Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 23:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-10-2004 @ 23:13 :
Ajax speelde een leuke 33min.
Man man man wat was de rest van de wedstrijd beroerd zeg.. Ze hadden deze ploeg met 6-0 kunnen afmaken als ze net zo bleven spelen als de eerste helft.
ik zat tussen t geel en blauw daar werd tenminste gezongen en geschreeuwd tot het einde aan toe, jee wat was de rest van het stadion oorverdovend stil

jammer hoor

en wat betreft het voetbal: het was belabberd. ajax kan veeeeel beter en achja maccabi tel aviv... hun basketbal team is beter
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Oud 20-10-2004, 17:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou bij Ajax de eerste helft een groot verschil met Heerenveen thuis zaterdag. Mja, goede stap in de richting van UEFA Cup.
PSV moet toch minstens 4 punten in de twee ontmoetingen tegen Rosenborg kunnen halen, maar goed, die ploeg moet je ook niet onderschatten...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-10-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-10-2004 @ 18:55 :
Nou bij Ajax de eerste helft een groot verschil met Heerenveen thuis zaterdag. Mja, goede stap in de richting van UEFA Cup.
PSV moet toch minstens 4 punten in de twee ontmoetingen tegen Rosenborg kunnen halen, maar goed, die ploeg moet je ook niet onderschatten...
en nu nog die andere wedstrijd..

PSV speelde gister (vooral) eerste helft
Oud 21-10-2004, 16:14
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gelukkig heeft PSV gewonnen, Ajax ook kunnen ze nog door in de Uefa cup want ze zitten gewoon in een te zware poule verliezen van Juventus is geen schande van Bayern ook niet, uitgezonderd van de laatste keer.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 21-10-2004, 16:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Rosenborg uit winnen, dan zou je toch thuis ook wel moeten kunnen winnen. In de veronderstelling dat PSV thuis van Arsenal verliest (maar goed, kan ook anders gaan, kijk naar gister bij Panathinaikos) denk ik: winnen thuis van Rosenborg en uit bij Panathinaikos niet verliezen en dan ben je er. Ook al ben je natuurlijk ook afhankelijk nog wat Panathinaikos doet tegen Arsenal en Rosenborg. Maja, er kan zo veel, maar PSV staat er goed voor. Moet te halen zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-11-2004, 08:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ajax, stelletje sukkels. Uit tegen juve zou je eventueel kunnen winnen, omdat er voor hun niets meer op het spel staat, maar dan nog denk ik dat juve met een B-elftal veel te sterk is voor ajax. Tegen Bayern verlies je gewoon.

Maccabi zou nou wel eens een puntje kunnen halen ergens, zelfde verhaal als ajax, maar de laatste wedstrijd tegen juve biedt nog wel perspectief. Ajax dus waarschijnlijk geen europees meer dit jaar en da's misschien maar goed ook. Kunnen ze zich een beetje herstellen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 08:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gatara schreef op 20-10-2004 @ 00:24 :
ik zat tussen t geel en blauw daar werd tenminste gezongen en geschreeuwd tot het einde aan toe, jee wat was de rest van het stadion oorverdovend stil

jammer hoor
Vertel eens iets nieuws, da's altijd zo in de arena...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 10:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
He Ajax is het niet waard om het over te hebben. Van The Man scoort 4x! heeft nu in 46 CL-duels 41 keer gescoord. Fenomenaal
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-11-2004, 12:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 04-11-2004 @ 11:34 :
He Ajax is het niet waard om het over te hebben. Van The Man scoort 4x! heeft nu in 46 CL-duels 41 keer gescoord. Fenomenaal
1 Penalty, 1 enorme verdedigersfout en 1 buitenspelgoal. Ik zeg niet dat het niet knap is, maar om hem nou daarom de hemel in te prijzen... Overigens is hij natuurlijk wel de beste killer die europa op dit moment kent.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 14:04
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-11-2004 @ 13:49 :
1 Penalty, 1 enorme verdedigersfout en 1 buitenspelgoal. Ik zeg niet dat het niet knap is, maar om hem nou daarom de hemel in te prijzen... Overigens is hij natuurlijk wel de beste killer die europa op dit moment kent.
op gisteren na
makaay
Oud 04-11-2004, 14:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
professor2 schreef op 04-11-2004 @ 15:04 :
op gisteren na
makaay
Nou jah, killen deed hij wel, zie ik makaay niet doen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 15:21
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-11-2004 @ 13:49 :
1 Penalty, 1 enorme verdedigersfout en 1 buitenspelgoal. Ik zeg niet dat het niet knap is, maar om hem nou daarom de hemel in te prijzen... Overigens is hij natuurlijk wel de beste killer die europa op dit moment kent.
Een 'normale' spits had er in deze wedstrijd geen 4 gemaakt. De goals lijken allemaal even simpel maar hij anticipeert zo goed op de bal en de tegenstander dat hij altijd op de goede plek staat. Dat maakt hem zo goed
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-11-2004, 16:57
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 04-11-2004 @ 16:21 :
Een 'normale' spits had er in deze wedstrijd geen 4 gemaakt. De goals lijken allemaal even simpel maar hij anticipeert zo goed op de bal en de tegenstander dat hij altijd op de goede plek staat. Dat maakt hem zo goed
IDD.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 04-11-2004, 17:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
PSV: gewoon netjes tegen Rosenborg. Eerste helft prima, tweede helft minder, maar onder grote druk hebben ze niet gestaan. De tweede ronde binnen handbereik, zelf alles in eigen hand. Alleen Arsenal helpt hun weinig.

Ajax: wat een wanvertoning tegen FC Bal op het dak. Al kun je die naam de laatste weken beter aan Ajax toeschrijven, want de nederlaag was verdiend. Ajax heeft 60 minuten lang geen vuist kunnen maken. Zoals Youri Mulder het zei: "Het is over." Zo denk ik er op dit moment ook over. Ik vrees zelfs dat ze UEFA Cup niet meer halen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-11-2004, 18:50
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-08-2004 @ 23:12 :
*heeft het gevoel dat ajax in de halve finale komt*
*heeft het gevoel dat psv in de 2e ronde komt*
mmm, qua PSV zit ik er wel goed bij, maar Ajax is hopeloos.....

Maargoed, toen ik dit zei zat Zlatan nog bij Ajax, en was Ajax nog niet begonnen met de 'wanprestatie-reeks'.

Jammer, want ik ben voor elke nederlandse club in Europa.
I.i.g. goed dat PSV vóór een Griekse club gaat eindigen waardoor 'we' weer gaan stijgen op die FIFA/UEFA-lijst.

Nu de UEFA-Cup clubs nog!
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 04-11-2004, 21:17
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-11-2004 @ 18:49 :

Ajax: wat een wanvertoning tegen FC Bal op het dak. Al kun je die naam de laatste weken beter aan Ajax toeschrijven, want de nederlaag was verdiend. Ajax heeft 60 minuten lang geen vuist kunnen maken. Zoals Youri Mulder het zei: "Het is over." Zo denk ik er op dit moment ook over. Ik vrees zelfs dat ze UEFA Cup niet meer halen.
zowel ajax als maccabi krijgen nog Juventus als Bayern nog als tegenstander.

ik denk niet dat Juve en Bayern zich niet laten verrassen en dus beiden zulle winnen tegen zowel ajax als maccabi.

dan eindigen maccabi en ajax gelijk en telt het onderlinge resultaat dat in voordeel van ajax is

verder valt er nix over ajax te zeggen, et is gewoon even kut.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu

Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 21:22.
Oud 04-11-2004, 21:34
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Als Juventus haar 2de elftal naar tel aviv stuurt en Maccabi er een puntje uit haalt dan is ajax er aan voor de moeite.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 05-11-2004, 09:58
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Weet niet of het al gepost is, maar wat werd De Jong op een heerlijke manier het bos ingestuurd door die donkere jongen aan de linkerkant van het veld (vanuit het camarastandpunt).

En wat had Zlatan een 'prachtige' actie in huis. (waren er nog mensen die hem beter vinden dan Kuyt?)
Nee niet om hem de kont in te kruipen, maar wat heeft Ajax die gozer makkelijk laten gaan....

AZ héél netjes. Vorig jaar speelde Utrecht ook tegen die Fransen en achte ik ze kansloos, met AZ had ik een beetje hetzelfde, maar die hebben het heel goed gedaan.

Erg jammer van Utrecht die zijn uitgespeeld. Twente had het ze zeker niet beter na gedaan. Jammer dat Utrecht in Europa niet laat zien, wat ze in het begin van het seizoen lieten zien, maar ze zitten gewoon in een te sterke poule.

Feyenoord zal wel gewoon doorbekeren, wat heel goed is natuurlijk, niet moeilijk doen over slecht spel, gewoon een punt pakken bij die gasten en klaar!

Nouja voor Heerenveen gaat het allemaal wat 'gek' met die eerste tegenstander die ze helemaal van de mat spelen, om vervolgens naar Portugal te moeten.(die eerste lui zitten dan wel niet bij hun in de poule, maar het is voor hun toch een beetje gek, ze komen altijd als laatste aan bod van de nederlandse ploegen, wat jammer is).
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-11-2004, 11:51
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Utrecht was vorig jaar ook niet helemaal kansloos tegen Auxerre thuis een 0-0 uit kregen ze enorm veel kansen maar viel alles met geluk aan de andere kant 5-0
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 05-11-2004, 11:57
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
oké 5-0 scorebordjournalistiek.......

maar als je eerlijk bent, zijn die fransen gewoon veel verder dan het utrecht van vorig jaar...

en az lijkt nu gewoon een stukje verder...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-11-2004, 12:25
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Maar de Fransen zijn wel Cisse en nog wat spelers kwijt geraakt, de overwinning was goed maar ik vind Auxerre niet echt een topploeg.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 05-11-2004, 12:47
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-11-2004 @ 13:25 :
Maar de Fransen zijn wel Cisse en nog wat spelers kwijt geraakt, de overwinning was goed maar ik vind Auxerre niet echt een topploeg.
Absoluut waar, vorig jaar met spelers als Mexes, Boumsong, Kapo en Cissé was de ploeg gewoon stukken sterker maar dit seizoen doen ze het toch weer aardig in de competitie en het is zeker geen minder team dan AZ. Topprestatie
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-11-2004, 12:47
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
het is i.d.d. geen europese topploeg, eerder een subtopper.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-11-2004, 17:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 04-11-2004 @ 22:17 :
zowel ajax als maccabi krijgen nog Juventus als Bayern nog als tegenstander.

ik denk niet dat Juve en Bayern zich niet laten verrassen en dus beiden zulle winnen tegen zowel ajax als maccabi.

dan eindigen maccabi en ajax gelijk en telt het onderlinge resultaat dat in voordeel van ajax is

verder valt er nix over ajax te zeggen, et is gewoon even kut.
Mja, Juve is eigenlijk nu al door, maar als die de laatste wedstrijd uit tegen Maccabi dat MOET winnen een tweede elftal het veld in stuurt, waarom dan niet he. Maja datzelfde kun je over Bayern zeggen als die over 2 weken tegen Maccabi winnen.
Maar van de andere kant heb je wel gelijk: als ze in punten gelijk eindigen dan is Ajax alsnog door. Maar in deze vorm zie ik Ajax geen punten pakken tegen Bayern en Juve. Zelfs niet als ze een B-elftal het veld in sturen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-11-2004, 09:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 04-11-2004 @ 16:21 :
Een 'normale' spits had er in deze wedstrijd geen 4 gemaakt. De goals lijken allemaal even simpel maar hij anticipeert zo goed op de bal en de tegenstander dat hij altijd op de goede plek staat. Dat maakt hem zo goed
Maar dat wisten we al jaren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-11-2004, 09:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 05-11-2004 @ 12:57 :
en az lijkt nu gewoon een stukje verder...
Lijkt? Vantevoren zei ik nog dat ik het heel slecht zou vinden als ze van auxerre zouden verliezen. Je ziet tegenwoordig dat teveel clubs veel te ver opkijken naar de zogenaamd grotere clubs in europa, daar verlies je punten op!

Auxerre stelt dit jaar niet zo heel erg veel voor en AZ is gewoon heel erg sterk op dit moment.

PSV die "slechts" met 1 - 0 verliest van Arsenal en daar blij om is, belachelijk! Ronduit belachelijk, een gelijkspel of een uitdoelpunt en daar redelijk tevreden over zijn, okee, maar blij zijn met een gematigd verlies kan gewoon niet.

Nederlandse clubs moeten gewoon wat meer lef tonen in Europa, anders haal je nooit meer resultaat. We hebben te weinig kwaliteit rondlopen bij de clubs, maar als je ziet hoe bijvoorbeeld het Grieks nationaal elftal het EK wint, dat doen ze ook niet met kwaliteit, dat doen ze met collectieve stootkracht en zo horen wij op dit moment ook te spelen. Zeker PSV, Utrecht en AZ op dit moment.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-11-2004, 10:58
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
ik kan een heel eind met je meegaan(het klopt i.d.d. dat veel NL-se clubs opkijken tegen andere europese ploegen), maar PSV mag met 1-0 bij Arsenal de handen dicht knijpen, ze kunnen daar wel gaan aanvallen en het spel proberen te maken, maar dan wordt je helemaal zoek gespeeld, dat zag je wel bij Bayern - Ajax.

Arsenal heeft en B-team dat in Nederland met gemak voor het kampioenschap zou kunnen spelen, en als PSV dan tegen het A-team aantreedt, met Bergkamp, Henry, Vieira, Lauren, Cole, Reyes, Pires noem ze allemaal maar op dan moet je dus gewoon tevreden zijn met 1-0. PSV speelt dit seizoen heel zakelijk, en dat hebben ze daar ook gedaan. PSV kon kiezen, aanvallend spelen en 9vd 10 keer dik verliezen, of gematigd en ietwat terughoudend beginnen om zo het maximale (een 0-0) eruit te halen. En dan is het jammer dat Cocu daar een foutje maakt dat op het hoogste niveau wordt afgestraft.

en met de zin, AZ lijkt verder, doe ik AZ i.d.d. te kort.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 06-11-2004, 16:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Arsenal is een engelse club. Dodelijk gevaarlijk natuurlijk, ben ik met je eens. Daarnaast heeft Arsenal iets wat vrijwel geen enkele andere engelse club heeft, kwaliteit. Daarom ben ik het met je eens als je zegt dat PSV de mindere club is.

Maar de mindere club zijn betekent niet dat je geen spel hoeft te proberen te maken of dat je achter de bal moet gaan spelen. Het zou juist een reden moeten zijn om je extra in te zetten en te proberen dat dure puntje eruit te slepen. Als je zo speelt in londen, ga je ook zo spelen in eindhoven, lijkt me en dan maakt onderling resultaat dus geen ruk uit, kun je beter gaan voor minstens dat uitdoelpuntje uit en de overwinning thuis.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-11-2004, 18:10
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik ben het eens met Gimme more beer. Rosenborg en Pana kunnen toch ook punten halen tegen Arsenal. Ook in Engeland zelfs. Angst of opkijken naar de tegenstander vind ik zoiets doms.

Daar haalt de top 3 in Nederland ook veel punten mee, bijvoorbeeld Nec had afgelopen weekend gewoon de 3 punten kunnen meenemen uit Amsterdam want ik had het idee dat ze pas het laatste halfuur doorhadden dat er meer te halen was dan een pak slaag.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 06-11-2004, 18:28
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Je moet i.d.d. niet opkijken tegen je tegenstander, maar je moet ook niet proberen op werklust tegen arsenal een puntje te halen of een uitgoal te scoren. Kwalitatief zijn ze dermate goed dat je d.m.v. werken nooi van ze zult winnen.
Enkel de onderschatting van hun kant, kan in het voordeel van PSV werken.

Wanneer je het een wedstrijd laat worden, verlies je omdat je de mindere ploeg bent (dat wil natuurlijk niet zeggen dat je altijd wint, als je de betere ploeg bent). Maar als het er op aankomt hebben ze dermate veel ervaring, kwaliteit en techniek in huis dat ze van je winnen.
Wat ik probeer te zeggen is dat je juist met 10 man achter de bal moet spelen en moet proberen een countertje te voorzeren.
Zakelijk kun je een puntje stelen, niet door daar te gaan voetballen. Waarom je verdedigend moet spelen: als je de aanval kiest ben je na een uur spelen op en tikken ze je daarna weg. Ik denk niet dat het iets met angst heeft uit te staan, meer iets met realiteit.

Er zijn natuurlijk genoeg verhalen te noemen over kleinduimpje die het van de reus won.

Maargoed we verschillen van inzicht, maakt niet uit, dat is het mooie van voetbal je kunt er op 10-tallen manieren naar kijken en 100-den opvattingen over hebben.

Tot slot denk ik niet dat NEC niet won bij Ajax omdat ze tegen Ajax opkeken, maar omdat ze net niet goed genoeg omsprongen met de kansen en omdat het geluk niet aan hun kant was.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 06-11-2004, 21:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 06-11-2004 @ 19:28 :
Tot slot denk ik niet dat NEC niet won bij Ajax omdat ze tegen Ajax opkeken, maar omdat ze net niet goed genoeg omsprongen met de kansen en omdat het geluk niet aan hun kant was.
Ik heb het niet eens over NEC, eigenlijk, maar ook bij NEC geldt het gewoon. NEC kan veel scherper zijn (denneboom en boutahar zijn echt heel doelgericht), maar wordt in de arena al jarenlang te snel zenuwachtig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-11-2004, 22:31
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
van NEC was voor vreselijke fout
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 07-11-2004, 09:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 06-11-2004 @ 23:31 :
van NEC was voor vreselijke fout
Okee

Dan reageer ik even op de rest van je verhaal, was ik gisteren te lam voor. Ik vind dat je juist risico moet nemen, hopen dat je ze eens een keer treft in minder goede doen en je kansen pakken. Of je nou met 1-0 of met 5-0 op je bek gaat, je hebt verloren. Je hebt gelijk dat als ze heel sterk op je overkomen je in de verdediging moet schieten, proberen ze af te houden en je counter te pakken.

Maar vantevoren zeggen dat je "het verlies klein probeert te houden" of na afloop per definitie "blij zijn met slechts een 1-0 verlies", dat kan niet, dan vind ik een club niet ambitieus genoeg.

PSV heeft op dit moment een beter team dan ajax en ajax zou volgens de meesten een paar maanden terug mee moeten in de champions league, dan mag je toch op z'n minst verwachten dat PSV dat ook probeert? En nogmaals, Arsenal is een klasse apart, aangezien het eigenlijk de enige club in engeland is die met mooi en kwalitatief goed voetbal wedstrijden wint. Maar om nou meteen te gaan roepen dat arsenal de reus zou zijn en PSV het kleine duimpje, dat is gewoon bullshit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-11-2004, 12:12
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
PSV moet in mijn ogen juist geen risico’s nemen bij Arsenal-uit.

Ze hebben een trauma dat ze al jaren achtervolgd. Ze halen namelijk nooit de 2e ronde van de CL. Die willen ze nu een keertje wel halen. Daarom moeten ze denk ik juist zakelijk spelen en de risico’s beperken.

Het verlies klein houden is misschien i.d.d. een laffe houding en niet netjes tegenover je meegereisde supporters, oke. Helaas was het wel de realiteit.

Verder denk ik dat de vergelijking klein duimpje en de reus zeker wél opgaat.
Henry en Bergkamp zijn namelijk reuzen als het gaat om Europees-topvoetbal, Beasley en Sibon zijn klein-duimpje. Ik zal Bommel geen klein-duimpje noemen, maar spelers als Park en Vogel zijn ‘klein’ t.ov. Vieira en Pires. Verder kun je Lee als back een kleintje noemen t.o.v. b.v een Cole die bij Arsenal op de back plaats staat. Maargoed misschien doe ik PSV te kort als ik ze klein-duimpje noem(Bommel, Cocu, Bouma en Alex voegen veel toe en kunnen het hoogste niveau ook wel aan), maar ze moeten zich natuurlijk ook geen illusies maken als ze te gast zijn op Highbury.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 07-11-2004, 12:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dan zijn we het dus absoluut niet eens...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-11-2004, 12:22
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-11-2004 @ 13:20 :
Dan zijn we het dus absoluut niet eens...
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 07-11-2004, 12:55
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-11-2004 @ 13:12 :
PSV moet in mijn ogen juist geen risico’s nemen bij Arsenal-uit.

Ze hebben een trauma dat ze al jaren achtervolgd. Ze halen namelijk nooit de 2e ronde van de CL. Die willen ze nu een keertje wel halen. Daarom moeten ze denk ik juist zakelijk spelen en de risico’s beperken.

Het verlies klein houden is misschien i.d.d. een laffe houding en niet netjes tegenover je meegereisde supporters, oke. Helaas was het wel de realiteit.

Verder denk ik dat de vergelijking klein duimpje en de reus zeker wél opgaat.
Henry en Bergkamp zijn namelijk reuzen als het gaat om Europees-topvoetbal, Beasley en Sibon zijn klein-duimpje. Ik zal Bommel geen klein-duimpje noemen, maar spelers als Park en Vogel zijn ‘klein’ t.ov. Vieira en Pires. Verder kun je Lee als back een kleintje noemen t.o.v. b.v een Cole die bij Arsenal op de back plaats staat. Maargoed misschien doe ik PSV te kort als ik ze klein-duimpje noem(Bommel, Cocu, Bouma en Alex voegen veel toe en kunnen het hoogste niveau ook wel aan), maar ze moeten zich natuurlijk ook geen illusies maken als ze te gast zijn op Highbury.
Goed dat ik op Highbury was, en dat de volgende wedstrijd tegen Arsenal in Eindhoven gespeeld zal worden ipv wéér op Highbury
__________________
The teenage guide to popularity
Oud 07-11-2004, 13:16
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Volgens mij begrijp je het niet helemaal Dizzee Rascal en we hebben al begrepen dat je er trots op bent dat je mee was.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 07-12-2004, 12:01
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
vanavond zijn het weer wedstrijden.
Okay.. Voor PSV is er niet echt iets te winnen, al kunnen ze het best groepswinnaar worden, denk ik zo. Want ik geloof dat groepswinnaars samen in een pot gaan en worden geloot tegen een ploeg die het 2de uitkwam.. Of zijn der onderlingen duels al bekend???



WIE IS AL ZEKER DOOR?
Juventus
Bayern
Manchester
Lyon
PSV
AC Milan
Barcelona
Chelsea
Inter
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 07-12-2004, 12:21
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 07-12-2004 @ 13:01 :
vanavond zijn het weer wedstrijden.
Okay.. Voor PSV is er niet echt iets te winnen, al kunnen ze het best groepswinnaar worden, denk ik zo. Want ik geloof dat groepswinnaars samen in een pot gaan en worden geloot tegen een ploeg die het 2de uitkwam.. Of zijn der onderlingen duels al bekend???



WIE IS AL ZEKER DOOR?
Juventus
Bayern
Manchester
Lyon
PSV
AC Milan
Barcelona
Chelsea
Inter
voor eht nederlandse voetbal moeten ze zowieso winnen tegen een griekse ploeg
Oud 07-12-2004, 13:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
PSV moet groepswinnaar worden, dan krijgen ze overwegend makkelijkere lotingen. Daarnaast heeft Nederland overwinningen nodig om te stijgen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-12-2004, 13:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2004 @ 14:07 :
PSV moet groepswinnaar worden, dan krijgen ze overwegend makkelijkere lotingen. Daarnaast heeft Nederland overwinningen nodig om te stijgen.
hmm ja maar als je de ploegen die grote kans maken om 2de te worden eens bekijkt...


Real, Bayern, Barca, Arsenal, Werder Bremen/Valencia

word je ook niet echt blij van
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-12-2004, 13:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-12-2004 @ 14:19 :
hmm ja maar als je de ploegen die grote kans maken om 2de te worden eens bekijkt...


Real, Bayern, Barca, Arsenal, Werder Bremen/Valencia

word je ook niet echt blij van
Nee, okee, maar laten we voor het gemak even aannemen dat de best presterende clubs eerste worden

Ik speel liever tegen een Real uit vorm dan bijvoorbeeld een Club Brugge in vorm...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-12-2004, 13:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2004 @ 14:22 :
Nee, okee, maar laten we voor het gemak even aannemen dat de best presterende clubs eerste worden

Ik speel liever tegen een Real uit vorm dan bijvoorbeeld een Club Brugge in vorm...
ik niet. Bij Real weet je niet wat je kan verwachten. Bij Club de eerste wedstrijd uit, dan zit het wel goed

Maar heb toch liever Olympiakos of Dynamo Kiev dan Barca imo
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-12-2004, 11:58
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Hoe groot is de kans dat Nederland weer 3 Champions League plaatsen krijgt?
Oud 12-12-2004, 12:20
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Niet zo groot denk ik. Dit is het eerste haar dat het redelijk gaat.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-12-2004, 12:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 12-12-2004 @ 12:58 :
Hoe groot is de kans dat Nederland weer 3 Champions League plaatsen krijgt?
als je zin hebt om te rekenenen...

fifa rankings
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-12-2004, 15:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 12-12-2004 @ 12:58 :
Hoe groot is de kans dat Nederland weer 3 Champions League plaatsen krijgt?
Die kans is aanwezig. Volgens mij hoeven er nog maar een paar europese wedstrijden gewonnen te worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-12-2004, 21:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Had ik hier deze week nog niet gepost? Nou dan nu maar:

LIVERPOOL IS DOOR!!!!!!!!!!!!!

Heerlijk gewoon na een fantastische wedstrijd, al had Gerrard misschien op het moment dat hij scoorde niet meer op het veld moeten staan. Maar toen hij scoorde joh, fantastisch, wat een ontlading daar op Anfield Road!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-12-2004, 15:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik haat liverpool
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
Vrije tijd Play-offs om verloren terrein goed te maken.
EmilioFCG
205 11-05-2006 21:44
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12
Vrije tijd Transfers en geruchten.
EmilioFCG
500 26-03-2004 12:22
Vrije tijd UEFA Cup wordt veranderd vanaf 2004-2005
Verwijderd
10 21-06-2003 00:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.