Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2010, 22:58
Verwijderd
/
Advertentie
Oud 04-11-2010, 22:58
Verwijderd
Misschien werkt dit topic beter.

SEKS! TIETEN!
Oud 04-11-2010, 23:00
Verwijderd
retten tetten
Oud 04-11-2010, 23:03
Verwijderd
Het werkt nog niet echt he?
En ik heb verdorie dus wel echt de hik!
Oud 04-11-2010, 23:10
Verwijderd
Ik heb net middelbareschool en eerdere foto's met Medeia uitgewisseld per mail. ZO GAAF.\

Als ik de middelbare school nog een x mocht doen zou ik gelijk ja zeggen wat een tijd <3.
Oud 04-11-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net middelbareschool en eerdere foto's met Medeia uitgewisseld per mail. ZO GAAF.\

Als ik de middelbare school nog een x mocht doen zou ik gelijk ja zeggen wat een tijd <3.
toevallig ik bedacht me net allemaal wat ik anders zou doen als ik opnieuw 14 was.
Oud 04-11-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
toevallig ik bedacht me net allemaal wat ik anders zou doen als ik opnieuw 14 was.


ik zou niks anders doen. Ik heb de leukste jeugd gehad die een kind kan hebben. Nou ja, behalve dat mijn ouders gingen scheiden, maar daar zou ik toch niks aan kunnen veranderen
Oud 04-11-2010, 23:14
Verwijderd
Middelbare school was tof. Maar ik denk dat ik mijn basisschooltijd nog wel leuker vond
Oud 04-11-2010, 23:14
Verwijderd
Kijk hier zat ik in groep 7 en het was de laatste avond van de avondvierdaagse:

(foto is met webcam gemaakt want scannen is te veel gedoe)

Oud 04-11-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Kijk hier zat ik in groep 7 en het was de laatste avond van de avondvierdaagse:

(foto is met webcam gemaakt want scannen is te veel gedoe)

[afbeelding]
wat lief
Oud 04-11-2010, 23:15
Verwijderd
Hoe gaaf!

Ik heb echt een trauma overgehouden aan de Avondvierdaagse trouwens. Heb één keer meegedaan. en toen regende het de laatste avond heel erg hard en ik moest de hele route lang heel erg plassen en er was niemand die voor mij kwam kijken en allemaal kindjes om me heen werden overladen met bloemen en snoepzakken en ik kreeg helemaal niks [/boehoe]
Oud 04-11-2010, 23:16
Verwijderd
En op deze jongen ben ik ZO ONTZETTEND VERLIEFD geweest. Ik had alleen een foto van ons waar hij met zijn rug opstond, maar het is maandenlang mijn meest dierbare bezit geweest

*knip*

Laatst gewijzigd op 04-11-2010 om 23:31.
Oud 04-11-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Kijk hier zat ik in groep 7 en het was de laatste avond van de avondvierdaagse:

(foto is met webcam gemaakt want scannen is te veel gedoe)

[afbeelding]
Oud 04-11-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaaf!

Ik heb echt een trauma overgehouden aan de Avondvierdaagse trouwens. Heb één keer meegedaan. en toen regende het de laatste avond heel erg hard en ik moest de hele route lang heel erg plassen en er was niemand die voor mij kwam kijken en allemaal kindjes om me heen werden overladen met bloemen en snoepzakken en ik kreeg helemaal niks [/boehoe]
Aw *aait*
Oud 04-11-2010, 23:18
Verwijderd
Dat buideltasje ook op die avondvierdaagse foto ook <3 toen kon dat nog zonder gene.
Oud 04-11-2010, 23:19
Verwijderd
Haha, jaaa, buideltasjes. En sinaasappels omwikkeld in een zakdoek
Oud 04-11-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Haha, jaaa, buideltasjes. En sinaasappels omwikkeld in een zakdoek
Met een pepermunt in het midden

Of deden jullie dat niet? Laatst vertelde ik dat tegen 2 vriendinnetjes en 1 vond het heel raar en de ander zat van OMGGGGG JAAAAAA DAT WIL IK WEER!
Oud 04-11-2010, 23:20
Verwijderd
Die tweede foto is nog gaver. Ik moet eens een foto van mij opduikelen van het discofeestje in groep 5. Schuifelen met m'n beste vriendje van toen. Achter ons zie je allerlei 'stelletjes' innig in elkaar verstrengeld en wij hangen gierend van de lach een beetje om elkaars schouders.
Ads door Google
Oud 04-11-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Met een pepermunt in het midden

Of deden jullie dat niet? Laatst vertelde ik dat tegen 2 vriendinnetjes en 1 vond het heel raar en de ander zat van OMGGGGG JAAAAAA DAT WIL IK WEER!
Sinaasappels in een zakdoek met een pepermunt in het midden? Nee, nooit van gehoord en ook nooit gedaan
Oud 04-11-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Die tweede foto is nog gaver. Ik moet eens een foto van mij opduikelen van het discofeestje in groep 5. Schuifelen met m'n beste vriendje van toen. Achter ons zie je allerlei 'stelletjes' innig in elkaar verstrengeld en wij hangen gierend van de lach een beetje om elkaars schouders.
Oh wat gaaf <3 Opzoeken ja

Citaat:
Sinaasappels in een zakdoek met een pepermunt in het midden? Nee, nooit van gehoord en ook nooit gedaan
Wel sinaasappels in zakdoek?
Oud 04-11-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Met een pepermunt in het midden

Of deden jullie dat niet? Laatst vertelde ik dat tegen 2 vriendinnetjes en 1 vond het heel raar en de ander zat van OMGGGGG JAAAAAA DAT WIL IK WEER!
Sommigen deden dat idd. Ik niet, ik vond dat volgens mij vies.

Trouwens, als het bij ons keihard ging regenen werd de avond gewoon afgeblazen. Dus dan mochten we gewoon naar huis.
Oud 04-11-2010, 23:23
Verwijderd
Buideltasjes noemden wij altijd heuptasjes trouwens. En ik was er ook dol op!
En we moesten altijd fruit eten 's ochtends op school, maar ik wilde liever groenten dus ik kreeg altijd een tupperware-bakje met geschrapte worteltjes of schijfjes komkommer mee <3 En op woensdag een boterhamzakje met daarin één Evergreen-koek, want twee vond m'n moeder te veel
Oud 04-11-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Oh wat gaaf <3 Opzoeken ja



Wel sinaasappels in zakdoek?
Nope. Ook nooit van gehoord. Maar ik at ook nooit sinaasappels
Oud 04-11-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Sommigen deden dat idd. Ik niet, ik vond dat volgens mij vies.

Trouwens, als het bij ons keihard ging regenen werd de avond gewoon afgeblazen. Dus dan mochten we gewoon naar huis.
Oh in de achterhoek werd dan gewoon doorgebikkeld Door de modder door het maisveld, te gaaf
Oud 04-11-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Oh in de achterhoek werd dan gewoon doorgebikkeld Door de modder door het maisveld, te gaaf
Juh, hier in het Brabantse land ook.
Advertentie
Oud 04-11-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Buideltasjes noemden wij altijd heuptasjes trouwens. En ik was er ook dol op!
En we moesten altijd fruit eten 's ochtends op school, maar ik wilde liever groenten dus ik kreeg altijd een tupperware-bakje met geschrapte worteltjes of schijfjes komkommer mee <3 En op woensdag een boterhamzakje met daarin één Evergreen-koek, want twee vond m'n moeder te veel


Citaat:
Nope. Ook nooit van gehoord. Maar ik at ook nooit sinaasappels
wat een gemis in je leven! Dat was echt duizendlekker en gaaf <3. Sinaasappel doormidden, zakdoek erom en dan kon je 'm lekker uitsabbelen

Getver het klinkt te vies
Oud 04-11-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
geschrapte worteltjes of schijfjes komkommer mee
"Jullie zijn niet goed genoeg, hup, ga in Absinthes bakje!"
Oud 04-11-2010, 23:28
Verwijderd
En ook van die vieze bekers melk. Die dan al een hele ochtend in je tas zaten. En we slikten het allemaal
Oud 04-11-2010, 23:28
Verwijderd
mini maar, ik heb nog een foto van mijn brugklaspas op foto emmer staan

Oud 04-11-2010, 23:29
Verwijderd
Ik heb laatst al een hele partij fijne jeugdfoto's gepost. Maar die kwamen uit mijn eigen albums. De echt leuke staan helaas bij m'n moeder thuis...
Oud 04-11-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
En ook van die vieze bekers melk. Die dan al een hele ochtend in je tas zaten. En we slikten het allemaal
Ja iehw, en dan helemaal lauw

En vieze boterhammen die helemaal klef geworden waren. Zhe horror. Maar ik had zo'n hekel aan overblijven, vooral door slechte eetgewoontes van klasgenoten (ik heb nog steeds nachtmerries aan ene Nina, die broodjes pindakaas met haar mond wagenwijd open at), dat mijn papa 1x per week tussen de middag thuis kwam om met ons te lunchen, op donderdag en vrijdag was de oppas er, dus hoefde ik alleen op maandag over te blijven

En dinsdag was zo gaaf, dan ging papa voor ons knakworsten maken, of gebakken ei, of saucijzenbroodjes. Echt een feestje <3.
Oud 04-11-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
mini maar, ik heb nog een foto van mijn brugklaspas op foto emmer staan

[afbeelding]
Hahah wat gaaf zeg ik herken je nauwelijks!
Oud 04-11-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ja iehw, en dan helemaal lauw

En vieze boterhammen die helemaal klef geworden waren. Zhe horror. Maar ik had zo'n hekel aan overblijven, vooral door slechte eetgewoontes van klasgenoten (ik heb nog steeds nachtmerries aan ene Nina, die broodjes pindakaas met haar mond wagenwijd open at), dat mijn papa 1x per week tussen de middag thuis kwam om met ons te lunchen, op donderdag en vrijdag was de oppas er, dus hoefde ik alleen op maandag over te blijven

En dinsdag was zo gaaf, dan ging papa voor ons knakworsten maken, of gebakken ei, of saucijzenbroodjes. Echt een feestje <3.
Wij hadden een continurooster, dus altijd overblijven, maar dan wel al om half 3 uit. Vind dat wel een prima regeling eigenlijk, vooral omdat er vast zielige kindjes met ouders die altijd maar werken en zo zie je het verschil dus niet.
En dat kleffe brood inderdaad Toen ik naar de middelbare school ging werd ik ineens een kritische luncher, en toen belegde ik mijn brood op school enzo. Met speculaas En de laatste jaren leefde ik volgens mij van de cateringbroodjes (daar is het mis gegaan)
Oud 04-11-2010, 23:37
Verwijderd
Overblijven, dat heb ik geloof ik nog nooit hoeven doen
Oud 04-11-2010, 23:38
Verwijderd
Ha, mooi hoe die gadgetnerd in DWDD wordt gepwned door notabene Arie Boomsma en Matthijs van Nieuwkerk
Oud 04-11-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden een continurooster, dus altijd overblijven, maar dan wel al om half 3 uit. Vind dat wel een prima regeling eigenlijk, vooral omdat er vast zielige kindjes met ouders die altijd maar werken en zo zie je het verschil dus niet.
En dat kleffe brood inderdaad Toen ik naar de middelbare school ging werd ik ineens een kritische luncher, en toen belegde ik mijn brood op school enzo. Met speculaas En de laatste jaren leefde ik volgens mij van de cateringbroodjes (daar is het mis gegaan)
Ja dat is ook wel leuker, dan blijven je vriendjes en vriendinnetjes ook over enzo. Heel veel vriendinnetjes van mij op de basisschool hadden huisvrouw moeders en aten tussen de middag dus thuis. Maar goed, mijn ouders hebben het uiteindelijk dus ook zo gefixt dat ik maar 1x per week hoefde. Op de middelbare school hebben we een petitie gehad omdat we broodjes gezond wilden in de kantine, want er waren alleen saucijzenbroodjes en broodjes kroket enzo en als zelfbewuste lijnende tieners konden we dat natuurlijk niet aan. Toen hebben we ze gekregen. En toen aten we dus elke middag een dik belegde (witte) baguette met kaas, ham, ei, en nog meer shizzle. HEUL gezond
Ads door Google
Oud 04-11-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Hahah wat gaaf zeg ik herken je nauwelijks!
ja ik was een beetje bollig en wollig
Oud 04-11-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is ook wel leuker, dan blijven je vriendjes en vriendinnetjes ook over enzo. Heel veel vriendinnetjes van mij op de basisschool hadden huisvrouw moeders en aten tussen de middag dus thuis. Maar goed, mijn ouders hebben het uiteindelijk dus ook zo gefixt dat ik maar 1x per week hoefde. Op de middelbare school hebben we een petitie gehad omdat we broodjes gezond wilden in de kantine, want er waren alleen saucijzenbroodjes en broodjes kroket enzo en als zelfbewuste lijnende tieners konden we dat natuurlijk niet aan. Toen hebben we ze gekregen. En toen aten we dus elke middag een dik belegde (witte) baguette met kaas, ham, ei, en nog meer shizzle. HEUL gezond
Haha, ja, die dingen at ik dus ook. Broodjes 'gezond' met van die zure wortelrasp en augurkjes (die ik er altijd afhaalde)
Oud 04-11-2010, 23:50
Verwijderd
ik at heel braaf de boterhammetjes die mijn moeder voor me maakte
Oud 04-11-2010, 23:52
Verwijderd
Ja, op de basisschool nog wel, maar vanaf groep 7 ofzo maakte ik sowieso altijd al mijn eigen brood klaar.
Oud 04-11-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, op de basisschool nog wel, maar vanaf groep 7 ofzo maakte ik sowieso altijd al mijn eigen brood klaar.
ehhhh ja, dat ging bij mij iets langer door
Oud 04-11-2010, 23:53
Verwijderd
Ai ai ai...
Oud 04-11-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
ik at heel braaf de boterhammetjes die mijn moeder voor me maakte
Citaat:
ehhhh ja, dat ging bij mij iets langer door
Oud 05-11-2010, 00:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dat was weer 2,5ltr bier :/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-11-2010, 00:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
boem, dan maar 3!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-11-2010, 00:08
Verwijderd
Je oefent vast voor morgen?

Ik vond zeker dat nummer van The Cinematic Orchestra heel erg mooi trouwens
Oud 05-11-2010, 00:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ja mijn goede voornemen van "voor 1 uur slapen ivm feestje vrijdag" is gefailed

. Het werkte dus ;D
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-11-2010, 00:10
Verwijderd
Citaat:
ja mijn goede voornemen van "voor 1 uur slapen ivm feestje vrijdag" is gefailed

. Het werkte dus ;D
Same.

Nu wel bedtijd, morgen nog hard studeren en dan morgenavond oneindig veel bier
Oud 05-11-2010, 00:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nou ik had dus heel veel sixpacks gehaald maar de helft is nu al op morgen maar ff langs de super.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-11-2010, 00:11
Verwijderd
Oh Minke in het kader van zo weinig mogelijk soggen is het morgen wel een pleurisbende in mijn huis, waarschijnlijk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.