Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2006, 00:02
deesdees
deesdees is offline
Hee heej!

Ik heb een vraagje.. Ik ben benieuwd of ik zo wel juist gehandeld heb, dus even mijn uitleg:
Ik ben laatst mijn pil vergeten... dat ging zo: Op zondagmiddag kwam ik er achter dat ik zaterdag avond mijn pil vergeten was.. (in 3e week) Uit schrikreactie nam ik hem gelijk in, en toen ging ik pas lezen wat ik moest doen.. ik kon kiezen, of gelijk nemen en na de strip gelijk aan de volgende beginnen, of gelijk stoppen en pauze week houden..
Nou kan ik niet zo lang wachten met de vraag of t nou wel of niet goed is gegaan, dus ik wilde stoppen..maar nou had ik de vergeten pil al genomen.. 's avonds heb ik gewoon de pil van zondag genomen, en maandagavond ook. Dinsdag ging ik nadenken, als ik m 's avonds nou express zou vergeten, dan volgende dag ook niet nemen, dus pauze week houden. om de startdag hetzelfde te houden, heb ik korte pauzeweek gehouden t/m donderdag. (mag niet langer, maar wel korter). Ik ben dus nu weer met nieuwe strip bezig. normaal zou ik vandaag ongesteld worden, maar dat is nog niet zo.. Opzich ben ik niet zo bang dat ik zwanger ben, maar toch wil ik even van jullie horen wat jullie denken.. Kan het zijn dat ik toch pas volgende keer ongesteld wordt, omdat de pauzeweek zó kort was? of is het misschien toch mis gegaan..
Oud 11-12-2006, 00:04
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Voor dit soort vragen is ons bijzonder mooie piltopic bedoeld.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #20
Daantje_0705
500 02-12-2009 18:21
Lichaam & Gezondheid Het grote pil topic #18
Bloem
500 30-08-2007 18:34
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #17
Konijn
500 06-04-2007 19:03
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #14!
Daantje_0705
500 04-04-2006 16:02
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic # 11!
Daantje_0705
500 18-06-2005 19:00
Lichaam & Gezondheid Pil vergeten....
Saturdayyy
2 28-12-2001 11:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.