Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2004, 14:54
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
CyWu schreef op 13-11-2004 @ 15:18 :
Ik hou me niet aan dezelfde etiquette als jij, ik beledig iemand omdat ik zo ben, niet uit onmacht. Het feit dat ik machteloos sta tegenover de grote hoeveelheid mensen die de film slecht vinden, interesseerd mij niet.

Mensen die tegenwoordig alles afkraken dat ze tegenkomen behalve hetgeen dat niet van Hollywood komt (en natuurlijk de uitzonderingen), die de jaren 60 en 70-films de beste vinden gewoon omdat ze in dat tijdperk werden gemaakt, die bang zijn om een Hollywood-film goed te vinden omdat dat gewoon not done is, vind ik kutmensen. Maar dat kan mij eigenlijk niet veel schelen, ik wou gewoon mijn mening daarover kwijt.

Mensen die beweren dat de originele Texas Chainsaw Massacre goed is (wellicht gewoon omdat het de eerste was en uit weet ik veel welk jaar) zijn gewoon niet goed snik. Niet dat de remake goed is...
dus als iemand de orginele TCM niet goed vind is hij niet goed snik want jij vind die niet goed.... wat een logica, je bent pas niet goed snik als je gaat lopen verkondigen dat iedereeen die een andere mening over een film een cut gast is !
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2004, 15:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Klein Konijntje schreef op 13-11-2004 @ 15:54 :
dus als iemand de orginele TCM niet goed vind is hij niet goed snik want jij vind die niet goed.... wat een logica, je bent pas niet goed snik als je gaat lopen verkondigen dat iedereeen die een andere mening over een film een cut gast is !
... dat en het feit dat de originele Texas Chain Saw Massacre een meesterwerk is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:27
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
CyWu schreef op 13-11-2004 @ 15:18 :
ik beledig iemand omdat ik zo ben, niet uit onmacht. Het feit dat ik machteloos sta tegenover de grote hoeveelheid mensen die de film slecht vinden, interesseerd mij niet.
Je beledigt dus mensen omdat ze jouw standpunt niet delen.

Citaat:
Mensen die tegenwoordig alles afkraken dat ze tegenkomen behalve hetgeen dat niet van Hollywood komt (en natuurlijk de uitzonderingen), die de jaren 60 en 70-films de beste vinden gewoon omdat ze in dat tijdperk werden gemaakt, die bang zijn om een Hollywood-film goed te vinden omdat dat gewoon not done is, vind ik kutmensen. Maar dat kan mij eigenlijk niet veel schelen, ik wou gewoon mijn mening daarover kwijt.
Als je het niets kon schelen, dan zou je ze geen 'kutmensen' noemen. Tenzij je een mensenhater bent, maar dat lijkt me niet het geval. Ik krijg het vermoeden dat je met de bovenstaande opsomming probeert te verwijzen naar mij. Als dit het geval is, dan zit je er ver naast. Er komt wel degelijk goeds uit Hollywood, het systeem is echter verachtelijk. Soms wil er nog wil iets door de mazen glippen.

Citaat:
Mensen die beweren dat de originele Texas Chainsaw Massacre goed is (wellicht gewoon omdat het de eerste was en uit weet ik veel welk jaar) zijn gewoon niet goed snik. Niet dat de remake goed is...
Ik ben het geheel met je eens. Mensen die beweren dat een film goed is vanwege het jaar van uitgave, en/of omdat het de eerste is in een serie van vervolgen, zwetsen uit hun nek.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:35
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-11-2004 @ 11:22 :
Dat is juist het wapen van een predator...
Onzichtbaarheid is geen wapen. Je kunt er niemand mee verwonden of doden. De omschakeling is een opzichtig visueel truukje dat tot in den treure herhaald moet worden door Anderson.

De bewapende begeleiding leidt aan hetzelfde syndroom als de tieners in FREDDY VS. JASON. Daar schrokken de jongeren al van een klappende deur zonder op de hoogte te zijn van de lugubere geschiedenis van Elm Street. In ALIEN VS. PREDATOR verschieten ze zich op de kale vlakten van de noordpool bij het minste of geringste geluidje. Misschien zijn er wel buitenaardse wezens in de buurt die ons met futuristische speren willen doorboren!
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)

Laatst gewijzigd op 13-11-2004 om 18:37.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 21:52
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-11-2004 @ 15:32 :
Onzin. Een film, uit wel tijdperk dan ook, wordt gewoon kritisch bekeken, en blijkbaar is er op AvP gewoon een hoop aan te merken. Dat heeft niks te maken met vooroordelen.
gewoon kritisch bekeken?
geef me gelijk welke film en ik zal hem kritisch bekijken. Héél makkelijk.
__________________
- I became insane with long intervals of horrible sanity - Poe
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 21:58
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
legatus schreef op 13-11-2004 @ 19:27 :
Je beledigt dus mensen omdat ze jouw standpunt niet delen.


Als je het niets kon schelen, dan zou je ze geen 'kutmensen' noemen. Tenzij je een mensenhater bent, maar dat lijkt me niet het geval. Ik krijg het vermoeden dat je met de bovenstaande opsomming probeert te verwijzen naar mij. Als dit het geval is, dan zit je er ver naast. Er komt wel degelijk goeds uit Hollywood, het systeem is echter verachtelijk. Soms wil er nog wil iets door de mazen glippen.


Ik ben het geheel met je eens. Mensen die beweren dat een film goed is vanwege het jaar van uitgave, en/of omdat het de eerste is in een serie van vervolgen, zwetsen uit hun nek.

Nee, als ik van mening ben dat iemand een kutpersoon is ongeacht de reden zeg ik dat.

Helemaal geen verwijzing naar jou, ik volg jou niet op dit forum en weet helemaal niet wat jij goede films vindt.

Zo zijn er veel mensen, je moet me niet geloven, maar het is zo.
__________________
- I became insane with long intervals of horrible sanity - Poe
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:05
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
Klein Konijntje schreef op 13-11-2004 @ 15:54 :
dus als iemand de orginele TCM niet goed vind is hij niet goed snik want jij vind die niet goed.... wat een logica, je bent pas niet goed snik als je gaat lopen verkondigen dat iedereeen die een andere mening over een film een cut gast is !
leer eerst eens lezen en beschuldig niemand over ongedane beschuldigingen terwijl je zelf rakelings loopt te beschuldigen, konijn.
__________________
- I became insane with long intervals of horrible sanity - Poe
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
CyWu schreef op 14-11-2004 @ 22:52 :
gewoon kritisch bekeken?
geef me gelijk welke film en ik zal hem kritisch bekijken. Héél makkelijk.
Wat is er mis met kritisch kijken naar een film? Dat kan zowel een positief als negatief oordeel opleveren.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:46
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
CyWu schreef op 14-11-2004 @ 22:52 :
gewoon kritisch bekeken?
geef me gelijk welke film en ik zal hem kritisch bekijken. Héél makkelijk.
Belicht eens de positieve en negatieve aspecten van ALIEN VS. PREDATOR.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 07:48
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
legatus schreef op 15-11-2004 @ 13:46 :
Belicht eens de positieve en negatieve aspecten van ALIEN VS. PREDATOR.
negatief: film was kut

CyWy... laat ieder z'n mening hebben. Ik vind ook dat de beste film vaak oudere films zijn, waar geen special effect in voorkomen. De meeste hollywoodfilms van tegenwoordig zijn kut, maar gelukkig komt er af en toe nog een pareltje langs
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Aliens vs Predator
Blaf
24 14-03-2010 01:04
Films, TV & Radio Alien vs Predator 2
Menahem
8 30-08-2007 10:14
Games alien vs predator 2
Prune
5 03-07-2004 19:30
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Games Aliens vs Predator 2
Menahem
5 23-02-2003 12:17
Games Aliens Vs Predator ][
GeritoDM
2 16-12-2001 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.