Oud 18-08-2006, 16:08
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 18-08-2006 @ 16:45 :
Voor sommige mensen zal dit inderdaad gelden, maar voor mij ( en vele andere die "eigenlijk" te dun zijn zeker niet.

Als ik 5 kg zwaarder wil zijn, dan krijg ik er dat echt met geen mogelijkheid bij.
same here, ik heb t al opgegeven
Oud 18-08-2006, 16:44
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
liever te dun, vet dat je niet persee nodig hebt vind ik gewoon slecht en vies aanvoelen.
Oud 18-08-2006, 16:47
o0-yina-0o
Avatar van o0-yina-0o
o0-yina-0o is offline
Citaat:
koekjes schreef op 18-08-2006 @ 17:08 :
same here, ik heb t al opgegeven
TIP: Nootjes. Die bevatten ongeveer 600 KCal per 100 gram en ze zitten ook nog 'ns vol met vitamientjes

Ik kom zelf ook niets aan, maar dat zou tussen m'n oren zitten
Oud 18-08-2006, 16:59
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Liever te dun.
ik weeg 50 kilo bij 1.68 meter, dus ik ben ook te dun. ik voel me er fijn bij, ik kan goed bewegen en pas overal tussen
Ik heb ,niet veel, maar toch nog wel vrouwelijke vormen. Mja, je kunt mijn ribben vaak zien, maar dat neem ik voor lief.
Ik heb ook altijd koude handen trouwens, maar bij mij ligt dat ook aan een aandoening die ook mijn dikke familieleden hebben.
Te dik zijn lijkt me niks, sowieso qua bewegen, maar ik vind het ook gewoon vies. Dus liever nog een paar kilo minder als dat moest (liever niet) dan te dik zijn.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 18-08-2006, 17:07
Verwijderd
Citaat:
o0-yina-0o schreef op 18-08-2006 @ 17:47 :
TIP: Nootjes. Die bevatten ongeveer 600 KCal per 100 gram en ze zitten ook nog 'ns vol met vitamientjes

Ik kom zelf ook niets aan, maar dat zou tussen m'n oren zitten
snoep en chips en friet bevatten vast wel meer kcal en kcal zegt me niks en ik let er niet op en aaaah ik wil niet zeg ik toch
Oud 18-08-2006, 19:08
joehoe19
Avatar van joehoe19
joehoe19 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-08-2006 @ 20:23 :
Nou ja, beide extremen lijken me niets. Als ik moet kiezen tussen <40 kg en >120 kg ofzo, dan liever geen van beiden
Kiezen tussen 5 kilo onder gezond gewicht, of 5 kilo er boven, dan liever de laatste.
Oud 19-08-2006, 09:38
ikkuh15
ikkuh15 is offline
liever te dun...
ik vind het gewoon echt vies om een beetje vet te voelen...dus om dan allemaal vet te voelen...nee dank je..
Nu vind ik het al zo erg om dat beetje vet te voelen, dus dan toch echt liever veel te dun!
Oud 19-08-2006, 09:44
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 19-08-2006 @ 10:38 :
liever te dun...
ik vind het gewoon echt vies om een beetje vet te voelen...dus om dan allemaal vet te voelen...nee dank je..
Nu vind ik het al zo erg om dat beetje vet te voelen, dus dan toch echt liever veel te dun!
hopen dat je door deze gedachte niet weer de verkeerde kant opschiet
Oud 19-08-2006, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-08-2006 @ 20:23 :

Kiezen tussen 5 kilo onder gezond gewicht, of 5 kilo er boven, dan liever de laatste.
Ik eronder. 5 kg onder het laagste gezonde BMI is nog echt niet angstaanjagend dun, helemaal gezien het feit dat ik er nu niet heel ver boven zit. Daarbij past het gewoon beter bij mijn bouw om aan de slanke kant te zijn.
Oud 22-08-2006, 18:42
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik zit nu iets boven de 21 en dat vind ik het fijnst, hoewel er van mij altijd wel twee kilo afmag maar dat zit meer tussen mijn oren denk ik . Ik kan me heel moeilijk voorstellen hoe het is om te dun te zijn omdat ik dat nooit ben geweest, ik was tot mijn 16e/17e eerder (een beetje) mollig en daar neig ik nu nog meer naar dan naar te dun. Ik vond dat absoluut niet fijn en omdat ik klein ben moet ik ook oppassen dat ik geen propje wordt. Maar toch weet ik wel dat het me niet lelijk maakte en blijkbaar past dat toch beter bij me dan te dun. Ik benijd meisjes van mijn lengte (rond de 1.60) die onder de 50 kilo wegen niet omdat je dan snel erg kinderlijk overkomt. Dus ik denk liever rond de 60 dan onder de 50. Maar het liefst 53-55 kilo .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 22-08-2006, 18:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
koekjes schreef op 18-08-2006 @ 18:07 :
snoep en chips en friet bevatten vast wel meer kcal en kcal zegt me niks en ik let er niet op en aaaah ik wil niet zeg ik toch
Volgens mij is dat niet eens zo
Oud 22-08-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-08-2006 @ 10:48 :
Ik eronder. 5 kg onder het laagste gezonde BMI is nog echt niet angstaanjagend dun, helemaal gezien het feit dat ik er nu niet heel ver boven zit. Daarbij past het gewoon beter bij mijn bouw om aan de slanke kant te zijn.
Mja, ik zit echt al m'n hele leven onder m'n 'goede' BMI, ik probeer echt al zooo lang om aan te komen. Daarom ben ik nu liever iets te zwaar, dan is dan hele aankom-gedoe tenminste over en hoef ik niet meer te letten op of ik wel genoeg eet.
Oud 22-08-2006, 19:02
Verwijderd
Als je ondergewicht hebt dan is het meestal lastig om weer op gewicht te komen, terwijl bij lichte overgewicht je gewoon veel kunt gaan sporten. Licht overgewicht is ook niet heel erg.

Ik weeg al jaren tussen de 78 en 80 kg bij een lengte van 1m92

Toch heb ik wel wat vet op mijn buik zitten wat ik met de beste bedoelingen er niet af krijg (hardopen, fitness etc). Ik heb het dus maar geaccepteerd
Oud 22-08-2006, 20:11
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Overigens ben ik liever te dun. Niet véél te dun, maar dat is te begrijpen natuurlijk .
Ik ben altijd (te) dun geweest en ik zou het ook erg vinden om ineens te dik te zijn. Dat ben ik gewoon niet gewend. Bovendien vind ik het - over het algemeen genomen - lelijker en valt het ook meer op. Vind ik.

No offence verder tegen dikkere mensen. Die kunnen net zo goed mooi zijn als dunnere mensen.
Oud 22-08-2006, 20:40
Larry Flint
Larry Flint is offline
liever te dun, m'n bmi boven de 25 (te hoog) is kan ik meer dan 70 kg wegen, en te laag (lager dan 18,5) is rond de 50 kg en (meer dan) 70 kilo vind ik echt veel te veel.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 22-08-2006, 21:29
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
liever te dun
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 22-08-2006, 21:32
Shadyboy-Ray
Avatar van Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Tikje zinloos topic, het is net zoiets als kiezen of ik liever morgen of overmorgen dood ga. Ik wil het beide niet, en het is niet zomaar even te kiezen: "Morgen ben ik weer dik"
__________________
Never underestimate the power of denial...
Oud 22-08-2006, 21:51
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik vind het opvallend hoeveel mensen hier zeggen dat ze liever iets te dik zijn dan iets te dun. Toch kies ik zelf ook voor iets te dik, met de nadruk op 'iets', omdat ik mezelf nu te veel vind wegen. De vakantie is niet goed geweest voor mijn gewicht

Ik kan me trouwens maar moeilijk voorstellen dat het voor zoveel mensen zo lastig is om aan te komen. Mij kost het geen enkele moeite (helaas..)
__________________
Oud 22-08-2006, 22:02
Shadyboy-Ray
Avatar van Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Och, het is maar net of je dr aanleg voor hebt, of je van eten houdt, of je veel sport en of je stofwisseling snel is.

Voor mij is het precies andersom, ik vind het altijd maar vreemd dat mensen zeggen dat ze snel aankomen.
__________________
Never underestimate the power of denial...
Oud 22-08-2006, 23:10
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 18-08-2006 @ 17:59 :

ik weeg 50 kilo bij 1.68 meter, dus ik ben ook te dun. .
Same here, maar je bent dan nog net niet te dun! Dit komt omdat voor jongeren ruimere maatstaven gelden. Heb wel eens 49 kilo gewogen(heel eventjes na een vakantie) en dat vond ik heel erg. Mn borsten waren helemaal weg, mn broek zakte van mn reet (mt 34) en mn ribben staken door mn topje Heb ook wel eens 55 kilo gewogen, en dat beviel eerlijk gezegd prima Lekkere borsten, geen problem meer met kleding alles was chill.
Maar ik zou liever mn eigen gewocht houden(52 nu) omdat het bij me past. Het is altijd zo van oja die heeft kleine maat, deel van me ik snap je? Net zoals dat het bij me past dat ik teveel schoenen heb of rokjes. Maar eerlijk gezegd vond ik mezelf met 55 veel mooier dan met 49. En 60 zou vast ook mooi zijn.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 23-08-2006, 18:53
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
ik ben ook te dun, heb een BMI van 17...en er zijn dagen dat ik mezelf wel goed vind zo en dagen dat ik mezelf te dun vind...ben ik bang dat mn polsjes (polsen kan je het niet noemen) breken. Maar ik ben liever te dun dan te dik, zelf dan, ik vind bij andere meisjes iets voller ook wel mooi eigenlijk. Dus nog dunner wil ik niet (vandaag...)
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Oud 23-08-2006, 19:33
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik zou 't niet weten, tis beiden niet halleluja .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 23-08-2006, 19:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Liever te dun. De veroordeling van mensen in m'n omgeving als ik te dun ben zou ik minder erg vinden dan als ik te dik ben. Als ik te dun ben kan ik bewijzen geen anorexia te hebben door gewoon flink te eten in hun bijzijn. Bovendien is er nog altijd een groot deel mensen dat je dan gewoon mooi vindt.
Bij overgewicht is dat percentage al een stuk minder, bovendien zou ik dan geen snack meer durven eten bij anderen, bang voor wat ze denken. Dat vind ik nu soms al beschamend, laat staan als ik enorm overgewicht zou hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-08-2006, 19:55
Mara
Mara is offline
Ik weet het niet. Ik ben zelf alleen bekend met "iets te dik", niet met "iets te dun". Maar als ik kijk wat "iets te dik" met me gedaan heeft (geen zelfvertrouwen, niks kunnen/durven eten, gekloot met eten in 't algemeen) zou ik denk ik wat dát betreft kiezen voor iets te dun. Als dat zou betekenen dat ik normaal zou kunnen eten wat ik wil en me daar geen zorgen meer om hoef te maken.
Oud 24-08-2006, 09:32
Nyawa
Ik ben al jaren te dun door maagklachten en daar valt goed mee te leven, ook omdat te dun zijn gewoon veel meer geaccepteerd is in deze maatschappij dan overgewicht. Maar het liefst natuurlijk gewoon een gezond gewicht.
Oud 24-08-2006, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 22-08-2006 @ 22:51 :
(...)

Ik kan me trouwens maar moeilijk voorstellen dat het voor zoveel mensen zo lastig is om aan te komen. Mij kost het geen enkele moeite (helaas..)
Ik kan echt veel eten, maar m'n lichaam neemt geloof ik maar een bepaald aantal op ofzo, want of ik nu 'gewoon' eet (voor mijn doen), of bij elke maaltijd het dubbele; ik kom niet aan. Ik ben echt al heel lang bezig met aankomen en in al die jaren ben ik 3 kilo effectief aangekomen (alsin; die 3 zitten nu 'vast' en gaan er dus niet meer af). Nu ben ik er maar mee opgehouden, ik voel me gewoon goed (afgezien van het feit dat m'n voeten en handen het in de winter niet makkelijk hebben door slechte doorbloeding) en vind het dus onnodig te gaan vechten om aan te komen.
Oud 24-08-2006, 15:00
-(L)-
Ik zie liever mensen die flink zijn (een beetje te dik dus), dan mensen waar de ribben uitsteken.

Ik ga voor een beetje te dik dus (hoewel ik denk dat ik me daar niet fijn bij voel).
Oud 24-08-2006, 15:21
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-08-2006 @ 20:40 :
Liever te dun. De veroordeling van mensen in m'n omgeving als ik te dun ben zou ik minder erg vinden dan als ik te dik ben. Als ik te dun ben kan ik bewijzen geen anorexia te hebben door gewoon flink te eten in hun bijzijn. Bovendien is er nog altijd een groot deel mensen dat je dan gewoon mooi vindt.
Bij overgewicht is dat percentage al een stuk minder, bovendien zou ik dan geen snack meer durven eten bij anderen, bang voor wat ze denken. Dat vind ik nu soms al beschamend, laat staan als ik enorm overgewicht zou hebben.
Dat ja.
Hoewel ik er harstikke gek van word dat mensen meteen denken dat je anorexia hebt. Waarom zou ik in godsnaam moeten bewijzen dat ik dat niet heb en een keer iets afslaan word ook niet gerespecteerd.
Maar is er uberhaubt iemand echt tevreden...

Ik kom nog niet aan al had ik het graag, maar ik wil het ook niet, t is wel goed allemaal.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .

Laatst gewijzigd op 24-08-2006 om 15:24.
Oud 24-08-2006, 15:44
Verwijderd
Ik zou me denk ik prettiger voelen bij 'iets te dun' zijn (maar dat is ook wat ik nu ben en altijd was, denk dat het vooral daaraan ligt), maar ik vind 'iets te dik' wel mooier en vrouwelijker.
Oud 24-08-2006, 16:05
Hagel
Hagel is offline
Ik ga voor te dun, ben tijden te dik geweest (bmi 28/29) Nu zit ik op 21/22 en ik voel me duizend keer beter. Dus liever nooit meer terug naar te dik
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 24-08-2006, 16:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Liever te dun, als ik een (veel) steviger lichaam zou hebben zou ik me waarschijnlijk een stuk ongelukkiger voelen. Zoals ik nu ben bevalt me uitstekend, neigde vroeger altijd naar ondergewicht; Momenteel heb ik gewoon een BMI van 18 á 20, en daar ben tevreden mee.

Bij voorkeur natuurlijk gewoon een gezond gewicht zonder een keuze te moeten maken tussen té dun of té dik.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 24-08-2006, 16:37
polysix
polysix is offline
ik ben liever te dun.
Oud 24-08-2006, 17:15
-(L)-
Nu ik er nog eens over na heb gedacht;

Ik zou me beter voelen als ik een beetje dun zou zijn (denk ik).
Het zou beter uitzien als ik een beetje te dik zou zijn. Bij andere mensen vind ik dat ook mooier. (Nou ja, 'mooi'.. Laat ik zeggen dat ik mager helemaal niet mooi vind).
Oud 25-08-2006, 18:03
Verwijderd
Liever te dun, maar ik ben gewoon normaal met een BMI van 19 dus..
Oud 25-08-2006, 18:41
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
DDM schreef op 16-08-2006 @ 19:42 :
Dik. Uit onderzoek is gebleven dat een te laag gewicht gepaard gaat met een grotere toename van de mortaliteit (sterfte) dan een te hoog gewicht.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 25-08-2006, 19:19
Verwijderd
liever te dun, past beter bij mijn voorgevel .
Oud 26-08-2006, 00:29
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Liever te dun, ik heb nu een BMI van 36...
Oud 26-08-2006, 12:24
mara18
mara18 is offline
Liever te dun omdat ik dat altijd ben geweest en me er goed bij voel.
Oud 26-08-2006, 15:46
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Liever te dun
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 26-08-2006, 15:54
Freestyler*
Freestyler* is offline
alhoewel een beetje meer vet er bij andere mensen er juist wel goed uit kan zien, ben ik liever te dun

Want mij zie je vooral dikker worden bij mijn buik, terwijl ik het vet daar niet wil hebben. Op dit moment ben ik 2 kg te licht om een bmi van 18.5 te halen en ik voel me niet te dun.
__________________
I love dr Phil :D
Oud 26-08-2006, 17:20
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Liever te dik.. Ik vind dunne mensen persoonlijk lelijker dan iets te dikke mensen

Maar ik heb het wel over ietsjes te dik. Niet moddervet ofzo.
Oud 26-08-2006, 17:47
11
Avatar van 11
11 is offline
te dun.

Mensen kijken je anders zo raar aan als je fastfood naar binnen werkt.
__________________
[S]nutella![/S]
Oud 26-08-2006, 21:22
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
ik ben liever te dun dan te dik.Ik vind het vreselijk om vet te voelen waar het niet hoort. Daarbij zijn mijn borsten ook erg klein en ze worden niet groter als ik aankom (geloof ik?), dus dan blijf ik liever dun, want dan past het in verhouding beter
Oud 26-08-2006, 23:32
Droomz
Avatar van Droomz
Droomz is offline
Ik ben liever te dun dan te dik.
__________________
♪ Oefenen is de sleutel tot het ongrijpbare
Oud 27-08-2006, 10:01
-(L)-
Citaat:
Barones schreef op 26-08-2006 @ 22:22 :
Daarbij zijn mijn borsten ook erg klein en ze worden niet groter als ik aankom (geloof ik?)
En daarom hebben alle flinke/dikkere mensen cup AA ja...
Oud 27-08-2006, 10:19
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Liever te dun. Veel liever.
Zodra ik boven een bepaald gewicht kom (niet echt overgewicht) walg ik wel zodanig van mezelf dat ik eigenlijk niet meer mn bed uit wil. Dan kan ik niet eens meer naar mezelf kijken in de spiegel zonder compleet in paniek te raken.

Maar goed, dat zijn misschien niet de meest normale gedachten.

Ik heb overigens wel nog behoorlijk vrouwelijke vormen, dus je kunt best wat lichter zijn en nog steeds vrouwelijk zijn. Hoef je echt geen Rubensvrouw voor te zijn.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 27-08-2006, 10:44
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Nutteloos topic.
Oud 27-08-2006, 18:36
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Ik denk dat ik gezonder ben als ik iets te dik ben dan wanneer ik iets te dun zou zijn.

iets te dik dus... maar liever niet natuurlijk.
__________________
To eu zèn
Oud 27-08-2006, 23:12
Rambo
Avatar van Rambo
Rambo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-08-2006 @ 10:04 :
Liever te dun... Ik verafschuw vetrollen op mijn lichaam
__________________
Het gaat er niet om dat je storm overleeft maar dat je in de regen kan dansen.
Oud 28-08-2006, 17:32
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Volgens mijn BMI ben ik ook te dun, geloof dat die 17,5 is, maar ik heb er zelf geen last van.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid te dik/te mager
voyager
60 25-10-2005 23:20
Seksualiteit lichamen...? mooi/lelijk...belangrijk of niet!
sherine
45 30-03-2003 22:43
Liefde & Relatie Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder
Rufus
7 05-01-2003 16:03
Seksualiteit Dan nu.. Dik of Dun?
Verwijderd
8 16-04-2002 16:30
Lichaam & Gezondheid dun zijn is ook niet alles.
--Tha dark angel---
10 17-03-2002 11:10
Liefde & Relatie dun zijn is ook niet alles.
--Tha dark angel---
10 17-03-2002 11:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.