verhouding zit er niet in.

Het verschil met stoer gepraat over lekkere wijven is dat die volwassen zijn, en er voor kiezen om lekker te zijn. Dat is een gelijkwaardige partij, en met hun vriendinnen praten ze even oneerbiedig over lekkere kerels.

Bruggertjes niet.
Het taboe op pedofilie is er niet voor niets. Het is voor die kids zelf namelijk schadelijk.

Wat maak je het jezelf moeilijk met deze voorliefde. Waar komt die vandaan?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:45
amelie18
Avatar van amelie18
amelie18 is offline
natuuuurlijk moet je dat gewoon kunnen zeggen. ik word niet goed van de hokjesgeest die sommige mensen hebben. ik val op oudere mannen, so be it!
__________________
and now for something completely different
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:52
poesiefox
poesiefox is offline
Dat ventje uit the sixth sense vond ik ook schattig. Ik kreeg acuut moederneigingen, hij was vertederend, kwetsbaar. Net als jonge hondjes en poesjes. Daar kun je ook eeen soort van verliefd op worden. Maar dat is een aanbiddende en koesterende verliefdheid, die alle moeders wel herkennen t.o.v. hun pasgeboren baby. Dat is een evolutionair fenomeen. Als je niet volkomen smoor wrdt op dat nieuwe wezentje, verzorg je het niet optimaal. Goede verzorging voor jonkies is noodzakelijk voor de instandhouding van de soort. Het mechanisme moet ook aanwezig zijn bij de vaders, anders beschouwen ze de jonkies als concurrent voor de liefde van hun vrouw. Veel dieren vallen jonkies wel aan, het moederdier jaagt de vader ook weg, of verstopt zich met haar jongen tot ze oud genoeg zijn. Dit kan alleen bij solitaire dieren, niet bij een mensdier met zijn complexe wederzijdse afhankelijkheidsrelaties in een groep.
Dus mensen moeten houden van hun kroost.

Maar, moeders en poezenfans hebben daar geen sexuele gevoelens bij. Ik knuffel mijn kleine neefjes en nichtjes en de katten omdat ik stapel op ze ben, niet omdat ik er nat van wordt.

Ik denk dat het met pedofielen in dat mechanisme fout gaat. Ze kunnen liefde en sex niet goed uit elkaar houden. Je kunt van veel houden, maar slechts op een manier die liefde sexueel uiten.

Dat is ook de enige evolutionair zinnige methode. De soort wil zich in stand houden, daarvoor heb je voortplanting nodig.
Dat doe je dus met volwassen partners. De jongen zijn er alleen om groot te brenegen en op hun beurt voor nieuwe jonkies te zorgen.

Ik heb niks tegen leeftijdsverschil, zolang de jongste sexueel rijp is.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:10
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ik heb niks tegen leeftijdsverschil, zolang de jongste sexueel rijp is.
die heb je niet erg veel onder de brugklassers vrees ik voor hem
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:19
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
poesiefox schreef:



-Jij baseert je denkbeelden op leugens en halve waarheden.

Jij valt op pre-pubertjes. Die vind je lekker of geil ofzo? Tja, iedereen heeft recht op zijn eigen voorkeuren.

-Klopt

Die kids hebben zelf nog nauwelijks sexuele gevoelens, ze zijn hooguit nieuwsgierig en op die leeftijd nog erg kwetsbaar. Veel hebben zelfs nog nooit een natte droom gehad.

-Met het sexuele klimaat binnen onze cultuur is het ook niet verwonderlijk dat kinderen en jongeren vaak geen raad weten met sexualiteit. Self fulfilling prophecy. Bovendien heb ik ALLEEN MAAR sexuele interesse in jonge jongens en verdwijnt DUS alle interesse voor hen zodra ze in de puberteit belanden. Toch?

Een sexuele relatie kun je dus wel vergeten. Een echte relatie al helemaal. Veel te ongelijkwaardig. En zodra ze groter worden, verlies jij alle interesse, dus een langdurige verhouding zit er niet in.

-Wat is een 'echte' relatie? Wat is dat? Volgens mij heb ik zoveel soorten relaties gezien in mijn leven dat ik niet snap wat jij bedoelt met een 'echte' relatie. Bovendien is het onzinnig om te denken dat een verschil in vaardigheden of macht meteen leidt tot misbruik.

Het verschil met stoer gepraat over lekkere wijven is dat die volwassen zijn, en er voor kiezen om lekker te zijn. Dat is een gelijkwaardige partij, en met hun vriendinnen praten ze even oneerbiedig over lekkere kerels.

-Er zijn ook een hoop lelijke volwassenen die dus niet er voor kunnen kiezen om 'lekker' te zijn. Maar goed. Het is je kennelijk nog nooit opgevallen dat ook kinderen zichzelf mooi en/of aantrekkelijk kunnen presenteren en kunnen uitdagen. Zoals die ene keer dat ik door een jongen van 10 in mijn kont werd geknepen. Maar ja.

Bruggertjes niet.
Het taboe op pedofilie is er niet voor niets. Het is voor die kids zelf namelijk schadelijk.

-Taboes zijn NOOIT goed, schat. Een taboe maakt 'pedofilie' echt niet minder schadelijk. Integendeel.

Moet je er trouwens van uitgaan dat pedofilie persé schadelijk is. Ik zelf heb dat nog nooit kunnen merken, maar ik ben dan ook geen Dutroux natuurlijk. Geen eens een pedofiel volgens jouw hokje.

Wat maak je het jezelf moeilijk met deze voorliefde. Waar komt die vandaan?

-Misschien door een aversie tegenover miepjes. Oh nee, dat klopt niet. Ik heb niks tegen vrouwen in het algemeen, alleen iets tegen miepjes, trienen en grietjes. En Barbies.

Deze vraag is net zo onzinnig als iemand vragen waar zijn of haar liefde voor zwemmen vandaan komt. Je kan mij hoogstens vragen WAT ik leuk vind aan jonge jongens maar niet WAAROM ik dingen leuk vind aan jonge jongens.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:21
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
die heb je niet erg veel onder de brugklassers vrees ik voor hem
Begint vaak op 12 jarige leeftijd al, hoor. Als je er van uit gaat dat produceren van zaad bij jongens 'sexueel rijp' inhoudt.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2003, 13:22
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
amelie18 schreef:
natuuuurlijk moet je dat gewoon kunnen zeggen. ik word niet goed van de hokjesgeest die sommige mensen hebben. ik val op oudere mannen, so be it!
Moet kunnen, ik heb zelf ook ervaringen opgedaan met oudere mannen.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:35
Verwijderd
Sja, 't is echt heel moeilijk. Je zit op zich met een voorkeur die je nogal wel eens in de problemen kan brengen. Goedbedoelde maar naïeve antwoorden als 'je moet het toch gewoon kunnen zeggen, die stomme hokjes ook altijd' hebben natuurlijk weinig nut. Zoals ik al typte, vrijwel iedereen aan wie je dit zomaar zult vertellen zal (althans in eerste instantie) denken 'wat een rare kerel'. Misschien zul je zelfs bestempeld worden als pedofiel want dat ben je eigenlijk ook. Dat is niet negatief bedoeld: een pedofiel is niks meer of minder dan iemand die jonge kinderen aantrekkelijk vindt, net zoals een homofiel iemand is die mensen van hetzelfde geslacht aantrekkelijk vindt.

Pedofilie heeft dan ook niet direct iets met seks te maken, in tegenstelling tot wat poesiefox zegt. Er zijn inderdaad wel een aantal mannen (het zijn altijd mannen, om één of andere reden) met pedofiele neigingen die inderdaad kleine kinderen aanranden of verkrachten, maar er zijn nog veel meer heteromannen die hun lusten niet in bedwang kunnen houden. Er vinden per jaar véél meer zedendelicten plaats tussen volwassenen dan er pedofiele zedendelicten plaats vinden. Ze vallen alleen meer op, omdat mensen sneller geschokt zijn: 'oh, zo'n arm klein weerloos kind, vieze pedofiel!'.

Dit ligt een beetje in het verlengde van de discussie 'kunnen mannen en vrouwen echte vrienden zijn'. Ik geloof zelf van wel. Ook in het geval van voorkeur voor jonge kinderen hoeft niet altijd pure seksuele lust mee te spelen. Als ik verliefd word op een meisje kan dat ook veroorzaakt worden door het feit dat ze bescherming nodig heeft (om het maar even plat te zeggen, zo kan het overkomen), haar onder mijn hoede te nemen, bij wijze van spreken. Dat is bij pedofielen ook wel een drijfveer. Het is het weerloze, het ontwapenende wat het zo leuk maakt.

Volgens mij leeft het grootste gedeelte van de pedofielen gewoon stil met een vrouw en kinderen, maar hebben ze nog wel altijd die voorkeur. Vroeger hadden we immers ook de verborgen homo's: mannen die maar gewoon met een vrouw trouwden en een gezin stichtten, omdat ze toch niet openlijk konden uitkomen voor hun échte voorkeur. Dat zie je nu ook nog in een hele hoop (vooral islamitische) landen. Met pedofilie is het precies hetzelfde. Het aantal 'verborgen pedofielen' is moeilijk te schatten omdat velen er niet voor uitkomen. Want op pedofilie blijft een taboe rusten, op homoseksualiteit niet meer.

Overigens was dit in de jaren '70 ook wel anders. Toen was de opvatting over pedofilie veel lichtzinniger dan nu: kinderen moesten zelfstandig alle kansen krijgen om hun seksualiteit te ontdekken en te ontplooien, ze moesten niet in hokjes gedrukt worden om maar een brave nette doorgesneden hetero te worden. Tegenwoordig neigt het weer meer naar conservatisme op dat gebied.

Ik denk eigenlijk dat je niet zo heel veel met je voorkeur kunt. Ik klink nu misschien wel erg hard, maar het is nu eenmaal (helaas voor jou) zo dat een pedofiele seksuele voorkeur eigenlijk niet geaccepteerd wordt in onze samenleving. Dat je er voor uitkomt vind ik heel moedig, maar je moet je ook goed beseffen dat je er verder niet echt ergens mee komt, waarschijnlijk.

Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 13:38.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:07
poesiefox
poesiefox is offline
Wat nou leugens en halve waarheden? Welke? Ik heb 2 topics gepost.

Ik zeg niet dat je niet sexueel opgewonden mag worden van datgene wat jij lekker vindt, maar het object van jouw aanbidding is ..een kind. Jij bent nu ook nog maar een scholier, maar de voorkeur verandert niet zeg je. Dan ben je straks een lelijke dikke kale man van 60 die op kinderen valt. Ook best, maar je kunt het nooit in de paraktijk brengen zonder het desbetreffende object schade toe te brengen.

Ik ben ook voor sex for kids, maar dan wel met andere kids. de eerste stappen op het pad naar sexuele ontwikkeling moeten ze in hun eigen tempo kunnen zetten, zonder meteen veel wijzer gemaakt te worden door iemand die al veel verder is.

Als je op meisjes van 12 zou vallen zou ik precies hetzelfde zeggen. Oud bij oud en jong bij jong.

Als een jochie van 10 aangeeft vroegrijp te zijn, is hij waarschijnlijk alleen maar aan het experimenteren. Daar moet het ook bij blijven, je hoeft dan niet meteen je leuter in zijn bek te stoppen "omdat hij immers aangeeft dat hij er zelf klaar voor is". Me neus. Of hij is al slachtoffer geworden van een of andere oom. Het zijn de sexueel misbruikte kinderen die zo vroegrijp aan het provoceren zijn. Vaak, tenminste. Omdat ze noodgedwongen een stadium van nieuwsgierigheid naar sex overgeslagen hebben.

Nare man heeft nog geen forensische psychiatrie gevolgd, en ook nog geen criminologie. Anders zou hij waarschijnlijk hetzelfde zeggen.

Kijk op dit forum maar eens op de topics waarin meisjes vertellen over hun ervaringen en hoe ze daar nog steeds last van hebben.

Blijf met je kleverige tengels van kinderen af, Memphis Man. Kijken mag, aankomen niet. Grote mensen sex is niet goed voor ze. Zelfs al doen ze het op dat moment vrijwillig, ze krijgen er op latere leeftijd problemen mee. De hele Mesdag-kliniek zit er vol mee.

Hoe is trouwens jouw relatie met je moeder? Heb je al verkering? Wat voor meisjes vind je wel leuk?

Als je vriendschappelijk met ze om wil gaan, prima. Kinderen hebben begeleiding en een vertrouwenspersoon nodig. Een een knuffel, en een arm om hun schouder. Maar ga niet verder. Dit is jouw verantwoordelijkheid, als volwassene.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:15
Angeles
Angeles is offline
Je kunt er niets aan doen dat je op jonge jongens valt, het lijkt mij vooral heel erg lastig en je hebt er zelf niet voor gekozen om die geaardheid te hebben. Dat je er op valt is ook denk ik niet het probleem, ik denk dat de reactie van de meeste mensen voortkomt uit een angst dat jij jouw verlangen om kan zetten in daden.

Ik denk dat je wel moet beseffen dat dat gewoon niet kan. Jij bent bijna een jongvolwassene, jongens van twaalf zijn gewoon nog kind. En ja, ook kinderen hebben seksuele gevoelens. Dat geldt ook voor kinderen van vijf jaar en kinderen van twee jaar. Maar dat wil niet zeggen dat je daar als volwassene iets mee mag doen. Het zijn en blijven kinderen.

Dat is het lastige van de positie waar jij in verkeert en het lijkt mij alleen maar heel zwaar om die seksuele voorkeur te hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:17
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
nare man schreef: Best wel lang verhaal!
Gelukkig zijn er ook nog mensen die op zinnige en respectvolle wijze een stuk kunnen schrijven.

Het is natuurlijk niet zo dat ik tegen iedere willekeurige meneer of mevrouw op straat zeg dat ik op jonge jongens val!! Maar ik zou het fijn vinden om in mijn klas of thuis er voor uit te kunnen komen zonder die kinderachtige reacties als 'Ik wil het niet horen!!!!'

En ook zou ik het fijn vinden om op een forum zoals dit bij het soort topic als 'wat voor jongens of meisjes vind jij leuk' te kunnen zeggen wat voor jongens ik leuk vind.

'Pedofiel' geeft wat mij betreft trouwens alleen maar een voorkeur weer: iemand die erg van kinderen houdt en er ook een beetje verliefd op kan worden. En erg vaak voorkomend denkpatroon is dat iemand die sex heeft met kinderen DUS ook pedofiel is. Dat is niet waar. De meeste sexuele misbruikers van kinderen vinden volwassenen aantrekkelijk en niet kinderen, maar misbruiken alleen maar omdat kinderen makkelijk te dwingen zijn.

Een pedofiel is, wat mij betreft, iemand die van kinderen houdt (jongens en/of meisjes) met mogelijk ook nog aantrekkingskracht tot mannen en/of vrouwen (dat komt ook vaak genoeg voor; het ene sluit het andere ook niet uit) en de 'pedofielen' (stom woord eigenlijk - lokt alleen hokjesgeest uit natuurlijk) die ik ken kunnen niet gelukkig zijn zonder dat het kind gelukkig is - dus dwingen of manipuleren is gewoon geen optie!! Net zoals het jou een afschuwelijk idee moet lijken om een vrouw te dwingen of te manipuleren.

Ik zelf ken trouwens mensen die als kind of puber met een oudere man een onder andere erotische relatie hadden en nu als twintiger nog steeds een goede vriendschap onderhouden met die oudere man. Of wel zijn die personen dan zo gemanipuleerd dat ze geen schade zien (die er dan wel zou moeten zijn) of de relatie was gewoon NIET schadelijk. Volgens mij weet ik het dan wel, hoor.

In de jaren 70 en begin jaren 80 werd er iets minder streng over gedacht; sex werd toen, volgens mij, ook meer als spel of experimentatie gezien en was dus kennelijk ook meer op het niveau van kinderen. Volgens mij moet je juist de kinderen leren wat sex en liefde inhoudt en ze ook vertellen dat ze zelfbeschikking hebben over hun eigen lichaam. Echt waar, ik zal de eerste zijn om te zeggen dat kinderen zo weerbaar gemaakt moeten worden dat ze 'nee' kunnen zeggen. Dat wil wat mij betreft ook niet zeggen dat je ALLE kinderen moet DRILLEN om 'nee' te zeggen. Want volgens mij wekt dat veel frustraties in de hand, ook en misschien wel vooral voor de kinderen.

Midden jaren 80 kwam er weer een soort ommezwaai in het sexuele klimaat onder druk van Christelijk rechts en de vrouwenbeweging. Volgens mij zaten er in die hoek echt een aantal slimme sociologen die precies wisten hoe je een maatschappij een minderheidsgroep kan laten verketteren. De pedofiel als zondebok ligt dan voor de hand, aangezien homo's al te geemancipeerd waren.

Zo was het ook met Anita Bryant die in de VS in de jaren 70 een anti-sex kruistocht wilde starten. Ze wou eerst de homo als zondebok nemen, maar omdat dat niet goed lukte begon ze maar met slogans als 'Save Our Children' etc. De Zangeres Zonder Naam heeft hier trouwens een nummer over geschreven. Zie foto hieronder!

__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:30
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Biologie!!
Je probeert me allerlei dingen in de mond te leggen waar ik niet achter sta of die gewoon niet waar zijn.

Ik heb niet gezegd dat mijn voorkeur helemaal onveranderlijk is, ik heb alleen gezegd dat het niet zo snel meegroeit als mijn eigen leeftijd. Ik vind heus wel eens jongens van 15 of 16 leuk, al komt dit meestal niet voor. Het gebeurt wel vaker dan 4 jaar geleden, dus wie weet waar ik op val als ik 60 ben Je gaat er trouwens ook van uit dat ik op mijn 60e dik, lelijk en kalend ben. Waar haal je het vandaan?

Ik wil heus niet zeggen dat het nichtje van de buurman van de vriend van je zwager niet geleden heeft onder het sexuele misbruik. Bestrijden dat sexueel misbruik van kinderen bestaat is echt niet hetzelfde als bestrijden dat er helemaal geen positieve intergenerationele contacten bestaan. Maar dat subtiele verschil zie je niet, kennelijk.

Waar haal je het gore lef vandaan om te zeggen dat ik meteen mijn lul zou steken in de bek van een jongen van 10? En bovendien, waar haal je het vandaan dat ik kleverige tengels zou hebben??
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Memphis Man schreef:
ook een lang verhaal
Ik moet zeggen dat je zeker verstandig genoeg over komt op een goede manier om te gaan met je geaardheid. Verder ben ik het nu eens wat minder met poesiefox eens, en meer met nare man - misbruik van kinderen is altijd slecht, maar pedofilie (wat niet meer een 'hokjeswoord' is dan homofilie, lijkt mij) houdt meer in dat mensen verliefd worden op kinderen (en dan niet zoals moeders dat zijn op hun baby), en je moet wel echt niet goed bij je hoofd zijn als je diegene op wie je verliefd bent, van wie je houdt, gaat misbruiken. Verliefdheid versterkt natuurlijk wel altijd de sexuele aantrekkingskracht, dus ik begrijp de link wel.

anekdote: Toen ik klein was, was de grootste angst van alle buurtkinderen die voor Kinderlokkers. Kinderlokkers waren meneren van 40 die je snoepjes gaven en dan zeiden dat je nog meer kreeg als je met ze mee ging, althans dat was onze opvatting, in werkelijkheid worden heel jonge kinderen vaker misbruikt door mensen van onder de 20, zou ik denken van ervaringen van anderen. Daarnaast was er bij de speeltuin altijd een man van zo rond de 30, die daar gewoon op een bankje zat te kijken. De moeders die mee waren naar de speeltuin konden gerust even weg lopen, want als er een kindje viel dan riep die man de moeder ervan meteen. Die man was waarschijnlijk pedofiel, maar zeker geen 'Kinderlokker', de meeste kinderen vonden het juist prettig dat hij er was, al sprak hij geen enkel kind aan. Zo kan het ook.
De op één na grooste angst was trouwens die voor 'Grote Jongens' waarmee we jongens van 14/15/16 jaar bedoelden die, soms met scooters, op het bruggetje zaten en opmerkingen naar iedereen riepen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:35
poesiefox
poesiefox is offline
Hoe kun je nou een stijve krijgen van een kind van twaalf?

Als je dat kunt, ben je meer dan alleen maar iemand die kinderen leuk vindt. Ik ben dol op kinderen, ik ben een supertante, maar ik krijg er geen sexuele gevoelens bij.

Er is een verschil tussen een beetje verliefd omdat het zo lief en schattig is, (dat is beschermingsinstinct) en er sex mee willen hebben.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:41
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Pedofilie heeft dan ook niet direct iets met seks te maken, in tegenstelling tot wat poesiefox zegt.
En dát ligt er maar net aan welke definitie je hanteert.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:45
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Hoe kun je nou een stijve krijgen van een kind van twaalf?

Als je dat kunt, ben je meer dan alleen maar iemand die kinderen leuk vindt. Ik ben dol op kinderen, ik ben een supertante, maar ik krijg er geen sexuele gevoelens bij.

Er is een verschil tussen een beetje verliefd omdat het zo lief en schattig is, (dat is beschermingsinstinct) en er sex mee willen hebben.



ik vind het vervelend om te zeggen, maar zoals jij reageert memphis man, krijg ik toch sterk het vermoeden dat het bij jou meer pedofilie is wat er speelt
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:46
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Hoe kun je nou een stijve krijgen van een kind van twaalf?

Als je dat kunt, ben je meer dan alleen maar iemand die kinderen leuk vindt. Ik ben dol op kinderen, ik ben een supertante, maar ik krijg er geen sexuele gevoelens bij.

Er is een verschil tussen een beetje verliefd omdat het zo lief en schattig is, (dat is beschermingsinstinct) en er sex mee willen hebben.
Je probeert weer te suggereren dat ik alleen maar een sexuele drijfveer heb. Dat is niet zo.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2003, 14:47
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:



ik vind het vervelend om te zeggen, maar zoals jij reageert memphis man, krijg ik toch sterk het vermoeden dat het bij jou meer pedofilie is wat er speelt
Ehmmm.. Ja. Tuurlijk.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:51
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Je gaat er trouwens ook van uit dat ik op mijn 60e dik, lelijk en kalend ben. Waar haal je het vandaan?

Bestrijden dat sexueel misbruik van kinderen bestaat is echt niet hetzelfde als bestrijden dat er helemaal geen positieve intergenerationele contacten bestaan. Maar dat subtiele verschil zie je niet, kennelijk.

Waar haal je het gore lef vandaan om te zeggen dat ik meteen mijn lul zou steken in de bek van een jongen van 10? En bovendien, waar haal je het vandaan dat ik kleverige tengels zou hebben??
Als jij mag provoceren, mag ik dat ook. Soms moet je overdrijven, to get a point across. Ik beschreef de excessen die uit jouw pedofiele geaardheid kunnen voortvloeien. Niet jouw handelingen.

En een topicje terug schreef ik dat vriendschappelijke relaties tussen kinderen en volwassenen prima zijn. Een knuffel, een arm on je schouder. Maar niet meer, en dat dat jouw verantwoordelijkheid als volwassene is.

Ik schreef ook dat kids ook sexuele gevoelens hebben, maar dat ze die met andere kids moeten ontwikkelen, niet met volwassenen, omdat dit schadelijk is voor hun ontwikkeling.

Dat is de kern van mijn betoog. Niet of jij kaal wordt later.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:02
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Als jij mag provoceren, mag ik dat ook. Soms moet je overdrijven, to get a point across. Ik beschreef de excessen die uit jouw pedofiele geaardheid kunnen voortvloeien. Niet jouw handelingen.

En een topicje terug schreef ik dat vriendschappelijke relaties tussen kinderen en volwassenen prima zijn. Een knuffel, een arm on je schouder. Maar niet meer, en dat dat jouw verantwoordelijkheid als volwassene is.

Ik schreef ook dat kids ook sexuele gevoelens hebben, maar dat ze die met andere kids moeten ontwikkelen, niet met volwassenen, omdat dit schadelijk is voor hun ontwikkeling.

Dat is de kern van mijn betoog. Niet of jij kaal wordt later.
Ik provoceer wel, maar ik overdrijf of lieg niet. Dat is het verschil.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:16
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
damn wat is die gozer irritant
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:24
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
damn wat is die gozer irritant
Hihihi
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:29
poesiefox
poesiefox is offline
Liever een overdrijvende leugenaar dan..., och láááát ook maar.

Je begrijpt best wat ik bedoel, maar je moet blijkbaar toch wát te klagen hebben.

Eerst start je een topic over de aantrekkelijkheid van bruggertjes, en als mensen dan laten merken dat ze sex met kinderen niet zo'n goed idee vinden, ben jij beledigd. En dan zeg je dat je alleen intergenerationele vriendschap voorstaat, en dat sexueel misbruik zo slecht is, en dat kids ook al van die geile bloedbokjes kunnen zijn (ja ik overdrijf weer!). En dat iedereen je zo verkeerd begrepen heeft. Dat je niet ALLEEN MAAR sexuele drijfveren hebt. O, nou dat laatste verandert de zaak, zeg.

En iedereen is notabene vol begrip, als jij jonge jongens lekker vind, mag dat best. Zolang je het maar niet in praktijk brengt.
Enig idee wat een vooruitgang, wat een kentering in het denken over sexuele vrijheid dat is?
Maar jij gaat alleen zeuren dat je geen kleverige tengels hebt.

Even voor het geval je het nog niet doorhad: sex met alles onder de 16 is een klachtdelict. Dat is het niet voor niets. Kinderen onder de 16 zijn beïnvloedbaar. Die kun je dus 'vrijwillig' toch nog misbruiken. Die kinderen kunnen dan achteraf nog een klacht indienen, als ze er later spijt van hebben.

Discussies hoe we jouw voorkeur moeten noemen, pedofiel of niet, en wat dat dan precies is, daar gaat het hier niet over. Dat leidt alleen maar af van de kern van de zaak.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:37
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Amen

ik kon het alleen niet meer af
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:40
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Amen

ik kon het alleen niet meer af

Oh, vast wel.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:55
amelie18
Avatar van amelie18
amelie18 is offline
Citaat:
Moet kunnen, ik heb zelf ook ervaringen opgedaan met oudere mannen.
En?
__________________
and now for something completely different
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:09
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ricky Nelson
Mensen zeggen nog al wel eens vaak:

'Op zich ben ik voor vrijheid van meningsuiting MAAR omdat pedofilie inherent slecht is kun je er beter ook niet voor uitkomen dat je jonge jongens leuk vindt, omdat je dan misschien mensen kwetst'

Vervolgens probeer IK uit te leggen dat pedofilie volgens mij niet inherent slecht is en het daarom ook geen probleem zou moeten zijn om er voor uit te komen.

Jij kwam zelf ermee dat 'het taboe op pedofilie er niet voor niets is'. Ik wou uitleggen dat taboes nooit goed zijn.

En nu denk je mij te kunnen aanvallen met jouw stukje?

Jij kwam zelf met 'pedofilie is slecht voor kinderen' .. dus waarom ga je nu opeens zeggen dat dat niet de kern van de zaak is?
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:09
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
amelie18 schreef:
En?
Positief ervaren
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:11
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Amen

ik kon het alleen niet meer af
Ben je te zwak voor, ja. Discrimineren gaat makkelijker als je met zijn allen tegen 1 gaat. In je eentje ben je te zwak voor me. Als groep is het eenvoudiger om een collectief vijandbeeld te schetsen.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:13
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Ben je te zwak voor, ja. Discrimineren gaat makkelijker als je met zijn allen tegen 1 gaat. In je eentje ben je te zwak voor me. Als groep is het eenvoudiger om een collectief vijandbeeld te schetsen.
Oh, hou toch op met die slachtofferrol zeg. Zo ervaar jij het helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:20
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
JEZUS MAN..........doe nou is effe normaal. Jij bent echt niet helemaal 100 hoor!!!!
Wie heeft het hier nou weer over discrimineren. fuck zeg !!! Dat jij dat nou zo interpreteert. Jij wil de menig van andeen horen, en dan krijg je die. Het enige wat wij je ondertussen al heeeel lang proberen duidelijk te maken is dat het harstikke fijn is dat je voor je geaardheid uitkomt, maar dat je niet zomaar met een brugklasser wat kan beginnen omdat dat weer heel iets anders is. Laat het nou is tot je door dringen. Wees niet zo eigenwijs. En wij keuren het helemaal niet af.....als jij graag met brugklassers omgaat dan doe je dat toch lekker. Maar je kan nou eenmaal niet van iedereen verwachten dat ze dat als 'normaal' beschouwen.

En met dat 'alleen kon ik het niet meer af' bedoelde ik dat het met de hulp van poesiefox misschien wel tot je door zou dringen. Niet dat ik bang ben om de discussie met je aan te gaan. Maar dat lijkt sowieso een onbegonnen zaak omdat je gewoon niet naar andere wil luisteren en niet toe wil geven
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit kontlikken
doodaanjou
72 14-01-2012 16:14
Levensbeschouwing & Filosofie kloosterleven
Ninnoc
35 04-09-2005 20:12
Psychologie Bij een bepaald onderwerp huilen
Miracle
16 23-09-2003 14:35
Psychologie Snijden
Verwijderd
55 28-10-2002 15:15
Seksualiteit Beetje raar, lees maar
snuppy17
6 11-10-2002 17:34
Films, TV & Radio 5 beste Horror films........
Diesel
121 23-05-2002 18:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.