Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2009, 10:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ga jij mee in deze gekte? Vertel!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2009, 11:09
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 21:30
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Nee, mensen denken echt koopjes te scoren
maar echt koopjes zijn het sowieso niet dus waarom zou ik me tussen al die graaiende snaaiende wijven begeven als ik die troep niet nodig heb

Laat mij maar rustig shoppen
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 22:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Nee.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 12:38
Verwijderd
Ik was gisteren in de bijenkorf om naar de wc te gaan en vond dat al vreselijk, moet er niet aan denken om in die mensenmassa nog dingen te moeten uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 15:52
Verwijderd
Ik weet wel dat heel veel paupers daar 1 pak bjorn borg onderbroeken kopen zodat ze een geel tasje krijgen om vervolgens 's middags weer een keer terug te komen om alles te jatten.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 16:14
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Inderdaad, voor mij hoeft die drukte ook niet. Dan is shoppen spontaan niet leuk meer..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 19:33
Verwijderd
Ik ben vandaag voor de lol door de bijenkorf gelopen, in eindhoven. teh lulz.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 20:18
Verwijderd
Ik vind al die krijsende wijven wel leuk observatiemateriaal. Eén keer liep ik toevallig de Bijenkorf binnen en bleken het de Doldwaze Dagen te zijn. Dus ik wilde al weggaan, maar toen zag ik opeens een paar bijzonder charmante pumps. Ik had er één gepakt en was net op zoek naar de andere toen bleek dat de andere al aan de voet van één of ander vadsig wijf was. Cue een halfuur rustig wachten terwijl zij en haar krijsvriendin alle schoenenrekken afzochten naar de pump die zich in mijn hand bevond. Toen ze weg was heb ik ze rustig afgerekend. Bij een kassa op een mannenafdeling. Win.

Maar dit was like vier jaar geleden en sindsdien heb ik me niet meer in die gekte begeven. En daarvoor ging ik er ook nooit heen, trouwens. Niet zozeer uit misantropie maar meer omdat ik /care heb en nooit weet wanneer die dagen zijn.

Prijzencircus boeit me al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ik was gisteren in de bijenkorf om naar de wc te gaan en vond dat al vreselijk, moet er niet aan denken om in die mensenmassa nog dingen te moeten uitzoeken.
qft.

Gister was het blijkbaar "Glamour day" en vriendje moest nieuwe truien hebben. Nog nooit zo lang in de rij gestaan bij zo een pokkewinkel met kutmuziek
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 21:22
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 22:13
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Vandaag voor de grap even van dichtbij bekeken hoe de restantenbakken afgekloven worden.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 05:55
Verwijderd
Lang leve de regenachtige dinsdagmorgen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 12:25
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Neh is niks voor mij
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 15:45
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik heb een nee-nee-sticker en ik kijk niet veel tv, dus ik weet niet wanneer die dingen zijn. Als ik er dan toch per ongeluk terecht kom kijk ik soms wel of ik nog iets leuks kan vinden, maar dat is dan nooit zo.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 15:50
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik heb een nee-nee-sticker en ik kijk niet veel tv, dus ik weet niet wanneer die dingen zijn. Als ik er dan toch per ongeluk terecht kom kijk ik soms wel of ik nog iets leuks kan vinden, maar dat is dan nooit zo.
Dan woon je niet in een interessante straat. Reclame van de DDD gaat gewoon via de reguliere post.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond tijdens de dwaze dagen in R'dam bij de chill-out een jas waar ik helemaal verliefd op werd. Alleen hadden ze 'm niet meer in mijn maat en nu ben ik al dagen bezig om ergens een winkel te vinden waar ze 'm wel hebben, maar hij is echt nergens te vinden.
Nu heb ik last van 3-dwaze-dagen heartbreak.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 18:26
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik kan het niet aan die drukte, hysterische mensen en al helemaal niet als ik niks nodig heb en alles nog best duur is. Heb het geduld er niet voor.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2009, 11:49
Verwijderd
ik krijg paniekaanvallen van de DDD bij de bijenkorf, als er ergens waar t niet zo teringdruk is dingen in de aanbieding zijn die ik nodig heb waag ik nog wel eens een gokje
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 13:30
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik kijk wel altijd eventjes de foldertjes door van de V&D en Bijenkorf als ik toevallig al ergens naar op zoek ben maar vind het doorgaans niet heel bijzonder en heb geen zin om die gekte in te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.