Oud 04-04-2013, 21:59
Verwijderd
Donker bruin , ook wel te vergelijken met zwart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2013, 22:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dan heeft een spoeling vrij weinig nut. Je kan 't proberen, maar ik vrees dat er vrij weinig van te zien zal zijn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 22:44
Verwijderd
ik denk er over na wat ik ga doen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Dan heeft een spoeling vrij weinig nut. Je kan 't proberen, maar ik vrees dat er vrij weinig van te zien zal zijn.
Die alfaparf paars pakte bij mij ook goed op mijn ongeverfd har, dat gloeide gewoon felpaars als er licht op viel ^^ maar ja, het is niet hetzelfde als echt donkerpaars natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 21:14
Verwijderd
Excuses voor de late reactie, was een aantal dagen niet thuis

Ik heb laatst een heel gesprek gehad met Mutant over verschillende soorten haarverf en de merken Alfaparf en Special Effects zijn naar mijn mening het beste als je felle kleuren wilt. Met Alfaparf heb ik zelf nog geen ervaring, maar Special Effects blijft heel lang zitten en is ook op donkerder haar redelijk zichtbaar.

Als je écht een felle kleur wilt, zul je wel een deel van je haar moeten bleken. Dat klinkt waarschijnlijk enger dan het is, ik doe dit altijd gewoon zelf maar je kunt dat ook bij een kapper laten doen.

Special Effects is alleen in Engeland verkrijgbaar, onder andere op deze site (klik). Ze hebben daar ook uv-reactive dyes, die oplichten onder uv-lampen. Aan de foto's kun je zien hoe fel de kleurtjes zijn Maar dat is dus wel alleen op haar dat eerst gebleekt is.

Als je meer iets tijdelijks zoekt, zou ik je Manic Panic! of Directions aanraden. Dit is o.a. bij Large Popmerchandising te koop en blijft maar een paar weken echt zichtbaar zitten.

Als je nog vragen hebt mag je altijd een PM sturen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2013, 16:40
Verwijderd
Ik wil juist geen felle kleur meer heel donker, wel in spoeling, straks verkleur het raar weet niet noem maar iets geks heel fel blauw ofzo dan loop ik daar mooi maanden voor gek mee ;o

Laatst gewijzigd op 07-04-2013 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik wil juist geen felle kleur meer heel donker, wel in spoeling, straks verkleur het raar weet niet noem maar iets geks heel fel blauw ofzo dan loop ik daar mooi maanden voor gek mee ;o



En ik had nog een vraag niks met haar te maken, en om een nieuw topic te maken beetje overdreven..
Welke short is beter als je dikke boven benen hebt en klein bent, een korste of een langere

kort : http://www.hm.com/nl/product/98498?article=98498-E
Lang : http://www.hm.com/nl/product/08751?article=08751-A
Van kleurspoeling weet ik vrij weinig af, daar kun je misschien het beste bij een kapperszaak naar informeren. Wel weet ik dat mijn moeder wel eens Guhl Living Colors gebruikt, dit is een soort gekleurde mousse die je in je haar kunt smeren en die maar 2 tot 3 wasbeurten blijft zitten. Misschien leuk om het eerst eens mee te proberen. Ik geloof dat je die bij de meeste drogisterijen en zelfs bij de Albert Heijn kunt kopen.

Verder valt het me wel op dat je érg veel vragen stelt over kleding en uiterlijk, en dan vooral over wat andere mensen vinden dat je het beste zou kunnen doen. Is het niet verstandiger om kleding te kopen die je zelf leuk vindt staan en waar je je prettig in voelt?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Van kleurspoeling weet ik vrij weinig af, daar kun je misschien het beste bij een kapperszaak naar informeren. Wel weet ik dat mijn moeder wel eens Guhl Living Colors gebruikt, dit is een soort gekleurde mousse die je in je haar kunt smeren en die maar 2 tot 3 wasbeurten blijft zitten. Misschien leuk om het eerst eens mee te proberen. Ik geloof dat je die bij de meeste drogisterijen en zelfs bij de Albert Heijn kunt kopen.

Verder valt het me wel op dat je érg veel vragen stelt over kleding en uiterlijk, en dan vooral over wat andere mensen vinden dat je het beste zou kunnen doen. Is het niet verstandiger om kleding te kopen die je zelf leuk vindt staan en waar je je prettig in voelt?
Ik zal nog ff veder kijken, en daarna een beslissing nemen.

dankje

Laatst gewijzigd op 07-04-2013 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 17:21
hugothomasx
hugothomasx is offline
Ik weet niet of ik het de bedoeling is dat ik deze reactie hier plaats maar ik ga het toch proberen.

Ik ben naar een paar jaar de trends gevolg te hebben er helemaal klaar mee want altijd als je denkt dat je iets hebt wat niemand heeft spot je er wel iemand anders mee, nu is mijn vraag ik ben op zoek naar een onbekende kleding en accessoires merken die weinig mensen nog ontdekt hebben.

Ik zal mijn stijl in het kort proberen te omschrijven zodat jullie een idee hebben in welke richting jullie zouden moeten zoeken.

Ik heb een foto van een fashionshoot voor mango, alleen kan ik deze stijl nergens vinden voor mannen. Ik denk dat sexy en basic de beste omschrijving is!

http://http://www.google.nl/search?u...pyrK-WFHzcM%3A
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 20:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weet iemand waar je van die stokjes kan kopen die gaan fluoresceren als je ze breekt? Hoop dat jullie weten wat ik bedoel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 20:59
Verwijderd
Bij de expo? Dat soort zaken hebben die meestal wel, toch?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 21:35
Verwijderd
Breeklichtjes?
Winkel met visgerief en carnavalswinkels.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 15:51
Verwijderd
Xenos!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 15:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Bij de Big Bazar heb ik ze wel eens gezien.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 16:49
Guinie
Guinie is offline
Ik heb ze een keer bij de Action gekocht.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ze een keer bij de Action gekocht.
precies, daar zag ik ze ook laatst. en feestwinkels enzo.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 21:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ze gevonden bij de Xenos Was de eerste winkel waar ik ervoor keek dus helemaal goed! Bedankt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 22:06
Guinie
Guinie is offline
Ik ben op zoek naar een zilveren enkelbandje met een klein bedeltje eraan.
Ik heb al gezocht op een aantal sites en in winkeltjes, maar zonder resultaat. Op internet kom ik steeds weer terecht op sites die ik al eens gezien heb, en in winkeltjes hebben ze nauwelijks zilver.

Heeft iemand een idee waar ik nog meer kan zoeken? Of weet iemand een goede site?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 22:50
Verwijderd
Juwelier al geprobeerd? Juweliers hebben vaak simpele zilveren kettingen die je in een bepaalde lengte kunt laten knippen of die ze gewoon al hebben. Dan is het nog een kwestie van een bedeltje en die hebben ze vast ook wel.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2013, 18:22
-Me,
Avatar van -Me,
-Me, is offline
Ik ben een meisje van 13 jaar oud en ik zoek van die baggy jeans, alleen niet met zo'n heel laag kruis. Waar kun je die vinden en hoe duur zijn die ongeveer ?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2013, 18:59
Verwijderd
Baggy jeans zijn nogal een breed begrip.


Verder kan je ze vinden in vrijwel elke winkelstraat, in 80% van de kledingswinkels om nog maar te zwijgen over internet. Prijs verschilt natuurlijk voor merk of model, net zoals elk andere kledingsstuk.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2013, 20:52
-Me,
Avatar van -Me,
-Me, is offline
Citaat:
Baggy jeans zijn nogal een breed begrip.


Verder kan je ze vinden in vrijwel elke winkelstraat, in 80% van de kledingswinkels om nog maar te zwijgen over internet. Prijs verschilt natuurlijk voor merk of model, net zoals elk andere kledingsstuk.
Oke, bedankt, ik zal beter opletten in de winkels danmaar.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2013, 21:03
Verwijderd
Even samengevoegd met het juiste topic. Wat versta je onder baggy, heb je een foto? Kijk eens bij Jeansmerken: Levi's, G-Star heeft ook jeans zeker en Diesel bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 17:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk dat je op zoek moet naar 'boyfriend jeans' of spijkerbroeken met een 'loose-fit' en die hangen idd in bijna elke kledingwinkel. Zelfs bij de C&A enzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 22:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Esprit heeft idd ook boyfriend jeans. Je kunt ook op hun site kijken voor de prijs enzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2013, 10:11
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Als je niet zo'n groot budget hebt en dus geen g-star etc. wil zou ik eens kijken bij Shoeby Fashion, die zijn wel redelijk betaalbaar en daar heb ik ook veel van dat soort jeans gekocht.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 02:53
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Deze polo zoek ik, in maat M, slim fit.
Hij is overal uitverkocht in M
Het merk is Ralph Lauren.

Met citaat reageren
Oud 05-07-2013, 04:30
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Inmiddels besteld en morgen binnen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 13:25
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik ben opzoek naar een leuke ring voor om mijn duim, met een maximaal budget van 15 euro.
Iemand tips?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben opzoek naar een leuke ring voor om mijn duim, met een maximaal budget van 15 euro.
Iemand tips?
Klinkt stom, maar Kruidvat. Ik was daar laatst aan het zoeken voor een goedkope Hitchhiker's ring (Towel Day), dus iets dat modern genoeg was (want zilveren versierselringen heb ik zat) en ik zag eigenlijk allemaal best leuke ringen voor iets van 5 euro. Dat is dan geen zilver of kwalitatief, maar dan kun je ook eens wisselen.
Als je echt zilver zoekt, dan zou ik speuren op avondmarkten, vaak staan daar kraampjes met een heleboel zilveren ringen voor weinig geld (wel gehalteteken controleren, want er is ook genoeg nep, als er geen gehalteteken instaat, nooit zomaar aannemen dat het wel zilver is).

Die 925 bovenin is een gehalteteken (925, 835 en 800 zijn normaal bij zilver)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 13:45
Verwijderd
Je hebt ook winkels als Bijou Brigitte, vergelijkbaar met de Six, maar ik vind BB vaak interessanter omdat die veel meer lijken te hebben, vaak ook gesorteerd per kleur en soort, maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest, dus ik weet niet hoe het tegenwoordig is.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 15:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
De Bijou Brigitte, daar dacht ik ook al aan. Kijk ook eens bij particuliere sieraden/accessoirewinkeltjes, die hebben vaak weer net andere dingen dan de (grote) ketens.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 18:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lucardi is ook niet zo duur maar weet niet of die overal zit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 23:32
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Iemand die toevallig een webshop weet waar Stone Island of Lyle & Scott crewnecks/polo's met lange mouwen sale is? Zit 'n beetje krap bij kas dus kortingen zouden wel leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 11:56
xEvaa
xEvaa is offline
Hallo,

Zoals de titel al zegt, ik zoek van die zwarte leren handschoentjes zonder vingertoppen, en het liefste ook nog met studds. In de stad kan ik ze in ieder geval al niet vinden en p internet alleen uit het buitenland wat ik liever niet doe.
Iemand een winkel of link?
Alvast bedankt!

Deze vind ik echt mooi, alleen lees ik bij alle reacties dat de studds eraf vallen en ze heel snel scheuren dus kan ik deze ook al niet kopen...

Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 12:40
Verwijderd
Moet je even op zoek naar goth/alternatieve zaken. Die verkopen meestal lelijke shit zoals dit.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 13:10
xEvaa
xEvaa is offline
Citaat:
Moet je even op zoek naar goth/alternatieve zaken. Die verkopen meestal lelijke shit zoals dit.
Dankje
Met citaat reageren
Oud 06-09-2013, 11:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kijk ook eens in achterafwinkeltjes met accessoires en eurowinkels die niet bij een grote keten horen. Grote kans dat die ze wel hebben!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 00:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Zelf maken is ook een optie.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 00:34
Verwijderd
http://www.large.nl/conical-fingerle...en/art_809941/

Volgens mij is het exact dezelfde foto als in je post
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Moet je even op zoek naar goth/alternatieve zaken. Die verkopen meestal lelijke shit zoals dit.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2013, 11:34
Verwijderd
Waar kan je deze kopen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1425707_787779671238810_767009471_n.jpg (50.9 KB, 2x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 01:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waar kan je deze kopen?
oa HIER op ebay.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 18:42
nathalie02
nathalie02 is offline
ik zoek een nep bontjas
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 13:49
Cuore
Avatar van Cuore
Cuore is offline
hallo,

IK ben opzoek naar een winkel ( en anders een site) die hemdjes verkopen die op een korset lijken. Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?


alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 23:30
Verwijderd
large.nl misschien?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 01:01
Verwijderd
Lingeriezaken hebben zulke dingen vaak. Ik zag laatst nog zoiets bij de ondergoedafdeling van de H&M.

Anders altowinkels, inderdaad. Of seksshops.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 02:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zoiets?

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 21:03
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
attitudeholland vast wel
Met citaat reageren
Oud 29-01-2014, 18:12
Cuore
Avatar van Cuore
Cuore is offline
Dank jullie, ik zal eens gaan zoeken bij de genoemde websites.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Konichiwa.
-Me,
4 19-06-2013 11:54
De Kantine Speurders/Marktplaats/Ebay en soortgelijken?
Records070
3 11-03-2012 22:16
Lifestyle Op zoek naar een speciale winterjas.
Unox88
5 11-12-2011 09:58
Beleidszaken Contact topic
deadlytown
2 14-09-2010 23:27
De Kantine nu wil ik dit shirt kopen maar..
Jazzcrime
2 25-01-2009 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.