Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2011, 21:41
Guinie
Guinie is offline
Ben erg verlegen, en stap niet snel op mensen af. Vind het dus ook een erg eng idee om bij de supermarkt binnen te lopen en te vragen naar een sollicitatieformulier. Toch zou ik graag gaan werken. Ben 16 en heb tot zover nog niks aan werk uitgevoerd .
Maak ik überhaupt kans of kiezen ze sowieso de brutalere mensen? En tips om toch aan dat formulier te komen? Via de site kan niet, daar heb ik al op gekeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2011, 22:18
Verwijderd
Ken je niet iemand die daar al werkt? Dan kun je aan die persoon vragen of hij/zij een sollicitatieformulier voor je meeneemt als je het écht te eng vind.

Het is wel verstandiger om het zelf te gaan doen. Zo heb je hopelijk al een idee met wie je bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek gaat doen, en dan is het voor je sollicitatiegesprek misschien minder erg.

(Oh, en brutale mensen kiezen ze niet per se sneller, je moet mensen hebben die ook een beetje hulpvaardig zijn en niet de klanten gaan afbekken natuurlijk. En brutaliteit kan misschien helpen dat je je woordje hebt klaar staan, het kan ook te ver doorslaan Niet geschoten is altijd mis, dus hup naar de supermarkt en vragen dat formulier!)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 22:43
ganralph
ganralph is offline
Heb je misschien een vriendin of zo die met je mee naar binnen kan lopen? Dan voel je je misschien wat beter op je gemak, en zodra je het formulier hebt (door er zelf om te vragen), voel je je waarschijnlijk een stuk beter omdat je het wel gedaan hebt.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 22:53
Catch
Catch is offline
Misschien is het makkelijker om ergens te vragen waar ze ook echt mensen zoeken. Maar goed, dit is wel iets wat heel vaak gevraagd wordt in grote winkels. Medewerkers zullen echt niet raar opkijken als je om een formulier komt vragen.

Het is misschien wel goed voor je om een baantje te zoeken, als je dit lastig vindt heb je waarschijnlijk nog veel hobbels te nemen. Werken, ook al is het maar een bijbaan, zorgt ervoor dat je veel grenzen overschrijdt als je wat angstig aangelegd bent. Dat is alleen maar leerzaam, dus ik raad wel je aan om op zoek te gaan naar een bijbaan.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 06:52
Verwijderd
Citaat:
Ken je niet iemand die daar al werkt? Dan kun je aan die persoon vragen of hij/zij een sollicitatieformulier voor je meeneemt als je het écht te eng vind.
Dat zou ik niet doen
ik ken genoeg mensen die om die reden niet aangenomen waren omdat de supermarkt/schoenenwinkel whatever dan vantevoren al het idee had dat het meer kletsen dan werken zou worden
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 09:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dit lijkt me een goed moment om jezelf te leren hoe je hiermee om moet gaan In plaats van weer proberen uitvluchten te verzinnen zoals e-mails en dergelijke. En verder wat Catch ook zegt.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 11:54
Verwijderd
Soms moet je gewoon even dingen doen die je eng vindt. Daar leer je van
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 14:44
Guinie
Guinie is offline
Mijn vriend werkt daar al, weet alleen niet in hoeverre die mensen dan weten.
Verder zoekt volgens mij geen enkele winkel bij ons hulpkrachten nu.. daarom raadde m'n vriend me dus aan zo'n formulier te gaan halen en dan te kijken of je opgeroepen wordt of niet. Hij snapt alleen niet dat ik dat erg eng vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Levensbeschouwing & Filosofie moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands
malaika
5 28-09-2005 21:36
Verhalen & Gedichten Als de dag van gisteren.
ro-tje
53 16-07-2004 17:04
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.