Oud 28-10-2004, 16:09
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik weet het nie meer.. ik wil graag jullie mening horen!
Een half jaar geleden leerde ik een jongen kennen! Maar door vakanties hadden we alleen nog maar sms contact! Dit verwaterde en ik ontmoette een andere jongen waar ik verkering mee kreeg... Toen zag ik hem weer en was meteen door de war! Ik was nog steeds verliefd ma heb er niets mee gedaan! Tot het na 2 maanden niet meer kon, ik heb het uitgemaakt met mn vriend.. Niet lang daarna hebben we weer gezoend!! Ik had hem daarna gesmst ma ik kreeg niet terug.. Toen ik hem weer tegen kwam, zei hij dat hij niet wist wat hij wou en dat hij daarom niets stuurde!!
Die avond hebben we toch nog gezoend en het was heel gezellig! Hij wou zelfs met me afspreken.. Ik heb gezegd dat ik niet kon, Hij heeft me daarna wel gesmst dat hij me leuk vond
Ik helemaal blij ma nu komt het echte probleem.. voordat hij met mij heeft gezoend die avond heeft hij mn vriendin proberen te versieren en gezegd dat hij mij niet leuk vond!! Wat is dit nu.. hoe moet ik dit oplossen... ????????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2004, 16:15
Verwijderd
Hoe en wat zou jij kunnen oplossen aan zijn gedrag? Niets. Dan rest slechts de situatie en die is gemakkelijk op te lossen: zoek een ander.

"Oh, ja, maar zo gemakkelijk ligt dat niet, Alluman, want ik vind hem zo leuk enzo en hij is zo aardig enzo en hij doet naar mij toch zo lief enzo". - Da's leuk, maar hij versiert je vriendin achter je rug om en vertelt dat hij jou niet leuk vindt. Dus: zoek een ander. Of ben je van mening dat jij een liegende kneus verdient, die je niet waardeert?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:15
Verwijderd
Als je al die keren dat er 'hem' staat even vervangt door A wanneer je naar jongen A verwijst, en door B als je naar B verwijst snap ik het misschien en kan ik er iets van zeggen.

Oh ja vergeet dat ook niet even in de introductie aan te geven wie A is en wie B.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:26
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
ik vind hem inderdaad heeeel leuk!! ik pik misschien wel te veel van hem... maja liefde zucht
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:28
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Denk dat hij gewoon wat leuks zocht.
En daarom eerst met je vriendin probeerde aan te pappen en toen dat niet lukte met jou.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:30
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 28-10-2004 @ 16:28 :
Denk dat hij gewoon wat leuks zocht.
En daarom eerst met je vriendin probeerde aan te pappen en toen dat niet lukte met jou.
inderdaad, het lijkt er meer op dat hij gewoon probeerde te scoren.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 15:18
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
je wordt geplayed op deze manier
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 23:14
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
als hij eerst tegen je vriendin zegt tijdens het versieren van haar dat hij jou niks vind en vervolgens beweerd jou geweldig te vinden, lijkt het mij dat hij niet helemaal te vertrouwen is. Hij houdt van het vrijgezellen leventje en grijpt zich aan elke meid vast die hij wil. Dat is normaal voor een jongen, en je kunt er best vrienden mee zijn. Maar jij hebt hem al duidelijk gemaakt dat je gek op hem bent en als hij je dat dan nog flikt, (dat doet hij dus) dan moet je gewoon beter weten en denken "het zou leuk geweest zijn, maar hij liegt me gewoon voor" en houd de eer aan jezelf!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 00:48
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
doe slim en verbreek het contact
doe niet als zoveel domme meisjes door hieraan te blijven hangen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 01:12
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
meisjes doen nooit "slim"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 10:31
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ditchen
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 10:54
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
laat je niet gebruiken...vraag het hem wat hij van je wil...
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 11:51
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
volgens mij gebruikt die gast jou alleen maar!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 18:17
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
tnx voor de reacties..
ik ga heb vanaaf denk wel zien tijdens uitgaan.. en dan gaak hem zo straal negeren .. en misschien ook nog mooi uitbekkeren.. haha.. kweet nu in ieder geval wel dat ik nooit met zoon jongen wat wil.. hoe wel hij leuk is maja.. het innerlijk is net zo belangrijk en da mist wat bij hem
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 19:05
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 30-10-2004 @ 18:17 :
tnx voor de reacties..
ik ga heb vanaaf denk wel zien tijdens uitgaan.. en dan gaak hem zo straal negeren .. en misschien ook nog mooi uitbekkeren.. haha.. kweet nu in ieder geval wel dat ik nooit met zoon jongen wat wil.. hoe wel hij leuk is maja.. het innerlijk is net zo belangrijk en da mist wat bij hem
er is wel een kans dat je als je hem ziet tog verliefd wordt......niet aan denken..tis een eikel
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat nu?
CheyKuil
1 09-11-2015 23:57
Liefde & Relatie Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu?
k@rlijn
22 05-05-2010 19:23
Liefde & Relatie wat nu?
sweetshorty19
9 14-04-2006 09:35
Liefde & Relatie [verliefd] Wat nu?
Rerisen Phoenix
14 03-10-2003 08:40
Liefde & Relatie wat nu? please help
Verwijderd
2 07-06-2002 15:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.