Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2010, 16:55
Verwijderd
Hmm, is me toch iets te duur voor iets watmeer als grap bedoeld is. Toch bedankt voor de reacties.
Advertentie
Oud 27-05-2010, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Kruidvat! Of is dat nog steeds relatief duur?
haha die voorbeelden ook echt Kayleigh, Kimberly en Anita
Oud 20-06-2010, 21:26
johndoe21
johndoe21 is offline


Dacht dat iemand alweer een tijd geleden deze zocht . Kun je vinden op IkHebEenBril.nl
Oud 03-07-2010, 11:09
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Was afgelopen dagen eens in diverse jeanswinkels naar een rode strakke spijkerbroek gaan zoeken, maar kan helaas nergens iets vinden. Op internet kom ik buiten kleine dames en kindermaten om ook niet verder.

Waar is een winkel of online shop waar ik een rode (skinny)jeans kan kopen of bestellen? Ben zelf lang en mager, dus de lengtemaat moet ik wel weten vooraf als ik online zo'n broek zou vinden en bestellen. In winkels kan ik 'm uiteraard passen.

Edit/Aanvulling

Zoiets zocht ik. Zijn er onlinewinkels in Nederland ?

Oud 03-07-2010, 12:18
Verwijderd
meidenschoenen in maat 44/45, en dan niet van die modellen die mn oma nog te ouderwets zijn graag
Oud 03-07-2010, 12:27
Verwijderd
44/45 vrouwenschoenen 42/43 heb ik gezien, maar dat waren vooral ouderwetse modellen. Heb jij werkelijk die maat?

Dan zou ik gaan voor sportschoenen, zoals allstars. En je hebt sites die pumps in mannenmaten verkopen, maar dat zijn vooral kinky schoenen natuurlijk.
Oud 06-07-2010, 00:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
meidenschoenen in maat 44/45, en dan niet van die modellen die mn oma nog te ouderwets zijn graag
In Rotterdam heb je een grote-maten schoenenwinkel. Je kan de collectie ook online bekijken, mss dat daar iets tussenzit wat je leuk vind?

Ik heb zelf maat 42/43 en daarmee is het al lastig om damesschoenen te vinden, maar gelukkig ben ik het typ dat sowieso al redelijk mannelijke kleding draagt, dus ik zoek meestal gewoon heren gympen uit ofzo. Die zie je tegenwoordig ook veel in het roze, mss is dat ook een optie?

ot:

Weet iemand waar ze LEUKE korte jeans broeken verkopen in grote maten?
Want ze zijn óf heel erg lame, óf het zijn hotpants oid en die moet ik met mijn formaat benen juist niet aan.
Ik zoek gewoon een spijkerbroek tot de knie ofzo, maar ik kan ze echt nergens vinden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-07-2010, 15:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is het geen optie om een lange af te knippen en netjes om te zomen ofzo als je echt niets kan vinden?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-07-2010, 14:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is het geen optie om een lange af te knippen en netjes om te zomen ofzo als je echt niets kan vinden?
Ik ben bang dat ik dan een goede spijkerbroek verziek, want omzomen en netheid zijn niet bepaald m'n sterkste punten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-07-2010, 16:15
Verwijderd
Dat kun je wel door een naaivrouwke/turk laten doen voor ca. een tientje I'd say
Oud 21-07-2010, 09:36
Nina55
Nina55 is offline
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]


Liefst donkere kleur(Bruin/Zwart) en leer ipv suede/nubuck.
En dan niet voor 150 euro.....

IK ben een arme student dus ja...
Mssn bij deze nieuwe schoenen site
Oud 25-07-2010, 20:07
mdac
mdac is offline
kijk naar deze gozer precies bij: 0:16

http://www.youtube.com/watch?v=zV23c...eature=related

ik ben echt helemaal weg van die oorbellen, weet iemand waar ik zulke kan bestellen met mijn naam erin? kan het gewoon bij elke juwelier of een website of zoiets?

alvast bedankt !
Oud 25-07-2010, 20:21
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
http://www.mynamenecklace.com/Produc...FYeB3godmlGxbA

Eerste hit bij google, verder zou ik het niet weten.

Oh, nog 'n Nederlandse site:

http://www.degoudentand.nl/naamoorbellen.html

Weet je wat, google zelf maar verder. Of wacht, dat heb je natuuuuurlijk al gedaan voor je 'n topic opent, want waarom zou je het anderen vragen als het zo simpel is om zelf even te googlen? Maar verder weet ik er dus niets van.
Oud 26-07-2010, 09:23
Verwijderd
Ik zoek pokémon Ruby of Saphire voor de GBA. Mag dat ook hier? In elk geval, als iemand er eentje over heeft, gern.
Oud 26-07-2010, 12:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zoek pokémon Ruby of Saphire voor de GBA. Mag dat ook hier? In elk geval, als iemand er eentje over heeft, gern.
Het mag hier wel, maar ik denk dat je meer kans hebt als je 't op Vraag & Aanbod post.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-08-2010, 23:27
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
ik heb echt geen flauw idee waar ik zulke kan vinden, ik zie zo veel mensen ermee lopen en ik wil er zo graag een, maar ik weet echt niet waar ik moet zoeken

voor de mensen die mijn titel niet precies begrijpen, ik bedoel letterlijk een vest (zelfde materiaal enzo, gewoon helemaal zwart of wit) maar zonder mouwen, precies als een bodywarmer

ik ben echt hulpeloos ik weet echt niet waar ik hiernaar moet zoeken, als iemand wat tips voor mij heeft, ik zou die persoon echt enorm dankbaar zijn ik wil er echt een
Oud 02-08-2010, 00:42
Verwijderd
Vroeger had ik gezegd: bij Zeeman

Maar heb daar al zo lang niet meer geweest, dat ik eigenlijk niet weet of ze die daar nog verkopen...
Oud 02-08-2010, 01:04
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
veel mensen zeggen coolcat ... ik zou morgen er wel even een bezoekje aan brengen !
Oud 02-08-2010, 09:01
Verwijderd
Ik wou ook coolcat noemen! Ik heb volgens mij de etalagepoppen zien dragen wat jij beschrijft.
Oud 14-09-2010, 15:45
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Hoi iedereen,

Ik probeer echt overal in een 'echte' winkel (dus niet op internet) nagellak te vinden met een dun kwastje, zodat je mooie designs kan maken, maar heb tot nu toe nergens iets gevonden, ook niet een los superdun kwastje.

Ik kan het niet via internet bestellen want dat mag niet van mijn ouders (onveilig, gevaar voor skimmen bla bla bla) en dan hebben ze het toch wel door als het binnen komt dus vandaar.

Dus weet iemand misschien een winkel waar je dat soort nagellak of dunne kwastjes kan kopen? Dat zou fijn zijn

Bedankt!
Oud 14-09-2010, 15:52
Verwijderd
Heel dunne make-up kwastjes kun je gewoon kopen bij parfumerieën en de make-up afdelingen van bijenkorf en v&d enzo. Voor lipliner en eyeliner hebben die dunne puntige kwastjes.

Anders een knutsel/schilder zaak.
Oud 14-09-2010, 16:12
Verwijderd
Mijn moeder is pedicure en zij heeft ook allemaal van die nagellak. Wat je ook kan doen is gewoon een apart kwastje ervoor kopen en dat ervoor gebruiken, zolang je het daarna weer schoonmaakt.
Je kan ook een oud nagellak kwastje kapot knippen zodat je een dun kwastje krijgt.
Oud 14-09-2010, 16:12
Verwijderd
bij de kruidvat die van essence schijnen ook dun te zijn, maar weet niet of daar ook losse kwastjes van zijn
Oud 14-09-2010, 16:30
Verwijderd
Gewoon een hele dunne penseel in een schildersbenodigdhedenwinkel kopen. Da Vinci of Van Gogh materiaal wel best denk ik, want die goedkope penseeltjes van de Blokker ofzo gaan haren en uiteen vallen en dat wil je niet als je secuur bezig bent.
Oud 14-09-2010, 16:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit kan in het 'ik zoek' topic.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2010, 20:18
Element
Avatar van Element
Element is offline
Hoi, ik zie vaak op school mensen met een zwart/grijs jasje lopen met daarin vierkantjes weet iemand waar je zoiets kan kopen?
Oud 21-09-2010, 18:24
nadinexx
Avatar van nadinexx
nadinexx is offline
Ik overweeg deze te halen. Het is van niet zo dik imitatieleer, wel sexy met uitgaan dacht ik..
En leuk onder een oversized t-shirt met pumps eronder. Van de H&M €29.95
Oud 05-10-2010, 14:52
Verwijderd
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik wil zelf een bustier maken en ben op zoek naar een patroon. Op internet betaal je er al vaak vijftien euro voor en dat vind ik eigenlijk een beetje overdreven.... Iemand nog een goed patroon liggen/een idee waar ik die kan vinden?
Oud 11-10-2010, 20:20
Smokeyking
Smokeyking is offline
Ik ben een jonge en wil graag een duimring,
ik kan alleen echt geen mooie vinden, heeft iemand tips?
Oud 11-10-2010, 21:37
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Kan je ze niet gewoon bij een juwelier vinden?
En anders kan je misschien bij google nog zoeken naar 'Duimringen mannen'
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Oud 12-10-2010, 13:01
Verwijderd
Volgens mij heeft http://www.large-online.nl/ heel veel van die soort zooi!
Oud 21-10-2010, 17:43
Guinie
Guinie is offline
Is het mogelijk zo'n soort shirt ergens te vinden?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png e8d9bd3483f994702607c3517fdf1152f.png (26.0 KB, 133x gelezen)
Oud 21-10-2010, 19:24
Verwijderd
In de gemiddelde winkel uitgebaat door zo'n heel eng type met een zwart Ronny kapsel, lijkbleke huid en zwarte eyeliner dacht ik zo.
Oud 21-10-2010, 19:33
Verwijderd
Ik had er een met gaten aan de zijkant, maar dit moet wel (niet in het blauw weliswaar) in de large te vinden zijn. Ik-zoek-topic overigens.
Oud 27-10-2010, 09:36
Verwijderd
Ik bn op zoek naar een wolwinkel in Enschede (e.o.), waar ik bollenwol en breinaalden kan krijgen. Iemand een idee? Misschien zoek ik verkeerd, maar ik kan op google niks vinden.
Oud 27-10-2010, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Ik bn op zoek naar een wolwinkel in Enschede (e.o.), waar ik bollenwol en breinaalden kan krijgen. Iemand een idee? Misschien zoek ik verkeerd, maar ik kan op google niks vinden.
Bij Bertus Workel hebben ze wel breinaalden en wol, maar niet zo veel keuze in wol.
Oud 27-10-2010, 13:12
Verwijderd
Breinaalden en wol hebben ze ook wel bij de Zeeman en Wibra, ik weet alleen niet hoe het dan zit met de kwaliteit van de wol.
Oud 27-10-2010, 14:14
Guinie
Guinie is offline
De wol van de Zeeman is goed
Oud 03-11-2010, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Ik bn op zoek naar een wolwinkel in Enschede (e.o.), waar ik bollenwol en breinaalden kan krijgen. Iemand een idee? Misschien zoek ik verkeerd, maar ik kan op google niks vinden.
Ik heb in Hengelo een winkel gezien genaamd Yvanka's wol en handwerken, aan de Oldenzaalsestraat!
Oud 03-11-2010, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb in Hengelo een winkel gezien genaamd Yvanka's wol en handwerken, aan de Oldenzaalsestraat!
Ik heb in ENschede ook al wol en naalden gevonden, maar meer is altijd welkom, bedankt!
Oud 03-11-2010, 21:57
DestinyPlan
Avatar van DestinyPlan
DestinyPlan is offline
Hoi

Ik heb hele brede bovenbenen, dus vind ik het lastig om gepaste jeans te kopen . . .
ik heb best wel korte benen, dus om het juiste maat te vinden is het een pain in the ass
de broek is of te krap, of te lang
ik doe al een paar jaar atletiek, dus daarmee wil ik niet stoppen
weet iemand een (web)winkel waar ik meer geschikte broekjes kan kopen?

owja, en ik ben een jongen (A)

alvast bedankt
Oud 04-11-2010, 07:48
Verwijderd
Ik kan je niet helpen. Maar is het geen optie dat iemand je broeken inkort? Zodat je toch een broek kan kopen die bij je benen goed zit?
Oud 04-11-2010, 21:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hoi

Ik heb hele brede bovenbenen, dus vind ik het lastig om gepaste jeans te kopen . . .
ik heb best wel korte benen, dus om het juiste maat te vinden is het een pain in the ass
de broek is of te krap, of te lang
ik doe al een paar jaar atletiek, dus daarmee wil ik niet stoppen
weet iemand een (web)winkel waar ik meer geschikte broekjes kan kopen?

owja, en ik ben een jongen (A)

alvast bedankt
Heb je wel eens een broek van Little Big (LTB), Garcia of Esprit geprobeerd? M'n schoonzusje en ik hebben een beetje hetzelfde probleem en kunnen redelijk goed slagen bij deze merken. Eerste twee kan je oa krijgen bij Jeanscentre. Volgens mij hebben ze ook herenmodellen en anders misschien gewoon eens een damesbroek proberen, zie je vaak bij een spijkerbroek er toch niet aan af.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-11-2010, 22:16
nadinexx
Avatar van nadinexx
nadinexx is offline
Bij de H&M hebben ze nu een heel leuk korset! Leuk als je je vriendje wil verrasen
Very sexy!
Oud 08-11-2010, 09:56
Verwijderd
Ik zoek blauwe mascara. Let wel op: BLAUWE mascara. Ik heb van mezelf heel lichte wimpers en een vrij lichte huid dus gebruik ik eignelijk alleen maar blauwe & bruine mascara. Het nadeel daarvan, is het dat het nog heel erg donker is/lijkt. En aangezien ik dat niet wil (hello spidereyes!), ben ik op zoek naar blauwe mascara, die ook echt blauw is als je hem opdoet en niet stiekem zwart is. Iemand ideeën?

Als iemand dan toevallig ook nog een idee heeft waar ik bruine mascare met hetzelfde idee kan vinden.....
Oud 09-11-2010, 00:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zoek blauwe mascara. Let wel op: BLAUWE mascara. Ik heb van mezelf heel lichte wimpers en een vrij lichte huid dus gebruik ik eignelijk alleen maar blauwe & bruine mascara. Het nadeel daarvan, is het dat het nog heel erg donker is/lijkt. En aangezien ik dat niet wil (hello spidereyes!), ben ik op zoek naar blauwe mascara, die ook echt blauw is als je hem opdoet en niet stiekem zwart is. Iemand ideeën?

Als iemand dan toevallig ook nog een idee heeft waar ik bruine mascare met hetzelfde idee kan vinden.....
Bij de kruidvat hebben ze van die essence make-up in allerlei kleurtjes enzo. Daar heb ik ooit eens paarse mascara vandaan gehaald en volgens mij hadden ze ook blauw en groen en bruin.
Het kost ook echt geen drol, dus mss moet je daar eens gaan kijken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-11-2010, 10:10
Catch
Catch is offline
Bij de HEMA hebben ze ook blauwe mascara, even goed op de bovenkant van de dop kijken. En hij is écht blauw.
Oud 10-11-2010, 08:46
Verwijderd
Heb ik allebei al geprobeerd en ik vind dat kwalitatief geen fijne mascara. Die van de hema zit na een uur niet meer op mijn wimpers maar op mijn wangen en dat is écht niet handig... Iemand anders nog tips?
Oud 10-11-2010, 08:58
Verwijderd
Misschien eens bij de DA kijken? Daar heb ik vorige keer ook blauwe mascara gezien, geloof ik.
Oud 10-11-2010, 15:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Of van Gosh mss? Dat is een wat duurder merk en die hebben ook tig verschillende felle kleuren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.