Oud 03-12-2018, 21:59
Loner
Loner is offline
Citaat:
Precies, sommige mannen proberen niet eens te snappen hoe het is om in tranen uit te barsten zonder reden en daarna een schaterbui hebben omdat je huilt uit het niets om vervolgens depressief te worden, met kop en buikpijn in een foetushouding liggen, een twee keer zo dikke buik te krijgen, de hele dag door honger te hebben en letterlijk leeg te lopen bloeden. EN DAT BIJNA EEN VIERDE VAN ONS FK LEVEN
Jij wordt later echt zo'n typische hedendaagse feminazi. Gods beware
Met citaat reageren
Oud 03-12-2018, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Jij wordt later echt zo'n typische hedendaagse feminazi. Gods beware
Moet je ons iets vertellen, incel?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2018, 22:11
Verwijderd
Omdat ze last heeft van hormonen en dat uitspreekt, wordt ze een feminazi?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 01:37
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Citaat:
Dat de mannen in kwestie...
A. Subtieler leren kijken
B. Zich fatsoenlijk gedragen en überhaupt geen mensen nastaren/ nafluiten en naroepen

Probleem opgelost!
Gedrag van andere is lastiger te veranderen dan de manier hou jezelf ermee omgaat. Is me ooit gezegd. Maar je punt dat het als vervelend wordt ervaren, dat is onderhand wel gemaakt.

Laatst gewijzigd op 04-12-2018 om 01:44.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 06:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gedrag van andere is lastiger te veranderen dan de manier hou jezelf ermee omgaat. Is me ooit gezegd. Maar je punt dat het als vervelend wordt ervaren, dat is onderhand wel gemaakt.
Ik denk dat wanneer het zo'n breed gedragen probleem is (eigenlijk hebben alle vrouwen in dit topic er wel mee te maken gehad), dat we dan toch ernaar moeten streven om de oorzaak weg te nemen, i.p.v. aan symptoom bestrijding (vrouwen moeten zich er maar niks van aantrekken) doen.

Ik denk op basis van wat je zegt dat je ook niet voldoende door hebt hoeveel vrouwen zich onveilig voelen door dergelijk gedrag van mannen. Vrouwen proberen er denk ik al zo goed mogelijk mee om te gaan, negeren, doorlopen, geen aandacht geven, en niet persoonlijk aantrekken. Maar dat ongemakkelijke of onveilige gevoel neem je niet zomaar weg.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 11:27
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Jij wordt later echt zo'n typische hedendaagse feminazi. Gods beware
Viespeuk.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Misschien klinkt het beetje raar wat ik zeg. Mij valt het wel regelmatig op dat meisjes rondom jou leeftijd wat overdreven kleden. ik zie regelmatig kinderen die zich kleden alsof ze met elke jongen naar bed willen (Ik had geen zin om "sletterig" te zeggen maar daar komt het wel op neer)

Niet dat ik nu elk meisje over 1 kam haal. Maar dit kan wel een factor zijn.
Schandalig bericht dat door de meesten geloof ik gemist wordt. Nee, hoe iemand zich kleedt zegt niets over of ze graag met iedere jongen naar bed willen. Jij bent fout dat je die link legt, niet de meisjes die zich zo kleden.



Jij bent er voorstander van dat vrouwen in burka's rondlopen?

Laatst gewijzigd op 12-12-2018 om 18:16. Reden: Lievertje, tieten plaatsen we hier onder spoiler.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 11:59
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Mannen zijn gewoon beesten (behalve ik natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 12:06
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Mannen zijn gewoon beesten (behalve ik natuurlijk).
Lekker ego
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 12:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Mannen zijn gewoon beesten (behalve ik natuurlijk).
Dus je zegt dat alle mannen beesten zijn
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 12:39
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Dus je zegt dat alle mannen beesten zijn
Nee niet alle mannen. Ik bijvoorbeeld ben geen beest.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 12:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
ok dan
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 12:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zullen we nu weer ontopic verder gaan, heren?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 13:01
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Zullen we nu weer ontopic verder gaan, heren?
Ja is goed.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2018, 16:36
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ook lekker hypocriet zeker dat 13 jarige wel met 13 jarige mogen neuken maar niet met een 50 plusser
Mag in div eu landen
Maar leeftijd schatten is moeilijk misschien denken ze dat je 16 of zelfs 18 plus bent
Met citaat reageren
Oud 06-12-2018, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Mag in div eu landen
Maar leeftijd schatten is moeilijk misschien denken ze dat je 16 of zelfs 18 plus bent
Het mag praktisch overal. Alleen in Amerika moet je in sommige Staten wel oppassen omdat daar een achttienjarige strafbaar kan zijn (statutory rape) bij seks met iemand die 17 jaar en 360 dagen is.

En natuurlijk is het niet raar dat dat onderscheid bestaat.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2018, 17:09
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Het mag praktisch overal. Alleen in Amerika moet je in sommige Staten wel oppassen omdat daar een achttienjarige strafbaar kan zijn (statutory rape) bij seks met iemand die 17 jaar en 360 dagen is.

En natuurlijk is het niet raar dat dat onderscheid bestaat.
13?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2018, 11:01
Verwijderd
Heb even de topic teruggelezen en ik lees echt bizarre posts hier. Er is geen goede reden voor aanranding/verkrachting. En ik lees ook posts waarin tussen de regels staat dat een meisje er zelf om vraagt.

Maar aan de andere kant gezien de opkomende polarisatie in de samenleving, sta ik er helaas niet echt meer van te kijken.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2018, 18:34
Loner
Loner is offline
Citaat:
Er is geen goede reden voor aanranding/verkrachting. .
😂😂😂
Citeer eens waar hier anders beweert wordt?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2018, 18:42
Verwijderd
Citaat:
😂😂😂
Citeer eens waar hier anders beweert wordt?
Er is diverse keren geimpliceerd dat kleding kan uitnodigen tot aanranding. Dat je het nu zo weg lacht zegt heel veel over jou en je intelligentie.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2018, 19:50
Loner
Loner is offline
Citaat:
Er is diverse keren geimpliceerd dat kleding kan uitnodigen tot aanranding. Dat je het nu zo weg lacht zegt heel veel over jou en je intelligentie.
Door precies 1 iemand gezegd dat het een factor kan zijn. Diverse keren impliceren is dat inderdaad.

Laatst gewijzigd op 08-12-2018 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2018, 22:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ennn opgeschoond. Graag netjes discussiëren zonder elkaar te beledigen. Als je dat niet kunt moet je je digitale mond maar houden.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-12-2018, 22:11
jaap11
jaap11 is offline
Mooi gezegd Pluis👍👍
Met citaat reageren
Oud 22-11-2021, 02:57
Samatha16
Samatha16 is offline
Citaat:
Ik ben zelf een 13 jarig meisje en ik merk soms dat volwassen mannen naar mn billen of borsten kijken. Bij jongens van mn leeftijd vind ik het stiekem wel leuk en zie ik het als een compliment maar bij oudere mannen vind ik het echt niet fijn. Ik krijg daar echt een heel naar gevoel van en ik let er dus nu ook constant op, het is een soort angst geworden. Iemand die dit ook heeft?
Snap je wel en vind het niet gek.. Misschien oudere mannen wel idd.. Had ik eerst ook maar bij sommige mannen die ouder zijn voelt het goed en beetje alsof ik heel bijzonder ben.. En ze zijn beter met seks als jongens van mijn eigen leeftijd
Met citaat reageren
Oud 28-11-2021, 12:54
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Snap je wel en vind het niet gek.. Misschien oudere mannen wel idd.. Had ik eerst ook maar bij sommige mannen die ouder zijn voelt het goed en beetje alsof ik heel bijzonder ben.. En ze zijn beter met seks als jongens van mijn eigen leeftijd
2018..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Doe je persoonlijke leven uit de doeken.
botulismf
500 31-05-2007 13:50
Levensbeschouwing & Filosofie Nietzsche
hans01
29 19-01-2006 17:33
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 22:52
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De mannen van steen.
Ieke
0 11-04-2005 18:51
Liefde & Relatie tuning show
Verwijderd
96 18-03-2005 00:16
Seksualiteit wat is je grootste seksuele fantasie
Jagged07
54 25-07-2004 16:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.