Oud 07-06-2010, 22:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Welke fucking peppie zit nu weer Dommelsch af te kafferen?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 07-06-2010, 22:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gewoon elders een abonnement (dreigen) af( te )sluiten
Ik heb dit abonnement pas een maand, ik zit er minstens een jaar aan vast. Geloof me, als dat kon had ik dat vandaag gedaan.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-06-2010, 22:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een domme vraag he, maar ik heb het altijd al willen weten. neen grapje, maar medewerker wat houdt dat precies in?
Net zoals forumbaas alleen dan hoger en je helpt mee aan de site?
Een medewerker is iemand die in dienst is van scholieren.com en op de een of andere manier meewerkt aan de site.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-06-2010, 22:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Tandenpoetsen en naar bed. Welterusten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-06-2010, 22:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Een medewerker is iemand die in dienst is van scholieren.com en op de een of andere manier meewerkt aan de site.
ergo, keihard zwoegen bij Jon op kantoor!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-06-2010, 22:22
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Welke fucking peppie zit nu weer Dommelsch af te kafferen?
__________________
Yoloswag 420
Oud 07-06-2010, 22:26
Verwijderd
@Martin; wat ontzettend kut voor je zeg!
Oud 07-06-2010, 22:27
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Een domme vraag he, maar ik heb het altijd al willen weten. neen grapje, maar medewerker wat houdt dat precies in?
Net zoals forumbaas alleen dan hoger en je helpt mee aan de site?
Nope, medewerkers hebben geen invloed op het forum, wij zijn net zo goed lid als ieder ander.
DP en ik zijn medewerkers bij het huiswerkgedeelte van Scholieren.com. Wij kijken ingestuurde boekverslagen en werkstukken na.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 07-06-2010, 22:28
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
ergo, keihard zwoegen bij Jon op kantoor in de kelder!
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 07-06-2010, 22:30
Verwijderd
boe!
Oud 07-06-2010, 22:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ahw ik lees in het fototopic dat ik gemist word? Wat lief Nou ik ben er nog hoor en ik leef! Maar audities en tentamens en drukkk
Oud 07-06-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit abonnement pas een maand, ik zit er minstens een jaar aan vast. Geloof me, als dat kon had ik dat vandaag gedaan.
Nee je hebt het abonnement nog niet toch? Heb je het toevallig online afgesloten?
Oud 07-06-2010, 22:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Voor alle anti-dommelsch mensen:
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-06-2010, 22:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb nog nooit Dommelsch op!
Oud 07-06-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
ahw ik lees in het fototopic dat ik gemist word? Wat lief Nou ik ben er nog hoor en ik leef! Maar audities en tentamens en drukkk
Aha.
Tof, waarvoor audities?
Oud 07-06-2010, 22:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
@Martin; wat ontzettend kut voor je zeg!
Nouja, er zijn wel ergere dingen, maar ik baal gewoon dat KPN me constant verkeerde informatie geeft en niks bereikt.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-06-2010, 22:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Aha.
Tof, waarvoor audities?
Nou, om het eerste jaar binnen te komen allereerst, op mijn eigen school, en zaterdag een concours! (stichting jong muziektalent nederland)
Oud 07-06-2010, 22:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee je hebt het abonnement nog niet toch? Heb je het toevallig online afgesloten?
Ik heb het begin mei afgesloten, heb sinds vorige week internet.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-06-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Welke fucking peppie zit nu weer Dommelsch af te kafferen?
Godver ja!
Oud 07-06-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit Dommelsch op!
Gemis in je opvoeding!
Oud 07-06-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Nouja, er zijn wel ergere dingen, maar ik baal gewoon dat KPN me constant verkeerde informatie geeft en niks bereikt.
Tuurlijk zijn er ergere dingen, maar dan is het nog steeds kut met peren.
Oud 07-06-2010, 22:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga mijn jeugdvriend in Duitsland weer opzoeken die ik al ken sinds ik 3 maanden ben en die ik voor het laatst zag toen we 12 waren.
Citaat:
Gemis in je opvoeding!
Och, ik heb nog genoeg tijd!
Oud 07-06-2010, 23:06
Verwijderd
Ik kreeg net een heel lief mailtje van een vriendinnetje van vroeger, die had gehoord van m'n ouders.
En ik had ook nog een heftig gesprek met m'n zusje. Zo treurig voor d'r; twee maanden in Frankrijk feest gevierd en nu komt ze weer terug in de crisis thuis. Bah
Oud 07-06-2010, 23:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
whats happenin?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-06-2010, 23:09
Verwijderd
Hier moet ik wel posten.
Oud 07-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
whats happenin?
Tegen wie heb je 't? Tegen mij?
Oud 07-06-2010, 23:12
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit Dommelsch op!
Daar zou ik het op houden
__________________
Yoloswag 420
Oud 07-06-2010, 23:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kreeg net een heel lief mailtje van een vriendinnetje van vroeger, die had gehoord van m'n ouders.
En ik had ook nog een heftig gesprek met m'n zusje. Zo treurig voor d'r; twee maanden in Frankrijk feest gevierd en nu komt ze weer terug in de crisis thuis. Bah
Maar wel lekker dat ze er even tussenuit was zeg!
Oud 07-06-2010, 23:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Tegen wie heb je 't? Tegen mij?
Ja.

Citaat:
Daar zou ik het op houden
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-06-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Maar wel lekker dat ze er even tussenuit was zeg!
Ja, zeker.
Ik heb haar wel echt heel erg gemist, maar des te blijer was ik gisteren toen ik haar zag vlak voor de voorstelling en ik haar nog even heel snel kon omhelzen <3
Maar ze heeft het goed gehad daar en m'n andere zusje zit toch maar altijd bij haar vriendje dus thuis had ze het echt kut gehad.
Oud 07-06-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Oh ok.
Mijn ouders liggen in een scheiding. Of ik denk trouwens dat het nu wel zo ongeveer rond is onderhand. En in juli gaat m'n vader verhuizen.

Gewoon kut allemaal dus.
Oud 07-06-2010, 23:19
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga maar eens pitten later!
Oud 07-06-2010, 23:21
Verwijderd
Ik ga ook later maar eens pitten.
Oud 07-06-2010, 23:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh ok.
Mijn ouders liggen in een scheiding. Of ik denk trouwens dat het nu wel zo ongeveer rond is onderhand. En in juli gaat m'n vader verhuizen.

Gewoon kut allemaal dus.
Ah. Nou ja die van mij zijn ook uit elkaar maar dat ging allemaal vrij "ok". Pas later raakte de poep de ventilator. Sterkte iig
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-06-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ah. Nou ja die van mij zijn ook uit elkaar maar dat ging allemaal vrij "ok". Pas later raakte de poep de ventilator. Sterkte iig
Thanks
Dat is ook heftig, dat de klap pas later komt.
Ik loop al vanaf februari een beetje in de war door m'n leven. Hopelijk verwerk ik het dus nu en komt er bij mij geen klap meer.
Oud 07-06-2010, 23:31
Verwijderd
Hoera, ik mag nog even in de #1000 posten voor ik naar bed ga
Oud 07-06-2010, 23:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hmm nou ja, waar ik op doelde is dat mn pa opeens wat keuzes maakte die niet door de beugel konden (staat vrij los van de scheiding). Mn moeder heeft nog een tijdje in de buurt gewoond; dat was toen wel fijn voor mijn broertje/zusje die toen nog een stuk jonger waren.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-06-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
hmm nou ja, waar ik op doelde is dat mn pa opeens wat keuzes maakte die niet door de beugel konden (staat vrij los van de scheiding). Mn moeder heeft nog een tijdje in de buurt gewoond; dat was toen wel fijn voor mijn broertje/zusje die toen nog een stuk jonger waren.
Ah, op die manier.
De scheiding op zichzelf verliep vrij rustig, bedoel je?

Hoe oud was jij dan toen je ouders scheidden?
Oud 07-06-2010, 23:43
Verwijderd
Kate Nash was de eerste 3 kwartier prima, helaas waren de laatste 3 kwartier een totale flater, wat een herrie
Oud 07-06-2010, 23:53
Verwijderd
Hmmm, Denemarken, Sicilië of het Byzantijnse rijk?
Oud 07-06-2010, 23:53
Verwijderd
Jongens! Het is nummer duizend! Waar hangt iedereen uit!

Edit: hoi havock
Oud 07-06-2010, 23:54
Verwijderd
Hallee Sann
Oud 07-06-2010, 23:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah, op die manier.
De scheiding op zichzelf verliep vrij rustig, bedoel je?

Hoe oud was jij dan toen je ouders scheidden?
yeah, er was weinig ruzie/touwtrekkerij om spullen etc; dus dat was wel positief.

Goeie vraag, 19 oid? ik weet het serieus niet meer.

Citaat:
Kate Nash was de eerste 3 kwartier prima, helaas waren de laatste 3 kwartier een totale flater, wat een herrie
ik vond dr al vrij vercracked uitzien op pinkpop.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-06-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Hallee Sann
Heuj Hoe is het?
Citaat:
yeah, er was weinig ruzie/touwtrekkerij om spullen etc; dus dat was wel positief.

Goeie vraag, 19 oid? ik weet het serieus niet meer.



ik vond dr al vrij vercracked uitzien op pinkpop.
Ja ze was de eerste 3 kwartier wel echt leuk, toen dacht ik: nou volgens mij gaat dit stukken beter dan op pinkpop, daar had ik ook alleen maar slechte verhalen over gehoord. Maar toen ging ze de vreselijke liedjes van haar nieuwe cd doen, die in het echt nog veel vreselijker zijn, en gillen en als een malle op haar piano rammen (echt met haar vuisten zeg maar) en Nou ja het was tamelijk vreselijk En ze sloot af met I just want your kiss, wat echt een leuk nummer is, maar ook die verneukte ze . Jammer, niet nog een keer dus.

Met name "Mansion song" bezorgde het gehele publiek een spontane migraine
Oud 08-06-2010, 00:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja maar als je gewoon de liedjes zoals-ze-op-cd-staan wil horen dan kon je toch netzogoed thuisblijven
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-06-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Heuj Hoe is het?
Prima, daar?
Oud 08-06-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ja maar als je gewoon de liedjes zoals-ze-op-cd-staan wil horen dan kon je toch netzogoed thuisblijven
Waar zie je staan dat ik dat wil? Ik vind het juist heel leuk als dat niet gebeurd. Maar dit was een ander uiterste *ril*
Oud 08-06-2010, 00:05
Verwijderd
Oh ik ga met Sicilië de wereld veroveren.
Oud 08-06-2010, 00:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Waar zie je staan dat ik dat wil? Ik vind het juist heel leuk als dat niet gebeurd. Maar dit was een ander uiterste *ril*
Oh, zo kwam het een beetje over. Maar dan is het goed
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-06-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Prima, daar?
Prima

Citaat:
Oh, zo kwam het een beetje over. Maar dan is het goed
Oh nee meestal zeur ik juist over concerten die te veel als de albums klinken . Dan blijf ik indd liever thuis. Maar goed genoeg gezeur, op naar Mundial en 23e Local Natives
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat duisentsaai zeg #999
Verwijderd
500 07-06-2010 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.