Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2004, 21:37
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Millroy schreef op 20-07-2004 @ 14:53 :
laatste zin, lag.
kom zeg

waar?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 20-07-2004, 22:23
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Super mooi, MEER!!
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 21-07-2004, 09:42
Anneee
Avatar van Anneee
Anneee is offline
Ik heb het ook gelezen. Ik wil nou niet zeggen dat het van hoog literair niveau is, maar het houdt wel mijn aandacht vast en het leest lekker.
Oud 27-07-2004, 14:42
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Wanneer komt het vervolg?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 27-07-2004, 23:24
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 27-07-2004 @ 15:42 :
Wanneer komt het vervolg?
Ik ben bezig, alleen had ik weinig tijd. Ik heb wel al een klein stukje geschreven
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 27-07-2004, 23:49
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik had nieuwe inspiratie nodig

Slaperig rekte Femke zich uit en wierp een blik op de klok. Het was al kwart over acht en om half negen begon het ontbijt. Vlug sprong Femke op en trok wat degelijke kleding aan. Vandaag zou ze thee gaan drinken op de open afdeling. Femke deed haar haar met wat schuim in een staart, die ze in een pluizige knot veranderde. Ze deed wat mascara op haar ogen en liep haar kamer uit.
“Zo, wat zie jij er fris uit op deze vroege morgen.” zei Felix en sloot de deur van het kantoortje achter zich. Samen met Femke liep hij richting de eetruimte.
Na het momentje stilte begon iedereen aan een boterham of een beschuitje. “Gister was leuk jongen, daar had je bij moeten zijn, Felix!”
“Echt grappig vond ik het niet.” antwoordde Felix en nam een stukje van zijn boterham. “Hoe weet jij dat nou weer?!” vroeg Frank verbaasd. “Ik weet alles, dus ik zou me maar gedragen als ik jou was!”

Na de corvee liep Femke met Felix mee naar de open afdeling. Er zaten twee jongeren en een sociotherapeut op haar te wachten. De rest van de jongeren was op dit moment naar therapie. De sociotherapeut bleek Thomas te heten en de jongeren Remco en Martine.
Nadat Felix weg was gegaan schoof Femke voorzichtig aan bij de tafel waar de rest ook aan zat. Remco en Thomas hadden een gesprek over Remco zijn situatie. Femke zat er net bij, dus kreeg maar de helft te horen.
“En dan krijg ik therapie of zo?” vroeg Remco. “Ja, en de soort therapie ligt een beetje aan je situatie.”
“Maar dat kan ik toch helemaal niet aan?! Ik vind het afdelingsprogramma al zo moeilijk om vol te houden.”
“Ja, maar ik denk, dat jij veel meer aan de dagbehandeling hebt dan aan het afdelingsprogramma. Wat gaan jullie vanmiddag eigenlijk doen?”
“We moeten dingen halen voor de opdracht van morgen ochtend.”
“Wat gaan jullie morgenochtend doen?”
“Bloempotten verven…” jammerde Remco. “Daar is echt geen reet aan!”
“Dan had je zelf ook maar iets moeten verzinnen!” beschuldigde Martine hem. “Thee?” vroeg ze, terwijl ze de theepot naar Femke toeschoof. Femke knikte en schonk een kopje in.
“Blijf je hier nu op de afdeling of niet?” vroeg Martine aan haar. Femke schudde haar hoofd. “Ik word opgebouwd. Over een tijdje kom ik hier pas.”
“O, gezellig! Tenminste, je lijkt me wel gezellig.”
“Enorm…” zei Femke sarcastisch. Ze vond het eigenlijk maar helemaal niks meer hier op de open afdeling. Remco zat er maar chagrijnig bij en Martine was gewoon een kneuzig geval. Ze was enorm hoekig en behoorlijk mager. Ze had onverzorgde krullen in een staart gepropt en een enorm lelijke bril op. Femke snapte wel waarom zij hier zat. Ze was zeker gepest of zo. Nou, dat soort types lokten het gewoon uit. Als je je nou ook nog eens normaal ging kleden in plaats van in je bloemenjurkje rond te lopen, die met oude vodden in elkaar was gezet, dan werd je vast anders aan gekeken.
Femke keek ongeduldig naar de klok. Ze moest hier gewoon nog twintig minuten zijn en ze wist echt niet wat ze moest gaan doen.
Remco en Thomas liepen al weg voor een gesprek en Martine zat met een pen in een boekje te schrijven. “Wil je ook wat schrijven?” vroeg ze. “Nee, dank je.” Femke glimlachte flauw en stond op. In de gang ging ze maar op de trap zitten wachten, totdat ze de gesloten afdeling weer op kon.

Na vijf minuutjes hoorde ze mensen die hal binnenkomen. De mensen meldden zich bij het kantoortje van de gesloten afdeling en werden daarna door Felix naar de spreekkamer geleid.
Femke keek nieuwsgierig om het hoekje, maar daarna schrok ze. Wat deed Youri hier?! Hij wist toch niet waar ze was? Wat deed hij dan hier?! Vlug rende ze de huiskamer in om zichzelf te verbergen. Hij mocht haar niet zien! Gespannen ging ze op de bank zitten wiebelen, net zo lang tot ze door Thomas weer naar de gesloten afdeling werd gebracht.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 19:36
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Weer Mooi...

Kan niet wachten tot het volgende vervolg!

1 dingetje:

Citaat:
Ze deed wat mascara op haar ogen
Mascara doe je toch op je wimpers he?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 28-07-2004, 20:13
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 28-07-2004 @ 20:36 :
Weer Mooi...

Kan niet wachten tot het volgende vervolg!

1 dingetje:



Mascara doe je toch op je wimpers he?
nou en, dat noem ik ogen, je snapt me wel Volgens mij is dat typisch zo'n uitspraak die in elk deel van t land anders is
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 20:54
Verwijderd
Sorry. Ik vind het werkelijk niets.
Geheel niets.
Zoek een andere hobby.
Oud 28-07-2004, 20:57
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Bewonder haar om haar eerlijkheid, veroordeel haar er niet om.
In alle eerlijkheid ben ik ook geheel niet weg van uw creatie, maar anderen verschillen vast van mening.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 28-07-2004, 21:00
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 28-07-2004 @ 21:54 :
Sorry. Ik vind het werkelijk niets.
Geheel niets.
Zoek een andere hobby.
Ik zal geen andere hobby zoeken, omdat jij dat vindt en zeker niet omdat je niet eens argumenten geeft
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 21:02
Verwijderd
- Je manier van schrijven is niet de mijne.
- Het woord femke komt te vaak voor.
- Het onderwerp verveeld me.
Oud 28-07-2004, 21:09
Verwijderd
En nu wordt het jammerlijk stil van jouw kant. Heerlijk.
Oud 28-07-2004, 21:28
Verwijderd
Ohja, de topic titel vind ik al helemaal niets.... "Ik heb ook maar weer eens een dramatisch verhaal." Jugh.
Oud 28-07-2004, 21:36
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dan lees je het toch gewoon niet?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-07-2004, 21:37
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Kent u het spreekwoord never jdge a book by its cover Marco?
Dat doet zij dus niet.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 28-07-2004, 21:41
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nee, ze komt idd met geweldige argumenten aan.

Je manier van schrijven is niet de mijne.

Goh, ja... dat heb je wel eens. Daarom is het nog geen slecht verhaal.

Het woord femke komt te vaak voor.

Oh ja joh? Goh...

Het onderwerp verveelt haar.

Kan best... dat heeft verder niets met het verhaal te maken.

De topictitel vindt ze ook niks

Boehoe...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-07-2004, 21:43
Verwijderd
Als dat mijn argumenten zijn, dan is dat nou eenmaal zo.
Staat het je niet aan?
Nou dan lees je het toch niet?
Oud 28-07-2004, 21:43
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
M@rco, iets niet geweldig vinden is geen misdaad.
Er begint hier een sfeer te komen waarbij iedereen alles van iedereen geweldig moet vinden.
Een sfeer die op andere fora ook hangt.
Dat hoort niet. Op een forum moet men kritiek kunnen geven en meningen kunnen uitten.
Laat iedereen dat voor zichzelf doen.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 28-07-2004, 21:45
Verwijderd
"Vlug rende ze de huiskamer in om zichzelf te verbergen. Hij mocht haar niet zien!"

Och och, wat een jip en janneke taal, .
Oud 28-07-2004, 21:46
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Tuurlijk, daar ben ik het helemaal mee eens, alleen moet die kritiek dan wél ergens op slaan. Niet van "Ga maar een andere hobby zoeken want jouw manier van schrijven bevalt me niet!". Dat slaat nergens op.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-07-2004, 21:48
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Er komen steeds nieuwe argumenten.
De stijl van een ander persoon kan zeer storend zijn voor een ander persoon, dit zorgt er ook voor dat sommigen Mullisch een genie vinden en anderen hem niet kunnen uitstaan.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 28-07-2004, 21:49
Verwijderd
Moet iedereen dan naar jouw pijpen dansen?

Ik vraag me af wat voor literatuur je leest M@rco.
Oud 28-07-2004, 21:51
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 28-07-2004 @ 22:49 :
Moet iedereen dan naar jouw pijpen dansen?

Ik vraag me af wat voor literatuur je leest M@rco.
Ik ben niet zo'n lezer... heb zat boeken voor school moeten lezen, dat wel. Maar daar gaat het hier helemaal niet om, het gaat mij erom dat je best met goede argumenten mag komen. En als je je mening wil geven, fijn, maar moet dat dan op zo'n aanvallende manier?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-07-2004, 21:53
Verwijderd
Dat hoeft idd niet persé. Maar ik doe het wel.

En waar maak je je toch zo druk om? Lees het dan gewoon niet!
('t zijn je eigen woorden)
Oud 28-07-2004, 21:54
Verwijderd
Mag ik vragen wat je zelf van het verhaal vind M@rco?
Oud 28-07-2004, 21:56
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik heb het niet gelezen

Ik stoorde me alleen aan jouw manier van bekritiseren. That's all.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-07-2004, 22:01
Verwijderd
Als je het nou eerst eens leest... Daarna praten we verder.
Oud 28-07-2004, 22:05
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hoezo? Ik zie niet in wat mijn mening over het verhaal hiermee te maken heeft, ik vind gewoon dat jij onnodig aanvallend reageerde met "ga een andere hobby zoeken".

Als ik het laatste stuk zo eens snel doorlees dan is het idd zeker geen literatuur, maar zo is het ook niet bedoeld... gewoon een verhaaltje dat voor de lol is/wordt geschreven. Misschien neem je het te serieus
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-07-2004, 22:08
Verwijderd
Misschien.
Misschien lees ik liever iets moois.
Oud 28-07-2004, 22:11
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Waarom doe je dat dan niet?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-07-2004, 22:14
Verwijderd
never judge a book by its cover...

En dat doe ik wel hoor, wees maar niet bang.

Ik zie trouwens dat eend ook in je fotoboek staat, dus je nam het gewoon op voor je vriendinnetje? Slap om zo de geweldige kerel uit te gaan hangen.

Maar goed. Waar maak ik me druk om.

Ik hou van Millroy, en dat is al genoeg.

Oud 28-07-2004, 22:18
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Als het iemand anders was geweest had ik ook gereageerd hoor En ik ben geen geweldige kerel dus dan kan ik die ook niet uithangen. Daar doe ik het ook niet voor, had gewoon zin om me ermee te gaan bemoeien.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-07-2004, 22:38
Verwijderd
Bedankt.
Maar genoeg nu.
Oud 28-07-2004, 23:08
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 28-07-2004 @ 22:09 :
En nu wordt het jammerlijk stil van jouw kant. Heerlijk.
Sorry, ik was een leven aan het leiden, dat zou jij ook eens moeten gaan doen, is goed voor je!

-Dat het jouw stijl niet is kan me niet schelen. Ik heb ook schrijfstijlen die ik saai vind, maar om daar gelijk zo over te gaan mekkeren?

-Dat het woord Femke te vaak voorkomt; Ojeey, goh, ik zal de volgende keer een verhaal over Bert en Ernie schrijven, dan komt Femke in ieder geval niet meer voor

-Dat het onderwerp je verveelt kan mij ook niks schelen. Dat is jouw mening, dus daar lig ik echt niet wakker om.

-Dat je de titel niet mooi vind; O, wat vreselijk, maar misschien is dat niet de werkelijke titel van het verhaal? Goh, zou je denken?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 23:13
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 28-07-2004 @ 22:45 :
"Vlug rende ze de huiskamer in om zichzelf te verbergen. Hij mocht haar niet zien!"

Och och, wat een jip en janneke taal, .
Heb je die gelezen? Mag ik dan wat tips om het er nog meer op te laten lijken? Ik las ze namelijk niet meer op die leeftijd

Of lig je nu al te slapen onder je Jip en Janneke dekbed?

Je bent zo stil...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 23:14
Verwijderd
Na een ongelofelijke lachbui die ik samen met Millroy deelde zit ik nu weer op mijn stoel om je te vertellen dat ik nu verder niet meer hier op inga, want ik heb er genoeg over gezegd en ik ga m'n niveau niet nog verder verlagen, dat zou niet goed zijn voor niemand. Meisje, er zijn ook mensen die het wél mooi vinden, dus niet wakker liggen vannacht hoor...
Oud 28-07-2004, 23:16
Verwijderd
Ik sta in ieder geval niet met een eend op de foto als ik achttien ben...
Oud 28-07-2004, 23:17
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-07-2004 @ 00:08 :
Sorry, ik was een leven aan het leiden, dat zou jij ook eens moeten gaan doen, is goed voor je! Ach ach Eend, dat is uiterst laag. Ken jij haar? Nee, dus dan kan jij je daar niet over uit laten.

-Dat het jouw stijl niet is kan me niet schelen. Ik heb ook schrijfstijlen die ik saai vind, maar om daar gelijk zo over te gaan mekkeren? Als jij kritiek geven mekkeren noemt...Dan mag jij gerust gaan mekkeren.

-Dat het woord Femke te vaak voorkomt; Ojeey, goh, ik zal de volgende keer een verhaal over Bert en Ernie schrijven, dan komt Femke in ieder geval niet meer voor Jah want dat bedoelt ze echt Je gebruikt niet genoeg zij, ze etc.

-Dat het onderwerp je verveelt kan mij ook niks schelen. Dat is jouw mening, dus daar lig ik echt niet wakker om. Mijn ligt er niet wakker van dat jij er niet wakker van ligt.

-Dat je de titel niet mooi vind; O, wat vreselijk, maar misschien is dat niet de werkelijke titel van het verhaal? Goh, zou je denken? Wat is je titel dan? Misschien moet je die maar es gebruiken.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 28-07-2004, 23:21
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Millroy schreef op 28-07-2004 @ 22:48 :
Er komen steeds nieuwe argumenten.
De stijl van een ander persoon kan zeer storend zijn voor een ander persoon, dit zorgt er ook voor dat sommigen Mullisch een genie vinden en anderen hem niet kunnen uitstaan.
O, god... Wat ben jij een mietje. AU! AU! AU! ik heb hoofdpijn, want je stijl stoort me!

Als je je irritaties uit, kun je dat ook op een andere manier doen. Nu vliegt Mijn* mij aan, maar als wij terugvliegen, dan hebben wij het weer gedaan en dan zijn wij slecht bezig.

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Vanaf nu ga ik er verder niks meer aan doen aan wat jullie zeggen. Ik wens jullie verder veel succes met het geven van jullie mening en het vrienden maken, want ver kom je zo niet. En als jullie vinden dat het zo hoort op een fora, dan ga je zelf maar zo'n fora maken, maar niet hier de boel lopen verzieken
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 23:23
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 29-07-2004 @ 00:16 :
Ik sta in ieder geval niet met een eend op de foto als ik achttien ben...
O, wat errug!
Nee, jij zit liever met je brilletje op, je kraag omhoog en je neus in de boeken. Owja, en uiteraard je Nederlandse lerares te overtuigen van haar slechte schrijfstijl op het bord!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 23:24
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Ik mag dan wel een mietje zijn, mar ik hoef geen vrienden te maken op een forum, ik heb echt een leven.
Verder verzieken wij de boel hier niet, maar kweken wij een kritische geest, zodat sommigen niet zomaar alles aanvaarden wat ze horen en zien en alles goed vinden omdat dat hoort.
Trouwens, schelden is niet erg netjes. Dat verziekt de boel.
Ik heb jou niet uitgescholden toch?
Excuseer je even, dan vergeef ik het je.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 28-07-2004, 23:25
Verwijderd
Och eend, laat je niet uit over dingen waar je niets van weet. Door één keertje ècht te zeggen wat je denkt, wat je vindt, verziek je gelijk een forum? Rubbish.

(Oh dat is onzin in het engels, wist je dat?)
Oud 28-07-2004, 23:27
Verwijderd
Heb ik geleerd bij Juf Stolk, goed van mij he?
Oud 28-07-2004, 23:32
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Millroy schreef op 29-07-2004 @ 00:24 :
Ik mag dan wel een mietje zijn, mar ik hoef geen vrienden te maken op een forum, ik heb echt een leven.
Verder verzieken wij de boel hier niet, maar kweken wij een kritische geest, zodat sommigen niet zomaar alles aanvaarden wat ze horen en zien en alles goed vinden omdat dat hoort.
Trouwens, schelden is niet erg netjes. Dat verziekt de boel.
Ik heb jou niet uitgescholden toch?
Excuseer je even, dan vergeef ik het je.
gut gut gut...

Een kritieke geest kweken? Naast je wietbladeren zeker? Past het er nog naast of niet?

En ik had het over je echte leven Ik heb een zeer goed echt leven hoor, beter dan de gemiddelde persoon van mijn leeftijd. And guess what?! Ik heb zelfs vrienden!

Een kritieke geest kweken kun je ook op een normale manier doen. Ik zal even een voorbeeld geven:
"Ik vind dit verhaal slecht, omdat het mij niet aanstaat. Het is gewoon mijn stijl niet. Verder vind ik dat er te veel Femke in voor komt en de topic naam vind ik nou niet echt aantrekkelijk."

Hé, hier staat hetzelfde omschreven, alleen een stuk vriendelijker. Als je lieve vriendinnetje nou zo tegen mij uitgevallen was, ipv als een klein kind te gaan schreeuwen, dan had ik ook normaal gereageerd. Maar wie het wilt, kan het krijgen hoor.
Ik lig van deze discussie alles behalve wakker. Ik kijk vol vermaak naar jullie gedrag. Net als jullie naar de mijnes kijken, maar ja, who cares?

Ik verlaag me tenminste niet tot het afkraken van mensen om foto's met een eend. Ik kraak mensen liever af om dingen die op dat moment bezig zijn. Dat jullie het een kinderachtige foto vinden, mogen jullie vinden hoor. Lach vooral verder
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 23:34
Verwijderd
Dat zullen we zeker doen, samen.

En blijf vooral lekker happen!
Oud 28-07-2004, 23:36
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 29-07-2004 @ 00:25 :
Och eend, laat je niet uit over dingen waar je niets van weet. Door één keertje ècht te zeggen wat je denkt, wat je vindt, verziek je gelijk een forum? Rubbish.

(Oh dat is onzin in het engels, wist je dat?)
Nee, het hoeft niet. Het gaat meer op de manier wáárop je het doet.

Als ik nu denk: Je bent zeker een slecht uitworp van je moeder
dan zal je gelijk weer een reactie terug plaatsen. Als ik nu zeg: Och, je ligt me niet zo, maar we hoeven elkaar niet beter te leren kennen op het forum
dan staat dat wat vriendelijker en minder aanvallend.

Maargoed, als jij toch zo wilt doorgaan moet je het vooral zelf weten.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 23:36
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 29-07-2004 @ 00:34 :
Dat zullen we zeker doen, samen.

En blijf vooral lekker happen!
Jullie doen precies hetzelfde, slimbo's
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-07-2004, 23:37
Verwijderd
Dat meen je niet
Oud 28-07-2004, 23:39
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Mijn lieve kind, waar haal jij wiet vandaan? Ik rook niet en ik blow al helemaal niet. Geestesverruimende middelen heb ik niet nodig, mijn geest is ruim genoeg.
Fijn dat jouw leven fijn is. Dan is er geen reden om depressief te zijn dus. Ik heb trouwens ook vrienden, misschien moeten we nu maar een club oprichten.
Een kritieke geest kweken raad ik je niet aan. Wie weet ontploft die dan wel. Een kritische geest lijkt me daarentegen een goed idee.
Ik heb niet om die foto gelachen, enkel om je antwoorden.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 78
Roosje
494 12-12-2006 20:07
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Albaster de journalist
Verwijderd
19 27-12-2005 23:05
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen
ArvidKeemink
4 04-09-2001 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.