Oud 28-12-2012, 10:41
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
beste forummers ik loop nu al een tijdje met een probleem rond. ikl ben op zoek naar een echte arafat sjaal. genoeg kleding winkels hebben wel dit soort sjaaltjes te koop maar dat zijn dunne felgekleurde dingen.
ik ben op zoek naar de dikkere zwart met witte sjaals, alleen dit is blijkbaar moeilijker dan ik dacht. weet er mischien iemand hier waar ik dit soort sjaals aan kan komen. het liefst gewoon in een winkel ergens omgeving eindhoven of nijmegen.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2012, 11:04
Verwijderd
Ik heb er eentje gekocht tijdens Lowlands en heb op meerdere festivals kraampjes zien staan die ze verkopen. Als je geduld hebt kun je ze in de zomer vast wek daar vinden. Offfff in een goede skatershop? In Limburg hadden ze die daar altijd, ik weet niet meer hoe de winkel heette.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 11:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb mijne in een hippiewinkel gekocht, althans, zo noem ik het. Het zijn vaak de kleine winkeltjes.

En anders bestel je gewoon online.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 13:00
Verwijderd
Citaat:
beste forummers ik loop nu al een tijdje met een probleem rond. ikl ben op zoek naar een echte arafat sjaal. genoeg kleding winkels hebben wel dit soort sjaaltjes te koop maar dat zijn dunne felgekleurde dingen.
ik ben op zoek naar de dikkere zwart met witte sjaals, alleen dit is blijkbaar moeilijker dan ik dacht. weet er mischien iemand hier waar ik dit soort sjaals aan kan komen. het liefst gewoon in een winkel ergens omgeving eindhoven of nijmegen.
Ik heb je topic even verplaatst naar waar het hoort.

Arafat sjaals zijn meestal op festivals en (avond)markten te vinden, de kraampjes met de 'hippie'-spullen hebben meestal ook die sjaals. Alternatieve en punkwinkeltjes hebben ze meestal ook. Op het Waterlooplein in Amsterdam zullen er vast te vinden zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 17:28
Verwijderd
Ik zoek een babydoll, maar niet met kant en zonder cups of borstaflijning. Vroeger (15 jaar geleden) hadden ze die dingen standaard in de H&M, van dat (nep)satijn in allerlei kleuren. Er zat wel een model in, maar het was rechttoe rechtaan geknipt, dus niks van vormen waar je borsten in moeten passen of lint in de taille.
Dit is het idee:

Maar dan dus zonder die toestanden op de borsten.

Ik kom ze nergens meer tegen. H&M, Hunkemöller, C&A, Hema en verder heb ik geen flauw idee waar ik ze zou kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 18:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Livera?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 19:00
Verwijderd
Wel iets dat in de buurt komt op hun website, maar die zitten enkel in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 23:48
xLittlemissamx
Avatar van xLittlemissamx
xLittlemissamx is offline
Hoiii
ik zoek al een tijdje sneaker boots.
Het kan zijn dat mensen ze onder een andere naam kennen maar dit is zoals ik ze ken.
Het zijn een soort Allstar achtige schoenen, die tot boven je scheen doorlopen.
Ook de veter doet dit
Het liefste wil ik ze in het zwart
Ik heb elke winkel afgezocht. Zelf elke skate-shop.
Maar nergens kan ik ze vinden...
Ik heb wel eens een paar gezien op een webshop maar de meesten zagen er niet zo betrouwbaar uit en ik hou er zoiezo niet zo van om op internet dingen te kopen (behalve op hele bekende sites of bijv. Marktplaats)
Weet iemand misschien waar ze te koop zijn?
je zou mijn held zijn als je het wist!!

Love
Amber
__________________
I`ve learnt to be strong
I wont have to fake it.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 00:01
Verwijderd
Er is een apart topic voor dingen die je zoekt! Bovenaan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 03:34
Sonny1213
Sonny1213 is offline
Kan iemand my helpen!!!!
Ik zoek een zwarte hoodie met rits en van die strakke uiteinde by de onderkant en by de mouwe, en die uiteindes moeten rood zijn
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Hoiii
ik zoek al een tijdje sneaker boots.
Het kan zijn dat mensen ze onder een andere naam kennen maar dit is zoals ik ze ken.
Het zijn een soort Allstar achtige schoenen, die tot boven je scheen doorlopen.
Ook de veter doet dit
Het liefste wil ik ze in het zwart
Ik heb elke winkel afgezocht. Zelf elke skate-shop.
Maar nergens kan ik ze vinden...
Ik heb wel eens een paar gezien op een webshop maar de meesten zagen er niet zo betrouwbaar uit en ik hou er zoiezo niet zo van om op internet dingen te kopen (behalve op hele bekende sites of bijv. Marktplaats)
Weet iemand misschien waar ze te koop zijn?
je zou mijn held zijn als je het wist!!

Love
Amber
Bedoel je deze?

Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 19:20
Branko31
Branko31 is offline
ok zoek een lichtblauwe gekleurde broek die hadden ze een paarmanden geleden nog bij de v&d maar nu niet meer
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 11:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gekleurde skinny bedoel je? Die hebben ze ook veel bij The Sting.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 19:15
Verwijderd
H&M!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 21:53
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik zoek nog beetje rapkleding enzo die tegenwoordig veel in zijn. Heb bijvoorbeeld al veel shirts van Rockwell, Obey en ANT. Weet iemand nog andere merken en of leuke shirtjes.
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 19:58
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Weet iemand misschien waar je moncler polos kan kopen in rotterdam of misschien dordrecht.
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 00:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Weet iemand misschien waar je moncler polos kan kopen in rotterdam of misschien dordrecht.
Ik heb effe gegoogled op Moncler Rotterdam en vond meteen dit:

'Oger Fashion, Kruiskade 63-65 (http://www.oger.nl/)
Bokaro, Benthuizerstraat 37
Coen Moulijn, Langenhorst 253
Intenso, Nieuw Binnenweg 29 (http://www.intensofashion.nl/)'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 00:14
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Ik weet niet waar ik er een voor mijn broertje kan kopen dus misschien kunnen jullie me helpen....

Ik wil graag een chicago bulls muts kopen voor mijn broertje zo een:


Waar zou ik diegewoon in nederland kunnen bestellen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg (28.7 KB, 3x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 00:23
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Kijk op www.go-britain.nl
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 06:58
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Had ik al op gekeken ik kon hem daar niet vinden
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 09:22
Verwijderd
Ik heb er ooit een gehad, gevonden , een rood/zwart gestreepte, als ik wist waar ze was, kreeg je ze.

Verder zou ik niet weten waar je zoiets kunt krijgen. Google geeft wel een Amerikaanse webshop, maar ik heb geen tijd om verder te spitten nu.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 21:04
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Had ik al op gekeken ik kon hem daar niet vinden
Zoek op Marktplaats. Daar heb ik ze gezien!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 23:20
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Zoek op Marktplaats. Daar heb ik ze gezien!
Ja ik had al iemand gemailt en daarin heb ik natuurlijk ook gezegd: is het een echte of is het een immitatie? En het was een immitatie
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 20:19
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Ja ik had al iemand gemailt en daarin heb ik natuurlijk ook gezegd: is het een echte of is het een immitatie? En het was een immitatie
Je kan hem kopen bij coach schoenenwinkel. Eventueel bij fier skatestore even via fb vragen of ze hem opsturen.
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 20:27
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een goude earcuff die alleen boven aan je oor zit met bijvoorbeeld een veertje er aan of sterrtjes die naar beneden vallen zoals :



En een armband in het goud die je halve pols bedekt (geen foto ervan)

Sorry voor de plaatjes maar ze willen niet plakken
[Mutant]Je moet de locatie van de plaatjes zelf gebruiken. Als je firefox gebruikt, rechtermuisknop en dan afbeeldingslocatie kopiëren. Dat moet je hier tussen de img-tags zetten. Let er wel op dat je locatielink op .jpg of. gif eindigt, anders lukt het nog niet. Ik weet niet wat Google images de laatste tijd is aan het doen, maar iig lastig soms. Als hij niet de afbeeldingslocatie kopieert (dus met .jpg of .gif) even doorklikken naar de plaats waar de originele afbeelding staat, dan krijg je hem normaal wel.[/Mutant]

Laatst gewijzigd op 29-01-2013 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:29
Verwijderd
Over de armband, zoiets?



Of meer dit?

Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Over de armband, zoiets?

[afbeelding]


Of meer dit?

[afbeelding]
Die onderste

En ik zie dat de fotos van me zichtbaar zijn
De ene keer lukt het wel op dezelfde manier , en andere luk het niet, heb ik ook bij andere sites
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:37
Verwijderd


Als ik hem via dat plaatje typ url ofzo dan komt er zo klein dinnetje ;s
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Die onderste

En ik zie dat de fotos van me zichtbaar zijn
De ene keer lukt het wel op dezelfde manier , en andere luk het niet, heb ik ook bij andere sites
Dat is omdat ik ze heb aangepast voor je. Welke browser gebruik je?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:48
Verwijderd
Die onderste is eigenlijk een metalen bracer (armbescherming) en niet echt een armband. Er zijn wel 'armbanden' op gebaseerd. Ik neem overigens aan dat het geen echt goud hoeft te zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Dat is omdat ik ze heb aangepast voor je. Welke browser gebruik je?
Chrome
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Die onderste is eigenlijk een metalen bracer (armbescherming) en niet echt een armband. Er zijn wel 'armbanden' op gebaseerd. Ik neem overigens aan dat het geen echt goud hoeft te zijn?
Nee hoef geen echt goud
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:50
Verwijderd
Daar weet ik dus echt niks over en ik ga het niet installeren om te kijken hoe het voor jou zou moeten werken. Misschien kun je op Software vragen hoe je het snelste een geldige afbeeldingslocatie kunt kopiëren zodat je ze hier alleen maar hoeft te plakken met behulp van .
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Daar weet ik dus echt niks over en ik ga het niet installeren om te kijken hoe het voor jou zou moeten werken. Misschien kun je op Software vragen hoe je het snelste een geldige afbeeldingslocatie kunt kopiëren zodat je ze hier alleen maar hoeft te plakken met behulp van [afbeelding]
.
Hahaa hoeft ook niet hoor xD
Maar normaal wou het gewoon met knippen en plakken maar tegenwoordig lukt het niet meer bij geen 1 site ;s
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Nee hoef geen echt goud
Ik heb wat mensen die bezig zijn met het bewerken van metaal en het maken van allerlei bracers (hoofdzakelijk leer overigens) in mijn omgeving, ik zal daar eens wat rondkijken.

De earcuffs zou je moeten kunnen vinden in alternatieve winkels (al denk ik sneller in zilver dan goudkleur) of op (avond)markten waar van die Indiaanachtige kraampjes staan. Misschien dat zo'n juwelenwinkeltje als Bijou Brigitte dingen heeft die in de buurt komen (ook voor de ring).
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Hahaa hoeft ook niet hoor xD
Maar normaal wou het gewoon met knippen en plakken maar tegenwoordig lukt het niet meer bij geen 1 site ;s
Ja, ik denk dat dat heeft te maken met die nieuwe layout van Google images, ik heb er ook problemen mee. Doorklikken naar de echte pagina wil helpen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wat mensen die bezig zijn met het bewerken van metaal en het maken van allerlei bracers (hoofdzakelijk leer overigens) in mijn omgeving, ik zal daar eens wat rondkijken.

De earcuffs zou je moeten kunnen vinden in alternatieve winkels (al denk ik sneller in zilver dan goudkleur) of op (avond)markten waar van die Indiaanachtige kraampjes staan. Misschien dat zo'n juwelenwinkeltje als Bijou Brigitte dingen heeft die in de buurt komen (ook voor de ring).
Ik zie idd meer zilver dan goud, ik zal nog wel even door zoeken draag altijd goude oorbellen
Weet u hoe zo armband heet?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 22:18
Verwijderd
Nee, dat is het probleem. Ik heb op brede slavenarmband gezocht, maar zulke grote zijn, zoals ik zei, eerder bracers dan echte armbanden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 22:20
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik zoek weer iets zegmaar spijkerjasje en dan met leren mouwen (voorjongens)
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is het probleem. Ik heb op brede slavenarmband gezocht, maar zulke grote zijn, zoals ik zei, eerder bracers dan echte armbanden.
Ik heb op bracers gezocht maar dan komen er allemaal van die andere dingen ;s
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 23:25
Verwijderd
Het zijn dezelfde dingen: armbeschermers (onderdeel van een pantser als bescherming bij gevechten met zwaarden). Alleen diegene die jij ziet zijn waarschijnlijk hoofdzakelijk van leer.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 23:27
Verwijderd
De combinatie bracer en bracelet geeft wel interessante dingen.


Het is dus niet zomaar te vinden in een winkel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 11:31
Verwijderd
Ik zoek een onesies in het grijs, en niet een dier of weet ik veel wat,
met een muts die ook dicht kan met een rits (ze hebben allemaal mutsen)
Ik kan niet bij de primark omdat ik daar niet vlak bij woon.. en niet duurder dan 45 euro want 126 (ofzo) heb ik er niet voor over

Laatst gewijzigd op 03-02-2013 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zie idd meer zilver dan goud, ik zal nog wel even door zoeken draag altijd goude oorbellen
Weet u hoe zo armband heet?
Deze kom ik net tegen: https://www.sacha.nl/shop/accessoire...armband/6x0062
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 23:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zoek een onesies in het grijs, en niet een dier of weet ik veel wat,
met een muts die ook dicht kan met een rits (ze hebben allemaal mutsen)
Ik kan niet bij de primark omdat ik daar niet vlak bij woon.. en niet duurder dan 45 euro want 126 (ofzo) heb ik er niet voor over
Ik zag ze ooit bij de New Look afdeling van de V&D voor 20 euro ofzo. Mss kan je daar eens kijken (Op de V&D website kan ook).
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 09:00
Verwijderd
Ik wist niet wat een onesies was nu wel. Hoe spreek je dat uit?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 21:53
gerwinhoi
gerwinhoi is offline
hey ik vroeg me af of iemand mij misschien kan helpen.

ik had vorig jaar bij de bristol schoenen gekocht die ontzettend veel op vans lijken.
maar die zijn helemaal niet meer te krijgen en nu vroeg ik me af of iemand weet waar ik zulk soort schoenen kan kopen voor een lage prijs aangezien ze bij mij nooit echt lang meegaan.

het gaat om een jongens schoen, alvast heel erg bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 21:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik denk dat ze wanneer het lente wordt wel weer komen bij Bristol/ Schoenenreus/ Van Haren, maar aangezien het nu winter is en zulke schoenen dan erg koud zijn (en waarschijnlijk minder verkocht worden) zullen ze op het moment dat type schoenen niet hebben.
Althans, dat is mijn theorie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 22:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
DK ---> Lifestyle.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 02:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ligt eraan watvoor soort Vans je bedoelt, want er zijn tig modellen van, maar het model waar iedereen tegenwoordig mee loopt kan je in die Van Haren-achtige winkels wel vinden. Warm of koud buiten maakt niet uit, gympen worden altijd wel gekocht.
Maar eh, heb je echt altijd neppers, want dat kan ook wel verklaren waren je schoenen nooit lang meegaan. Ik draag mijn vans schoenen (al is het een ander model) altijd een jaar of 2 non-stop voordat ze helemaal uit elkaar vallen.

Ze hebben nu trouwens ook veel sale, dus als je een beetje zoekt kan je een paar echte vans voor onder de 40 euro kopen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 10-02-2013 om 02:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Konichiwa.
-Me,
4 19-06-2013 11:54
De Kantine Speurders/Marktplaats/Ebay en soortgelijken?
Records070
3 11-03-2012 22:16
Lifestyle Op zoek naar een speciale winterjas.
Unox88
5 11-12-2011 09:58
Beleidszaken Contact topic
deadlytown
2 14-09-2010 23:27
De Kantine nu wil ik dit shirt kopen maar..
Jazzcrime
2 25-01-2009 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.