Oud 17-06-2017, 21:48
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Hallo iedereen heb je hiervoor wat ik nu ga vertellen een benaming of een woord voor want mijn vader toen ik rond de 8 of 9 was ik een keer een avond alleen met mij vader ( ik ben nu veertien) want toen gingen mijn moeder en mijn broertje naar mijn oma en opa die heel erg ver weg woonden en toen zei mij vader van kom lekker bij mij slapen dus deed ik dat maar toen ik dat deed ging mijn vader ineens aan me zitten en deed in bed mijn pyjama broek naar beneden en vingerde mij toen en het is nog een keer gebeurd maar toen was hij dronken hoe heet dat als je dat bij je kind doet ? En is dat strafbaar nog steeds? Mijn vader Zei ook tegen mij ( ik herinner het me best wel vaag) van vertel dit maar niet tegen mama want anders moet papa de gevangenis in ofzo, daarom heb ik daar een trauma aan en durf ik nooit alleen met hem te zijn en als het moet zet ik de tv wat harder of doe ik net alsof ik in iets ander gefocust op ben omdat ik bang ben dat hij het weer doet ( maar hij doet het niet gelukkig en hoop ik ) weet iemand wat ik moet doen Kan ik dat ook bespreken met een begeleidster van de ggz opname want ik zit daar momenteel en ik moet praten over mijn angsten ( mijn moeder en stiefvader weten het niet want dat durf ik ze niet te vertellen en ik ben bang als het eruit is en mijn vader komt daar achter dat hij me letterlijk wilt vermoorden )
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 21:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat je vader bij jou deed was aanranding, en dat mag absoluut niet! Het lijkt me heel goed dat je dit bespreekt met iemand die je vertrouwd, bijvoorbeeld je begeleidster van de GGZ instelling. Wat zou je verder graag willen dat er gebeurd? Zou je het je moeder willen vertellen, of zou je aangifte willen doen? Of wil je er vooral graag met iemand over praten zodat je het kunt verwerken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 21:56
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Ik denk als ik het bespreek met mijn begeleidster dat ze het ook tegen mijn moeder gaat zeggen en dat ik dan daarover veder praat met mijn moeder maar ik ben bang als ik dan misschien samen dan met mijn moeder aangifte tegen vader ga doen dat hij me iets wilt aandoen en of alles ontkent en ik zou hem dan niet meer onder ogen durven te zien ook niet als hij het te weten komt
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 22:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk als ik het bespreek met mijn begeleidster dat ze het ook tegen mijn moeder gaat zeggen en dat ik dan daarover veder praat met mijn moeder maar ik ben bang als ik dan misschien samen dan met mijn moeder aangifte tegen vader ga doen dat hij me iets wilt aandoen en of alles ontkent en ik zou hem dan niet meer onder ogen durven te zien ook niet als hij het te weten komt
Ik denk niet dat je begeleidster zomaar naar je moeder stapt zonder jouw toestemming. Zou je aangifte willen doen?

Op deze website kan je informatie vinden en vragen stellen over het doen van aangifte en de mogelijke gevolgen: https://www.slachtofferhulp.nl/Algem...A4QRoCyeLw_wcB

Jouw vader is fout geweest. Iemand aanranden mag sowieso niet, en seksuele handelingen uitvoeren met iemand die minderjarig is, is ook strafbaar. Jouw vader had dit nooit mogen doen en was zich, zoals jij al zei, bewust van de gevolgen. Als je aangifte doet kan je ook uitleggen dat je het eng vind, en dat je niet veilig voelt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Help! Mijn vader heeft therapie nodig?
Rikje18
1 24-09-2013 01:16
Psychologie Ik ben bang voor mijn vader
Brunette<3
6 11-08-2010 21:31
Liefde & Relatie Mijn vader :( ...
mbx
51 05-11-2009 07:04
Liefde & Relatie Mijn vader..
mbx
6 07-09-2009 18:49
Psychologie Mijn vader.
Verwijderd
24 15-11-2008 17:56
Psychologie Binnenkort is mijn vader dood
Verwijderd
65 26-03-2003 18:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.