Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2005, 17:43
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ik heb het dus 2 weken geleden uitgemaakt met mijn vriendin omdat ze zei dat ze niet meer genoeg van me hield om verder te gaan en ik was daarom dus ontzettend boos op haar maar nu 2 weken later heb ik haar al weer paar keer gezien en mee gelachen en mja, ze zegt dat ze wel weer eens iets met me wil afspreken en ik zou dat ook niet zo erg vinden

probleem is dus dat ik nog steeds best veel voor haar voel maar het gaat gewoon niet als zij niet van me houdt en ik weet ook zeker dat ze nu ook niet van me houdt maar ik kan dus hele dag nergens anders aan denken dan aan haar en daarom kan ik me nergens op concentreren en dan besef ik dat het over is en dat ze me toch niet terug wil en dan wordt ik gewoon heeeeel depressief en heb ik nergens zin in, geen honger, praat ik met nietmand ik voel me dan gewoon kut...

ik mis haar dus best wel maar ik weet zeker dat zij me wel beetje mist als vriend maar meer niet en dat kan ik gewoon niet goed verwerken, soms denk ik van over tijdje heeft ze vast een andere vriend en dan zou ik echt heel jaloers worden want ik hield (misschien nog steeds) echt heel veel van haar ze was echt de perfecte vriendin maar het is dus allemaal over

dat wouw ik even kwijt want ik zit er al hele tijd mee in mn hoofd maar heb niemand om het tegen te vertellen
Advertentie
Oud 06-03-2005, 17:44
Verwijderd
ok
Oud 06-03-2005, 17:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dat is lullig voor je.

Maar je topictitel is onduidelijk (nou ja, gezien de inhoud van het verhaal klopt het wel) en aangezien er geen vraag is, kan je dit beter in het grote lucht je hart topic op psych posten. Wij kunnen namelijk niet zoveel met dit topic behalve zeggen hoe ontzettend zielig we het vinden.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-03-2005, 17:46
Donny must die
Donny must die is offline
moet je je hand uit je onderbroek halen
Oud 06-03-2005, 18:19
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
zoek een hobby, maak vrienden, ga wat doen met je leven. Het is te kort om je zolang kut te voelen
__________________
Lief zijn!
Oud 06-03-2005, 18:54
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Knuffel!
Oud 06-03-2005, 18:55
sanshine
sanshine is offline
tja.. rot voor je.
Oud 06-03-2005, 20:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Tja. 't Ligt beetje aan jezelf hé. Paar keer je goed amuseren en ontdekken dat er nog andere chicks zijn, kan wel deugd doen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 06-03-2005, 20:36
Verwijderd
Hey.. Wat rot zeg, maar ook hier komen niet echt reacties waar je wat aan zou kunnen hebben. Mocht je er nog een vraag aan willen verbinden dan moet je me pmen en dan kan ik m wel weer openen.
Sterkte..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Ik voel me alleen
HelterSkelter
3 23-02-2011 20:58
Psychologie Ik voel me kut
Noddy
6 26-01-2005 00:14
Liefde & Relatie Ik voel me gebruikt en aan de kant gezet...
duivelaartje
81 10-07-2004 10:15
Psychologie Ik voel me kut!
Sky Jewel
30 18-03-2004 12:44
Psychologie foute studiekeus: ik voel me kut
Tulpje6
4 16-03-2004 11:08
Liefde & Relatie ik voel me gewoon zoooo ontzettend kut...
Verwijderd
4 31-05-2002 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.