Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 11:17
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Hoi! Ik heb ff een vraagje over het ziekenfonds..

Ik werk als afwasser en achter de bar bij een restaurant. Ik werk ongeveer 1 keer per week, en dan ben ik op zaterdags meestal nog oproepbaar. Ik werk niet echt vast, de dagen die ik moet werken staan op een rooster vermeld. Mijn vraag was nu, moet ik apart in het ziekenfonds?
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 11:20
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Haha wat grappig dat ik net nu weer een keer hier kom kijken.
Ik werk bij de VGZ! Je moet minimaal iedere week arbeid verrichtten om ziekenfonds verzekerd te kunnen zijn en dat moet je kunnen aantonen, anders heb je er geen recht op.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:34
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Hmmz okej bedankt. Maar een collega van mij heeft het nl wel, en die werkt evenveel als mij . Maar ik vind het eigenlijk beter dat ik niet apart me hoef te verzekeren zeg maar, want ik ben al bij mn ouders in ziekenfonds verzekerd.

heb absoluut geen verstand van deze dingen
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 18:35
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Als je bij je ouders zit en toch verzekerd wordt krijg je zowiezo een eigen verzekering, dus daar ghoef je je geen zorgen om te maken. Verder heb ik er ook weinig verstand van
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:36
Mariebel
Mariebel is offline
Je moet in het ziekenfonds wanneer je een contract hebt wat geen 0-uren contract is. Dus wanneer volgens je contract elke week een minimaal aantal uren moet werken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat: