Oud 18-12-2012, 21:55
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Vanaf maandag 17 december komt de NCRV op Nederland 1 terug met de succesvolle serie Een huis vol. Vorig jaar was het de eerste keer dat we kennismaaktene met de grote gezinnen Baumgard en Deijs en zagen we hoe het leven er in een gezin met twaalf kinderen aan toe gaat. In de nieuwe reeks volgen we de families opnieuw. Hoe gaat het nu met ze en wat hebben ze het afgelopen jaar allemaal meegemaakt? Zo zien we bij de familie Baumgard hoe het gaat met de pasgeboren Shayquan en of het de familie Deijs lukt om een nieuw huis te vinden.

Familie Baumgard
Samantha (41) en Eugene Baumgard (48) verrasten vorig jaar hun familie met de aankondiging dat zij opnieuw in verwachting waren. De nieuwste telg is inmiddels geboren. En het blijkt dat zo’n kleine baby het huishouden aardig op stelten kan zetten. Gelukkig krijgen de ouders hulp van hun overige twaalf kinderen: Tyrona (22), Yokechia (20), Levrone (17), Shauntell (16), Laicerey (15) Roemillo (13), Shayla (11), Shaya (10), Tyrese (7), Nashawn (6), J’leeta (4) en Shevy (3). Toch valt het Samantha en Eugene vaak tegen, de komst van de laatste baby hakt er veel harder in dan ze hadden verwacht.

Familie Deijs
Ingridt (49) en Marcel (48) Deijs wonen in een klein appartement op vier hoog. Ingridt heeft sinds de geboorte van haar jongste zoon problemen met haar gezondheid. Ze kan het traplopen niet meer opbrengen en wil dolgraag verhuizen. Marcel heeft het prima naar zijn zin in hun huidige woning. Na 22 jaar wil hij niet meer weg. Lukt het Ingridt om haar man te overtuigen? Naast Ingridt en Marcel bestaat het gezien uit: Peter (28), Stefan (25), Melissa (23), Danny (21), Remon (20), Samantha (17), Wesley (16), Kimberley (13), Chantal (12), Jeffrey (9), Naomi (8) en Jordy (2).
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2012, 12:11
Verwijderd
Was blij verrast om te zien dat het programma weer terug kwam! Ik vind het buitengewoon fascinerend.
De familie baumgaard vind ik zo liefdevol, vooral die vader, wat een schat <3
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 18:52
Verwijderd
Toevallig stond mijn tv op Ned 1 en nu staat het programma dus op en ik heb het even laten staan omdat het hier vermeld werd. Wat is de reden dat ze zoveel kinderen hebben? Ik krijg niet het idee dat ze ontzettend christelijk zijn ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 21:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Oeh, dit ga ik onthouden
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 00:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Je zou maar 12 keer moeten willen bevallen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Toevallig stond mijn tv op Ned 1 en nu staat het programma dus op en ik heb het even laten staan omdat het hier vermeld werd. Wat is de reden dat ze zoveel kinderen hebben? Ik krijg niet het idee dat ze ontzettend christelijk zijn ofzo.
Die donkere vrouw is gek op zwanger zijn
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 00:29
Araignee
Avatar van Araignee
Araignee is offline
Pff, zoveel kinderen. Ik zou gek worden. Maar ja, aan de andere kant ook wel gezellig...
Leuk programma in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 16:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb gisteren een huis vol marathon gehouden
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 11:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik heb gisteren een huis vol marathon gehouden
Ik ook (zaterdag dus)


Nee, ze zijn niet christelijk, of althans, dat is niet de reden dat ze zoveel kinderen hebben. Dan was het een heel ander soort programma geworden (wel ook een interessant programma, denk ik).

Ik vind het een heel fascinerend programma. Ik heb steeds enorm medelijden met Kimberley omdat die zo veel doet/ moet doen en ik vind het sowieso erg sneu hoe alles vooral om Jordy lijkt te draaien, met die tatoeage ook. Anderzijds lijken ze het op zich best voor elkaar te hebben en ik vind die moeder toch ergens ook wel enorm sympathiek, volgens mij is het best een leuke vrouw. Ja, wel erg Amsterdams natuurlijk...

Dat andere gezin, die twee jongsten (afgezien van de baby) vind ik echt fantastisch en ik vind wel dat ze leuk met elkaar omgaan allemaal, maar die moeder komt zo ongeïnteresseerd over of zo en ik vind het wel zielig dat ze bijvoorbeeld nooit hun verjaardag vieren of meegaan op schoolreisje en zo.

En ik vind het vrij bizar dat ze gerust elke aflevering zeggen dat bijvoorbeeld moeder Deijs nóóit iets alleen met een van haar kinderen doet en dat ze dan alweer met Samantha naar een beautyresort gaat. Ik geloof best dat ze dat niet vaak doet en misschien dat het nu voor ze betaald wordt door het programma, maar ze heeft nu al drie keer zo'n behandeling gehad, steeds met Samantha
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 16:13
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Ooooh geweldig programma! Genoten gewoon
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 21:16
Verwijderd
Het was wel heel sterk Jordy 'en de andere kinderen' ja. Ik snap niet waarom ze dat kind zo luid en duidelijk verkiezen boven hun andere kinderen alleen maar omdat hij een downie is. Vooral van dat ene jongetje Jeffrey van vijf jaar kreeg ik sterk de indruk dat hij niet zoveel aandacht krijgt. Jordy voor en Jordy na.
En die vader vind ik zo'n lamlul. Zegt moeder Ingridt van te voren dat ze niet van plan is om iets te doen in het vakantiehuisje qua huishouden, kinderen helpen niet mee (omdat niemand dat vraagt aan ze) en in plaats dat die vader zijn kinderen het werk laat doen of gewoon zelf even zijn handjes laat wapperen, staat hij hoofdschuddend met zijn handen in z'n zakken te verkondigen 'tja, ze kan het toch niet laten he'
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 10:36
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik heb ook dubbele bij die behandeling van Jordy. Het halve huishouden loopt al met een tattoo van hem rond. Aan de ene kant wel super lief dat ze hem zo goed behandelen, kunnen veel culturen nog een voorbeeld aan nemen, maar het lijkt inderdaad of alles om hem draait. Met 14 personen in een 3 kamerflat in Amsterdam is 20 jaar lang dikke prima, totdat Jordy ineens in de tuin moet kunnen spelen. En die attitude van Ingridt dat de woningbouw wel even een huis voor ze moet regelen. Zelf verantwoording nemen mag best als je 12 kinders op de wereld hebt gezet.

En die Stefan is een Ajax-hooligan en dat andere ventje zit aan de dope. Maargoed, de rest lijkt wel goed terecht te komen.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 21:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik verwonder me ook steeds over Ingridt met dt
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Een Huis Vol is weer op tv!
Verwijderd
21 03-01-2017 15:25
Verhalen & Gedichten Een oneindig zwarte tunnel.. [VERVOLG]
-Melody-
10 14-06-2004 19:44
Psychologie Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.')
Lucky Duck
125 13-06-2004 08:35
Verhalen & Gedichten Het Huis der Geesten
AlopiA
1 20-10-2003 21:00
De Kantine Zinloos geweld of een zinloze held
anonieme_teddybeer
16 03-09-2003 17:15
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Een dag
proycon
4 01-12-2002 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.