Oud 05-02-2003, 12:10
anja
anja is offline
Moest toevallig vanmorgen terugdenken aan m'n aller, aller, allereerste hoogtepunt... eigenlijk kwam het toevallig, niet eens wetende dat wat ik deed 'masturberen' was. Ik schrok me rot, want ook al wist ik dat er zoiets bestond als een orgasme, het zelf beleven was toch een hele stap. Nu heb ik in tussentijd veel bijgeleerd, maar die eerste keer blijft toch z'n charme behouden, zeker als meisje. Ik denk dat je als jongen veel meer voorbereid bent op een zaadlozing, niet?

Meiden, weten jullie nog waar en wanneer jullie je eerste orgasme ooit hebben gevoeld? Was het (net als ik) flink schrikken en dachten jullie ook dat er iets behoorlijk mis was? Renden jullie in paniek naar het toilet? Of wisten jullie goed waar jullie mee bezig waren en wat het 'doel' was, en waren jullie eerder blij of gelukkig erna?

Vond het een boeiende vraag, dus ik zet het hier maar ff neer.
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Oud 05-02-2003, 12:19
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Leuke vraag, ik hoop op veel antwoorden!

Ik wist zelf wel wat masturberen was en dat je daar - als je 't goed deed - een hoogtepunt van kon krijgen. Maar *wat* nu precies zo'n hoogtepunt was en hoe het voelde, tsja, daar had ik het raden naar. Ik herinner me nog wel dat ik vaak als tiener naarstig in de weer was met m'n kittelaar, maar dat er buiten een lekker gevoel, niets gebeurde. Tot ik op een keertje me verveelde en besloot het langer dan tien minuten vol te houden. Toen ik uiteindelijk kwam, dacht ik dat ik moest plassen (ik voelde vanalles samentrekken). Ik ben dus net zoals Anja *tijdens* de samentrekkingen van mijn orgasme naar het toilet gespurt, waar ik een beetje verward zat te wachten op een plas Eigenlijk kwam ik dus voor de eerste keer al lopend op de gang tussen m'n badkamer en het toilet, hetgeen het gevoel volledig verknalde, maar dat is later allemaal goed gekomen...

Benieuwd naar wat de andere meiden hierop te vertellen hebben.
Oud 05-02-2003, 12:21
Verwijderd
Ik weet nog wanneer ik mijn eerste orgasme kreeg
Toen hij voorbij was lag ik een beetje te staren als een idioot naar het plafond, ik had het gevoel alsof alles om me heen even stil was gaan staan, zoiets
Ik had het wel verwacht, maar wist niet precies wat ik me er bij voor moest stellen... Maar ik vond het heerlijk
Overigens toen niet zo geschrokken dat ik naar het toilet rende ofzo... Bleef gewoon heel rustig liggen
Oud 05-02-2003, 12:34
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ja,
twas niet al te best as I remember,
maar ik schrok echt,
ik had hetzelfde gevoel verwacht als van het met-een-stijve-tegen-de-matras-drukken maar het was wel even wat beter
Oud 05-02-2003, 12:40
Verwijderd
Neuh...ik schrok er niet echt van...
Het was gewoon een beetje...vaag
Oud 05-02-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Neuh...ik schrok er niet echt van...
Het was gewoon een beetje...vaag
jah, dat zeker.

Nou, mn eerste orgasme werd veroorzaakt door mijn vriendje, en ik was verbijsterd, zo van "kan ik dat? gaaaaaaaaaf!"

Dat was wel zo ongeveer mijn reactie...
Oud 05-02-2003, 12:59
Thomas
Thomas is offline
Ja, ik schrok en wist niet echt wat het was. Pas later besefte ik wat het eigenlijk was.
Oud 05-02-2003, 13:20
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
euhm, de eerste keer da'k 'masturbeerde' (wist niet eens da dat woord bestond) had ik eerlijk gezegd geen idee wat ik aan het doen was, weet ook niet of ik wel een orgasme heb gehad, maar denk et niet...

de eerste keer dat ik een orgasme gekregen heb, wist ik wel heel erg goed wat ik deed en wat ik wou bereiken...
Oud 05-02-2003, 13:34
elledc
elledc is offline
Ik herinner me niet meer wanneer dat was. Eerst was het wat experimenteren en voelen hoe het was. In het begin kwam ik niet klaar maar het voelde wel lekker en ja dan ga je door en weet je goed waar je mee bezig bent. Raar dat ik me die eerste maal niet herinner, het moest dus niet spectaculair geweest zijn
Oud 05-02-2003, 13:57
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik herinner me niet meer precies hoe ik t deed maar t was thuis in bed, en had idd het gevoel dat ik heel nodig naar de wc moest. En de avond erna weer en weer en weer en dat mijn ouders hadden gevraagd waarom ik 's nachts zoveel naar de wc ging, of ik dat niet beter kon doen voor ik naar bed ging
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 05-02-2003, 14:05
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
jah, dat zeker.

Nou, mn eerste orgasme werd veroorzaakt door mijn vriendje, en ik was verbijsterd, zo van "kan ik dat? gaaaaaaaaaf!"

Dat was wel zo ongeveer mijn reactie...
Haha jaa zo was die van mij ook ongeveer!!
Ook werd die van mij door mn vriend veroorzaakt en het voelde echt super!!!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 05-02-2003, 14:21
Verwijderd
m'n eerste... nou dat weet ik niet meer waar of wanneer dat was... iig een hele tijd geleden
en ik schrok er eigelijk niet van...
t was meer zo van: hmm dat is lekker
Oud 05-02-2003, 14:35
simmi87
simmi87 is offline
tjah mijn eerste orgasme weet ik ook nog wel...ik was eigenlijk niet heel ergrug verrast want ik wist wel dat dat kon maar dus niet hoe het voelde....maar ik was niet echt geschrokken ofzo!
Oud 05-02-2003, 14:35
simmi87
simmi87 is offline
tjah mijn eerste orgasme weet ik ook nog wel...ik was eigenlijk niet heel ergrug verrast want ik wist wel dat dat kon maar dus niet hoe het voelde....maar ik was niet echt geschrokken ofzo!
Oud 05-02-2003, 14:35
FishBrain
Avatar van FishBrain
FishBrain is offline
tja zo kan je ook denke... zal die jongen ook wel gedacht hebben
__________________
-= GamesCentral.nl // FishBrain =-
Oud 05-02-2003, 14:51
evil_grrrl666
Avatar van evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
*jank* nog nooit orgasme gehad.....


Citaat:
sofie3 schreef:
Ik herinner me nog wel dat ik vaak als tiener naarstig in de weer was met m'n kittelaar, maar dat er buiten een lekker gevoel, niets gebeurde. Tot ik op een keertje me verveelde en besloot het langer dan tien minuten vol te houden.
ok.. we gaan voor de 20 minuten! .. ofzo..
Oud 05-02-2003, 15:33
Verwijderd
Ik dacht: is dat nou alles?! Mjah, ik had allemaal van die verhalen gehoord over hoe geweldig het wel niet was, hoe iedereen van de wereld was... en het viel nogal tegen. Het was wel lekker, maar niet zo lekker als ik het me had voorgesteld.

Oud 05-02-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ik dacht: is dat nou alles?! Mjah, ik had allemaal van die verhalen gehoord over hoe geweldig het wel niet was, hoe iedereen van de wereld was... en het viel nogal tegen. Het was wel lekker, maar niet zo lekker als ik het me had voorgesteld.

Haha ja ik had precies hetzelfde, was een beetje teleurgesteld. Maar het was dan gelukkig ook niet het beste orgasme wat ik ooit heb gehad
Oud 05-02-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Haha ja ik had precies hetzelfde, was een beetje teleurgesteld. Maar het was dan gelukkig ook niet het beste orgasme wat ik ooit heb gehad
Nee idd, ik kwam er later ook achter dat het nog fanatieker kon
Oud 05-02-2003, 16:15
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ik speelde rond die tijd nogal veel met me klitje enz en vond het een heerlijk gevoel daarom deed ik het ook zo vaak. tot ik op een keer ineens klaarkwam terwijl ik bezig was wat NOG lekkerder was. daarna ging ik steeds langer door en kreeg steeds meer de technieken van het klaarkomen onder de vingers de eerste keer was trouwens in bedje overdag na school ofzo
__________________
ik heb geen signature
Oud 05-02-2003, 16:29
Verwijderd
Gelukkig had ik er uiteraard al iets over gelezen, anders was ik me wel rotgeschrokken denk ik, lol
Oud 05-02-2003, 18:10
Verwijderd
Mijn eerste gedachte was: hm, dit voelt wel lekker. Nog een keer!
Oud 05-02-2003, 18:37
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
hmm, ik zat in bad toen, wist niet dat wat ik aan't doen was masturberen was, en ik voelde wat raars in m'n kloten, dus ik kapte ermee, en de dag erna ging ik op dat punt door

heerlijk, spannend en vreemd tegelijk
Oud 05-02-2003, 18:44
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
Citaat:
anja schreef:
Ik denk dat je als jongen veel meer voorbereid bent op een zaadlozing, niet?
veel minder juist

geen idee wat je moet verwachten enzo
__________________
http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies.htm *Ilsche:o*
Oud 05-02-2003, 19:28
Cerberus
Cerberus is offline
ach, ik wist dat als ik aan mijn piemel zou trekken dat dat uiteindelijk een goed gevoel gaf...verder wist ik echt niet wat er zou komen...
maar het was wel een hele leuke, nieuwe ervaring
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Oud 05-02-2003, 19:33
pinokio
pinokio is offline
zat opeens helemaal onder de kwak
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Oud 05-02-2003, 21:27
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik lag in het bed van me ouders ik had een lekker gevoel en toen lag mij beuk vol. ik allemaal raar kijken. en toen wist ik het ik was klaargekomen. ik schrok niet ik vond het zo lekker dat ik in mijn eigen bed ging liggen en nog een keer kwam
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 05-02-2003, 21:44
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
ik vond het wel apart wel lekker.
maar toen wist ik ook niet echt waar ik mee bezig was.
__________________
conclusie :
Oud 06-02-2003, 17:09
carla-tje
carla-tje is offline
De schrik sloeg me om het hart bij m'n eerste orgasme, dat weet ik nog! Ik wist echt niet wat me overkwam, en ik herinner me ook nog dat ik een stil keelgegrom niet kon onderdrukken (wetende dat mijn zus in dezelfde kamer lag, kijk ik hier met schaamrood op de kaken naar terug!) Gelukkig leerde ik het later ook zonder lawaai doen
__________________
Life is what you make of it
Oud 06-02-2003, 17:15
3Doentje
3Doentje is offline
Ik heb geen idee, wanneer en waarmijn eerste keer was, volgens mij in de badkamer. Niet echt boeiend ook.
Oud 06-02-2003, 19:53
Verwijderd
ik kan het me niet herinneren, is te lang geleden

'k geloof niet dat ik ervan schrok... waarom schrikken van iets goeds?
Oud 06-02-2003, 19:55
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ik herinner me niet meer precies hoe ik t deed maar t was thuis in bed, en had idd het gevoel dat ik heel nodig naar de wc moest. En de avond erna weer en weer en weer en dat mijn ouders hadden gevraagd waarom ik 's nachts zoveel naar de wc ging, of ik dat niet beter kon doen voor ik naar bed ging
hmm... dit komt me wel een beetje bekend voor...
Oud 09-02-2003, 19:56
honey
honey is offline
Citaat:
framboosje schreef:
euhm, de eerste keer da'k 'masturbeerde' (wist niet eens da dat woord bestond) had ik eerlijk gezegd geen idee wat ik aan het doen was, weet ook niet of ik wel een orgasme heb gehad, maar denk et niet...
De eerste keer wist ik niet dat ik daar mee bezig was, maar het voelde wel fijn en vond het vreemd dat naar het klaarkomen het gevoel zakte.
Oud 02-03-2010, 13:59
Lollol7
Lollol7 is offline
Ik ben in de badkamer klaar gekomen beetje standaard ik ging eerst gewoon rukken en daarna ging ik douchen. tijdens het douchen werd ik zo geil dat ik stopte met douchen en op de wc ging zitten aftrekken ik deed het gewoon voluit automatissch en het voelde super lekker
Oud 02-03-2010, 14:28
Verwijderd
Mja, een up van meer dan 7 jaar gaat wel wat te ver. Hier zijn ook wel recentere topics over te vinden.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Weerwolfspel #45
zoemzoem
500 19-02-2008 22:00
Seksualiteit zo'n heftig orgasme dat je moet huilen
Trinity
36 14-09-2006 16:42
Algemene schoolzaken Enge Docent
joelnvt
28 16-06-2004 13:31
Seksualiteit wat is dit?
Vini-Vidi-Vici
26 03-03-2004 10:33
Seksualiteit Meiden die nog *nooit* zijn klaargekomen...
sofie3
26 11-07-2002 18:31
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.