Oud 03-04-2002, 19:58
Rebec
Rebec is offline
Hoi hoi,

Ik ben al bijna 2 jaar samen met mijn vriend, mijn vriend is zeker de Ware....dat ervaren we allebei zo. Het voelt gewoon zo mega goed! We hebben super fijne sex, we leren nog steeds van alles en nog wat.....maar de laatste tijd hebben we het zo af en toe over een trio. Met nog een meisje erbij dan, want een jongen wil hij absoluut niet. En ik wilde altijd nog eenkeer in mijn leven het voelen met een meisje, gewoon om te kijken hoe dat is enzo!...

Nu heb ik een vraagje aan jullie, voor diegene die een vriend hebben, zouden jullie een trio doen? En waarom wel/niet?? Wil het graag horen, want aan de ene kant lijkt me het wel spannend en super opwindend maar aan de andere kant is het eng, hij met een ander meisje enzo....snappie?!
Heeft misschien iemand zelf ervaring hiermee??? Laat me weten!

Greets en hopelijk hoor ik iet!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:07
Verwijderd
Ik zou wel met een meisje willen proberen, maar mijn vriend absoluut niet met een ander iets willen laten doen

Dus dat wordt de deal - of ik met een meisje en hij met een jongen, apart van elkaar, of allebei niets. Wat over het algemeen dus niets wordt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:56
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
ik zou het nooit doen! ik zou er niet tegen kunnen om mijn vriend te moeten delen met een ander meisje! het gedacht alleen al doet me igg geen plezier!

kussies
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 13:33
Bad Angel
Bad Angel is offline
hebbik een xtje gedaan.. En ik was stikjaloers haha ik kon het niet aanzien mijn vriendje met een anders meisje te ' zien ' Maar verder was het wel heel geil en lekker. T'is dus opzich wel voor herhaling vatbaar maar alleen ik zou het niet meer doen alsik een vaste vriend heb.
__________________
xxxxjes
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Rebec schreef:
Met nog een meisje erbij dan, want een jongen wil hij absoluut niet.
Ben ik de enige die dit dan echt ontzettend egoistisch vind? Dan is het voor mij weinig meer dan legaal vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:39
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Ben ik de enige die dit dan echt ontzettend egoistisch vind? Dan is het voor mij weinig meer dan legaal vreemdgaan.
Vind ik ook, het is niet aan het meisje om zich altijd neer te leggen bij de keuze van haar vriendje (een 2de meisje dus), tenzij ze het zelf wil natuurlijk. Moést ik het willen, dan zou ik zeggen: een keertje met 2 jongens én een keertje met 2 meisjes. Nah.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:43
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Ik zie mezelf dat niet gauw doen, maar als de gelegenheid daarvoor was zou ik het denk ik wel doen!
Lijkt me wel
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:56
MP-nl
MP-nl is offline
Binnen mijn relatie doen we dat ook wel eens. Soms hebben we een meisje erbij (vind ik HEEL leuk, en mijn vriendin minder) en soms een jongen (vindt mijn vriendin HEEL leuk, en ik helemaal niets). We hebben hier lang over gesproken en we moeten dus allebei soms geven of nemen. Verder hebben we de afspraak dat we dat alleen met, voor ons, vreemden doen en geen mensen uit onze kennissenkring erbij betrekken. Geilste moment voor mij: twee meiden in een "69" elkaar zien liggen beffen en vingeren, terwijl ik er een in haar kont neem. Geilste moment voor mijn vriendin: toen ze "gedubbeldekt" werd. Als je vooraf de spelregels goed vastlegt is af en toe een trio-tje een leuke aanvulling op je seksleven.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
MP-nl: Als het geen mensen uit je vriendenkring zijn, hoe begin je er dan over. Vraag je gewoon of ze zin hebben om mee te doen?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:15
Verwijderd
neejjj lijkt me nix.............als hij aan een ander meisje komt word ik gek van jaloezie, dan vinnik het bovendien tussen ons niet speciaal meer... Nee, absoluut geen optie voor mij.
Wel een keertje een trio met 2 meisjes, dan lijkt me wel ehhh
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:54
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
als ik ee relatie zou hebben zou ik het perssonlijk liever niet doen maar als vrijgezel wel (wel met 2 meisjes)
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:11
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
ik zou het ook niet kunnen hebben als ik mijn vriend met een ander meisje bezig zou zien.
het lijkt me wel leuk om misschien later eens te proberen. Maar niet in een vaste relatie, want dan zou ik super jaloers zijn, en mijn vertrouwen in hem zou dan misschien (denk onbewust) een beetje weggaan.
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:58
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
Chimera schreef:
MP-nl: Als het geen mensen uit je vriendenkring zijn, hoe begin je er dan over. Vraag je gewoon of ze zin hebben om mee te doen?
We ontmoeten die mensen soms in een parenclub, vinden ze via het internet etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MP-nl schreef:
We ontmoeten die mensen soms in een parenclub, vinden ze via het internet etc. etc.
Ah, op die fiets Maar ga je dan naar speciale fora ofzo? Want ik kan me nauwelijks voorstellen dat je gewoon iemand aanspraakt en vraagt of ze een keertje mee willen doen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:15
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Ah, op die fiets Maar ga je dan naar speciale fora ofzo? Want ik kan me nauwelijks voorstellen dat je gewoon iemand aanspraakt en vraagt of ze een keertje mee willen doen
Moet ik jou nog gaan uitleggen waar je dit soort " vraag en aanbod" aantreft op het www? Je wordt bijna doodgegooid met dating-sites en vindt daar altijd wel iets van je gading
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
Seksualiteit Trio vinden?
boet
55 30-07-2013 21:20
Seksualiteit Mijn vriend wil graag een trio
meisje833
62 30-10-2005 20:09
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 08:44
Muziek apresski muziek!
anonymous girl
24 09-01-2003 16:33
Seksualiteit bi :D
AtHell
54 05-07-2002 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.