Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2004, 18:32
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Mijn moeder belde mij net omdat ze een verjaardagskaartje naar mijn ex wil sturen. Ik vind dit best raar en eigelijk vind ik dat ze het niet moet doen!
Het is al 3 maanden uit en in de laatste periode van mijn relatie met hem, hebben ze hem nauwelijks gezien omdat ik op kamers woon. We hebben in totaal wel 4 jaar wat gehad (knipperlichtrelatie).
Mijn omgang met mijn ex is momenteel niet echt zo goed; hij doet soms best stom/raar tegen mij omdat hij het nog moeilijk vind om ermee om te gaan dat het uit is.
Ik heb alweer 3 maanden een ander vriendje.
Mijn ouders konden wel redelijk goed met mijn ex opschieten.

Wat vinden jullie er van? Wat zouden jullie vinden als jullie ouders een kaartje naar een ex wilden sturen? Is dit normaal? Ik vind het raar.
Ik vind het echt niet leuk..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2004, 18:38
Verwijderd
Dat zou ik aan mijn ouders overlaten.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:38
MonoM
Avatar van MonoM
MonoM is offline
wat doe je moeilijk?

jullie hebben 4 jaar iets gehad, ik neem aan dat je ouders in die tijd je ex best goed hebben leren kennen... dat jij en je ex nu niet goed met elkaar omgaan verandert daar niets aan.

het is maar een kaartje.... en hij komt niet van jou af, maar van je ouders
__________________
see i reckon you're about an 8 or a 9
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:41
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Ja maar hij is best een klootzak..
En dat weten mijn ouders niet maar ik ga ze ook niet vertellen hoe ie deed als ze er niet bij waren want da's toch maar verleden tijd.
Hij verdient geen kaartje..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:41
ShadowLady
ShadowLady is offline
Dat je ouders je ex een kaartje sturen betekend niet dat ze zijn kant kiezen. Denk gewoon niet dat ze erg goed snappen hoe moeilijk het nu is tussen jullie en dat ze het sneu vinden voor hem dat je hem gedumpt hebt voor een ander.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:41
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Haha. Vind het wel grappig.

Als mijn ouders dat zouden willen vind ik dat best.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:44
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
ShadowLady schreef op 21-12-2004 @ 19:41 :
Dat je ouders je ex een kaartje sturen betekend niet dat ze zijn kant kiezen. Denk gewoon niet dat ze erg goed snappen hoe moeilijk het nu is tussen jullie en dat ze het sneu vinden voor hem dat je hem gedumpt hebt voor een ander.
Ik denk dat je gelijk hebt, alleen denken zij niet dat ik hem gedumpt heb voor een ander.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:46
Vaj
Vaj is offline
Zeg tegen je ouders dat jij het liever niet hebt en ook waarom, dat hoeft toch niet met alle details, gewoon dat jij vind dat hij het niet verdiend.
En als ze niet luisteren, zo belangrijk is het nou ook weer niet.

Als mijn ouders een kaart naar mijn ex willen sturen zou ik dat prima vinden, zolang er maar duidelijk op staat dat de kaart van hen alleen komt. Maar dit zal nooit gebeuren heb ik het vermoeden
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:48
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
laat ze gewoon, de kaart komt toch van hun.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:48
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
Vaj schreef op 21-12-2004 @ 19:46 :
Zeg tegen je ouders dat jij het liever niet hebt en ook waarom, dat hoeft toch niet met alle details, gewoon dat jij vind dat hij het niet verdiend.
En als ze niet luisteren, zo belangrijk is het nou ook weer niet.

Als mijn ouders een kaart naar mijn ex willen sturen zou ik dat prima vinden, zolang er maar duidelijk op staat dat de kaart van hen alleen komt. Maar dit zal nooit gebeuren heb ik het vermoeden
Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik het liever niet heb omdat we momenteel nogal slecht met elkaar omgaan en dat ie niet zo aardig en leuk is als ze denkt. Maar toch wil ze nog een kaartje sturen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:52
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
NemesisDivina schreef op 21-12-2004 @ 19:48 :
Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik het liever niet heb omdat we momenteel nogal slecht met elkaar omgaan en dat ie niet zo aardig en leuk is als ze denkt. Maar toch wil ze nog een kaartje sturen.
Dan zou ik me er bij neerleggen, je kunt het ze niet verbieden. Ik zie het probleem niet echt, als het duidelijk een kaartje is van je ouders en niet van jou.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:59
Verwijderd
Tja... zo lang je moeder hem ziet als de aardige jongen die zo lang lief voor haar dochter was (en zij weet ook niet of hij lief en aardig was, als je haar dat niet hebt laten weten, waarvan ik overigens wel begrijp dat je dat niet doet), kan ik me indenken dat zij het leuk vindt om een kaartje te sturen. Ik denk dat je je er toch overheen moet zetten; en waarschijnlijk is het toch maar eenmalig.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 19:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hoe herkenbaar. Ik werd van de week dus door mijn exvriend gebelt:
"Ja nog bedankt voor je kaartje hey"
- "Wat lul jij hem nou kneus?"
"Ja dat kerstkaartje van jou en je ma"
- "Ik heb je geen kaart gestuurd"
"jawel, je naam staat er toch zeker onder?"
- "nou, dat zal m'n ma dan wel hebben gedaan"

Ok.. dat had ik dus ook liever niet gehad, maargoed, doe je eraan.. Als jou ouders goed met jou exvriend omgingen, zou ik het niet vreemd vinden/ermee kunnen zitten, maargoed in mijn geval was ik 9maanden samen met m'n ex, zij wist dat hij zich soms behoorlijk klootzakkerig gedroeg tegenover mij,maja ach voor de goede orde ofzo...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 19:19
Verwijderd
Ach, ik begrijp hartstikke goed dat je het vervelend vindt hoor. Jij hebt een aantal vervelende dingen met 'm meegemaakt en nu is het raar tussen jullie, zo aardig is hij volgens jou nou ook weer niet.. en waarom moeten je ouders dan zonodig een kaartje sturen? Zo zou ik ook denken. Het voelt gewoon raar als je ouders zoiets doen terwijl jij hem op dit moment absoluut géén kaartje zou willen sturen. Waarom willen ze het eigenlijk? Als ze nou weten dat jij het vervelend vindt.. waarom willen ze er dan toch nog mee doorgaan.. een beetje raar vind ik het wel.

Maargoed, als je moeder het echt graag wil dan kun je haar moeilijk tegenhouden. Maak haar in ieder geval duidelijk dat ze jouw naam er niet onder mag zetten.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 19:25
Verwijderd
Als je vier jaar samen bent geweest gaat zo'n jongen ook wat voor je ouders betekenen (mijn moeder moest huilen toen het uit ging met mijn ex en zegt altijd: hij is altijd welkom hier thuis). Ze zal hem dan ook altijd met open armen ontvangen, dus van mij zou ze best een kaartje mogen sturen.
Mijn ex heeft ook niet leuke dingen gedaan en dat weet mijn moeder, maar mijn ex bestaat niet alleen maar uit niet leuke dingen..

Als zij die behoefte hebben, mogen ze best van mij een kaartje sturen. Zou ik alleen maar leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 19:58
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
NemesisDivina schreef op 21-12-2004 @ 19:32 :

Het is al 3 maanden uit
We hebben in totaal wel 4 jaar wat gehad (knipperlichtrelatie).

Mijn omgang met mijn ex is momenteel niet echt zo goed; hij doet soms best stom/raar tegen mij omdat hij het nog moeilijk vind om ermee om te gaan dat het uit is.

Ik heb alweer 3 maanden een ander vriendje.

Mijn ouders konden wel redelijk goed met mijn ex opschieten.
Als je 4 jaar met iemand iets gehad hebt, kan ik je ouders best begrijpen, daarnaast is het volstrekt logisch dat je vriend zich wat vreemd gedraagd...als jij sinds het uit is een nieuw iemand heb, zoals valt af te leiden...maar verdient ie dan geen kaartje?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 20:31
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
En jij bent er pas na vier jaar achter gekomen dat hij een klootzak is? Ik neem aan dat hij dan ook zijn goede kanten heeft, en dat je moeder hem gewoon mag. Ik denk niet dat je zo'n big deal moet maken van een kaartje.

Ik dacht een paar weken geleden een keer langs te gaan bij zijn ouders samen met m'n ex, gewoon even thee drinken (omdat ik het heel raar vond dat ik daar twee jaar was geweest, had meegegeten, geslapen etc. en dan ineens nooit meer). Bleek dat zij dat niet nodig vonden. Terwijl ik het alleen vriendelijk bedoelde, zo'n goeie band had ik nou ook weer niet met ze. Het kan dus ook andersom. Mijn ex is bij mijn ouders thuis gelukkig nog wel welkom!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
NemesisDivina schreef op 21-12-2004 @ 19:32 :
Mijn moeder belde mij net omdat ze een verjaardagskaartje naar mijn ex wil sturen. Ik vind dit best raar en eigelijk vind ik dat ze het niet moet doen!
Het is al 3 maanden uit en in de laatste periode van mijn relatie met hem, hebben ze hem nauwelijks gezien omdat ik op kamers woon. We hebben in totaal wel 4 jaar wat gehad (knipperlichtrelatie).
Mijn omgang met mijn ex is momenteel niet echt zo goed; hij doet soms best stom/raar tegen mij omdat hij het nog moeilijk vind om ermee om te gaan dat het uit is.
Ik heb alweer 3 maanden een ander vriendje.
Mijn ouders konden wel redelijk goed met mijn ex opschieten.

Wat vinden jullie er van? Wat zouden jullie vinden als jullie ouders een kaartje naar een ex wilden sturen? Is dit normaal? Ik vind het raar.
Ik vind het echt niet leuk..
hihi, wat grappig ik heb precies hetzelfde meegemaakt! alleen had ik een knipperlicht relatie van 2 jaar met mijn ex... en mijn ex valt me ook nog steeds lastig maar goed, wat je ouders doen is wel normaal en dat kaartje gaat toch van jouw ouders uit en toch niet van jezelf? ik zit er niet mee... zou jij ook niet moeten doen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-12-2004, 21:02
Verwijderd
Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Mijn ouders vonden mijn ex alleen helemaal geweldig, en zagen niet hoe hij tegen mij deed, mij behandelde etc. Als ze hem een kaartje willen sturen, met hem willen smsen (ja, ook dat is gebeurd..) dan moeten ze dat zelf weten, zolang hij mij maar met rust laat, en mijn ouders het kaartje niet tekenen met mijn naam!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:05
Verwijderd
Moeten zij weten... ik zou me er niet druk om maken, jouw naam staat er niet op. Zij vinden hem gewoon aardig, laat ze lekker
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:08
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Mijn ouders of eigenlijk alleen mn moeder gedaan. Het was al 3 maanden ofzo uit maar ze vond hem zó geweldig. Ach, we konden er allebei wel om lachen..
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 23:24
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Hm..
zo te lezen zijn er een paar mensen die wel kunnen begrijpen waarom ik het niet leuk vind. Ik vind het ook nog steeds een beetje vervelend eigelijk, vooral omdat ik tegen mijn moeder zei dat ik het niet wilde.. Maargoed.
Ik denk dat ik me er inderdaad maar niet zo druk om moet maken, zolang mijn naam er niet op staat en mijn ex niet denkt dat het van mij komt.

Avalon Mae: Dat jij nadat het uit is weer bij je 'ex-schoonouders' langs gaat voor de gezelligheid terwijl je nooit zo'n goede band met ze had, vind ik een beetje vreemd. Waarom zou je? Als je nou een goede band met ze had, ok dan ka ik het nog begrijpen..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 23:30
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
4jaar lang heb je elke dag de kans gehad het uit te maken met em, dan gebeurd dat na 4jaar en de volgende dag heb je al een nieuwe vriend en is je ex de klootzak, dubieus verhaal,maar goed ,laat je ouders lekker een kaartje naar die gozer sturen joh.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 23:44
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
Tiño schreef op 22-12-2004 @ 00:30 :
4jaar lang heb je elke dag de kans gehad het uit te maken met em, dan gebeurd dat na 4jaar en de volgende dag heb je al een nieuwe vriend en is je ex de klootzak, dubieus verhaal,maar goed ,laat je ouders lekker een kaartje naar die gozer sturen joh.
Het klinkt zo inderdaad een beetje dubieus maar ik ben heel netjes geweest in het beindigen van mijn relatie met mijn ex. De reden dat ik toch 4 jaar bij hem ben geweest is ook niet relevant want die details heb ik mijn moeder ook niet verteld, en ik heb dit topic aangemaakt vanwege mijn moeder die een kaartje naar hem wil sturen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 23:54
blupp
blupp is offline
Nou als je het daarom hebt aangemaakt weet je wel wat de gemiddelde reacties is: laat lekker hangen joh.
Ja je kan ook moeilijk gaan doen (ik vind t eerlijk gezegd koppig aanstellerig gedrag) je kan moeilijk je ouders dwingen om iets niet te doen, t is natuurlijk wel redelijk genoeg om jouw naam er niet op te zetten. Ik snap best dat ze het na 4 jaar nog goed kunnen vinden met jouw ex. Lekker boeiend joh! Ga niet lopen zeiken over je ex maar richt je lekker op je huidige vriend die (nog? ) geen klootzak is.
Mijn excuus als ik een beetje lullig overkom

Owja en dat hij die kaart niet verdient is bullshit want je ouders heeft hij niets aangedaan, en omdat hij een ex van jou is betekent niet meteen dat hij een door de duivel bezeten persoon is ofzo niemand is perfect
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2004, 00:35
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
vind het niet raar hoor..
ik heb mijn ex ene kaartje gestuurd en zijn ouders ook ik heb daar gewoond maar ben daar weggegaan omdat ik een ander tegenkwma.. ouders goed boos maar heb ze toch een kerstkaart gestuurd en mijn moeder hun ook... en vandaag kregen wij er ook 1 trug
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 00:36
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
NemesisDivina schreef op 22-12-2004 @ 00:24 :
Avalon Mae: Dat jij nadat het uit is weer bij je 'ex-schoonouders' langs gaat voor de gezelligheid terwijl je nooit zo'n goede band met ze had, vind ik een beetje vreemd. Waarom zou je? Als je nou een goede band met ze had, ok dan ka ik het nog begrijpen..
Het was meer uit respect, om te laten zien dat ik ze altijd wel gewaardeerd heb (ondanks dat ze heel anders zijn dan ik). En om ze te bedanken voor alles. Ik vind het nog steeds heel raar om twee jaar lang zeer regelmatig bij mensen thuis te komen, en dan ineens nooit meer terwijl ik hen niet eens meer fatsoenlijk gedag heb gezegd omdat we het bij mij thuis uit hebben gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 08:52
blupp
blupp is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 22-12-2004 @ 01:36 :
Het was meer uit respect, om te laten zien dat ik ze altijd wel gewaardeerd heb (ondanks dat ze heel anders zijn dan ik). En om ze te bedanken voor alles. Ik vind het nog steeds heel raar om twee jaar lang zeer regelmatig bij mensen thuis te komen, en dan ineens nooit meer terwijl ik hen niet eens meer fatsoenlijk gedag heb gezegd omdat we het bij mij thuis uit hebben gemaakt.
Ik snap je wel...maar t lijkt meer op een schuldgevoel en dat is helemaal niet nodig, zo kan je wel bezigblijven als je al je kennissen moet blijven bezoeken
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 09:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik kan het opzich wel begrijpen dat ze dat willen doen
T kaartje komt van hun af en niet van jou, maar t is wel goed dat ze je er iig vanaf willen laten weten dat ze een kaartej sturen. Ze hadden t net zo goed kunnen doen zonder jou erover in te lichten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 11:00
Verwijderd
tja dat moeten je ouders toch zelf weten? jij staat toch onafhankelijk van je ouders? tenminste als ze jou naam er niet bij opzetten dan lijkt hte me wel duidelijk?

ik ga ook nog steeds om met de broer en schoonzus van me ex, ik ga er wel eens op bezoek (ook voor de kinderen van hun, waar ik nog steeds heel goed mee kan vinden!). Terwijl het tussen mijn ex en mij heel raar gelopen is, met ruzie enzo, desondanks kunnen we nu nog wel ff vluchtig praten (voor de rest ook niets althans ik heb wel eens het idee dat zij nog meer zou willen)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 13:14
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
blupp schreef op 22-12-2004 @ 09:52 :
Ik snap je wel...maar t lijkt meer op een schuldgevoel en dat is helemaal niet nodig, zo kan je wel bezigblijven als je al je kennissen moet blijven bezoeken
Nee, geen schuldgevoel, uit respect dus zoals ik al zei.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 13:55
miro
Avatar van miro
miro is offline
Tja mijn ouders hebben precies t zelfde gedaan. Op zich zit ik er niet zo erg mee. Mijn ex zag mijn ouders en zussen als zijn 2e gezin zeg maar, hij had het altijd erg naar zijn zin bij ons. Tja mijn moeder wilde hem gewoon graag een kaartje sturen. In t begin vond ik het wel een btje lullig aangezien hij niet echt aardig voor me was in die tijd (t was net uit) maar uiteindelijk moeten ze zelf maar weten wat ze doen, waarom niet? Zolang ik er maar niks meer mee te maken heb.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 19:55
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Ok bedankt voor jullie reacties, ik zal (proberen) me er niet meer druk om (te) maken.
X Nemesis Divina
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:50
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Citaat:
NemesisDivina schreef op 21-12-2004 @ 19:41 :
Ja maar hij is best een klootzak..
En dat weten mijn ouders niet maar ik ga ze ook niet vertellen hoe ie deed als ze er niet bij waren want da's toch maar verleden tijd.
Hij verdient geen kaartje..
Dar heb je 4 jaar voor nodig gehad om erachter te komen?

Maar ik vind het altijd wel een lief gebaar als ik een haartje krijg van de ouders van mijn ex, geeft toch een beetje aan dat ze je niet alleen maar accepteerden om hem. En je ouders sturen dat kaartje, dus hij is een bekende van je ouders.

En; weten je ouders van het feit dat hij zogenaamd een klootzak is?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:43
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik snap dat het van jou niet hoeft, maar ik zou het idd lekker aan mijn ouders overlaten.

Ik ging op een gegeven moment af en toe om met de nieuwe vriend van een ex. Terwijl ons (ex en mij) contact niet goed was. Maar ik vond hem wel OK, en hij mij...

Raresituaties!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:40
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
NemesisDivina schreef op 21-12-2004 @ 19:32 :
Het is al 3 maanden uit en... (...)
Ik heb alweer 3 maanden een ander vriendje.
Je had meteen een ander?

Ontopic: als je ouders een kaartje willen sturen, moeten ze dat zelf weten denk ik. Jij staat los van je ouders, al helemaal als je op jezelf woont, dus je ex zal het ook als iets van je ouders beschouwen, en niet van jou.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2004, 12:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik vind dat als jij dat vervelend vindt (en dat kan ik me best voorstellen) je neit wil dat je ouders hem kaartjes gaan sturen. Waarom zouden ze? Het is een ex, dan hebben zij er ook niks meer mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 14:35
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Me ouders doen maar lekker, daar heb ik niets mee te maken... k'zou 'm alleen snel duidelijk maken, dat het niet betekend dat alles weer goed komt en dat 't uit blijft.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 19:21
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Hmmm...ik zou me moeder zeggen dat als ze dat doet dat ik dan.......naja.......waarom doet ze t? Waar bemoeit ze zich mee? Het was JOUW vriend.......i mean mijn oma gaat toch ook geen kaart sturen naar de ex-man van haar dochter ofzo?

ben k nou zo raar
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 19:23
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Ik vind het wel een lief gebaar maar als jij zeker weet dat het geen verstandig plan is moet je het ze gewoon verbieden. Gewoon zeggen: Ik verbied het jullie.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:40
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 22-12-2004 @ 01:35 :
vind het niet raar hoor..
ik heb mijn ex ene kaartje gestuurd en zijn ouders ook ik heb daar gewoond maar ben daar weggegaan omdat ik een ander tegenkwma.. ouders goed boos maar heb ze toch een kerstkaart gestuurd en mijn moeder hun ook... en vandaag kregen wij er ook 1 trug
wa dacht jij dan....
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:20
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Ja, dit vond/vind ik dus ook..
De tijdsduur van de relatie zegt niet dat het een goede relatie was.

Goed, we zijn een tijdje verder en mijn ouders hebben het kaartje dus gestuurd.. Ze hebben mijn naam er niet op gezet maar toch heeft mn ex kennelijk weer wat hoop gekregen. Ik kreeg om exact 24:00 (ok 23:59) bij de jaarwisseling een smsje van hem dat ie hij met oud en nieuw zo graag bij me wou zijn en me verschrikkelijk miste. Toen zat ik gezellig bij mijn nieuwe vriendje oliebollen te bakken.. En ik ging me er wel schuldig door voelen, want natuurlijk geef ik nog wel om hem ondanks dat ie zich vaak nogal vervelend gedraagd.
Waarom gaat hij niet verder met zijn leven

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 10:38
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nou. Ik kreeg met kerst een kaartje van het hele gezin van mijn ex. Opzich lief bedoeld, maar ik voelde me er een beetje raar onder, omdat het op het laatst nou niet echt heel leuk gegaan is tussen mijn ex en mij... en het is nu al 3 maanden uit. Dus ja ik zou het ook raar vinden.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.