Oud 21-06-2007, 10:45
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Hey allemaal.

Ik ben de laatste tijd met een aantal dingen bezig, zoals tentamens (voor m'n propedeuse), op kamers gaan etc. Dit brengt de nodige stress met zich mee.

Nu merk ik dat als ik een beetje in m'n schouders knijp, dit pijn doet. Ook als anderen voor de grap mijn schouders masseren en ze knijpen wat harder, dan doet dit best wel zeer.
Ik heb al langer het gevoel dat mijn schouders een beetje vast zitten, maar de laatste tijd wordt het erger. Ik krijg er ook steeds vaker flinke hoofdpijn van.
Overigens heb ik er niet echt last van als ik gewoon loop of rechtop zit, wel weer als ik scheef zit (dus bijvoorbeeld als ik m'n tentamen aan het maken ben), dan voel ik het ook langere tijd, ook als ik weer recht ben gaan zitten.

Ik wil mij hiervoor graag laten masseren, maar ik weet niet zo goed welke massage hier geschikt voor is. Ik heb me wel eens eerder laten masseren in zo'n kuuroord, maar dat was naar mijn idee niet echt effectief, omdat dat niet echt een stevige massage was.
Is er iemand die weet wat voor massage ik nodig heb en evt. een goed adres weet in Den Haag of directe omgeving?

Alvast bedankt!
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 10:51
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
geen idee voor adressen maar ik kan je zeker een Hot Stone Massage aanraden. Echt heerlijk het is niet te omschrijven maar gewoon doen.

__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.