Oud 21-07-2004, 19:38
HC4L
HC4L is offline
hmmmm, ik was dus een tijd terug, een aardige tijd terug trouwens alweer, op thunderdome, het feest opzich was zwaar vet, alleen er viel iets raars voor een gegeven moment, wij stonden dus naast een paar andere lui (logisch) maargoed die gasten stonden zwaar te spacen van speed en pillen iig volgens mij. Ze hadden iig hele extreme grote doppen ( weet niet hoeveel ze gesnoven/geslikt hadden), maar volgens mij wel ekstreem veel. Op een gegeven moment begint een zo'n kerel dus helemaal slecht te gaan. Z'n hele gezich trok dus in een keer helemaal wit weg ( en dan dus ook zwaar wit, echt raar om te zien. Dus ik zag wel dat t niet goed met m ging dus ik ging met n kameraad drheen en vroeg wat hij gehad had. Hij had pillen gehad een stuk of 5, maar opeens valt die gast voor me voeten flauw. Wij uitsmijter gewaarschuwd, die kreeg m weer bij bewustzijn, en toen die weer wakker was begint die kerel in een keer bloed te kotsen. Echt te ranzig voor woorden en 't zag er ook eng uit hij is uiteindelijk afgevoerd, maar ik vraag me nog steeds af hoe je dat van pillen kunt krijgen? hij was duidelijk niet uitgedroogd want ze stonden de hele tijd te drinken. ( wel water dan) na die tijd heb ik nooit meer geslikt. Maar ik vraag me nog steeds af waar 't aan lag bij die kerel. Iemand ideeen hier??
Helpt mij aub van mijn nieuwsgierigheid af
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Advertentie
Oud 21-07-2004, 20:19
Seras
Avatar van Seras
Seras is offline
slik dan ook geen pillen
is gewoon dom
Oud 21-07-2004, 20:24
HC4L
HC4L is offline
er staat toch duidelijk dat ik zelf niet geslikt hebt, maar t gaat over iemand anders die ik verder niet ken, maar ik vroeg me af wat de oorzaak was dat HIJ bloed ging kotsen van pillen, omdat ik dat daarvoor dus nog nooit gezien/ meegemaakt had, en niet of pillen slikken dom is, want iedereen hier weet wel dat drugs niet goed zijn, dus aan jouw reactie heb ik helemaal drie keer niks . domme reacties mogen dus achterwege blijven.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 21-07-2004, 20:32
Seras
Avatar van Seras
Seras is offline
jah wat denk je wat er in XTC zit ?>

troep troep en ng een stroep ! vind je ht gek dat je maag er dan van binnen kapot van gaat
Oud 21-07-2004, 20:51
HC4L
HC4L is offline
mja, ik weet niet elk stofje wat er in xtc zit op te noemen eigenlijk. we komen nu al wel iets verder, volgens jou is er dus door het slikken z'n maag van binnen kapot gaan, en is hij daardoor dus bloed gaan kotsen. wat gebeurt er dan precies als je maag van binnen kapot gaat? tell me, ik ben geinteresseerd! maar misschien zat er wel rattengif in die pillen, dat komt ook steeds vaker voor! ik heb daarna nooit meer geslikt iig. wat denken de anderen hiervan dan? ooit zoiets meegemaakt / gezien?
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 21-07-2004, 21:06
Seras
Avatar van Seras
Seras is offline
mjah xtc is vernamelijk gewoon veel gifstoffen , je maag kan er niet tegen omdat de huid in je mag niet goed tegen al die gifstoffen kan. gaat kapot , vandaar het bloed.

kijk blowen maakt niet zoveel uit , maar je moet nooit verder gaan dan dat dat is gewoon slecht
Oud 21-07-2004, 21:12
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Seras schreef op 21-07-2004 @ 21:06 :
mjah xtc is vernamelijk gewoon veel gifstoffen , je maag kan er niet tegen omdat de huid in je mag niet goed tegen al die gifstoffen kan. gaat kapot , vandaar het bloed.

kijk blowen maakt niet zoveel uit , maar je moet nooit verder gaan dan dat dat is gewoon slecht
blablablabla hou gewoon je mond dicht
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 21-07-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Seras schreef op 21-07-2004 @ 21:06 :
mjah xtc is vernamelijk gewoon veel gifstoffen , je maag kan er niet tegen omdat de huid in je mag niet goed tegen al die gifstoffen kan. gaat kapot , vandaar het bloed.

kijk blowen maakt niet zoveel uit , maar je moet nooit verder gaan dan dat dat is gewoon slecht
Alsjeblieft zeg... alsof leven op zich niet slecht voor je is, vet eten is slecht, roken is slecht, alcohol is slecht, komop. Je moet natuurlijk wel weten wat je doet en je grenzen kennen en uiteindelijk is alles slecht voor je, maar doe alsjeblieft niet of dat blowen minder erg is of alcohol zuipen.

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt HC4L, maar ik kan me voorstellen dat zoiets gebeurt, te weinig gegeten ofzo, of teveel door elkaar genomen, ik zou het niet weten. Gezond is het natuurlijk niet, maar ik ken wel mensen die op een gegeven moment na teveel alcohol bloed hebben gekotst...
Oud 21-07-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Seras schreef op 21-07-2004 @ 21:06 :
mjah xtc is vernamelijk gewoon veel gifstoffen , je maag kan er niet tegen omdat de huid in je mag niet goed tegen al die gifstoffen kan. gaat kapot , vandaar het bloed.

kijk blowen maakt niet zoveel uit , maar je moet nooit verder gaan dan dat dat is gewoon slecht
komt eerst eens met een beargumentatie op menselijk niveau, want zoals jij het brengt klink je als een 12-jarige held die de wereld wilt beschermen van alles wat slecht is.

[edit] tip: verdiep jezelf eerst eens wat meer in xtc voordat je onzin gaat uitkramen. xtc is goed voor een hoop dingen, en dan speelt zelfs gezondheid maar een kleine rol [/edit]

Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 21:18.
Oud 21-07-2004, 21:16
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Seras schreef op 21-07-2004 @ 20:32 :
jah wat denk je wat er in XTC zit ?>

troep troep en ng een stroep !
ja, maar wel vet!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-07-2004, 21:17
Seras
Avatar van Seras
Seras is offline
whahhahhaha jullie zijn gaaf
Oud 21-07-2004, 21:17
Seras
Avatar van Seras
Seras is offline
Citaat:
Luna schreef op 21-07-2004 @ 21:16 :
ja, maar wel vet!
tjah joh als jij je lichaam wilt verkloten met xtc ga je gang jongen ! met alle pplezier zelfs
Oud 21-07-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Seras schreef op 21-07-2004 @ 21:17 :
tjah joh als jij je lichaam wilt verkloten met xtc ga je gang jongen ! met alle pplezier zelfs
heb je er ook bij stilgestaan dat niet iedereen zichzelf elk weekend volpropt met pillen ?
Oud 21-07-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Seras schreef op 21-07-2004 @ 21:17 :
tjah joh als jij je lichaam wilt verkloten met xtc ga je gang jongen ! met alle pplezier zelfs
ja maar das niet zo moeilijk vergeleken met jou
Oud 21-07-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Seras schreef op 21-07-2004 @ 21:17 :
whahhahhaha jullie zijn gaaf
ok, ik heb vandaag al teveel gezeik aan mijn hoofd gehad op dit forum, ik wil daar niet nog een bij dus ajb, informeer je grondig en kom dan met een opmerking of ga ergens anders zeiken en NIET meer op een van MIJN fora. dammit.

ik kan niet tegen mensen die denken het beter te weten en dan de moraalridder gaan uithangen.
Oud 21-07-2004, 21:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Seras schreef op 21-07-2004 @ 21:17 :
tjah joh als jij je lichaam wilt verkloten met xtc ga je gang jongen ! met alle pplezier zelfs
ja, ik heb liever een leven vol vette ervaringen en aan het einde een geragd lichaam dan een leven zonder al die ervaringen...
edit: ik ben een meisje.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-07-2004, 21:27
Verwijderd
en nu weer ontopic graag
Ik ben zelf ook benieuwd naar de oorzaak.
Oud 21-07-2004, 21:31
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Mutant schreef op 21-07-2004 @ 21:24 :
ok, ik heb vandaag al teveel gezeik aan mijn hoofd gehad op dit forum, ik wil daar niet nog een bij dus ajb, informeer je grondig en kom dan met een opmerking of ga ergens anders zeiken en NIET meer op een van MIJN fora. dammit.

ik kan niet tegen mensen die denken het beter te weten en dan de moraalridder gaan uithangen.
mutant heeft een burn-out

ot: acidbaby zei ook eens auw toen ze pillen in dr hand had omdat dat brandde, mssn heeft het daar iets mee te maken?
en anders lijkt rattengif me wel een logische verklaring aangezien dat inwendige bloedingen veroorzaakt.
__________________
my achy breaky heart (8)
Ads door Google
Oud 21-07-2004, 21:36
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Seras schreef op 21-07-2004 @ 21:06 :
mjah xtc is vernamelijk gewoon veel gifstoffen , je maag kan er niet tegen omdat de huid in je mag niet goed tegen al die gifstoffen kan. gaat kapot , vandaar het bloed.

kijk blowen maakt niet zoveel uit , maar je moet nooit verder gaan dan dat dat is gewoon slecht
Ok, met die waarschuwing ben je dus nu al veel te laat , maargoed het begint nu interessant te worden, veel reacties. Dat is dus gewoon gelul dat verder gaan als blowen slecht is. Ligt aan jezelf, hoe jij je voorbereid, lang niet alle drugs zijn slecht voor je lichaam hoor, wat dacht je bijvoorbeeld van paddo's, salvia of andere tripmiddelen. Bovendien, als je jezelf onder controle weet te houden, is er helemaal niks aan de hand. Dus 't is gewoon dikke bullshit.

Mja, de oorzaak is me nog steeds niet helemaal duidelijk, volgens mij kan 't door meerdere factoren komen. Die kerel ging echt goed naar de klote en het was helemaal niet leuk om daar vlak voor te staan

Maar wat ik er nu van lees, komt het dus doordat het innerlijke van z'n maag schade op heeft gelopen. Maar zit er binnen in je maag bloed dan? Ik dacht namelijk alleen gal. Maargoed ik ben ook geen bioloog, het zou best kunnen.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 21-07-2004, 21:41
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
overal in je lichaam lopen wel aderen lijkt me, ook in je maagwand.
of in een ander oorgaan wat in verbinding met je maag staat.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 21-07-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 21-07-2004 @ 21:41 :
overal in je lichaam lopen wel aderen lijkt me, ook in je maagwand.
of in een ander oorgaan wat in verbinding met je maag staat.
en denk aan de slokdarm enzo. Ik bedoel, heb je al eens bloed gehoest? In je longen zit stiekem ook niet zomaar bloed.

Citaat:
mutant heeft een burn-out
Nee, ik ben over de zeik, ik zou eigelijk me nu moeten omkleden om nog meer te gaan zuipen, in plek daarvan ben ik omringd met mensen die geen leven hebben en daarom het mijne moeten verpesten.
Oud 22-07-2004, 00:04
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Mutant schreef op 21-07-2004 @ 21:55 :
en denk aan de slokdarm enzo. Ik bedoel, heb je al eens bloed gehoest? In je longen zit stiekem ook niet zomaar bloed.
ja, maar als het in je longen zit kijkt het me niet logisch dat je dat uit gaat kotsen. want, je luchtpijp maakt die perestaltische beweging die je slokdarm maakt niet. toch?


Citaat:
Nee, ik ben over de zeik, ik zou eigelijk me nu moeten omkleden om nog meer te gaan zuipen, in plek daarvan ben ik omringd met mensen die geen leven hebben en daarom het mijne moeten verpesten.
ghehe k, lijkt me vrij frustrerend ja
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 22-07-2004, 00:33
Arucard
Avatar van Arucard
Arucard is offline
mh niet echt slim van die vriend om 5 pillen te nemen
Oud 22-07-2004, 01:23
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
er was een poos geleden zo'n heisa over pillen waar glas inzat om de maagwand een beetje ruwer te maken zodat de pillen harder zouden werken ofzo. misschien was dat het.
__________________
hieperdepiepp!
Oud 22-07-2004, 02:22
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Het hoeft niet persé door die XTC-pillen te komen. Je zegt dat je die kerel niet kent. Misschien heeft hij wel hele andere troep naar binnen gewerkt op een nuchtere maag, of is de combinatie niet helemaal goed gegaan. Misschien was hij daarvoor ziek of zit er een stof in die drugs waar die kerel niet tegen kan.

Hadden eigenlijk de vrienden van die kerel ergens last van. Als verder niks hadden zou het aan die kerel liggen of de drugs is bij hem gewoon verkeerd gevallen.
__________________
Du bist ein N00b!
Advertentie
Oud 22-07-2004, 16:56
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Vice schreef op 22-07-2004 @ 02:22 :
Het hoeft niet persé door die XTC-pillen te komen. Je zegt dat je die kerel niet kent. Misschien heeft hij wel hele andere troep naar binnen gewerkt op een nuchtere maag, of is de combinatie niet helemaal goed gegaan. Misschien was hij daarvoor ziek of zit er een stof in die drugs waar die kerel niet tegen kan.

Hadden eigenlijk de vrienden van die kerel ergens last van. Als verder niks hadden zou het aan die kerel liggen of de drugs is bij hem gewoon verkeerd gevallen.
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Het hoeft natuurlijk niet alleen aan de pillen te liggen, alhoewel de kwaliteit van pillen wel zwaar achteruit is gegaan. Dus, ja t kan met meerdere dingen te maken hebben idd, misschien was 't wel zn eerste keer dat die ook slikte ofzo.

Nee die vrienden van 'm waren gewoon normaal ( nouja voorzover je dat normaal kunt noemen ) maar die hadden ook niet geslikt, maar speed gesnoven. Het lijkt mij t meest logisch dat 't dan in de pillen zit, denk dat daar troep inzat die er niet in te hoorde zitten ( rattengif) ofzoiets.

'T begint nu trouwens wel een interessant topic te worden , mooi veel reacties enzo
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 22-07-2004, 17:00
HC4L
HC4L is offline
en misschien zat er ook wel glas idd, eigenlijk een ziekte gedachte, dat er gewoon glas in je maag komt . Er zit tegenwoordig echt veel meer troep in pillen als vroeger. Dus ik denk dat ook zeker wel meespeelt.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 22-07-2004, 17:07
Mir-idiotA
shit hee!!! die Seras doet meiden van 18 niet echt eer aan! zou me haast gaan schamen!!!!!!

lijkt me wel een rotervaring om te zien gebeuren....
Oud 22-07-2004, 17:08
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
HC4L schreef op 22-07-2004 @ 16:56 :
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Het hoeft natuurlijk niet alleen aan de pillen te liggen, alhoewel de kwaliteit van pillen wel zwaar achteruit is gegaan. Dus, ja t kan met meerdere dingen te maken hebben idd, misschien was 't wel zn eerste keer dat die ook slikte ofzo.

Nee die vrienden van 'm waren gewoon normaal ( nouja voorzover je dat normaal kunt noemen ) maar die hadden ook niet geslikt, maar speed gesnoven. Het lijkt mij t meest logisch dat 't dan in de pillen zit, denk dat daar troep inzat die er niet in te hoorde zitten ( rattengif) ofzoiets.
Je kunt wel oneindig blijven speculeren maar ik weet wel dat het niet regelmatig voorkomt dat iemand er bloed van gaat spugen. Op zich, als je dan toch die troep pakt doe het dan enigzins puur met MDMA capsules. Als je wilt weten over de inhoud van de tabletten moet je ze naar een lab sturen.
Oud 22-07-2004, 17:08
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 22-07-2004 @ 17:07 :
shit hee!!! die Seras doet meiden van 18 niet echt eer aan! zou me haast gaan schamen!!!!!!
Oud 22-07-2004, 20:41
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Rattengif...
Hoe kom je daar bij?!

Verder ken ik ook een meisje die alleen van teveel alcohol bloed uitkotste zo nu en dan, en dat lag waarschijnlijk eraan dat ze gewoon teveel kotste (minstens wekelijks..)

Maar misschien was gewoon zn maagwand beschadigt door chemicalien (zoals speed, dat brand door vlees heen enzo, heb ik ooit begrepen)
__________________
you don't know, dreamer
Oud 23-07-2004, 00:52
Type
Avatar van Type
Type is offline
speed, alcohol, etc, van alles kan inderdaad door je ingewanden heen branden.

en voor de mensen die niet snapten waarom er dan bloed uit kwam: om te functioneren heeft elk lichaamsdeel zuurstof nodig, dus moet er bloed doorheen stromen, dus zitten er (soms miniscuul kleine) bloedvaatjes.
als je slokdarm/maagwand kapot gebrand wordt, dan kan er inderdaad bloed in komen en kan je bloed kosten.

zelfs aspirine (salicylzuur) kan maagbloedingen veroorzaken.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 24-07-2004, 12:55
watermuis
watermuis is offline
misschien had hij wel een bommetje met speed geslikt (speed brand idd vlees weg)

edit : maar je kunt er toch nooit achter komen. er zijn misschien wel 100 redenen waardoor je bloed kan kotsen.
Oud 24-07-2004, 19:44
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Type schreef op 23-07-2004 @ 00:52 :
speed, alcohol, etc, van alles kan inderdaad door je ingewanden heen branden.

en voor de mensen die niet snapten waarom er dan bloed uit kwam: om te functioneren heeft elk lichaamsdeel zuurstof nodig, dus moet er bloed doorheen stromen, dus zitten er (soms miniscuul kleine) bloedvaatjes.
als je slokdarm/maagwand kapot gebrand wordt, dan kan er inderdaad bloed in komen en kan je bloed kosten.

zelfs aspirine (salicylzuur) kan maagbloedingen veroorzaken.
Aha, dat wist k dus helemaal niet. Ik wist wel dat speed slecht was, maar zo agressief zeg ma soort van zoutzuurachtige effecten krijg je dan Dan is dat natuurlijk ook een optie, gewoon doorgebrand door speed oid, in ieder geval er zijn teveel mogelijkheiden en het blijft dus altijd gissen ja.
Citaat:
Citaat:
shit hee!!! die Seras doet meiden van 18 niet echt eer aan! zou me haast gaan schamen!!!!!!
Inderdaad ja, is wel kut om te zien, vooral omdat je dan ziet dat 't toch zomaar kan gebeuren, met iedereen, maar dan moet je allemaal maar niet te veel over nadenken. Mja boeie, ik doe toch geen pillen meer
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 25-07-2004, 03:16
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Ok, weet niet of er al een kloppend antwoord is gegeven, maar hier komt het! (jezus zeehond, wat ben je toch weer lekker zeker van jezelf jongen, wat ben jij een topgozer ook eigenlijk... neuken? (en dat laatste alleen als je een lekker wijf bent, indien je dat niet bent: Blowen?))

ten eerste het kotsen. Dit wordt als natuurlijk afweermechanisme van het lichaam in werking gezet als er een gevaarlijke stof in het lichaam (de maag) is gekomen. Als (laatste wanhoops)daad probeert het lichaam dit dus te verwijderen, om zo enige schade te beperken. Kotsen is dus het gevolg.

Dan nu de boosdoener zelf.
In XTC zitten stoffen die uitheems zijn voor de natuur..
(je bedoeld chemies zeehond?
-Ja, idd, dat bedoel ik!
Trouw met me! (En ook deze keer, alleen als je een lekker wijf bent, in een ander geval: Blowen?))

Deze stoffen zijn veelal ook niet goed voor je lichaam. Ik doel hiermee vooral op hetgeen wat in de volksmond bestempeld is als "speed" ofwel "pep". Dit is een vrij agressieve stof die er om bekend staat dat het maagperforaties teweeg kan brengen. Maagperforaties (ook wel "buikgaten" of "gatenmaag" genoemd) zijn dus gaten in je maagvlies. Dit is geheel niet amusant en ook niet fijn. Zoals je misschien begrijpt komt hier ook enig bloed bij vrij. Zelfs enig maagzuur (wat voor gewone lui zoals jij en... , ... nou, niet ik want ik ben niet normaal natuurlijk, maar wat dus voor jullie als equivalent gezien kan worden voor een zwakke vorm van zoutzuur) komt vrij, en dat brengt een brandende sensatie en veel pijn met zich mee.
Maar ik dwaal enigsinds af van het hoofdonderwerp (ziehier hoe nobel ik ben, ik geef mijn eigen tekortkomingen toe, tekenen van volwassenheid en zelfkennis, damn wat is die zeehond toch een toffe kerel! Echt een man die weet waar de klepel hangt!).

De maag(wand) kan dus doorbroken worden door de in meeste xtc-pillen aanwezige stoffen. Dit KAN de oorzaak zijn, een maagperforatie.

Echter hoeft dit niet de oorzaak te zijn maar een uiteindelijk doel van hetgeen wat zich in de maag van de jonge jongen heeft voltrokken. Voordat het gat gevormd is (let wel, ik ga bij deze stelling er dus vanuit dat een wond IN de maag niet direct als uitkomst heeft dat het een gat wordt, maar dat dit wel de mogelijke uitkomst zou kunnen zijn.) komt er een wond aan de binnenwand van de maag. Dit gaat logiserwijs ook samen met enige mate van bloed. Het gevolg is dat er bij het eventuele kotsen van de persoon in kwestie bloed mee naar boven is gekomen.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat er glas(schilfers) in de pillen heeft gezeten, zoals jullie een tijd geleden in de krant hebben kunnen lezen, of hebben kunnen zien op het journaal (Godjezuschristen en zielen, die zeehond is zelfs nog actueel ingesteld ook... Modelburger, bij uitstek!). Dit hoef ik natuurlijk niet verder uit te leggen.. Maar voor wie het nog niet door heeft: Glasschilfers hebben als mogelijke uitkomst dat ze de keel en of maag kunnen schaden, lees besnijden (jaja, hahaha, hij zei besnijden. Dit is een serieuze zaak ja, als je daar zo kinderachtig om moet lachen hoor je hier niet thuis en ga je maar lekker met stoepkrijt "pik" op de stoep schrijven!).

Dan nu een hele andere kijk op het geheel (multi-talent hoor die zeehond, altijd ook klaar met een frisse en vernieuwende kijk op het geheel). Door nuttiging van bepaalde verdovende middelen (xtc, pep) is het mogelijk dat de kaken een trillende dan wel knarsende beweging krijgen, en die ook voor enige tijd vasthouden. Hierbij is het mogelijk dat het tandvlees (of de tong) derhalve wordt beschadig dat het bloeden tot gevolg heeft.

Het is derhalve ook een mogelijke verklaring dat de jongen van de uitsmijter bosbessensap (oid) heeft gehad, dat dit door de korte tijd in de maag nog niet verkleurd is, en in zijn geheel en in al zijn roodheid is uitgekotst en dit sterk leek op bloed.


Misschien zullen we de ware toedracht wel nooit weten, en misschien is dat ook maar beter. Sommige dingen in ons korte, maar door constante veranderingen in de omgeving en in jezelf toch ook heftige bestaan, zijn beter te accepteren en of te verwerken als de waarheid omtrend dat voorval nooit boven de spreekwoordelijke tafel komt....

Het was mij weer een waar genoegen, en voor al die de moeite hebben genomen om dit stuk in zijn geheel te lezen, dankuwel, en ik hoop dat ik met dit kleine, doch bescheiden meesterwerkje een klein spankje licht in dit duistere voorval heb kunnen overdragen. Mijn hart is iig wel weer verlicht door het schrijven van dit gebrabbel.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 25-07-2004, 03:35
Verwijderd
vet!
thnx voor de zeer informatieve tevens brilliante post
Ads door Google
Oud 25-07-2004, 03:54
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op25-07-2004 @ 03:16
spankje
typo

verder... *respect*
Oud 25-07-2004, 04:37
HC4L
HC4L is offline
zo he, die zeehond weet alles nog precies, en dat op de laate nacht terwijl ik nauwelijks meer in staat ben nog iets te typen na een avondje uit met teveel akohol + weed + hasj ( maar vooralsnog geen pillen) * moet zichzelf steeds verbeteren met het typen* * baaalt hietr enigzins van * maargoed ik ga maar slapen dat lijkt me een verstandige oplossuing * zeehond, jongenm, bedankt voor je verhelderende antwoord

het deed me weer een bepaald genoegen dat je toch zo laat op de nacht, onder invloed van verdovenbde middelen, toch nog zo'n raak an twoord wist te geven over wat de jongeman in kwestie ( overigens een bijzonder dubieze jongeman ) allemaal vooralsnog gebruikt had; alsnog bedankt voor uw, uiteraard zeer kostbare tijd. Waar wasd je vann8, teknofeesje ofsooow? mja, goed, ik houd 't hier voor gezien.

De ballen, laters ( of lazlow zoals die nep-alto hier meermaals placht te zeggen op verscheidene kardinale en zeker ook belangrijke punten van landbelang) * denkt bij zichzelf: binnekort tog maar eens overleggen met dhr. J.P. Balkenende over het inmiddels legendarische begrip ' CDA, dus christelijke normen en waarde,m *


IK wens U allen bij deze bog een geoede nachtgrust toe. Latrers, HC4L, ofterwijl Hardcore for Live..........................
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 25-07-2004, 12:18
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
HC4L, het was mij een waar genoegen.

Gisternacht in bed kon dit voorval mij vooralsnog niet los laten. Door deze constante maalstroom van gedachten was het voor mij heel even moeilijk om de slaap te vatten. In dit kort tijdsbestek heeft mijn brein nogmaals een mogelijke oplossing voort gebracht.

Tijdens de val die de jongen maakte, is het mogelijk dat hij in zijn tong heeft gebeten, dan wel zijn lippen. Hierbij komt ook bloed vrij!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 25-07-2004, 17:08
HC4L
HC4L is offline
Ingelijks, zeehond, ik vond het ook wel geslaagd gisteravond of eigenlijk vanochtend nog even te reageren. Het viel me wel op dat ik een stuk helderheid miste, mijn nuchtere denkvermogen was eveneens weg, ineengeschrompeld tot een minimaal formaat.

Echter, het is nu zondag overdag, we zijn wakker, al een tijdje. Het vermogen dingen helder te beoordelen, de beoordelingsbekwaamheid genoemt, is weer helemaal terug, dus kan er weer gezocht, nagedacht en gedebatteerd over de mogelijke oorzaken van het orale bloedverlies van de jongenman.

Waar dit gisternacht met jouw denkpatronen liep te fucken als in een lsd trip moet het nu een stuk eenvoudiger, we hebben namelijk al aardig wat mogelijkheden geinventariseerd, vooral dat jij zo zeker bent van je zaak vind ik mooi, dat is belangrijk in zulke gevallen.

Maar ik kan nu niet anders zeggen als dat ik me volledig aansluit bij hetgeen jij het laatst bedacht hebt ( lekker makkelijk he) en verder hebben we zowel alle (mogelijke) oorzaken al gehad.
Misschien als ik de jongen nog eens tegenkom op een feestje, zal ik hem vragen hoe het in godsnaam mogelijk was.

Echter, het is dubieus of ik hem nog een keer tegenkom. Alleen de toekomst zal het leren.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Oud 25-07-2004, 17:50
Verwijderd
wtf
zeehond!
dat ben ik niet van je gwend
Oud 06-09-2007, 16:36
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Ok, weet niet of er al een kloppend antwoord is gegeven, maar hier komt het! (jezus zeehond, wat ben je toch weer lekker zeker van jezelf jongen, wat ben jij een topgozer ook eigenlijk... neuken? (en dat laatste alleen als je een lekker wijf bent, indien je dat niet bent: Blowen?))

ten eerste het kotsen. Dit wordt als natuurlijk afweermechanisme van het lichaam in werking gezet als er een gevaarlijke stof in het lichaam (de maag) is gekomen. Als (laatste wanhoops)daad probeert het lichaam dit dus te verwijderen, om zo enige schade te beperken. Kotsen is dus het gevolg.

Dan nu de boosdoener zelf.
In XTC zitten stoffen die uitheems zijn voor de natuur..
(je bedoeld chemies zeehond?
-Ja, idd, dat bedoel ik!
Trouw met me! (En ook deze keer, alleen als je een lekker wijf bent, in een ander geval: Blowen?))

Deze stoffen zijn veelal ook niet goed voor je lichaam. Ik doel hiermee vooral op hetgeen wat in de volksmond bestempeld is als "speed" ofwel "pep". Dit is een vrij agressieve stof die er om bekend staat dat het maagperforaties teweeg kan brengen. Maagperforaties (ook wel "buikgaten" of "gatenmaag" genoemd) zijn dus gaten in je maagvlies. Dit is geheel niet amusant en ook niet fijn. Zoals je misschien begrijpt komt hier ook enig bloed bij vrij. Zelfs enig maagzuur (wat voor gewone lui zoals jij en... , ... nou, niet ik want ik ben niet normaal natuurlijk, maar wat dus voor jullie als equivalent gezien kan worden voor een zwakke vorm van zoutzuur) komt vrij, en dat brengt een brandende sensatie en veel pijn met zich mee.
Maar ik dwaal enigsinds af van het hoofdonderwerp (ziehier hoe nobel ik ben, ik geef mijn eigen tekortkomingen toe, tekenen van volwassenheid en zelfkennis, damn wat is die zeehond toch een toffe kerel! Echt een man die weet waar de klepel hangt!).

De maag(wand) kan dus doorbroken worden door de in meeste xtc-pillen aanwezige stoffen. Dit KAN de oorzaak zijn, een maagperforatie.

Echter hoeft dit niet de oorzaak te zijn maar een uiteindelijk doel van hetgeen wat zich in de maag van de jonge jongen heeft voltrokken. Voordat het gat gevormd is (let wel, ik ga bij deze stelling er dus vanuit dat een wond IN de maag niet direct als uitkomst heeft dat het een gat wordt, maar dat dit wel de mogelijke uitkomst zou kunnen zijn.) komt er een wond aan de binnenwand van de maag. Dit gaat logiserwijs ook samen met enige mate van bloed. Het gevolg is dat er bij het eventuele kotsen van de persoon in kwestie bloed mee naar boven is gekomen.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat er glas(schilfers) in de pillen heeft gezeten, zoals jullie een tijd geleden in de krant hebben kunnen lezen, of hebben kunnen zien op het journaal (Godjezuschristen en zielen, die zeehond is zelfs nog actueel ingesteld ook... Modelburger, bij uitstek!). Dit hoef ik natuurlijk niet verder uit te leggen.. Maar voor wie het nog niet door heeft: Glasschilfers hebben als mogelijke uitkomst dat ze de keel en of maag kunnen schaden, lees besnijden (jaja, hahaha, hij zei besnijden. Dit is een serieuze zaak ja, als je daar zo kinderachtig om moet lachen hoor je hier niet thuis en ga je maar lekker met stoepkrijt "pik" op de stoep schrijven!).

Dan nu een hele andere kijk op het geheel (multi-talent hoor die zeehond, altijd ook klaar met een frisse en vernieuwende kijk op het geheel). Door nuttiging van bepaalde verdovende middelen (xtc, pep) is het mogelijk dat de kaken een trillende dan wel knarsende beweging krijgen, en die ook voor enige tijd vasthouden. Hierbij is het mogelijk dat het tandvlees (of de tong) derhalve wordt beschadig dat het bloeden tot gevolg heeft.

Het is derhalve ook een mogelijke verklaring dat de jongen van de uitsmijter bosbessensap (oid) heeft gehad, dat dit door de korte tijd in de maag nog niet verkleurd is, en in zijn geheel en in al zijn roodheid is uitgekotst en dit sterk leek op bloed.


Misschien zullen we de ware toedracht wel nooit weten, en misschien is dat ook maar beter. Sommige dingen in ons korte, maar door constante veranderingen in de omgeving en in jezelf toch ook heftige bestaan, zijn beter te accepteren en of te verwerken als de waarheid omtrend dat voorval nooit boven de spreekwoordelijke tafel komt....

Het was mij weer een waar genoegen, en voor al die de moeite hebben genomen om dit stuk in zijn geheel te lezen, dankuwel, en ik hoop dat ik met dit kleine, doch bescheiden meesterwerkje een klein spankje licht in dit duistere voorval heb kunnen overdragen. Mijn hart is iig wel weer verlicht door het schrijven van dit gebrabbel.

Tyfus zeg, wat kan ik toch mooie posts schrijven!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 06-09-2007, 16:44
wann
Avatar van wann
wann is offline
naamzoek?
Oud 06-09-2007, 16:44
wann
Avatar van wann
wann is offline
Ik was in de veronderstelling dat pep en mdma goed zijn voor de gezondheid, had ik dat verkeerd?
Oud 06-09-2007, 17:55
Verwijderd
pep is zeer goed te gebruiken als vervanger voor viagra!
Oud 06-09-2007, 19:09
Verwijderd
Er zit ook vitamine C in hoorde ik.
Oud 06-09-2007, 19:26
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Even ideetje hoor, maar viel die gast niet gewoon op zijn bek en spuugde vervolgens bloed omdat hij een tand door zijn lip had?
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 06-09-2007, 19:58
Verwijderd
Zeehond, moet je daarom een 2 jaar oud topic uppen?
Oud 06-09-2007, 22:56
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
HC4L, het was mij een waar genoegen.

Gisternacht in bed kon dit voorval mij vooralsnog niet los laten. Door deze constante maalstroom van gedachten was het voor mij heel even moeilijk om de slaap te vatten. In dit kort tijdsbestek heeft mijn brein nogmaals een mogelijke oplossing voort gebracht.

Tijdens de val die de jongen maakte, is het mogelijk dat hij in zijn tong heeft gebeten, dan wel zijn lippen. Hierbij komt ook bloed vrij!
Citaat:
Even ideetje hoor, maar viel die gast niet gewoon op zijn bek en spuugde vervolgens bloed omdat hij een tand door zijn lip had?

Spuit elf dat je bent




En ja fiepje, dat moest
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 07-09-2007, 02:30
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Jij blowt al een jaar niet meer dus jouw post is ook helemaal niet relevant meer

:kusje: & : slotje:
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ervaringen met Roaccutane #2
Apomes
500 02-07-2008 18:59
Drugs & Alcohol Vaaaage shit.
m!ke
21 21-05-2008 19:40
Drugs & Alcohol Je weet dat je hard gaat als...
BBpower
45 15-05-2006 00:51
Lichaam & Gezondheid na morning afther pil raar ongesteld
floortje_1400
19 25-01-2004 22:06
Drugs & Alcohol Tips tegen overgeven na drank
heropsychodream
53 06-07-2003 01:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.