Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2006, 16:06
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Wat zijn jou geilste fantasieën, wat je écht nog wilt uitproberen maar nog nooit hebt verteld of wat er gewoon nooit van kwam???

Ik vind 't een enorm opwindend idee als ik wordt geblinddoekt en vastgebonden en dat ik letterlijk alles over me heen moet laten komen....
Oud 14-06-2006, 16:14
Verwijderd
Zelf vastgeboden zijn en geblinddoekt kan ik niet, dan raak ik in paniek. Andersom - dus hij vast en geblinddoekt - vind ik wél heel leuk
Oud 14-06-2006, 17:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-06-2006 @ 17:14 :
Zelf vastgeboden zijn en geblinddoekt kan ik niet, dan raak ik in paniek. Andersom - dus hij vast en geblinddoekt - vind ik wél heel leuk
Ik weet mijn god niet wat ik ermee aan moet. Heb het weleens geprobeerd, maar ik heb niet veel boodschap aan macht. Hem blinddoeken met het doel overige zintuigen op scherp te zetten is iets dat ik in de nabije toekomst nog wel van plan ben, maar dat heeft weinig met macht te maken.
Maar hij mag mij vastbinden en blinddoeken wat hij wil, lijkt me wel gaaf.

En eens geheel de ruimte, de tijd en de geluidsdichtheid hebben om alles te kunnen doen wat we willen lijkt me ook heerlijk, maar dat komt binnenkort ook zeker goed. Beiden nog bij ouders wonen heeft wel zijn nadelen. Ik heb weinig plek thuis, hij vaak veel mensen over de vloer.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 14-06-2006, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 14-06-2006 @ 18:00 :
Ik weet mijn god niet wat ik ermee aan moet. Heb het weleens geprobeerd, maar ik heb niet veel boodschap aan macht. Hem blinddoeken met het doel overige zintuigen op scherp te zetten is iets dat ik in de nabije toekomst nog wel van plan ben, maar dat heeft weinig met macht te maken.
Maar hij mag mij vastbinden en blinddoeken wat hij wil, lijkt me wel gaaf.

En eens geheel de ruimte, de tijd en de geluidsdichtheid hebben om alles te kunnen doen wat we willen lijkt me ook heerlijk, maar dat komt binnenkort ook zeker goed. Beiden nog bij ouders wonen heeft wel zijn nadelen. Ik heb weinig plek thuis, hij vaak veel mensen over de vloer.
Hahaha, daar ben ik ook bang voor - als ik 'm ooit vastbind aan het bed, weet ik waarschijnlijk spontaan niet meer wat ik er nou mee moet. Kan ik alsnog achter de computer gaan, want daar dreig ik altijd mee
Oud 14-06-2006, 18:37
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
om zelf helemaal gedomineerd te worden, en ook helemaal vastgebonden ( echte bondage) maarja, hij heeft al te kennen gegeven dat hij te veel om me geeft om me pijn te doen dus dat gaat niet gebeuren...

...eentje die wat mer uitvoerbaar is: een trio met een andere vrouw erbij...omdat het me gewoon geil lijkt om naar hem te kijken

maarja dan heb je nog het hele jaloerzie gebeuren enzo
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 14-06-2006, 18:54
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Op school een keer, met meerdere vrouwen, buiten, terwijl iemand filmt, etc. etc. etc.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 14-06-2006, 19:09
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Ik denk dat ik het nog wel eens in het openbaar zou willen doen in mijn fantasie. In werkelijkheid lijkt het me lang niet zo geil als het denktbeeld. Het echt is toch altijd wat krampachtig en lang zo speciaal niet als je dacht als je idiote dingen doet.
Oud 14-06-2006, 19:12
Verwijderd
Citaat:
botervleug schreef op 14-06-2006 @ 20:09 :
Ik denk dat ik het nog wel eens in het openbaar zou willen doen in mijn fantasie. In werkelijkheid lijkt het me lang niet zo geil als het denktbeeld. Het echt is toch altijd wat krampachtig en lang zo speciaal niet als je dacht als je idiote dingen doet.
Ligt eraan hoe openbaar *lacht* Mij leek het spannend, maar ik dacht ook dat dat in werkelijkheid tegen zou vallen. En vervolgens bleek dat het toch eigenlijk wel erg leuk is. Maar ik zeg er maar niet te veel over, want daar krijgt Vaal trauma's van.
Oud 14-06-2006, 19:36
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
complete dominantie inclus fatsoenlijke bondage apparaten
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 14-06-2006, 19:47
Orpheus
Orpheus is offline
Mwoah -
Zo extreem hoeft het van mij zeker niet. Al dominantie op zich wel opwindend zou zijn denk ik. - Ik ga er eens even psychologische literatuur op na zoeken
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 14-06-2006, 20:11
Verwijderd
domineren klinkt zo unreal tournament.
Oud 14-06-2006, 20:17
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik hunker al het hele bewuste deel van mijn leven naar bestiale, anale seks.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 14-06-2006, 20:35
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 14-06-2006 @ 20:36 :
complete dominantie inclus fatsoenlijke bondage apparaten
*trekt haar wenkbrauw op* wat zijn fatsoenlijke bondage apparaten? Stuk goed touw en iemand die verstand van knopen heeft lijkt mij voldoende.....
Hmm... mijn geilste fantasie, moeilijk om te kiezen Denk worden uitgeleend door m'n vriend als seks-speeltje of seksen terwijl anderen mensen kijken....
__________________
God open your eyes
Oud 14-06-2006, 21:18
alfa
Avatar van alfa
alfa is offline
Vast gelegd en geblinddoekt worden vind ik heel leuk, helaas gebeurt het bitter weinig. Misschien omdat we beiden nog thuis wonen, wie weet komt daar ooit verandering in.

't leuke is als je ondergaat dat je zicht dan weg is en alle andere zintuigen op scherp moeten staan. Als je dan vast ligt, kan men je zo 'gek' krijgen als iets...
__________________
You can't have them all
Oud 14-06-2006, 22:15
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 14-06-2006 @ 21:35 :
*trekt haar wenkbrauw op* wat zijn fatsoenlijke bondage apparaten? Stuk goed touw en iemand die verstand van knopen heeft lijkt mij voldoende.....
Hmm... mijn geilste fantasie, moeilijk om te kiezen Denk worden uitgeleend door m'n vriend als seks-speeltje of seksen terwijl anderen mensen kijken....
ik heb meters touw liggen en kan daarmee iemand grondig vastbinden, geloof me

maar wat ik daarmee dus bedoel zijn de dingen die in professionele BDSM-kelders staan.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 15-06-2006, 08:52
swaggyman
swaggyman is offline
Mijn geilste fantasie?

Afspreken met mooie dame in de stad, haar daar een leuke sexy outfit geven die haar super geil staat (lak/leer/latex of id) met een string met remote control vibrator erin. haar de afstand bediening geven van mijn remote controlled vibrator en dan gaan stappen of evt naar bv een wasteland feest. elkaar de hele avond opgeilen en daarna 's nachts een heerlijke soft sm avond met japanse bondage. dit alles gevolgd door sex tot voorbij het middag uur.
Oud 15-06-2006, 09:51
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 14-06-2006 @ 23:15 :
ik heb meters touw liggen en kan daarmee iemand grondig vastbinden, geloof me

maar wat ik daarmee dus bedoel zijn de dingen die in professionele BDSM-kelders staan.
Ow, die dingen, ja dat lijkt mij ook wel leuk (maar mocht maar 1 fantasie noemen he )
__________________
God open your eyes
Oud 15-06-2006, 11:03
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 14-06-2006 @ 23:15 :
ik heb meters touw liggen en kan daarmee iemand grondig vastbinden, geloof me

maar wat ik daarmee dus bedoel zijn de dingen die in professionele BDSM-kelders staan.
Zeg maar...






En dat terwijl je met je keukentafel zo veel kunt:


Met dank aan het sekswoordenboekforum.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-06-2006, 11:15
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
dat ja, of zo'n rekapparaat
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 15-06-2006, 11:32
swaggyman
swaggyman is offline
toch altijd leuk te zien dat er veel mensen zijn met kinky kant !!
Oud 15-06-2006, 14:04
enfant
enfant is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-06-2006 @ 12:03 :
Zeg maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En dat terwijl je met je keukentafel zo veel kunt:
[afbeelding]

Met dank aan het sekswoordenboekforum.
dit ziet er dus allemaal te belachelijk uit
Oud 15-06-2006, 14:06
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
mijn geilste fantasie?

Moeilijk, ik denk dat de werkelijkheid altijd anders uitvalt dan dat je gedacht zou hebben.

Maar dan zou ik gaan voor :

Een avond op stap in een wereldstad, en vervolgens meegesleurd worden door een knappe meid naar afgelegen feestjes die tot in de late uurtjes duren en waarbij de nodige drugs en seks komt kijken. ( en dit allemaal in een te gekke sfeer en omgeving )

Waarom deze fantasie~? geen idee, maar dat heb ik eigenlijk nooit bij mijn seksuele fantasie.
__________________
A good student will always teach the teacher
Oud 15-06-2006, 14:35
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Reverend schreef op 14-06-2006 @ 21:11 :
domineren klinkt zo unreal tournament.
... DOMINATING!
...GODLIKE!

Oud 15-06-2006, 16:32
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 15-06-2006 @ 15:06 :
mijn geilste fantasie?

Moeilijk, ik denk dat de werkelijkheid altijd anders uitvalt dan dat je gedacht zou hebben.

Maar dan zou ik gaan voor :

Een avond op stap in een wereldstad, en vervolgens meegesleurd worden door een knappe meid naar afgelegen feestjes die tot in de late uurtjes duren en waarbij de nodige drugs en seks komt kijken. ( en dit allemaal in een te gekke sfeer en omgeving )

Waarom deze fantasie~? geen idee, maar dat heb ik eigenlijk nooit bij mijn seksuele fantasie.
Oud 15-06-2006, 18:35
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
O ja, en een echte Are you in - Incubus feest meemaken dat eindigt in sex. Beetje Giph van Giphart style.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 15-06-2006, 19:58
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, mijn fantasieën... Eigenlijk heb ik die niet echt. Als ik of mijn vriend bepaalde ideeën hebben over dingen die we uit willen proberen, geven we dit gewoon aan elkaar aan en proberen we dit uit wanneer dat mogelijk is. Dus veel dingen hebben we al wel gedaan eigenlijk.

Maar wat ik iig nog graag zou willen, is een trio met een andere vrouw erbij. Of eerst zelf wat experimenteren met een vrouw, maar het lijkt me wel heel leuk om dat uiteindelijk met mijn vriend te delen.

Oh, en seks in een glazen ruimte in het openbaar, zodat mensen je dus eventueel wel kunnen zien, maar niet bij je kunnen komen. Dat lijkt me wel heel geil eigenlijk. Hebben we ook al een geschikte plek voor gevonden, maar dan zouden we eerst in moeten breken in betreffende winkel (apart voorstuk van een woonwinkel, waarin in een grote glazen ruimte een slaapkamer was opgesteld), dus dat hebben we maar even niet gedaan Ben benieuwd of we een keer een ruimte tegenkomen waarin het wel kan, maar dat gaat nog moeilijk worden vrees ik..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 15-06-2006, 20:43
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
swaggyman schreef op 15-06-2006 @ 12:32 :
toch altijd leuk te zien dat er veel mensen zijn met kinky kant !!
ja lekker he
__________________
i create glitches with my voice
Oud 15-06-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-06-2006 @ 20:58 :
Hmm, mijn fantasieën... Eigenlijk heb ik die niet echt. Als ik of mijn vriend bepaalde ideeën hebben over dingen die we uit willen proberen, geven we dit gewoon aan elkaar aan en proberen we dit uit wanneer dat mogelijk is. Dus veel dingen hebben we al wel gedaan eigenlijk.

Maar wat ik iig nog graag zou willen, is een trio met een andere vrouw erbij. Of eerst zelf wat experimenteren met een vrouw, maar het lijkt me wel heel leuk om dat uiteindelijk met mijn vriend te delen.

Oh, en seks in een glazen ruimte in het openbaar, zodat mensen je dus eventueel wel kunnen zien, maar niet bij je kunnen komen. Dat lijkt me wel heel geil eigenlijk. Hebben we ook al een geschikte plek voor gevonden, maar dan zouden we eerst in moeten breken in betreffende winkel (apart voorstuk van een woonwinkel, waarin in een grote glazen ruimte een slaapkamer was opgesteld), dus dat hebben we maar even niet gedaan Ben benieuwd of we een keer een ruimte tegenkomen waarin het wel kan, maar dat gaat nog moeilijk worden vrees ik..
In groningen staat op het Hereplein een soort glazen kubus-kunstwerk met soms rood licht enzo . Er zit een deur in maar ik weet niet of je er zomaar in kunt. Tip?

Edit: Dit ding dus
Oud 15-06-2006, 21:29
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
enfant schreef op 15-06-2006 @ 15:04 :
dit ziet er dus allemaal te belachelijk uit
Hm ja, ik vind vooral die gags zo stom, ik zou dit ook niet uitvergroot boven mijn bed hangen. Maar wel leuke voorbeeldjes.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-06-2006, 12:55
Orpheus
Orpheus is offline
Gags vind ik sowieso dus echt niets - hoe wil je dan zoenen of enige vorm van communicatie zonder kwijl voeren?

Neh. Ik blijf er bij dat dominantie/ dwingend taalgebruik en commanderend gedrag (tot in en bepaalde hoogte) best opwindend kunnen zijn.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 16-06-2006, 14:53
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Orpheus schreef op 16-06-2006 @ 13:55 :
Gags vind ik sowieso dus echt niets - hoe wil je dan zoenen of enige vorm van communicatie zonder kwijl voeren?

Neh. Ik blijf er bij dat dominantie/ dwingend taalgebruik en commanderend gedrag (tot in en bepaalde hoogte) best opwindend kunnen zijn.
Zoenen zonder kwijl kan dacht ik sowieso niet maar goed, snap wel wat je bedoelt
Gags heb je trouwens ook wel weer in verschillende soorten en maten, niet alleen de 'standaard' rubber bal... *wordt zelf onwijs geil van een ring-gag* (dus ipv een bal een metalen ring) De ander kan dan dus wel bij/in je mond, maar je hebt er zelf geen controle meer over
__________________
God open your eyes
Oud 16-06-2006, 15:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hoe ziet zo'n ring er dan uit?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-06-2006, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Orpheus schreef op 16-06-2006 @ 13:55 :
Ik blijf er bij dat dominantie/ dwingend taalgebruik en commanderend gedrag (tot op bepaalde hoogte) best opwindend kunnen zijn.
Oud 16-06-2006, 17:26
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 15-06-2006 @ 22:17 :
In groningen staat op het Hereplein een soort glazen kubus-kunstwerk met soms rood licht enzo . Er zit een deur in maar ik weet niet of je er zomaar in kunt. Tip?

Edit: Dit ding dus [afbeelding]
Oh jahoor, die is wel goed Denk alleen niet dat je daar zomaar in kunt, anders zou het constant volzitten met hangjongeren en zwervers gok ik... Plus dat Groningen aardig uit de richting is voor mij, maar als ik eens in de buurt ben, zal ik er naar op zoek gaan
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 16-06-2006, 18:45
My Info
Avatar van My Info
My Info is offline
Ik ga met Mephisto mee.

Macht + Bondage = Lekkere sex!
__________________
My info moet nogsteeds leren uitloggen als ze bij zeehond23 op scholieren heeft gezeten XD
Oud 17-06-2006, 09:32
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-06-2006 @ 12:03 :
Zeg maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En dat terwijl je met je keukentafel zo veel kunt:
[afbeelding]



Met dank aan het sekswoordenboekforum.
dan ben je ff lenig... dan kun je er toch niks meer mee of zie ik dat nou verkeerd??

Blindoeken en boeien is leuk... maar bij mij moet het wel zo zijn, dat als ik stop zegt, hij ook stopt... anders dan schiet ik helemaal in de stress... alleen de wetenschap dat ie stopt als ik dat wil is genoeg... is vaak niet nodig
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-06-2006, 11:09
Baas-J
Avatar van Baas-J
Baas-J is offline
Wat ook heel geil is als je vriendin in jou bijzijn, bijvoorbeeld half op je schoot hangend, aan het masturberen is om het maar netjes te zeggen....
__________________
Tutto viene sempre buon
Oud 17-06-2006, 12:04
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-06-2006 @ 16:32 :
Hoe ziet zo'n ring er dan uit?




:')
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Oud 17-06-2006, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Igorrrai schreef op 17-06-2006 @ 13:04 :
[afbeelding]

[afbeelding]

:')
Jaaa... dat trekt mij dus echt helemaal niet. Dat spelen met dominantie vind ik wel leuk, maar er hoeven van mij echt niet van die martelwerktuigen bij gebruikt worden
Oud 17-06-2006, 14:19
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Reverend schreef op 14-06-2006 @ 21:11 :
domineren klinkt zo unreal tournament.
wahahahaaahaaaha kun je zien dat jij je och bezig houdt met andere dingen

maareh believe me, het bestond al veel eerder dan UT
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 17-06-2006, 16:21
teenager
teenager is offline
Citaat:
Magican schreef op 15-06-2006 @ 19:35 :
O ja, en een echte Are you in - Incubus feest meemaken dat eindigt in sex. Beetje Giph van Giphart style.
dat giph stuk snap ik, maar are you in- incubus? leg uit.
Oud 17-06-2006, 22:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Baas-J schreef op 17-06-2006 @ 12:09 :
Wat ook heel geil is als je vriendin in jou bijzijn, bijvoorbeeld half op je schoot hangend, aan het masturberen is om het maar netjes te zeggen....
dat is ook leuk om te doen

EDIT: wat ook HEEL leuk is: hem berijden en met jezelf spelen... is ook voor jezelf heel erg leuk
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-06-2006, 12:54
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
teenager schreef op 17-06-2006 @ 17:21 :
dat giph stuk snap ik, maar are you in- incubus? leg uit.
Heb je de clip gezien?
__________________
I did it for teh lulz
Oud 18-06-2006, 14:43
teenager
teenager is offline
Citaat:
Magican schreef op 18-06-2006 @ 13:54 :
Heb je de clip gezien?
blijkbaar niet
Oud 18-06-2006, 14:59
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
teenager schreef op 18-06-2006 @ 15:43 :
blijkbaar niet
PM
__________________
I did it for teh lulz
Oud 18-06-2006, 15:05
teenager
teenager is offline
Ik zie geen PM
Oud 18-06-2006, 15:40
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Nu dan?
__________________
I did it for teh lulz
Oud 18-06-2006, 15:57
nancy666
nancy666 is offline
yeah bondage,zweepjes,en gemaskerde kerel !!(ben zot van bivakmutsen...)
Oud 18-06-2006, 16:06
Flab
Avatar van Flab
Flab is offline
Citaat:
Magican schreef op 18-06-2006 @ 13:54 :
Heb je de clip gezien?
Nummer is wel vet, maar ken de clip nie...link?
Oud 18-06-2006, 16:11
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 17-06-2006 @ 13:04 :
[afbeelding]

[afbeelding]

:')
Pfff, krijg al last van kaakkramp als ik dat ding zie
Nee dank je.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.