Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2005, 21:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 28-01-2005 @ 20:06 :
Ja idd. Dat wilde ik ook nog steeds zeggen.
Ik ook

Leuk als je steeds de geflipte zus moet spelen.
__________________
Hela världen är så underbar
Advertentie
Oud 28-01-2005, 21:54
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
haha, ik had m ook al door jah, wel verrot als je de hele tijd dezelfde rol krijgt....
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 29-01-2005, 01:04
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 26-01-2005 @ 22:03 :
Ja, en hij maakt er nog gelijk actie van ook

ja, ohmy, het gaat vast net enorm spannend worden in de laatste aflevering van t seizoen. hoe voorspelbaar
Oud 29-01-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 27-01-2005 @ 09:16 :
nee dat vond ik ook al, niet alleen zn haar, maar hij zag er veel ouder en ongezonder uit ofzo, ik weet niet precies wat t nou was
dat was precies wat ik bedoel... hij zag eruit alsof hij een jaar binnen was geweest in een kamer waar gerookt wordt, elke dag weer 24 uur per dag... nou jah miss overdrijf ik een beetje...
Oud 30-01-2005, 12:07
Verwijderd
Liz speelt toch Chloe, de zus van dr. lewis?

Ge-wel-dig was deze aflevering!! Heerlijk!
En ik vind het zoooo jammer dat het seizoen bijna afgelopen is

Jess was mooooooooi!
Jess <3

Lindsay is stom Huis en auto willen, Dean er voor laten werken, zelf alleen maar thuis zitten, en dan boos worden op Dean

En verder vond ik geloof ik alles leuk en geweldig wat hierboven ook al genoemd is

Luke met zn zelfhulpboeken.. en toen ie doorhad dat het Lorelai was

De courgettes

Ik kan niet wachten op
Spoiler


Oeh, het was echt geweldig
Oud 30-01-2005, 12:41
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 30-01-2005 @ 13:07 :


Lindsay is stom Huis en auto willen, Dean er voor laten werken, zelf alleen maar thuis zitten, en dan boos worden op Dean
ja wat een ontzettend stom wijf:
'whatever dean!'

zullen we haar inelkaar slaan
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 30-01-2005, 13:06
Verwijderd
Jess <33

Hij was echt anders dit keer
Oud 30-01-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
ItsSuuS schreef op 30-01-2005 @ 13:41 :
ja wat een ontzettend stom wijf:
'whatever dean!'

zullen we haar inelkaar slaan

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!

ze heeft gewoon echt niet door hoe dankbaar ze mag zijn met een jongen die zo veel voor haar doet! (ik zie ineens een grote gelijkenis met een situatie in mijn eigen leven... )
Oud 30-01-2005, 14:23
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 30-01-2005 @ 14:48 :
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!

ze heeft gewoon echt niet door hoe dankbaar ze mag zijn met een jongen die zo veel voor haar doet! (ik zie ineens een grote gelijkenis met een situatie in mijn eigen leven... )
idd jah!!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 30-01-2005, 14:39
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
dit gebeurt er komende dinsdag:
Spoiler
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 30-01-2005, 15:37
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Over de aflevering van aankomende dinsdag:
Spoiler
__________________
Wark!
Oud 31-01-2005, 22:33
heavinly
heavinly is offline
Ik was in de overtuiging dat 't vandaag dinsdag was. Jammer.
Maar morgen dus laatste? Of een-na-laatste?
Oud 31-01-2005, 22:35
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 30-01-2005 @ 13:07 :
Liz speelt toch Chloe, de zus van dr. lewis?
Ja! Dat was de opmerking die k kwijt was. Ik dacht nog, deze opmerking is dan weer een om alle series volledig aan elkaar te koppelen.

En in ER vandaag zat 'n vrouw uit That 70s Show en Friends. Compleeeeet.
Oud 31-01-2005, 22:37
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Morgen een-na-laatste..
__________________
Wark!
Oud 01-02-2005, 09:48
Verwijderd
ik ga de spoilers hierboven niet lezen omdat dat volgens mij over de hele aflevering van vanavond gaat, maar ik las op teletekst onder andere dat
Spoiler
Oud 01-02-2005, 11:32
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 31-01-2005 @ 23:37 :
Morgen een-na-laatste..

neeeee de een-na-laatste alweer??
I'm dying!
maarrr.. ik heb geen spoilers gelezen I love myself right now
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 01-02-2005, 14:40
Chérie
Avatar van Chérie
Chérie is offline
in de gids van volgende week staat altijd een overzichtje wat er die week erna op tv komt. ik dus gelijk gechecked of GG kwam, omdat ze met The O.C ook gewoon verder zijn gegaan. En ze gaan verder!! Er staat tenminste voor dinsdag over 2 weken GG in de programmering. En aangezien op zondag recente herhalingen zijn, lijkt het me geen herhaling.
Oud 01-02-2005, 14:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chérie schreef op 01-02-2005 @ 15:40 :
in de gids van volgende week staat altijd een overzichtje wat er die week erna op tv komt. ik dus gelijk gechecked of GG kwam, omdat ze met The O.C ook gewoon verder zijn gegaan. En ze gaan verder!! Er staat tenminste voor dinsdag over 2 weken GG in de programmering. En aangezien op zondag recente herhalingen zijn, lijkt het me geen herhaling.
omg
omg
omg
omg
omg

laat dat waar zijn!!!

Ik had bijna al geen zin in vanavond omdat ik wist dat het daarna nog maar één keer zou komen.

[/overdrijf modus]
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-02-2005, 16:10
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Chérie schreef op 01-02-2005 @ 15:40 :
in de gids van volgende week staat altijd een overzichtje wat er die week erna op tv komt. ik dus gelijk gechecked of GG kwam, omdat ze met The O.C ook gewoon verder zijn gegaan. En ze gaan verder!! Er staat tenminste voor dinsdag over 2 weken GG in de programmering. En aangezien op zondag recente herhalingen zijn, lijkt het me geen herhaling.
[Pessimistissche modus] Hmm misschien verplaatsen ze de herhalingen naar de dinsdag?

Nouja mij maakt het eigelijk niet zo veel uit want ik heb heel seizoen 5 tot nu toe toch op mn computer, maar ik leef even met de rest mee door te zeggen dat ik hoop dat ze met seizoen 5 doorgaan.
Oh en trouwens, van SatC gingen ze vorig jaar ook door met het laatste seizoen en toen zijn ze op de helft daarvan ergens gezomerstopt, vandaar dat het einde van de serie ook al zo snel kwam na de zomer.
Misschien doen ze dat bij GG ook?
Oud 01-02-2005, 16:42
Chérie
Avatar van Chérie
Chérie is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 01-02-2005 @ 17:10 :
[Pessimistissche modus] Hmm misschien verplaatsen ze de herhalingen naar de dinsdag?

Nouja mij maakt het eigelijk niet zo veel uit want ik heb heel seizoen 5 tot nu toe toch op mn computer, maar ik leef even met de rest mee door te zeggen dat ik hoop dat ze met seizoen 5 doorgaan.
Oh en trouwens, van SatC gingen ze vorig jaar ook door met het laatste seizoen en toen zijn ze op de helft daarvan ergens gezomerstopt, vandaar dat het einde van de serie ook al zo snel kwam na de zomer.
Misschien doen ze dat bij GG ook?
De herhalingen worden niet verplaatst, want bij de zondag zie ik ook gewoon nog GG staan En inderdaad, met SatC zijn ze ook gestopt midden in een seizoen. Het is misschien minder netjes om midden in een seizoen te stoppen en het later in het jaar weer af te maken, maar hoe meer GG, hoe beter natuurlijk
Oud 01-02-2005, 17:34
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Vanavond wordt leuk, volgens mij
__________________
I'll find you.
Oud 01-02-2005, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Chérie schreef op 01-02-2005 @ 15:40 :
in de gids van volgende week staat altijd een overzichtje wat er die week erna op tv komt. ik dus gelijk gechecked of GG kwam, omdat ze met The O.C ook gewoon verder zijn gegaan. En ze gaan verder!! Er staat tenminste voor dinsdag over 2 weken GG in de programmering. En aangezien op zondag recente herhalingen zijn, lijkt het me geen herhaling.
Mja, hoe zit dat dan met Everwood wat in Maart weer begint?

Raar hoor.
Oud 01-02-2005, 18:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chérie schreef op 01-02-2005 @ 15:40 :
in de gids van volgende week staat altijd een overzichtje wat er die week erna op tv komt. ik dus gelijk gechecked of GG kwam, omdat ze met The O.C ook gewoon verder zijn gegaan. En ze gaan verder!! Er staat tenminste voor dinsdag over 2 weken GG in de programmering. En aangezien op zondag recente herhalingen zijn, lijkt het me geen herhaling.
welke gids heb je eigenlijk?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-02-2005, 18:25
Chérie
Avatar van Chérie
Chérie is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-02-2005 @ 19:00 :
welke gids heb je eigenlijk?
Veronica Magazine
Oud 01-02-2005, 18:29
mando-diao
mando-diao is offline
Volgens mij gaan ze gewoon verder met GG en zenden ze ook Everwood uit; the OC stopt namelijk binnenkort
__________________
There's blood on your legs, I love you
Oud 01-02-2005, 18:50
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
mando-diao schreef op 01-02-2005 @ 19:29 :
Volgens mij gaan ze gewoon verder met GG en zenden ze ook Everwood uit; the OC stopt namelijk binnenkort

zin in vanaaf!!!
ik zag idd vandaag chloe in ER of te wel de moeder van jess in gg
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 01-02-2005, 18:58
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Chérie schreef op 01-02-2005 @ 15:40 :
in de gids van volgende week staat altijd een overzichtje wat er die week erna op tv komt. ik dus gelijk gechecked of GG kwam, omdat ze met The O.C ook gewoon verder zijn gegaan. En ze gaan verder!! Er staat tenminste voor dinsdag over 2 weken GG in de programmering. En aangezien op zondag recente herhalingen zijn, lijkt het me geen herhaling.
ja, maar Veronica magazine, daar staan nogal eens wat fouten in, doordat ie zo lang van tevoren al gedrukt wordt, dus t zou best wel eens kunnen dat het gewoon erin is gezet, maar dat het helemaal niet zo is...
maar ik hoop van wel natuurlijk!

*zin in vanaaf*
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 01-02-2005, 21:35
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
word die ene jongen haar nieuwe vriend??


Spoiler



verder vond ik het echt een leuke aflevering...


weer precies op het moment dat dean en rory samen zijn dat jess ook weer komt, nu denkt dean natuurlijk weer dat zij samen zijn....
__________________
Steady as the goes.....
Oud 01-02-2005, 21:37
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Yeah, leuke aflevering weer.

Luke was echt lief <3
Jess en Dean waren zielig.

En hoe Lorelai keek toen Luke dat bioscoopje voorstelde
__________________
I'll find you.
Oud 01-02-2005, 21:45
PV
PV is offline
Jess en Luke, zo lief op het eind
En Rory die duidelijk No zei en arme Dean inderdaad, maarja dan moet je maar niet trouwen.
Oud 02-02-2005, 12:21
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Rory moet gewoon een nieuwe liefde krijgen! Of met Dean.. (ik blijf de eeuwige Dean-fan)
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 02-02-2005, 12:25
heavinly
heavinly is offline
&$*(@#&(!.

Oke anders vergeet je het gewoon even.
Ik zat bij 'n vriendin, ze was jarig, maar ik ben het dus allemaal vergeten te kijken daardoor!

Wie wil me een samenvatting geven? Ik heb de bovenstaande spoilers allemaal wel gelezen (over gisteren), maar misschien iemand die 't nogmaals even wil uitschrijven?
Oud 02-02-2005, 12:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
waarom zegt ze nou nee?

stom stom stom!
zo lief hoe hij dat allemaal zei!

En Lorelai toen Luke haar uitvroeg. Geweldig!
Wel dapper trouwens, van Luke.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-02-2005, 12:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
@heavinly: Ik heb de spoilers niet gelezen, dus ik weet niet wat daar al in staat, maar hier een samenvatting:

Liz gaat trouwen: het is een hele gare bruiloft. Iedereen is gekleed in oude kledij en de gasten zijn allemaal niet helemaal 100 lijkt het wel. Luke en Lorelai bedenken tijdens de bruiloft allemaal zielige dingen om maar niet in lachen uit te barsten.

Lorelai ziet dat zelfhulpboek van Luke liggen in Jess tas. ze weet uiteraard niet dat het van Luke was en begint daarom tegen Luke te vertellen wat ze gezien heeft en dat het lachwekkend is om zo'n boek te gebruiken. Luke wordt boos en Lorelai snapt niet waarom. Later is het weer goed tussen Luke en Lorelai.

Rory wordt door Emily aan een jongen gekoppeld. Ze gaan met zijn vriendengroep uit, om te vieren dat het college jaar is afgelopen. De jongens drinken alleen maar en Rory verveelt zich. Ze wil naar huis, maar heeft geen geld voor een taxi. Daarom belt ze Dean. Ze is net gezellig aan het kletsen en snijdt een moeilijk onderwerp aan (problemen met Lindsay) als Jess binnenkomt (ze zijn inmiddels op Yale). Dean en Jess willen beiden met Rory spreken. Rory kiest en zegt dat Dean maar naar huis moet gaan. Hij loopt mokkend weg. Jess vertelt vervolgens dat hij z'n leven op orde heeft en dat hij nu wat te bieden heeft aan Rory. Hij vraagt haar mee te gaan. Rory vraagt waar naar toe, maar het maakt hem niet uit waar naar toe. Rory zegt heel vaak nee. Jess zegt dat ze alleen nee moet zeggen als ze echt niet meer verder met hem wil, want volgens hem wil zij dat wel. Rory zegt vervolgens heel hard en duidelijk 'nee'. Het is Jess duidelijk en hij loopt weg. Hij neemt nog wel even afscheid van Luke en bedankt hem voor alles. Hij vertelt hem dat hij waardeerde dat hij bij Luke terecht kon en dat hij alles terug zal betalen. Ook vraagt hij of hij nog eens bij Luke mag komen als er een keer iets is. Luke zegt dat ie altijd in de diner te vinden is.

Luke gaat na de bruiloft naar Lorelai. Hij zegt dat ie het gezellig vond en dat ze het nog een keer moeten doen. Lorelai vraagt of er nog een bruiloft komt dan en Luke zegt dat hij bedoelt: een keer naar de bioscoop bijvoorbeeld. Ze zetten een datum en Luke is blij en loopt tevreden weg. Lorelai kijkt nog even om en d'r mond valt open als ze beseft dat Luke d'r zojuist uit heeft gevraagd voor een date.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-02-2005, 13:42
heavinly
heavinly is offline
Ohwww damn. Ik had 't willen zien. Maar heel erg dankjewel. Die herhalingen lopen op zich niet heel erg achter geloof ik.
Oud 02-02-2005, 14:11
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
pff wat is het forum traag zeg, en de smileys werken niet

leuke aflevering gister!!!
wel zielig voor Jess dat Rory nee zei
Oud 02-02-2005, 14:17
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Had iemand in de gaten dat degene die Liz en TJ trouwde ook in seizoen 1 en 2 meedoet? Hihi echt komisch. Hij is die vent die met de town troubadour streed om het troubadour-schap en later was hij degene die groenten verkocht op het plein waardoor Taylor geen klanten meer had. Vond het wel grappig.
Verder uiteraard leuke aflevering.
En @ freakyfire:
Nee.
Oud 02-02-2005, 14:19
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 02-02-2005 @ 15:11 :
pff wat is het forum traag zeg, en de smileys werken niet

leuke aflevering gister!!!
wel zielig voor Jess dat Rory nee zei
Niks zielig.. Eerst loopt ie zomaar weg, daarna zegt ie dat ie van haar houdt en loopt weg. Ik vind 't wel oke van Rory .
Oud 02-02-2005, 14:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 02-02-2005 @ 15:11 :
pff wat is het forum traag zeg, en de smileys werken niet

leuke aflevering gister!!!
wel zielig voor Jess dat Rory nee zei
De oorzaak van het trage forum kun je op Beleiszaken lezen. Ik denk dat de smileys het daarom ook niet deden toen jij keek: dan kost het gewoon teveel load om ook die plaatjes (want dat zijn het) allemaal nog te laten zien.

En ik vond het ook zo zielig dat Rory nee zei
Jess bedoelde het echt goed. Ook hoe ie zei dat ie nou echt wat te bieden had enzo!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-02-2005, 14:30
Verwijderd
Luke <3

En hoe Rory zo standvast 'no' zei
Oud 02-02-2005, 14:33
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-02-2005 @ 15:29 :
De oorzaak van het trage forum kun je op Beleiszaken lezen. Ik denk dat de smileys het daarom ook niet deden toen jij keek: dan kost het gewoon teveel load om ook die plaatjes (want dat zijn het) allemaal nog te laten zien.

En ik vond het ook zo zielig dat Rory nee zei
Jess bedoelde het echt goed. Ook hoe ie zei dat ie nou echt wat te bieden had enzo!
ow okej, nu doet alles het weer gewoon
en luke is zo schattig hehe dat ie lorelai mee vraagt naar de film over anderhalve week, terwijl ze elkaar toch elke dag zien in zijn eigen zaak
wanneer gaan ze nou zoenennnnn
Oud 02-02-2005, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-02-2005 @ 15:30 :
Luke <3

En hoe Rory zo standvast 'no' zei
Zeggen? Ze gilde het zowat uit zeg, dat Jess haar nog durfde te vragen of dat was omdat ze hem echt niet meer wilde...

Rory had in dr appartement in Yale Franz Ferdinand opstaan
Oud 02-02-2005, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-02-2005 @ 15:39 :
Zeggen? Ze gilde het zowat uit zeg, dat Jess haar nog durfde te vragen of dat was omdat ze hem echt niet meer wilde...

Rory had in dr appartement in Yale Franz Ferdinand opstaan
Zo hard zei ze het toch niet? Ik gil harder Ik vond het wel goed, ik ben Jess nu zo zat. Hij heeft niet eens door wat hij van haar vraagt. Hij gaat eerst zomaar weg, zonder iets van zich te laten horen. Dan zegt hij ineens dat hij van d'r houdt, en hups, weer foetsie. En nu moet zij ineens met hem meegaan en haar hele leven over hoop gooien omdat hij er klaar voor is? Ik zou harder 'nee' hebben geschreeuwd.
Oud 02-02-2005, 14:47
Verwijderd
Ik vind het ook helemaal terecht dat Rory hem verrot schold () maar 'zeggen' is niet het woord hoor

Oh, en waarom pakte iedereen zijn spullen in Yale? Verhuist iedereen elk jaar naar een andere dorm ofzo?
Oud 02-02-2005, 14:48
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik heb het al weken niet gezien, tot gisteren. Wat een leuke aflevering: Die bruiloft was mooi en grappig. Luke en Lorelai die samen dansten. (zijn Jason en Lorelai uit elkaar?)
Lane en Mrs. Kim, dat was wel een grappig stukje maar ook heel lief.
Oud 02-02-2005, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-02-2005 @ 15:47 :

Oh, en waarom pakte iedereen zijn spullen in Yale? Verhuist iedereen elk jaar naar een andere dorm ofzo?
Volgens mij schuiven ze elk jaar door, en heb je dus een dorm voor eerstejaars en tweedejaars etc. Beetje raar omslachtig eigenlijk
Oud 02-02-2005, 14:58
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 02-02-2005 @ 15:48 :
Ik heb het al weken niet gezien, tot gisteren. Wat een leuke aflevering: Die bruiloft was mooi en grappig. Luke en Lorelai die samen dansten. (zijn Jason en Lorelai uit elkaar?: o)
Lane en Mrs. Kim, dat was wel een grappig stukje maar ook heel lief.
ja die zijn al een tijdje uit elkaar. Thank god want ik vond hem echt een kwal.
Oud 02-02-2005, 15:13
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Even iets anders:
Je kunt op www.dehoofdprijs.tv stemmen op programma's die volgens jij een Neerlandsche award verdienen. Gilmore Girls is genomineerd in de categorie Buitenland.
So let's vote for those girls
Komt Alexis/Lauren misschien de award ophalen
Oud 02-02-2005, 15:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-02-2005 @ 15:50 :
Volgens mij schuiven ze elk jaar door, en heb je dus een dorm voor eerstejaars en tweedejaars etc. Beetje raar omslachtig eigenlijk
Volgens mij doen ze dat in Nederland bij University College bijvoorbeeld ook. Er zijn verschillende groottes van kamers en op die manier is het eerlijk dat je niet 4 jaar lang een grote of 4 jaar lang een kleine kamer hebt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-02-2005, 15:23
heavinly
heavinly is offline
Gestemd.
Lekkere keus trouwens voor Nederlandse programma's.. Of hebben we alleen maar bagger?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gezocht: vrouwen die schepijs eten
Verwijderd
26 10-03-2009 09:32
Films, TV & Radio Veronica Mars #2
Carn
435 07-12-2008 10:06
Films, TV & Radio Veronica Mars
Niet Slaan
500 13-10-2006 18:40
Films, TV & Radio Jouw tv-week
Verwijderd
43 05-03-2005 17:50
Films, TV & Radio Gilmore Girls [3]
ikaruz
500 10-02-2004 19:52
Films, TV & Radio Everwood (serie, Net 5)
Iduna
481 01-04-2003 17:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.