Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2017, 10:45
veracw
veracw is offline
Hallo allemaal,

Ik ben Vera en ik zit in 5VWO en voor het vak Management & Organisatie moeten 2 medeleerlingen en ik een PO (praktische opdracht die meetelt voor het examen) maken. Deze opdracht houdt in dat we een product moeten bedenken en een geschikte combinatie van doelgroep, prijs, uitstraling etc. moeten vinden.

Hier hebben wij andere meningen voor nodig en we zoeken op zichzelf wonende studenten die hun mening hierover willen geven, aangezien we ons op deze doelgroep richten.

De enquête duurt 5-10 minuutjes om in te vullen en je zou ons een enorm groot plezier doen, zodat wij verder kunnen met onze opdracht!

https://www.survio.com/survey/d/N3T7S0S1S6C6W3A9J
Bovenstaande link is de link naar onze enquête, de enquête heeft nog een omschrijving die precies uitlegt waar het om gaat, dus het is belangrijk dat je deze goed doorleest.

Alvast heel erg bedankt,
Groetjes, Vera
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2017, 10:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bij deze vraag vind ik het lastig om je juiste keuze te maken: "Wat is/was als je moest kiezen het meeste van toepassing op uw levensstijl als student?", ik vind ze allemaal niet echt van toepassing. Mogelijk was het beter geweest een vraag te maken met "tot in hoeverre is de volgende stelling up jou van toepassing" en dan alle drie apart behandelen als stelling.
Bij deze vraag heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan een app daarvoor: Aan welk product heb/had je in jij studententijd het meeste behoefte?. Ik weet dat de vraag gaat over "meest behoefte", maar ik weet niet of dit een representatief beeld geeft van de daadwerkelijke behoefte.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2017, 11:09
veracw
veracw is offline
Hoi! Dankjewel dat in ieder geval al de moeite hebt genomen om de enquête te bekijken.

Ik snap je overwegingen, maar als we antwoorden zouden krijgen dat niks van toepassing op de desbetreffende persoon, is het eigenlijk ook geen relevante informatie voor ons.

Ik heb er inderdaad over nagedacht of dit de juiste manier was om de vraag te stellen, maar door de vraag op deze manier te stellen krijgen we het beste beeld voor ons onderzoek.

Als er niks op jou van toepassing is, dan hoef je de enquête ook niet in te vullen!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 22:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vond het ook heel lastig om die vraag te beantwoorden, juist omdat zowel mijnstudie als mijn huishouden op het moment chaos zijn en ik niet zou weten wat ik liever zou willen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 11:14
veracw
veracw is offline
Citaat:
Ik vond het ook heel lastig om die vraag te beantwoorden, juist omdat zowel mijnstudie als mijn huishouden op het moment chaos zijn en ik niet zou weten wat ik liever zou willen
Hoi! Leuk dat je de moeite hebt genomen om even te kijken.
Ik snap dat het op dat moment ook moeilijk is om zo'n soort vraag te beantwoorden, ik kan ook niet anders zeggen dat dat misschien ook wel beter was geweest.

Voor nu zijn we al op de helft met het aantal antwoorden dat we nodig hebben dus we denken niet dat we het nog kunnen veranderen, maar goed dat je het zegt!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 15:55
Flyhigh
Flyhigh is offline
Gedaan hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 15:56
Flyhigh
Flyhigh is offline
alleen heb ik nergens moeite mee op dit moment
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.