Oud 14-11-2004, 14:06
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Zoals sommigen al gezien hebben (woensdagavond, 22.10,Net5), heeft Jamie Oliver weer een "nieuw" programma gestart.
Nieuw tussen aanhalingstekens omdat de opzet hetzelfde is, het enige wat verandert is is dat het in Amsterdam afpeelt.

Jamie Oliver is nu de producent en een andere chef-kok (ben zn naam vergeten ) gaat nu de uitdaging aan.
K zal t programma kort beschijven: Een chef-kok gaat de uitdaging aan om 15 jongeren, zonder werk, school en inkomsten op te leiden tot professioneel kok. Als dit allemaal goed gaat (wat vorig jaar niet het geval was, en wat het programma natuurlijk leuk maakt.. ) dan beginnen ze hun eigen restaurant, heel toepasselijk genaamd: Fifteen.

Ik heb de vorige keer ook gekeken en vond het een geweldig programma, en nu is het er weer.. joepie...
T verbaasde me dat er nog geen topic over gestart was, dus vandaar dat ik het maar doe...dus wat vinden jullie ervan..?
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2004, 14:08
Verwijderd
Ik wilde het wel even kijken, maar The Royal Tenenbaums was erop, en die was nog niet afgelopen toen Jamie's Kitchen Amsterdam begon. Dus ik heb het niet gezien.

Toen het er vorige keer op was heb ik er helemaal niks van gezien, en ik was nu wel benieuwd
Misschien komende woensdag dan
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 14:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb het vorig jaar gekeken en heb nu afgelopen keer weer gekeken. Ik verbaas me over sommige mensen die hun kans gewoon compleet verknallen door niet op te dagen enzo. Dan heb je toch één fantastische manier om je leven op rails te krijgen en dan pak je die niet met 2 handen aan... Maar ja, dat is ook weer de situatie waarin die jongeren zit. Net als dat meisje dat zwanger is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 14:49
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-11-2004 @ 14:42 :
Ik heb het vorig jaar gekeken en heb nu afgelopen keer weer gekeken. Ik verbaas me over sommige mensen die hun kans gewoon compleet verknallen door niet op te dagen enzo. Dan heb je toch één fantastische manier om je leven op rails te krijgen en dan pak je die niet met 2 handen aan... Maar ja, dat is ook weer de situatie waarin die jongeren zit. Net als dat meisje dat zwanger is
Ja idd...Gaat moeilijk, om uitjes te snijden als er een dikke toeterd in de weg zit, laat staan in een stressy keuken werken...nee gaat niet lukken..alleen vind ik dr wel gaaf
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 14:56
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 14-11-2004 @ 14:49 :
Ja idd...Gaat moeilijk, om uitjes te snijden als er een dikke toeterd in de weg zit, laat staan in een stressy keuken werken...nee gaat niet lukken..alleen vind ik dr wel gaaf
Maarja ze is nog maar 3 maanden op weg, dus die buik heeft ze nog niet, en als ze kok wordt kan ze haar kindje tenminste een goede financiële basis geven Ik zou het echt stom vinden als ze eruit gekickt wordt omdat ze zwanger is. Ik ben fan van haar

Gaat Jamie überhaupt nog wel 's 'polshoogte' nemen daar? Anders vind ik het stom dat het Jamies Kitchen heet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 15:45
Verwijderd
Nog niet gezien maar nu ik dit zo lees lijkt het me wel heel leuk
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 16:03
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Jules schreef op 14-11-2004 @ 14:56 :
Maarja ze is nog maar 3 maanden op weg, dus die buik heeft ze nog niet, en als ze kok wordt kan ze haar kindje tenminste een goede financiële basis geven Ik zou het echt stom vinden als ze eruit gekickt wordt omdat ze zwanger is. Ik ben fan van haar

Gaat Jamie überhaupt nog wel 's 'polshoogte' nemen daar? Anders vind ik het stom dat het Jamies Kitchen heet.
Ja zou t ook niet leuk vinden als ze weggaat, ze is echt cool..
Maarja volgens mij komt Jamie wel af en toe checken...was in eerste aflevering toch ook, of naja toen legde hij uit wat er allemaal ging gebeuren...tsja..euhm..weet t ook niet meer
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 16:16
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
vanavond om 7 uur de herhaling op net5, dacht ik. Ik heb het ook nog niet gezien, maar ga het vanavond wel opnemen .
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:01
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik heb het afgelopen woensdag voor het eerst gezien. (maar dat was geloof ik ook de eerste aflevering..?) Ik heb het vorig jaar niet gezien.. wist niet eens dat ze het toen gingen uitzenden. Ik dacht juist dat het nog moest komen. Maar tis wel een leuke programma.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 14-11-2004 @ 17:01 :
Ik heb het afgelopen woensdag voor het eerst gezien. (maar dat was geloof ik ook de eerste aflevering..?) Ik heb het vorig jaar niet gezien.. wist niet eens dat ze het toen gingen uitzenden. Ik dacht juist dat het nog moest komen. Maar tis wel een leuke programma.
Vorig jaar was de Engelse versie

Er zat bij die jongeren trouwens één meisje dat er heel netjes uit zag. Ik vroeg me echt af wat zij tussen al die kansarme jongeren deed...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 14-11-2004 @ 14:56 :
Maarja ze is nog maar 3 maanden op weg, dus die buik heeft ze nog niet, en als ze kok wordt kan ze haar kindje tenminste een goede financiële basis geven Ik zou het echt stom vinden als ze eruit gekickt wordt omdat ze zwanger is. Ik ben fan van haar
Volgens mij als ze gewoon goed is zijn ze dat ook niet van plan, zei die chefkok net.

Maar wat een zeer cool programma!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 19:57
PV
PV is offline
Heb het ook net gezien, wistikveel dat dat de herhaling was

Leuk programma ik hoop dat die ene bitch er uit vliegt, die van school af was getrapt en bij al haar baantjes was ontslagen vanwege haar houding, dat ze er niet tegen kan dat iemand 'boven' haar staat. Wat verwacht ze dan van dit programma, dat zij anderen mag gaan vertellen wat te doen? :/
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 14-11-2004 @ 19:57 :
Heb het ook net gezien, wistikveel dat dat de herhaling was

Leuk programma ik hoop dat die ene bitch er uit vliegt, die van school af was getrapt en bij al haar baantjes was ontslagen vanwege haar houding, dat ze er niet tegen kan dat iemand 'boven' haar staat. Wat verwacht ze dan van dit programma, dat zij anderen mag gaan vertellen wat te doen? :/
Ja, dat was inderdaad een muts die komt er toch nooit door zo?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 23:07
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
PV schreef op 14-11-2004 @ 19:57 :
die ene bitch
Ja idd.. hoezo probleemjongere
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 23:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Naja ik vind het wel grappig dat het met het uitschot van de maatschappij wordt gedaan.

Maar sommige bakken er echt niks van. Een tomaat op je bord toveren, hij doet het gvd nog voor ook.
Maar jah, ben benieuwd of het wat wordt , ga ik er solliciteren
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 23:33
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
de vorige uitzending heb ik gemist, maar ik ga woensdag wel kijken, ik vond jamie de vorige serie namelijk wel leuk.

het viel me toen idd ook al op hoe sommigen hun kansen zo konden verknallen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:31
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
PV schreef op 14-11-2004 @ 19:57 :
Heb het ook net gezien, wistikveel dat dat de herhaling was

Leuk programma ik hoop dat die ene bitch er uit vliegt, die van school af was getrapt en bij al haar baantjes was ontslagen vanwege haar houding, dat ze er niet tegen kan dat iemand 'boven' haar staat. Wat verwacht ze dan van dit programma, dat zij anderen mag gaan vertellen wat te doen? :/
ja, haha doe viel me ook al op.. "Ik heb al mijn andere baantjes verloren, omdat ik er niet tegen kan als andere mensen zeggen wat ik moet doen" tsja zo kom je er nooit.
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 22:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-11-2004 @ 17:14 :
Er zat bij die jongeren trouwens één meisje dat er heel netjes uit zag. Ik vroeg me echt af wat zij tussen al die kansarme jongeren deed...
de herhaling gezien: ze heet kimm.
en toen ze binnenkwam moest die jonge kok erg lachen (omdat ie haar een lekker ding vond waarschijnlijk). Is dat nog iemand opgevallen?

Ik vind het echt raar dat zo'n iemand tussen al die kansarme jongeren zit.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2004, 00:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oeh, het was leuk
Ik dacht al: vincent niet door?! Maar hij bleek bij die 3 te zitten die alsnog doorgingen.
En die Cindy kan ook weinig hebben zeg. Als ze het nu al niet meer ziet zitten... Dat zwangere meisje is tof. Ze is super stoer van buiten, maar heeft volgens mij maar een klein hartje
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:45
Verwijderd
ja die cindy is nog echt zo'n pubertje.

ben benieuwd wie het allemaal echt gaan halen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 18:45
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
PV schreef op 14-11-2004 @ 19:57 :
ik hoop dat die ene bitch er uit vliegt, die van school af was getrapt en bij al haar baantjes was ontslagen vanwege haar houding, dat ze er niet tegen kan dat iemand 'boven' haar staat. Wat verwacht ze dan van dit programma, dat zij anderen mag gaan vertellen wat te doen? :/
wie is dat dan?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 18:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 18-11-2004 @ 18:45 :
wie is dat dan?
Dat was een blond meisje. Ze viel gisteren af: zat bij de 12 mensen die niet door mochten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 18:57
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-11-2004 @ 18:52 :
Dat was een blond meisje. Ze viel gisteren af: zat bij de 12 mensen die niet door mochten.
oh die met die 2 knotjes en een piercing?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 12:39
Verwijderd
Ik heb het gezien woensdag, het was leuk
Maar er gaan dus geen mensen afvallen? Niet door middel van wegstemmen iig?
En dat zwangere meisje, zij kan het toch nooit tot het einde redden als ze halverwege moet bevallen?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 13:23
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
viel het jullie ook op dat dat zwangere meisje de hele tijd haar gezicht afveegt met haar bovenarm? superirritant
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2004, 16:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-11-2004 @ 12:39 :
Ik heb het gezien woensdag, het was leuk
Maar er gaan dus geen mensen afvallen? Niet door middel van wegstemmen iig?
En dat zwangere meisje, zij kan het toch nooit tot het einde redden als ze halverwege moet bevallen?
Er vallen geen mensen af door stemmen idd, maar vorig jaar bleek wel dat er alsnog wel mensen afvallen.
Er zijn mensen die gewoon niet op komen dagen, mensen die er achter komen dat het te zwaar is voor hen, of mensen die te slecht werk afleveren / dingen die niet mogen en daarom ontslagen worden.
Vergeet niet dat het allemaal probleemjongeren zijn en zij een andere mentaliteit hebben (ach, een keertje niet komen) en ook andere omstandigheden (bijv. oppas vinden voor je kind).

Ondanks dat mensen niet weggestemd kunnen worden was het vorig jaar erg leuk.
(of misschien wel júist daardoor. Zo krijgt iedereen tenminste een eerlijke kans)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 16:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 19-11-2004 @ 13:23 :
viel het jullie ook op dat dat zwangere meisje de hele tijd haar gezicht afveegt met haar bovenarm? superirritant
ja idd. viel me ook al op.
Nou ja, het is wel hygiënisch. Dan zit ze tenminste niet met haar handen aan d'r neus en mond en komt het niet in het eten terecht
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 21:08
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
erg slecht hoor, dat de eerste dag gelijk al iemand niet kwam opdagen. Maarja ze was ziek geloof ik, volgens mij had ze gewoon ontzettende kater
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 21:23
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Vind ik zonde.
Dag toekomst.
Maar jah, de bedrijven waar ze gaan zijn wel chill. Kon ik dat maar, is alleen zo ver weg steeds naar A'dam.

Ik vind die meid, weet niet hoe ze heet maar die met de zwarte haren, en meteen begon te snijden en zo, vind ik maar een wazige.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:01
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-11-2004 @ 21:23 :
Vind ik zonde.
Dag toekomst.
Maar jah, de bedrijven waar ze gaan zijn wel chill. Kon ik dat maar, is alleen zo ver weg steeds naar A'dam.

Ik vind die meid, weet niet hoe ze heet maar die met de zwarte haren, en meteen begon te snijden en zo, vind ik maar een wazige.
Cindy..is al meer over gezegd boven...nee ik denk niet dat ze het lang zal uithouden, of ze ontpopt zich tot meesterkokkin
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:22
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ze vind de eerste dag al zwaar wat moet dan wel niet met de rest van dat jaar.
Ik heb zelf ook een in groot horeca bedrijg gewerkt in de keuken, als leerling, en moet dus elk jaar een ander bedrijf,
Maar het valt allemaal reuze mee, het enige nadeel zijn de tijden.
Zo zwaar is het niet, af en toe 12 uur op een dag werken.
Zonder pauze, naja daar kies je voor. Horeca is harstikke leuk, lekker koken en zo. Lekker je fantasie laten gaan, maar jah dat moet je hebben.

Ik heb ook een tijdje in een dip gezeten, en me echt afgevraagd of ik dit wel wou. Naja, je sociale leven gaat er op achteruit, maar je leert een hele andere wereld kennen, nl de horeca wereld. Niks mis mee.
Ook al hoor je hele andere verhalen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:30
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-11-2004 @ 22:22 :
Ze vind de eerste dag al zwaar wat moet dan wel niet met de rest van dat jaar.
Ik heb zelf ook een in groot horeca bedrijg gewerkt in de keuken, als leerling, en moet dus elk jaar een ander bedrijf,
Maar het valt allemaal reuze mee, het enige nadeel zijn de tijden.
Zo zwaar is het niet, af en toe 12 uur op een dag werken.
Zonder pauze, naja daar kies je voor. Horeca is harstikke leuk, lekker koken en zo. Lekker je fantasie laten gaan, maar jah dat moet je hebben.

Ik heb ook een tijdje in een dip gezeten, en me echt afgevraagd of ik dit wel wou. Naja, je sociale leven gaat er op achteruit, maar je leert een hele andere wereld kennen, nl de horeca wereld. Niks mis mee.
Ook al hoor je hele andere verhalen.
wou -> wilde..
Mij lijkt het juist wel leuk koken enzo, doe t thuis daarom ook vaak...tsja wat haar betreft ze vind t zwaar omdat ze anders gewend is om nix te doen waarschijnljik

Hmm ik vind 12 uur op een dag werken, zonder pauze best veel! is logisch dat dan je sociale contacten achteruit gaan. Das wel minder
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 23:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-11-2004 @ 22:22 :
Ze vind de eerste dag al zwaar wat moet dan wel niet met de rest van dat jaar.
Ik heb zelf ook een in groot horeca bedrijg gewerkt in de keuken, als leerling, en moet dus elk jaar een ander bedrijf,
Maar het valt allemaal reuze mee, het enige nadeel zijn de tijden.
Zo zwaar is het niet, af en toe 12 uur op een dag werken.
Zonder pauze, naja daar kies je voor. Horeca is harstikke leuk, lekker koken en zo. Lekker je fantasie laten gaan, maar jah dat moet je hebben.
Maar vergeet niet dat bijna al deze jongeren niks gewend zijn qua werk en discipline. Dat zie je aan cindy: die vindt dit al zwaar. Tja, als je maanden/jaren niks doet (/kan doen) of je hebt nooit geleerd dat het belangrijk is om hard te werken, dan leer je ook nooit door te zetten.
Dus dat is allemaal flink wennen dan zo ineens.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 23:22
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-11-2004 @ 23:08 :
Maar vergeet niet dat bijna al deze jongeren niks gewend zijn qua werk en discipline. Dat zie je aan cindy: die vindt dit al zwaar. Tja, als je maanden/jaren niks doet (/kan doen) of je hebt nooit geleerd dat het belangrijk is om hard te werken, dan leer je ook nooit door te zetten.
Dus dat is allemaal flink wennen dan zo ineens.
Oke daar heb je gelijk in maar ik vind ook, waarom doen ze dan niks, het is je eigenschuld, jij moet zelf erachter gaan als je wat wilt gaan doen. Maar jah, dat kan ook helemaal aan je jeugd liggen, opvoeding en dergelijk. Ik moet maar blij zijn dat ik een probleemloze jeugd (tot nu toe dan) hebt gehad. Maar jah, toch vind ik zelf dat je zelf erveel aan kan doen. Ik zou gek worden als ik alleen maar thuis zat 24/7, zou ik compleet wegrotten. Maar jah

Citaat:
Rosalien schreef op 19-11-2004 @ 22:30 :
wou -> wilde..
Mij lijkt het juist wel leuk koken enzo, doe t thuis daarom ook vaak...tsja wat haar betreft ze vind t zwaar omdat ze anders gewend is om nix te doen waarschijnljik

Hmm ik vind 12 uur op een dag werken, zonder pauze best veel! is logisch dat dan je sociale contacten achteruit gaan. Das wel minder
Thuis kook je niet onder druk, op het werk moet je zoveel mogelijk doen in een paar uur. Nu heb ik het wel relax kleine keuken, klein bedrijfje 45 man maximaal . Vorig jaar was het anders, 3 zalen, buffeten, a la carte van hier tot tokio. En dan had je ook nog van die collegas, dat was minder, jij steeds je best doen, dus vooruit werken. Amuses en zo al klaar maken voor de dag erna ook al heb je vrij, kom je terug kan je weer van voor af aan beginnen. Naja Radio aan en knallen maar.

Je wend er aan om af en toe over te wekren, moest soms om 11 uur beginnen normaal om 2 klaar, maar soms stonden we onderbezet, dus dan kwam je een uur eerder, probeerde je alles af te krijgen, maar als het dan al half vier of 3 uur was had je niet veel zin om naar huis te gaan, ben je thuis half uurtje niks doen en dan weer terug. (5 weer beginnen).

En over je sociale contacten, daardoor denk ik ook dat veel mensen bij dat programma stoppen. Ze passne zeg maar niet daarin. Of ze moeten echt er achter staan, maar de tijd zal het leren. Je leert wel weer veel leuke nieuwe mensen. Mooie meiden werken er ook in de horeca das een voordeel .

Maar toch Ready Steady Cook op de bcc vind ik een leuker programma.
Naja de tijd zal het leren.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 23:27.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 00:26
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-11-2004 @ 23:22 :

Thuis kook je niet onder druk, op het werk moet je zoveel mogelijk doen in een paar uur.

Ja klopt, ik heb zelfs de tijd om dingen te laten aanbranden

En over je sociale contacten, daardoor denk ik ook dat veel mensen bij dat programma stoppen. Ze passen zeg maar niet daarin. Of ze moeten echt er achter staan, maar de tijd zal het leren. Je leert wel weer veel leuke nieuwe mensen. Mooie meiden werken er ook in de horeca das een voordeel .

Dan maar hopen voor de meiden dat er leuke obers zijn.
Maarja, die mensen hebben zolang niets te doen gehad, dat ze waarschijnlijk zeeen van tijd gehad hebben om nieuwe vrienden te leren kennen, tsja en als je dan gaat werken en je vrienden niet meer ziet...idd sommige zullen dat niet trekken


Maar toch Ready Steady Cook op de bcc vind ik een leuker programma.
Naja de tijd zal het leren.

Is dat niet dat programma waar 2 teams uit twee personen "tegen elkaar" moeten koken?
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 01:07
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 20-11-2004 @ 00:26 :

Dan maar hopen voor de meiden dat er leuke obers zijn.
Maarja, die mensen hebben zolang niets te doen gehad, dat ze waarschijnlijk zeeen van tijd gehad hebben om nieuwe vrienden te leren kennen, tsja en als je dan gaat werken en je vrienden niet meer ziet...idd sommige zullen dat niet trekken
Leuke koks

En dat zijn 2 vrouwen geloof ik meestal, met 2 engesle chefs, en dan binnen 20 minuten een 3 gangen menu inelkaar flansen met gewone producten. Leuk. Beetje chaotisch maar dat is juist leuk.

Hoe kan je dingen laten aanbraden dan? Alles op laag vuur zetten
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2004, 15:50
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik heb de tweede helft woensdag gemist omdat Vriend fijn voetbal ging kijken

Maar Matilda is nog steeds
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 20:08
Chérie
Avatar van Chérie
Chérie is offline
ik vind die zwangere juist stom, zo'n harde persoonlijkheid. zonde van haar plek, in haar plaats kan iemand die wel gewoon tot het eind kan doorzetten meedoen. als je zwanger bent moet je op een gegeven moment gewoon stoppen met werken en daarna zorgen voor het kind. raar hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 22:08
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Chérie schreef op 20-11-2004 @ 20:08 :
ik vind die zwangere juist stom, zo'n harde persoonlijkheid. zonde van haar plek, in haar plaats kan iemand die wel gewoon tot het eind kan doorzetten meedoen. als je zwanger bent moet je op een gegeven moment gewoon stoppen met werken en daarna zorgen voor het kind. raar hoor.
stoppen met werken om voor je kind te zorgen? wat is dat voor ouderwetse opvatting? ik neem aan dat ze gewoon recht heeft op zwangerschaps- en ouderschapsverlof... bovendien, hoe kun je voor een kind zorgen zonder inkomsten?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 22:25
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 20-11-2004 @ 22:08 :
stoppen met werken om voor je kind te zorgen? wat is dat voor ouderwetse opvatting? ik neem aan dat ze gewoon recht heeft op zwangerschaps- en ouderschapsverlof... bovendien, hoe kun je voor een kind zorgen zonder inkomsten?
bijstand
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 22:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chérie schreef op 20-11-2004 @ 20:08 :
ik vind die zwangere juist stom, zo'n harde persoonlijkheid. zonde van haar plek, in haar plaats kan iemand die wel gewoon tot het eind kan doorzetten meedoen. als je zwanger bent moet je op een gegeven moment gewoon stoppen met werken en daarna zorgen voor het kind. raar hoor.
Zie de reactie van Zus en Zo. Zij heeft het júist zo hard nodig. Hoe moet ze zonder inkomsten haar kind gaan onderhouden?

En zo hard is ze volgens mij niet. Vorige keer zei ze al: ik ben zo gelukkig dat ik bijna zou kunnen huilen. Volgens mij is ze hard van buiten maar heeft ze een heel klein hartje. Ook hoe je d'r zag lachen bij d'r echo. Echt mooi
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 01:10
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-11-2004 @ 22:26 :
Zie de reactie van Zus en Zo. Zij heeft het júist zo hard nodig. Hoe moet ze zonder inkomsten haar kind gaan onderhouden?

En zo hard is ze volgens mij niet. Vorige keer zei ze al: ik ben zo gelukkig dat ik bijna zou kunnen huilen. Volgens mij is ze hard van buiten maar heeft ze een heel klein hartje. Ook hoe je d'r zag lachen bij d'r echo. Echt mooi
Tis wel allemaal mooi en leuk en aardig.

Maar zou ze het vol kunnen houden?
want als ze uitgeteld is, en dan zwangerschaps verlof heeft, verliest ze weer een hoop en ligt ze achter op de rest.
Of ze moet wel een ongelofelijk talent hebben.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 11:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-11-2004 @ 01:10 :
Tis wel allemaal mooi en leuk en aardig.

Maar zou ze het vol kunnen houden?
want als ze uitgeteld is, en dan zwangerschaps verlof heeft, verliest ze weer een hoop en ligt ze achter op de rest.
Of ze moet wel een ongelofelijk talent hebben.
D'r is bij hen allemaal een grote kans dat ze d'r uitvliegen. Ze zijn allemaal niks gewend, dus het is voor iedereen zwaar.
Of ze het volhoudt weet ik niet, maar ik vind het super van de programmamakers dat ze haar die kans geven.
Ze leek trouwens wel een redelijke band te hebben met d'r moeder (die ging mee met de echo) dus dat is al positief voor evt. opvang. En verder lijkt het me wel een echte doorzetten. Ik hoop het tenminste.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 17:34
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-11-2004 @ 01:10 :
Tis wel allemaal mooi en leuk en aardig.

Maar zou ze het vol kunnen houden?
want als ze uitgeteld is, en dan zwangerschaps verlof heeft, verliest ze weer een hoop en ligt ze achter op de rest.
Of ze moet wel een ongelofelijk talent hebben.
Als ze met zwangerschapsverlof gaat heeft ze nog wel een aantal maanden meegedraait in de keuken, en heeft ze waarschijnlij kal een hoop geleerd. En ze zou na de geboorte van haar kind weer aan het werk kunnen, misschien ergens in een ander restaurant.
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:45
Verwijderd
Op zich leuk, alleen heeft dit natuurlijk bijna niks met jamie oliver te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 19:42
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Alex schreef op 21-11-2004 @ 18:45 :
Op zich leuk, alleen heeft dit natuurlijk bijna niks met jamie oliver te maken.
het is zijn concept... is dat niet genoeg?
moet hij soms alles achterlaten om een jaar in amsterdam te werken
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:54
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Alex schreef op 21-11-2004 @ 18:45 :
Op zich leuk, alleen heeft dit natuurlijk bijna niks met jamie oliver te maken.
Hij was degene die het programma vorig jaar bedacht heeft. Als hij het vorig jaar niet bedacht had, was het dit jaar dus niet naar Nederland gekomen.

Chef-Kok / presentator heet trouwens Bastiaan, voor alle duidelijkheid.
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:09
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
^^ en ^

EN het lijkt erop alsof 'ie zelf af en toe ook 's komt kijken. En that's good enough for me . Morgen weer
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jules schreef op 23-11-2004 @ 18:09 :
^^ en ^

EN het lijkt erop alsof 'ie zelf af en toe ook 's komt kijken. En that's good enough for me . Morgen weer
Ik hoop het wel ja. Maar vandaag zag ik in de Veronica gids een advertentie met

bastiaan = jamie

(oid). Dat zou dus inhouden dat bastiaan de gehele rol van jamie vervangt en dat jamie er niks mee te maken heeft.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:32
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-11-2004 @ 18:26 :
Ik hoop het wel ja. Maar vandaag zag ik in de Veronica gids een advertentie met

bastiaan = jamie

(oid). Dat zou dus inhouden dat bastiaan de gehele rol van jamie vervangt en dat jamie er niks mee te maken heeft.
Maarr hij had in de vorige (dacht ik) aflevering een videoboodschap waarin hij zei dat het eigenlijk de bedoeling was dat hij (Jamie) nu daar zou zijn, maar dat er iets tussen kwam en dat 'ie daarom maar een videoboodschap gestuurd had. Zoiets.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine 901 saaie topics! #901
Dark Phoenix
500 08-03-2010 02:14
Muziek new/nu-rave
Help Valentijn
14 26-11-2006 21:46
Films, TV & Radio The O.C. #7!
x-spekkie-x
500 04-08-2005 11:28
Films, TV & Radio Favoriete Programma(Nieuw)
Verwijderd
64 11-12-2004 17:34
Films, TV & Radio Favoriete Programma
Verwijderd
59 02-12-2004 14:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.